Ik kan me niet voorstellen dat het lekker isquote:Op zaterdag 19 juni 2010 17:29 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Ben jij nou zo'n lastige eter of gewoon erg intolerant voor wat anderen lekker vinden?
Ja en onthaarde ze haar benen niet met suikerpasta?quote:Op zaterdag 19 juni 2010 17:28 schreef P.F het volgende:
Wat dacht je trouwens van cleopatra? Die deed al vochtinbrengende baden & oogpotlood van kohl. Jaja
Volgens mij zit je op het schilderij in de late barok, rond 1750?quote:Op zaterdag 19 juni 2010 17:22 schreef P.F het volgende:
[..]
ik googlede op middeleeuwen en schilderij
In de link staat het jaartal 1448, maar dat is dus bullshit.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 17:40 schreef Laureline het volgende:
[..]
Volgens mij zit je op het schilderij in de late barok, rond 1750?
Tailleloze Coco met de rinkelende klatergoudsieradenquote:Op zaterdag 19 juni 2010 17:21 schreef sigme het volgende:
[..]
[..]
Dat bruin in de mode kwam in Europa is te danken aan Coco.
Ik heb haar nummer en het jouwe ook. Is het niet handiger als ik jouw nr even aan haar doorsms?quote:Op zaterdag 19 juni 2010 17:45 schreef motorbloempje het volgende:
iemand die het nummer van phaidra heeft en even kan smsen dat mijn telefoonnummer in haar pm staat?? mijn telefoon was leeg, geen oplader en nu pas in de auto weer de mogelijkheid tot mobiel internet door aanstekerusbding voor tomtom
Ja volgens mij ook. Ik heb aan de film Belle van Zuylen meegewerkt en die leefde van 1740 tot 1805 of zoiets en die kleding zag er zo uit ongeveer. Daarvoor had je nog grotere hoepels met rare uitstekende heupen en vanaf 1800 ongeveer kwam de empirelijn in zwang.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 17:40 schreef Laureline het volgende:
[..]
Volgens mij zit je op het schilderij in de late barok, rond 1750?
En tamelijk knotse kostuumsquote:Op zaterdag 19 juni 2010 17:42 schreef Laureline het volgende:
[..]
Tailleloze Coco met de rinkelende klatergoudsieraden
Klopt, maar of het iets dorps is? Geen idee, Duitsers (Ratler, ookal kan 7up dan ook sinas betekenen, heel verwarrend) en Engelsen (Shandy) kennen dit ook!quote:
ook goed!quote:Op zaterdag 19 juni 2010 17:47 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik heb haar nummer en het jouwe ook. Is het niet handiger als ik jouw nr even aan haar doorsms?.
Hé, jij onthoudt ook alles!quote:Op zaterdag 19 juni 2010 17:51 schreef Laureline het volgende:
[..]
Oooo je zou het vergeten zijn na een week!
Radler, in zuid-duitsland en Alster in noord-duitsland. Maar, dat is inderdaad niet met 7-up maar met sinas, dacht ik. Ik vind het heerlijk en drink het regelmatig als ik bij m'n duutser ben!quote:Op zaterdag 19 juni 2010 17:48 schreef j.t het volgende:
[..]
Klopt, maar of het iets dorps is? Geen idee, Duitsers (Ratler, ookal kan 7up dan ook sinas betekenen, heel verwarrend) en Engelsen (Shandy) kennen dit ook!
Agree!! Dan Dior en de New Look!!!quote:Op zaterdag 19 juni 2010 17:55 schreef Laureline het volgende:
Nouja, ze blijft een belangrijk icoon enzo blabla, maar mijn mode is het niet: Chanel ontwierp toch meestal voor een plankfiguur. En Karl Lagerfeld doet nu hetzelfde bij Chanel. Hij is zelf daarbij ook meeveranderd in een plank!
Ja dat dacht ik dus ook met sinas, tot ik in een NL vakantiepark ging werken waar 95%Duits is. Daar bestelden ze dus Ratler, ik met sinas, gaven ze terug omdat t 7up moest zijn. En soms dan weer andersom. Ik wist t niet meer hoorquote:Op zaterdag 19 juni 2010 17:54 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Radler, in zuid-duitsland en Alster in noord-duitsland. Maar, dat is inderdaad niet met 7-up maar met sinas, dacht ik. Ik vind het heerlijk en drink het regelmatig als ik bij m'n duutser ben!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |