Volgende week weer in Munchenquote:
Ga meteen ff mijn duitse collega mailenquote:Op vrijdag 18 juni 2010 14:20 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Dat is mooi Klose voor onze Duitse vrienden
ik niet alles, wel veel.quote:
Incl. de vrouwen?quote:
Hier zijn al mijn bekende duitse collega's offlinequote:
Ja, zelfs Geisha's.quote:
quote:Op vrijdag 18 juni 2010 15:36 schreef golfer het volgende:
[..]
Ja, zelfs Geisha's.
Alleen Sumo-worstelaars lust ik niet.
Jaquote:
In Wierden ook nietquote:Op vrijdag 18 juni 2010 15:38 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
JaIk heb spontaan trek
En in Delft heb je geen sushi-tent
Wij wel 2quote:Op vrijdag 18 juni 2010 15:49 schreef LieLie het volgende:
[..]
Niet? Tss![]()
![]()
Hier al he-le-maal niet natuurlijk![]()
We hebben wel een chinees!
ff door naar Den Haagquote:Op vrijdag 18 juni 2010 15:38 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
JaIk heb spontaan trek
En in Delft heb je geen sushi-tent
Wat veel! Wij hebben 2 snackbarren, een chinees en nog drie andere restaurants. Ook best veel voor zo'n klein durpkequote:Op vrijdag 18 juni 2010 15:53 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Wij wel 2en 2 snackbarren, 2 visboeren, 1 showarma/pizzeriatent, 1 Italiaan, 2 redelijk chique zaken.. maar geen eetcafe of sushibar
Ja best veel idd. We hebben hier ook een overkill aan supermarkten: Appie, Jumbo, Aldi, Lidl, Coop.. alleen de oude spar is net gesloten. Oh en het zijn niet de kleinste modellen! Appie model 4 en de rest is vergelijkbaarquote:Op vrijdag 18 juni 2010 15:56 schreef LieLie het volgende:
[..]
Wat veel! Wij hebben 2 snackbarren, een chinees en nog drie andere restaurants. Ook best veel voor zo'n klein durpkeMaar in de omliggende durpkes ook nog wel het één en ander.
We krijgen in de plaats hiernaast nu ook een restaurant van de eigenaar van de Havixhorst, ben ik ook benieuwd naar!
Nja, maar daar zit ook wel wat geld he..quote:Op vrijdag 18 juni 2010 15:59 schreef golfer het volgende:
Het kleine dorpje Bloemendaal heeft 2 chinezen, 2 eetcafés, 1 toko, 1 Italiaans restaurant, 1 Frans restaurant en maar liefst 3 Michelinsterrenrestaurants.
Je vergeet wel een snackbar hoor, we hebben er 3quote:Op vrijdag 18 juni 2010 15:58 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ja best veel idd. We hebben hier ook een overkill aan supermarkten: Appie, Jumbo, Aldi, Lidl, Coop.. alleen de oude spar is net gesloten. Oh en het zijn niet de kleinste modellen! Appie model 4 en de rest is vergelijkbaar
Maar goed, we krijgen hier dan ook het hele buitengebied voor de boodschappen het dorp in he.. De gemeente is buiten het dorp nog erg groot..
In Rotterdam zitten er ook genoeg hoorquote:
Die snackbar werkt natuurlijk wel op sterrenniveau hequote:
quote:Op vrijdag 18 juni 2010 16:07 schreef golfer het volgende:
Ik heb vanmiddag op de terugweg naar huis bij de toko in ons dorp even wat saté-ajam gescoord om vanavond te snoepen.
Heeft inderdaad wel een prijs gewonnen voor de lekkerste/beste patat van Noord-Holland en z'n broodjes zijn legendarisch. Die catert ie tegenwoordig ook voor de hele omgeving.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 16:07 schreef PdeHoog het volgende:
Die snackbar werkt natuurlijk wel op sterrenniveau he
Ik zou zo bij je komen etenquote:Op vrijdag 18 juni 2010 16:07 schreef LieLie het volgende:
http://www.dehavixhorst.n(...)0compleet%202010.pdf
In het aangrenzende dorp Santpoort zit ook nog een sterrentent.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 16:07 schreef PdeHoog het volgende:
En we kunnen een keer een Cul-meets-Bloemendaals-Michelinsterren-restaurant-ronde doen
Jullie wonen in een paradijsquote:Op vrijdag 18 juni 2010 16:10 schreef golfer het volgende:
[..]
In het aangrenzende dorp Santpoort zit ook nog een sterrentent.
4 Michelinsterrenrestaurants dus op een paar kilometer van elkaar vandaan hier.
Ik gooi de vis vaak bevroren in de bouillonquote:Op vrijdag 18 juni 2010 16:12 schreef PdeHoog het volgende:
BTW, ik ben vergeten vis uit de vriezer te halen vanmorgenIemand ervaring met het bereiden van bevroren vis in visfond in de oven en gaat dat goed?
![]()
quote:Op vrijdag 18 juni 2010 16:04 schreef TAV74 het volgende:
Trouwens Jeff Buckley DVD meegenomen net, een live registratie. Fantastisch!
