En hij kwam 45 minuten voortijdig klaarquote:Today is the big day
Sitter hos P4 nå, og skal på 5-6 andre radioprogrammer i dag.. Til sammen er jeg å høre på 9 forskjellige radioprogrammer! Jeg stod opp halv seks i dag, fordi mamma "trodde det var kø"... Kom frem 45 minutter for tidlig. Good planned!
stommen urserquote:
Een of andere bitch uit het Noorden.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 16:10 schreef de_boswachter het volgende:
Uhm. Kan ik enige uitleg hebben wie Voe is en waar dit over gaat?
Thanks
Zie bronquote:Op vrijdag 18 juni 2010 16:10 schreef de_boswachter het volgende:
Thanks
voe is dood?quote:
Voe, links (14 jaar!):quote:Op vrijdag 18 juni 2010 16:10 schreef de_boswachter het volgende:
Thanks
Takkquote:
nee, volgens penisbaart is mijn voe wat mijn moeder isquote:
Alleen seks is dus zes en niet seksquote:Op vrijdag 18 juni 2010 16:18 schreef ThePianoMan het volgende:
Die ma van haar (pics aub) wilde dat ze eerder opstond omdat het zo'n belangrijke dag is voor d'r.. daarom stond ze om half 7 op en was ze zelfs 45 min te vroeg.
Het is bijna Nederlands
VoeVoeZela.quote:
Nee, ik zei dat je moeder is wat je zegt.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 16:18 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
nee, volgens penisbaart is mijn voe wat mijn moeder is
Zoals je het schrijft denk ik.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 16:17 schreef 9611Niels het volgende:
Hoe spreek je Voe eigenlijk uit?
vuigquote:Op vrijdag 18 juni 2010 16:19 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Nee, ik zei dat je moeder is wat je zegt.
Check dat ventje van 10 in het midden met die lamme chick op z'n schoot. Verkrachtertje in de dopquote:
Geen zorgen, ze heeft allang seks gehad met Markusquote:Op vrijdag 18 juni 2010 16:18 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Alleen seks is dus zes en niet seks.
Nee, ga weg.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 16:23 schreef ThePianoMan het volgende:
[..]
Geen zorgen, ze heeft allang seks gehad met Markus![]()
kødda, onthoud dat woord
Wie is markus?quote:Op vrijdag 18 juni 2010 16:23 schreef ThePianoMan het volgende:
[..]
Geen zorgen, ze heeft allang seks gehad met Markus![]()
quote:kødda, onthoud dat woord
Goddomme, het lijkt net Kopenhagenquote:Op vrijdag 18 juni 2010 16:29 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Wie is markus?
[..]
Dat riepen al die negerinnen op de skippersgata in oslo naar mij (en pssssssssssst pssssssssssst)
Markus is een scharrel. Het is wel een mooiboy dus veel kans zal je niet maken.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 16:29 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Wie is markus?
[..]
Dat riepen al die negerinnen op de skippersgata in oslo naar mij (en pssssssssssst pssssssssssst)
Markusquote:Op vrijdag 18 juni 2010 16:30 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Jij was toch homo, waar bemoei je je mee dan.
Ik heb je vader geneukt, man.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 16:33 schreef ThePianoMan het volgende:
[..]
MarkusJij wil zijn pik zijn haha
![]()
Ik blaas haar weg met mijn supreme intelligentie!quote:Op vrijdag 18 juni 2010 16:32 schreef ThePianoMan het volgende:
[..]
Markus is een scharrel. Het is wel een mooiboy dus veel kans zal je niet maken.
Nee tuurlijk niet, maarja ik was op weg naar m'n hotel op de skippersgataquote:Skippergata![]()
Ben je nog wel op de aanbieding ingegaan of niet? Zelfs neuken is duur in Noorwegen.
5-6 Dj's hadden toen ze opstonden een halve dag seks met elkaar voor mamma totdat ze uiteindelijk met zijn 9-en waren, komt Frem 45 minuten voortijdig klaar. Goed geplanned!!!quote:Today is the big day
Sitter hos P4 nå, og skal på 5-6 andre radioprogrammer i dag.. Til sammen er jeg å høre på 9 forskjellige radioprogrammer! Jeg stod opp halv seks i dag, fordi mamma "trodde det var kø"... Kom frem 45 minutter for tidlig. Good planned!
Frem is Noors voor Fred.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 16:36 schreef Robar het volgende:
Volgens mijn vrije vertaling staat het er iets anders
[..]
5-6 Dj's hadden toen ze opstonden een halve dag seks met elkaar voor mamma totdat ze uiteindelijk met zijn 9-en waren, komt Frem 45 minuten voortijdig klaar. Goed geplanned!!!
Ik dacht dat jij wel vaker in KLB kwamquote:Op vrijdag 18 juni 2010 16:10 schreef de_boswachter het volgende:
Thanks
Troll.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 16:38 schreef ThePianoMan het volgende:
[..]
Dat zou best kunnen, maar niet Voe dan![]()
![]()
Markus is er gewoon in geweest
Wat wil ik uitlokken dan. Jaloerse Penisbaard en ik ben de enige die je daarop aanspreekt gossiequote:
Troll van Voe.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 16:44 schreef ThePianoMan het volgende:
[..]
Wat wil ik uitlokken dan. Jaloerse Penisbaard en ik ben de enige die je daarop aanspreekt gossie![]()
Hier nog een foto voor jou ter ontspanning!
[ afbeelding ]
Markus:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |