Volgende week weer in Munchenquote:
Ga meteen ff mijn duitse collega mailenquote:Op vrijdag 18 juni 2010 14:20 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Dat is mooi Klose voor onze Duitse vrienden
ik niet alles, wel veel.quote:
Incl. de vrouwen?quote:
Hier zijn al mijn bekende duitse collega's offlinequote:
Ja, zelfs Geisha's.quote:
quote:Op vrijdag 18 juni 2010 15:36 schreef golfer het volgende:
[..]
Ja, zelfs Geisha's.
Alleen Sumo-worstelaars lust ik niet.
Jaquote:
In Wierden ook nietquote:Op vrijdag 18 juni 2010 15:38 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
JaIk heb spontaan trek
En in Delft heb je geen sushi-tent
Wij wel 2quote:Op vrijdag 18 juni 2010 15:49 schreef LieLie het volgende:
[..]
Niet? Tss![]()
![]()
Hier al he-le-maal niet natuurlijk![]()
We hebben wel een chinees!
ff door naar Den Haagquote:Op vrijdag 18 juni 2010 15:38 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
JaIk heb spontaan trek
En in Delft heb je geen sushi-tent
Wat veel! Wij hebben 2 snackbarren, een chinees en nog drie andere restaurants. Ook best veel voor zo'n klein durpkequote:Op vrijdag 18 juni 2010 15:53 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Wij wel 2en 2 snackbarren, 2 visboeren, 1 showarma/pizzeriatent, 1 Italiaan, 2 redelijk chique zaken.. maar geen eetcafe of sushibar
Ja best veel idd. We hebben hier ook een overkill aan supermarkten: Appie, Jumbo, Aldi, Lidl, Coop.. alleen de oude spar is net gesloten. Oh en het zijn niet de kleinste modellen! Appie model 4 en de rest is vergelijkbaarquote:Op vrijdag 18 juni 2010 15:56 schreef LieLie het volgende:
[..]
Wat veel! Wij hebben 2 snackbarren, een chinees en nog drie andere restaurants. Ook best veel voor zo'n klein durpkeMaar in de omliggende durpkes ook nog wel het één en ander.
We krijgen in de plaats hiernaast nu ook een restaurant van de eigenaar van de Havixhorst, ben ik ook benieuwd naar!
Nja, maar daar zit ook wel wat geld he..quote:Op vrijdag 18 juni 2010 15:59 schreef golfer het volgende:
Het kleine dorpje Bloemendaal heeft 2 chinezen, 2 eetcafés, 1 toko, 1 Italiaans restaurant, 1 Frans restaurant en maar liefst 3 Michelinsterrenrestaurants.
Je vergeet wel een snackbar hoor, we hebben er 3quote:Op vrijdag 18 juni 2010 15:58 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ja best veel idd. We hebben hier ook een overkill aan supermarkten: Appie, Jumbo, Aldi, Lidl, Coop.. alleen de oude spar is net gesloten. Oh en het zijn niet de kleinste modellen! Appie model 4 en de rest is vergelijkbaar
Maar goed, we krijgen hier dan ook het hele buitengebied voor de boodschappen het dorp in he.. De gemeente is buiten het dorp nog erg groot..
In Rotterdam zitten er ook genoeg hoorquote:
Die snackbar werkt natuurlijk wel op sterrenniveau hequote:
quote:Op vrijdag 18 juni 2010 16:07 schreef golfer het volgende:
Ik heb vanmiddag op de terugweg naar huis bij de toko in ons dorp even wat saté-ajam gescoord om vanavond te snoepen.
Heeft inderdaad wel een prijs gewonnen voor de lekkerste/beste patat van Noord-Holland en z'n broodjes zijn legendarisch. Die catert ie tegenwoordig ook voor de hele omgeving.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 16:07 schreef PdeHoog het volgende:
Die snackbar werkt natuurlijk wel op sterrenniveau he
Ik zou zo bij je komen etenquote:Op vrijdag 18 juni 2010 16:07 schreef LieLie het volgende:
http://www.dehavixhorst.n(...)0compleet%202010.pdf
In het aangrenzende dorp Santpoort zit ook nog een sterrentent.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 16:07 schreef PdeHoog het volgende:
En we kunnen een keer een Cul-meets-Bloemendaals-Michelinsterren-restaurant-ronde doen
Jullie wonen in een paradijsquote:Op vrijdag 18 juni 2010 16:10 schreef golfer het volgende:
[..]