Kan prima. Iets langer laten koken. En de garing goed in de gaten houden.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 16:12 schreef PdeHoog het volgende:
BTW, ik ben vergeten vis uit de vriezer te halen vanmorgenIemand ervaring met het bereiden van bevroren vis in visfond in de oven en gaat dat goed?
![]()
Lijntechnisch niet geheel verantwoord, maar verder kun je leuke dingen doenquote:Op vrijdag 18 juni 2010 16:25 schreef Laydina het volgende:
Medecullers! Een vraagje, culinair zelfs!
Ik wil vanavond rijst gaan eten. Met een lekker sausje en dan liefst beetje zelf in elkaar geflanst zodat het een lekker smaakje krijgt. Liefst met iets van peultjes (zo heten die groene krengen toch? ) en iets van chilisaus ofzo?
ideeen?
Je zou er iets van een currysaus van kunnen maken zoals in dit recept:quote:Op vrijdag 18 juni 2010 16:25 schreef Laydina het volgende:
Medecullers! Een vraagje, culinair zelfs!
Ik wil vanavond rijst gaan eten. Met een lekker sausje en dan liefst beetje zelf in elkaar geflanst zodat het een lekker smaakje krijgt. Liefst met iets van peultjes (zo heten die groene krengen toch? ) en iets van chilisaus ofzo?
ideeen?
Niet? Hier liggen ze ook wel volgens mij.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 16:45 schreef Laydina het volgende:
@sugarsnaps... die dingen zijn niet algemeen in de winkel te koop zie ik op het net. Tis voor vanavond snel even, maar ik zal het onthouden
Zijn wij, geloof ik, nog nooit geweest.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 16:42 schreef borisz het volgende:
Oh Bloes La Forca gaat het niet worden. Moeders heeft niet zo'n trek in Italiaans.. Moeders heeft Babbels geopperd lijkt mij ook wel aardig.
volgens internet niet.. maar wie weet liegt het!quote:Op vrijdag 18 juni 2010 16:47 schreef LieLie het volgende:
[..]
Niet? Hier liggen ze ook wel volgens mij.
Appie heeft ze gewoon in het assortimentquote:Op vrijdag 18 juni 2010 16:45 schreef Laydina het volgende:
@sugarsnaps... die dingen zijn niet algemeen in de winkel te koop zie ik op het net. Tis voor vanavond snel even, maar ik zal het onthouden
Deze ga ik ook even onthoudenquote:Op vrijdag 18 juni 2010 16:42 schreef Sunnythesun het volgende:
Blokje kipfilet of varkenshaas marineren in soyasaus, olie (liefst ook wat sesamolie), chinese 5 kruiden, teen geperste knoflook. Peultjes even in de lengte doorsnijden, rode paprika in even grote reepjes snijden, in een beetje olie wokken, gesneden paksoi er bij, even flink roerbakken. In een schaal doen en opzij zetten. Marinade ook bewaren, vlees roerbakken in de wok. Marinade er bij en iets laten indikken. Groentes er bij en even omscheppen en opwarmen.
Ik shop eigenlijk vaak alleen bij de Sandersquote:Op vrijdag 18 juni 2010 16:51 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Appie heeft ze gewoon in het assortiment
quote:Op vrijdag 18 juni 2010 17:24 schreef LieLie het volgende:
Oooh, *smelt, smelt*![]()
![]()
M'n ouders kwamen het nieuwe poessie laten zien die ze net hebben opgehaald.
Lie-hie-ief
quote:Op vrijdag 18 juni 2010 17:24 schreef LieLie het volgende:
![]()
Lie-hie-ief
Hebbequote:Op vrijdag 18 juni 2010 17:24 schreef LieLie het volgende:
![]()
Lie-hie-ief
Ben benieuwd, wanneer gaan jullie morgen?quote:Op vrijdag 18 juni 2010 16:42 schreef borisz het volgende:
Oh Bloes La Forca gaat het niet worden. Moeders heeft niet zo'n trek in Italiaans.. Moeders heeft Babbels geopperd lijkt mij ook wel aardig.
Ach, wat lief.quote:
De 25stequote:Op vrijdag 18 juni 2010 17:30 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ben benieuwd, wanneer gaan jullie morgen?
Wij gaan met het werk in nov en jan bij Augusta eten in Boriszstad. Is het wat?
Wat een lievertjequote:
quote:Op vrijdag 18 juni 2010 18:28 schreef freecell het volgende:
En mijn dreumes zei net: hey! Vuvuzela! Toet!
Afrit Wateringen van de A4quote:Op vrijdag 18 juni 2010 17:55 schreef FutureFairytale het volgende:
back from Kijkduin.. heen stuurde de tomtom me door het hele centrum van Den Haag.. vreeeselijk
terug maar wat omgereden maar gelukkig niet door de stad. gezellig geluncht, wel stevig windje. Maar 13 graden vandaag![]()
nu zit ik op de bank thuis....... 5 uur slaap is best weinig als je mag uitslapen
hoorde ook zo'n tip van mn vader. helaas achteraf, maar thanks.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 19:24 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Yep, dan rij je in 1 streep naar Kijkduin
hoor er wel meer die koude pizza lekker vinden als ontbijt.... lijkt me zo smerigquote:Op vrijdag 18 juni 2010 19:29 schreef ColdFeet het volgende:
't Zou toch een lekker ontbijt zijn voor morgen, cyber
Ik heb het eten al zo goed als klaar, nu wachten tot Meneer thuis is! Oosterse-style kipburgers met zelfgemaakte pindasaus op een ciabatta (inspiratie is van foodgawker, recept voor beide zelfbedacht), met daarbij een salade van wortel, tauge, paprika, lente-ui en koriander. Ben benieuwd!
Nou, voor die vette domino's-kledder pas ik ook, hoor... Maar mijn eigen superdunne pizza lust ik best als ontbijt. En ik zuid-afrika heb ik weleens ontbeten met mega-knoflokerige pompoenpizza. Lekker! 't Is daar vrij gebruikelijk om een doggy bag mee te nemen.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 19:31 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
hoor er wel meer die koude pizza lekker vinden als ontbijt.... lijkt me zo smerig
vind dat ze dat in nl ook moeten doen; doggybags vullen voor mensen.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 19:38 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Nou, voor die vette domino's-kledder pas ik ook, hoor... Maar mijn eigen superdunne pizza lust ik best als ontbijt. En ik zuid-afrika heb ik weleens ontbeten met mega-knoflokerige pompoenpizza. Lekker! 't Is daar vrij gebruikelijk om een doggy bag mee te nemen.
Mits goeie pizza natuurlijkquote:Op vrijdag 18 juni 2010 20:02 schreef Den_Haag het volgende:
Koude pizza als ontbijt is echt heerlijk!
Pizza bakkenquote:
Uhm....nou nee....ik zit nu achter mijn PCquote:
TARA achter de PC.....en jij dan? Hoe kun jij dan FOK!-ken?quote:Op vrijdag 18 juni 2010 20:14 schreef freecell het volgende:
ik ook een beetje
Kinderen in bed, TARA achter PC....
ik denk teveelquote:Op vrijdag 18 juni 2010 19:45 schreef FutureFairytale het volgende:
ik wil naar mn oma.. ik moet naar mn oma.. iets houdt mij tegen.. maar ik moet zo echt een keer gaan.. ik vind het beetje eng want is zwaar (verdrietig word ik er van) en kom gebroken terug met een hart vol liefde..
om half 9 ben ik bij oma, dat beloof ik dit keer
liefde is toch leukquote:Op vrijdag 18 juni 2010 19:45 schreef FutureFairytale het volgende:
ik wil naar mn oma.. ik moet naar mn oma.. iets houdt mij tegen.. maar ik moet zo echt een keer gaan.. ik vind het beetje eng want is zwaar (verdrietig word ik er van) en kom gebroken terug met een hart vol liefde..
om half 9 ben ik bij oma, dat beloof ik dit keer
Je hebt mijn telefoonnummerquote:Op vrijdag 18 juni 2010 20:19 schreef FutureFairytale het volgende:
ik kom ook op parkpop. ik hoor nu 6 collega's ook, zij gaan een beetje paaldansen op het podium dus ik zal wat foto's maken voor de site.
leuk dat ik ook cullers kan meeten; wel even iets afspreken, lijkt me leuk
ik keukentjequote:
zorg maar dat je em op een plek hebt waar je het goed voeltquote:Op vrijdag 18 juni 2010 20:21 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Je hebt mijn telefoonnummerSMS maar
Als je geluk hebt, hoor of voel ik het
quote:Op vrijdag 18 juni 2010 20:23 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
zorg maar dat je em op een plek hebt waar je het goed voelt
De laptop!quote:Op vrijdag 18 juni 2010 20:15 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
TARA achter de PC.....en jij dan? Hoe kun jij dan FOK!-ken?
Dat vroege opstaan is niet goed voor mequote:Op vrijdag 18 juni 2010 20:15 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Uhm....nou nee....ik zit nu achter mijn PC
Jaaa wij gaan ook even meeten hoorquote:Op vrijdag 18 juni 2010 20:19 schreef FutureFairytale het volgende:
ik kom ook op parkpop. ik hoor nu 6 collega's ook, zij gaan een beetje paaldansen op het podium dus ik zal wat foto's maken voor de site.
leuk dat ik ook cullers kan meeten; wel even iets afspreken, lijkt me leuk
Ik ook!quote:Op vrijdag 18 juni 2010 20:21 schreef LieLie het volgende:
[..]
Oh myJij wint inderdaad.
Ik heb pas in september weer college!
Jaaa. Maar het liefst toch ook weer snel studenten om me heen. Ik heb tegenwoordig een zelf geselecteerd klasje en de VU en dat is beide een groot feest. Mag van mij best doorlopen in de zomervakantie.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 20:34 schreef LieLie het volgende:
[..]
Da's wel fijn toch? Draken vermaken, kamperen proberen.