In het aangrenzende dorp Santpoort zit ook nog een sterrentent.
4 Michelinsterrenrestaurants dus op een paar kilometer van elkaar vandaan hier.
Ik gooi de vis vaak bevroren in de bouillonquote:Op vrijdag 18 juni 2010 16:12 schreef PdeHoog het volgende:
BTW, ik ben vergeten vis uit de vriezer te halen vanmorgenIemand ervaring met het bereiden van bevroren vis in visfond in de oven en gaat dat goed?
![]()
quote:Op vrijdag 18 juni 2010 16:04 schreef TAV74 het volgende:
Trouwens Jeff Buckley DVD meegenomen net, een live registratie. Fantastisch!
Kan prima. Iets langer laten koken. En de garing goed in de gaten houden.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 16:12 schreef PdeHoog het volgende:
BTW, ik ben vergeten vis uit de vriezer te halen vanmorgenIemand ervaring met het bereiden van bevroren vis in visfond in de oven en gaat dat goed?
![]()
Lijntechnisch niet geheel verantwoord, maar verder kun je leuke dingen doenquote:Op vrijdag 18 juni 2010 16:25 schreef Laydina het volgende:
Medecullers! Een vraagje, culinair zelfs!
Ik wil vanavond rijst gaan eten. Met een lekker sausje en dan liefst beetje zelf in elkaar geflanst zodat het een lekker smaakje krijgt. Liefst met iets van peultjes (zo heten die groene krengen toch? ) en iets van chilisaus ofzo?
ideeen?
Je zou er iets van een currysaus van kunnen maken zoals in dit recept:quote:Op vrijdag 18 juni 2010 16:25 schreef Laydina het volgende:
Medecullers! Een vraagje, culinair zelfs!
Ik wil vanavond rijst gaan eten. Met een lekker sausje en dan liefst beetje zelf in elkaar geflanst zodat het een lekker smaakje krijgt. Liefst met iets van peultjes (zo heten die groene krengen toch? ) en iets van chilisaus ofzo?
ideeen?
Niet? Hier liggen ze ook wel volgens mij.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 16:45 schreef Laydina het volgende:
@sugarsnaps... die dingen zijn niet algemeen in de winkel te koop zie ik op het net. Tis voor vanavond snel even, maar ik zal het onthouden
Zijn wij, geloof ik, nog nooit geweest.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 16:42 schreef borisz het volgende:
Oh Bloes La Forca gaat het niet worden. Moeders heeft niet zo'n trek in Italiaans.. Moeders heeft Babbels geopperd lijkt mij ook wel aardig.
volgens internet niet.. maar wie weet liegt het!quote:Op vrijdag 18 juni 2010 16:47 schreef LieLie het volgende:
[..]
Niet? Hier liggen ze ook wel volgens mij.
Appie heeft ze gewoon in het assortimentquote:Op vrijdag 18 juni 2010 16:45 schreef Laydina het volgende:
@sugarsnaps... die dingen zijn niet algemeen in de winkel te koop zie ik op het net. Tis voor vanavond snel even, maar ik zal het onthouden
Deze ga ik ook even onthoudenquote:Op vrijdag 18 juni 2010 16:42 schreef Sunnythesun het volgende:
Blokje kipfilet of varkenshaas marineren in soyasaus, olie (liefst ook wat sesamolie), chinese 5 kruiden, teen geperste knoflook. Peultjes even in de lengte doorsnijden, rode paprika in even grote reepjes snijden, in een beetje olie wokken, gesneden paksoi er bij, even flink roerbakken. In een schaal doen en opzij zetten. Marinade ook bewaren, vlees roerbakken in de wok. Marinade er bij en iets laten indikken. Groentes er bij en even omscheppen en opwarmen.
Ik shop eigenlijk vaak alleen bij de Sandersquote:Op vrijdag 18 juni 2010 16:51 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Appie heeft ze gewoon in het assortiment
quote:Op vrijdag 18 juni 2010 17:24 schreef LieLie het volgende:
Oooh, *smelt, smelt*![]()
![]()
M'n ouders kwamen het nieuwe poessie laten zien die ze net hebben opgehaald.
Lie-hie-ief
quote:