Een klasje met slimmerds?quote:Op vrijdag 18 juni 2010 20:39 schreef Duderella het volgende:
[..]
Jaaa. Maar het liefst toch ook weer snel studenten om me heen. Ik heb tegenwoordig een zelf geselecteerd klasje en de VU en dat is beide een groot feest. Mag van mij best doorlopen in de zomervakantie.
Ja. Of goede doeners! Het hoeft niet allemaal hoog-intellectueel te zijn, maar wél weloverwogen. Ik selecteer die groep volgende week. Zij moest e.e.a. aan motivatie en bewijsmateriaal meesturen.quote:
Da's wel leuk!quote:Op vrijdag 18 juni 2010 20:47 schreef Duderella het volgende:
[..]
Ja. Of goede doeners! Het hoeft niet allemaal hoog-intellectueel te zijn, maar wél weloverwogen. Ik selecteer die groep volgende week. Zij moest e.e.a. aan motivatie en bewijsmateriaal meesturen.
Jaquote:Op vrijdag 18 juni 2010 20:49 schreef LieLie het volgende:
[..]
Da's wel leuk!
Ik had, as we speak, aan het afstuderen kunnen zijn
Tof!quote:
2e en na de zomer in het derde jaar. En ik ben na drie en half jaar klaar.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 21:05 schreef Aure het volgende:
[..]
Tof!
Na de zomer opnieuw beginnenGelukkig heb ik er echt superveel zin in
Het gaat helemaal goed komen
![]()
Lie, in welk jaar zit jij nu dan?
Ik moet nog een half jaartje, en dan heb ik ook geen colleges meer!quote:
Heb jij colleges gehad van Dude?quote:Op vrijdag 18 juni 2010 21:07 schreef LieLie het volgende:
[..]
2e en na de zomer in het derde jaar. En ik ben na drie en half jaar klaar.
Maar ik ben dus ook twee keer opnieuw begonnen, na het jaar bij Dude en na een poging op de Uni
Zoals het er nu naar uitziet moet ik om 12:00 uur verzamelen bij de ingang jaquote:
Okay leuk! Dan wil ik jou ook wel meetenquote:Op vrijdag 18 juni 2010 21:18 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Zoals het er nu naar uitziet moet ik om 12:00 uur verzamelen bij de ingang ja
Da's goedquote:Op vrijdag 18 juni 2010 21:24 schreef Aure het volgende:
[..]
Okay leuk! Dan wil ik jou ook wel meeten
quote:Op vrijdag 18 juni 2010 21:27 schreef Aure het volgende:
en ik heb een hekel aan foto's, maar voor deze ene keer zal ik meewerken
Fotoshoot van Aure?quote:Op vrijdag 18 juni 2010 21:27 schreef Aure het volgende:
Ik denk niet dat ik er al om 12 uur ben
En ik heb een hekel aan foto's, maar voor deze ene keer zal ik meewerken
quote:Op vrijdag 18 juni 2010 21:34 schreef FutureFairytale het volgende:
ik heb ook nog geen nr's (alleen van P)
weet wel hoe jullie eruit zien, zal ik jullie laten omroepen?
omroepen ... jouw nummer...quote:
Colleges? Hele dágen zat ik er joh!quote:Op vrijdag 18 juni 2010 21:12 schreef Aure het volgende:
[..]
Heb jij colleges gehad van Dude?Wat leuk! Welke studie was dat?
Zeg dat.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 21:42 schreef LieLie het volgende:
[..]
Colleges? Hele dágen zat ik er joh!Half jaar les van haar gehad. Was bij journalistiek.
Het cynisme druipt er gewoon vanafquote:Op vrijdag 18 juni 2010 21:44 schreef Duderella het volgende:
[..]
Zeg dat.
Het werd gewoon familie op een bepaald moment, die griet.
Nee hoor, niks cynisch. Jullie waren een leuke en prettig dwarse groep! Wel een uitdaging voor een kersverse juf, maar ik heb wel een héle boel geleerd. Ik koester die tijd wel.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 21:45 schreef LieLie het volgende:
[..]
Het cynisme druipt er gewoon vanaf![]()
Maar voor Aure, we hadden dan redactiedagen. Dus niet gewoon een college van twee uur, maar de hele dag doen alsof je op een redactie zat
quote:Op vrijdag 18 juni 2010 21:47 schreef Duderella het volgende:
[..]
Nee hoor, niks cynisch. Jullie waren een leuke en prettig dwarse groep! Wel een uitdaging voor een kersverse juf, maar ik heb wel een héle boel geleerd. Ik koester die tijd wel.
quote:Op vrijdag 18 juni 2010 21:52 schreef FutureFairytale het volgende:
heee, ik heb 5 op een rij in CUL!!![]()
win ik nu een prijs?
Kom maar even mee naar de kelder.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 21:52 schreef FutureFairytale het volgende:
heee, ik heb 5 op een rij in CUL!!![]()
win ik nu een prijs?
Ik, ik, ikquote:Op vrijdag 18 juni 2010 21:54 schreef Duderella het volgende:
[..]Nu moet je met een CUL-man naar keuze uit eten!
Cool!quote:Op vrijdag 18 juni 2010 21:54 schreef Duderella het volgende:
[..]Nu moet je met een CUL-man naar keuze uit eten!
quote:
Vrijwel hetzelfde.quote:
Je moet Kaas dan gewoon wakker maken.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 22:01 schreef Leintjeuh het volgende:
Er ligt hier een kleine hond naast me. Die is een heel woud aan het omzagen
Dus je vindt P wel leuk?quote:Op vrijdag 18 juni 2010 22:00 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
nou wie wil denk![]()
gelukkig wil P
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
DH probeert het altijd op iemand af te schuiven, zodat hij zelf niet hoeftquote:
Hoe was het eten?quote:Op vrijdag 18 juni 2010 22:01 schreef ColdFeet het volgende:
Pee, wat vind jij: heb ik als tamelijke n00b mijn foto's op RAW-formaat nodig? Niet toch, da's toch alleen maar onhandig?
En SD-kaartjes zijn gewoon afdoende, toch?
Dat zijn eigenlijk de enige serieuze verschillen die ik zie tussen de 500D en de 550D.
Ja maar het gaat niet om de grootte, maar wat kaas er mee kan.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 22:01 schreef Leintjeuh het volgende:
Er ligt hier een kleine hond naast me. Die is een heel woud aan het omzagen
-t?quote:Op vrijdag 18 juni 2010 22:03 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
-t![]()
nou ja, hoop je op smeuïg nieuws? hehe
Je hebt net gelezen waar ik les in had toch?quote:Op vrijdag 18 juni 2010 22:03 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
-t![]()
nou ja, hoop je op smeuïg nieuws? hehe
quote:Op vrijdag 18 juni 2010 22:01 schreef Bluezz het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Freudian slips: when you say one thing, but mean your mother.
quote:Op vrijdag 18 juni 2010 22:04 schreef LieLie het volgende:
[..]
Je hebt net gelezen waar ik les in had toch?
Je moest eens wetenquote:Op vrijdag 18 juni 2010 22:03 schreef Duderella het volgende:
Ja maar het gaat niet om de grootte, maar wat kaas er mee kan.
(Rrrright!)
er staat nog een etentje openquote:
Erg puikquote:
journalistiek toch?quote:Op vrijdag 18 juni 2010 22:04 schreef LieLie het volgende:
[..]
Je hebt net gelezen waar ik les in had toch?
Mooi zoquote:Op vrijdag 18 juni 2010 22:09 schreef ColdFeet het volgende:
Erg puikWel een beetje vol nu; zelfgemaakte pindasaus hakt er wel in
Hee maar dat mag jij ook van DrF toch? Kipburger met zelfgemaakte pindasaus? Aanrader!
huh? ik ken die uitspraak niet..quote:
kijk even bij http://www.dpreview.com/reviews/canoneos550d/quote:Op vrijdag 18 juni 2010 22:01 schreef ColdFeet het volgende:
Pee, wat vind jij: heb ik als tamelijke n00b mijn foto's op RAW-formaat nodig? Niet toch, da's toch alleen maar onhandig?
Dat zijn eigenlijk de enige serieuze verschillen die ik zie tussen de 500D en de 550D.
weer goed in quoten jijquote:Op vrijdag 18 juni 2010 22:14 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Mooi zo
]Ik volg dr F niet (meer) hoor, ik volg dr. T
Maar idd ik heb net 2 stokjes kipsaté op
hehe van heel druk naar heel relaxedquote:
aah zo, ach... iedereen maakt wel eens een spel(type)foutjequote:
DrT?quote:Op vrijdag 18 juni 2010 22:14 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Mooi zo
]Ik volg dr F niet (meer) hoor, ik volg dr. T
Maar idd ik heb net 2 stokjes kipsaté op
whahaha domperquote:Op vrijdag 18 juni 2010 22:19 schreef golfer het volgende:
De Engelse pers na de loting voorafgaand aan het WK:
[ afbeelding ]
Ik wil de krantenkoppen morgen wel eens zien.![]()
Het was geen foutje, dat was de grap een beetje.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 22:20 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
aah zo, ach... iedereen maakt wel eens een spel(type)foutje![]()
vind dat wel grappig, spelfouten in stukjes
Nou ja, die megapixels geloof ik wel... eerst maar eens foto's gaan maken die mooi genoeg zijn om op groot formaat af te drukkenquote:Op vrijdag 18 juni 2010 22:15 schreef z80 het volgende:
[..]
kijk even bij http://www.dpreview.com/reviews/canoneos550d/
wat ik zo snel zie zijn er geen grote verschillen.
de 550 is nieuwe, en heeft dus ook meer M pixels 15 tegen 18
en een iets beter lcd schermpje aan de achterkant.
maar verder geen schokkende dingen.
ja echt waar. het is geen nieuwe spelling maar waar je "je" of "jij" voor kunt zetten, is zonder t.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 22:21 schreef Isabeau het volgende:
Jullie afgelopen berichtjes zijn allemaal vaag en raar
En wat moet Kaas dan met de hond doen?
En 'je vindt' is tegenwoordig zonder t? Het gaat allemaal veel te snel op het vlak van spellingswijzigingen
En Dude is nu ook al een man? Ook dat gaat me allemaal veel te snel.
En er wordt gejaagd op FF? Mijn hemel, waar gaat het heen met deze wereld. Geweld slaat gewoon om je heen.
Oh ja, voetbal. Engeland sucks. Nu met bijpassende PI.
Kaas doet niks met de hond. Ik heb ze vandaag al 4 of 5 keer meegenomen op een rondje uit, en hij niet één keerquote:Op vrijdag 18 juni 2010 22:21 schreef Isabeau het volgende:
Jullie afgelopen berichtjes zijn allemaal vaag en raar
En wat moet Kaas dan met de hond doen?
En 'je vindt' is tegenwoordig zonder t? Het gaat allemaal veel te snel op het vlak van spellingswijzigingen
En Dude is nu ook al een man? Ook dat gaat me allemaal veel te snel.
En er wordt gejaagd op FF? Mijn hemel, waar gaat het heen met deze wereld. Geweld slaat gewoon om je heen.
Oh ja, voetbal. Engeland sucks. Nu met bijpassende PI.
Toen ik examen deed nog niet. En nu ook nietquote:Op vrijdag 18 juni 2010 22:22 schreef FutureFairytale het volgende:
ja echt waar. het is geen nieuwe spelling maar waar je "je" of "jij" voor kunt zetten, is zonder t.
Dat komt omdat jij vrij was en Kaas moest werkenquote:Op vrijdag 18 juni 2010 22:23 schreef Leintjeuh het volgende:
Kaas doet niks met de hond. Ik heb ze vandaag al 4 of 5 keer meegenomen op een rondje uit, en hij niet één keer
2 hondjes, 2 riemen en 2 rol-lijnenquote:Op vrijdag 18 juni 2010 22:25 schreef Isabeau het volgende:
Dat komt omdat jij vrij was en Kaas moest werkenAls hij thuis is hem gewoon meeslepen hoor!
weer helemaal moe gefietst kaas?quote:Op vrijdag 18 juni 2010 22:26 schreef kaasplankje het volgende:
kaas doet niks met de hondjes vandaag, die moest werken van 8 tot 8
In Zuid-Holland hebben ze andere spellingsregels.quote:
Vinden is ook een werkwoord. Het gaat erom of het werkwoord voor of na je/jij komt.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 22:26 schreef FutureFairytale het volgende:
oh ik dacht dat ik dat vroeger altijd had geleerd![]()
misschien bij vindt niet nee, dat had ik dan fout idd. het geldt bij werkwoorden, dat was het dacht ik
dát is hetquote:Op vrijdag 18 juni 2010 22:26 schreef golfer het volgende:
[..]
In Zuid-Holland hebben ze andere spellingsregels.
Wat is dat voor Christelijk feest?quote:
goed! mooi appartement, maar stond 8equote:Op vrijdag 18 juni 2010 22:28 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Ja best wel, hoe was je huizenjacht?
Ah...een vraag op mijn vakgebiedquote:Op vrijdag 18 juni 2010 22:01 schreef ColdFeet het volgende:
Wat een grote beeldenquote:
quote:Op vrijdag 18 juni 2010 22:22 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ja echt waar. het is geen nieuwe spelling maar waar je "je" of "jij" voor kunt zetten, is zonder t.
en nu eerlijk, zonder cynismequote:Op vrijdag 18 juni 2010 22:40 schreef Duderella het volgende:
[..]
Gut jij bent echt zo'n leuk portret de hele tijd.![]()
iemand als ik? hoe bedoel je dat?quote:Op vrijdag 18 juni 2010 22:45 schreef Duderella het volgende:
Maar wel dieptriest dat iemand als FF dat dus absoluut niet snapt.
We overwegen een taaltoests in het HBO toe te gaan passe. Geen D?T--fouten meer en grammatica in orde. Ik ben voor! Anders maar MBO gaan doen.
O sorry, ik ben daar wel erg hard over. Maar ik meen het wel.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 22:41 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
en nu eerlijk, zonder cynisme
D/T-kwestie is in het Nederlands natuurlijk ook wel 1 van de lastigste regeltjes.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 22:45 schreef Duderella het volgende:
We overwegen een taaltoests in het HBO toe te gaan passe. Geen D?T--fouten meer en grammatica in orde. Ik ben voor! Anders maar MBO gaan doen.
was een feest en in de straat afgesproken dat ze hun tuin versieren met als onderwerp dit jaar "verleden tijd" dus iedereen heeft hun tuin versierd, en de foto van LieLie is haar tuinquote:Op vrijdag 18 juni 2010 22:47 schreef golfer het volgende:
En nou weet ik nog steeds niet wat die beelden voorstellen en waarom die er staan?
Dankjewel.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 22:50 schreef FutureFairytale het volgende:
was een feest en in de straat afgesproken dat ze hun tuin versieren met als onderwerp dit jaar "verleden tijd" dus iedereen heeft hun tuin versierd, en de foto van LieLie is haar tuin
gaan we weer terug naar de tijd toen ik op school zat.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 22:45 schreef Duderella het volgende:
Maar wel dieptriest dat iemand als FF dat dus absoluut niet snapt.
ik heb het maar gevraagd aan mn zusje.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 22:10 schreef Duderella het volgende:
O god, de jacht op FF is geopend?![]()
Jemig mannen, get a grip & get stilish.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
kreeg je aparte toetsen enz? met mijn zusje die dyslectisch is werd gelukkig rekening mee gehouden (meer tijd voor tentamens etc.) en behaald volgend jaar hopelijk haar masterquote:Op vrijdag 18 juni 2010 23:00 schreef z80 het volgende:
[..]
gaan we weer terug naar de tijd toen ik op school zat.
dankzij mijn woordblindheid veroordeeld tot de streekschool (1 dag school, 4 dagen werken).
en daarna avond opleidingen.
want voor de mts was minimaal mavo nodig, wiskunde was geen probleem.
maar taal een ramp.
quote:Op vrijdag 18 juni 2010 23:00 schreef FutureFairytale het volgende:
ik heb het maar gevraagd aan mn zusje.Erm, niet lullig bedoeld hoor, maar 'jemig mannen' wijst dus naar de heren van de slowchat en niet naar jouSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zei toch dat de sc vaag was vanavond. Niemand begrijpt elkaar
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
Meen je dat nou? Ik vind het wel een beetje getuigen van luiheid als je je werkwoorden niet goed spelt.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 22:47 schreef golfer het volgende:
[..]
D/T-kwestie is in het Nederlands natuurlijk ook wel 1 van de lastigste regeltjes.
Ik vind die lictgevende dingen in de tuin wel erg groot zeg! Lielie, moest je die zelf aanschaffen? En wie bedenkt zoiets!quote:Op vrijdag 18 juni 2010 22:50 schreef FutureFairytale het volgende:
was een feest en in de straat afgesproken dat ze hun tuin versieren met als onderwerp dit jaar "verleden tijd" dus iedereen heeft hun tuin versierd, en de foto van LieLie is haar tuin
nee dat is niet leuk hequote:Op vrijdag 18 juni 2010 23:03 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Erm, niet lullig bedoeld hoor, maar 'jemig mannen' wijst dus naar de heren van de slowchat en niet naar jou
Ik zei toch dat de sc vaag was vanavond. Niemand begrijpt elkaar
Bijna niemand is dan ook goed in alles. En dat komt mooi uit, want dan kan iedereen zijn eigen kwaliteiten ontwikkelen en is elk mens heerlijk verschillendquote:Op vrijdag 18 juni 2010 23:06 schreef FutureFairytale het volgende:
ik was heel slecht in de abstracte vakken; bio, natuurkunde, scheikunde en wiskunde.
talen gingen heel goed, maar die abstracte vakken... maar ik heb ook niet alles eraan gedaan om het wel te kunnen, dus dat was mijn schuld
nee. daar deden ze nog niet aan.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 23:02 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
kreeg je aparte toetsen enz? met mijn zusje die dyslectisch is werd gelukkig rekening mee gehouden (meer tijd voor tentamens etc.) en behaald volgend jaar hopelijk haar master
Zoals ik het heb begrepen vindt Dude de heren een beetje sneu met een knipoog. Mijn interpretatie hoor, maar alleen Dude kan uitsluitsel geven. Al vind ik het een beetje te miniem er al te veel aandacht aan te bestedenquote:Op vrijdag 18 juni 2010 23:07 schreef FutureFairytale het volgende:
nee dat is niet leuk he![]()
maar erachter staat: get a grip and get stylish en dat had betrekking tot hen op mij.. want in de 1e zin stond ik. of heb ik dat ook verkeerd begrepen? ik hoop het
ik nodig je uit om een keer bij mij te komen zitten als ik een stukje tekst moet schrijven.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 23:04 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Meen je dat nou? Ik vind het wel een beetje getuigen van luiheid als je je werkwoorden niet goed spelt.
dat vind ik ook leuk. iedereen heeft weer andere kwaliteiten. het is wel fijn als je niet wordt afgeblaft op iets waarin de ander beter is. want die ander kan weer andere dingen beterquote:Op vrijdag 18 juni 2010 23:08 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Bijna niemand is dan ook goed in alles. En dat komt mooi uit, want dan kan iedereen zijn eigen kwaliteiten ontwikkelen en is elk mens heerlijk verschillend
ik wist niet wat het betekende maar omdat niemand mij antwoord gaf had ik het maar thuis gevraagd omdat ik wel nieuwsgierig wasquote:Op vrijdag 18 juni 2010 23:10 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Zoals ik het heb begrepen vindt Dude de heren een beetje sneu met een knipoog. Mijn interpretatie hoor, maar alleen Dude kan uitsluitsel geven. Al vind ik het een beetje te miniem er al te veel aandacht aan te besteden
ik begrijp je, het heeft NIKS met luiheid te maken, dat is juist heel lullig om op te merken. mensen zoals jij vinden het ook verschrikkelijk dat het heel moeizaam gaat.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 23:11 schreef z80 het volgende:
[..]
ik nodig je uit om een keer bij mij te komen zitten als ik een stukje tekst moet schrijven.
kun je zien hoeveel moeite het kost om een paar woorden zonder fouten op papier te krijgen.
geef mij maar wis en natuurkunde.
Maar voor anderen is het wel luiheid. De regels er gewoon niet in willen stampen of gewoon snel vergeten (zoals ik) En soms schaam ik me er wel voor. Maar ik moet eens een goede leraar hebben ervoor hehe.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 23:14 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ik begrijp je, het heeft NIKS met luiheid te maken, dat is juist heel lullig om op te merken. mensen zoals jij vinden het ook verschrikkelijk dat het heel moeizaam gaat.
quote:Op vrijdag 18 juni 2010 23:13 schreef Laydina het volgende:ik heb last van buikkrampen. Die heb ik echt al maanden niet meer gehad. En ze zijn voor mijn doen best erg (voor anderen is het vast een lachtertje) maar wel weer raar om te hebben
Ow zo erg is het allemaal niet .. gelukkig! Kan alles gewoon doen, maar gewoon lichte krampen. Die ik toen ik gewoon ongesteld werd maar heel soms kreeg en nu dus al maanden niet heb gevoeld. Dus het is vooral vreemdquote:Op vrijdag 18 juni 2010 23:15 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
![]()
arme jij! lukt het om even voorover te hangen? of liggen met je benen opgetrokken? hopelijk gaat het gauw over
oooh ja dat had ik dus met natuurkunde en scheikunde. ik dacht na een aantal onvoldoendes: "ach ik ben er toch al slecht in. barst maar" en toen werd ik lui daarin.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 23:15 schreef Laydina het volgende:
[..]
Maar voor anderen is het wel luiheid. De regels er gewoon niet in willen stampen of gewoon snel vergeten (zoals ik) En soms schaam ik me er wel voor. Maar ik moet eens een goede leraar hebben ervoor hehe.
ok, nou gelukkig is het licht.. wel gek dat je het ineens weer hebt. maar komt goedquote:Op vrijdag 18 juni 2010 23:17 schreef Laydina het volgende:
[..]
Ow zo erg is het allemaal niet .. gelukkig! Kan alles gewoon doen, maar gewoon lichte krampen. Die ik toen ik gewoon ongesteld werd maar heel soms kreeg en nu dus al maanden niet heb gevoeld. Dus het is vooral vreemd
DAnk je
En waar ga jij morgen het voetbal kijken?quote:Op vrijdag 18 juni 2010 23:19 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ok, nou gelukkig is het licht.. wel gek dat je het ineens weer hebt. maar komt goed
thuis. ik heb geen vrienden. geeft niks, ik zet mn reuze bril op in de huiskamerquote:Op vrijdag 18 juni 2010 23:20 schreef Laydina het volgende:
[..]
En waar ga jij morgen het voetbal kijken?
Moet je er wel een foto van maken he!quote:Op vrijdag 18 juni 2010 23:24 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
thuis. ik heb geen vrienden. geeft niks, ik zet mn reuze bril op in de huiskamer![]()
en jij? gezellig in de stad?
hehe ligt aan de afloop. maar daarvoor is waarschijnlijk echt een topsfeerquote:Op vrijdag 18 juni 2010 23:25 schreef Laydina het volgende:
[..]
Moet je er wel een foto van maken he!
Het gaat wel de stad worden, of het gezellig wordt dat weet ik nog niet
quote:Op vrijdag 18 juni 2010 23:08 schreef Isabeau het volgende:
Bijna niemand is dan ook goed in alles. En dat komt mooi uit, want dan kan iedereen zijn eigen kwaliteiten ontwikkelen en is elk mens heerlijk verschillend
tentamen lerenquote:Op vrijdag 18 juni 2010 23:28 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
toffe dagach.... weeeeekeeeend
quote:Op vrijdag 18 juni 2010 23:24 schreef FutureFairytale het volgende:
thuis. ik heb geen vrienden. geeft niks, ik zet mn reuze bril op in de huiskamer![]()
lang volgehouden! ben blij dat de bruiloft leuk was. vertel morgen maar wat detailsquote:Op vrijdag 18 juni 2010 23:28 schreef DarkElf het volgende:thuis! Moe, leuke dag gehad, leuke bruiloft, beetje jammer van t weer maar je kan niet alles hebben
nu bedtijd. Trusten liefjens
Sorry, ik doe het niet met (t) Ekkel(s)quote:Op vrijdag 18 juni 2010 23:31 schreef FutureFairytale het volgende:
Iemand interesse?![]()
Volkszanger Stef 'De Woonboot' Ekkel is naarstig op zoek naar een vrouw. Niet omdat hij zijn huidige liefde zat is, maar omdat hij een dame nodig heeft voor zijn nieuwe videoclip voor zijn single Jij Wil Vrij Zijn.
Hyvesvrienden zegt niets over echte vrienden hè?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |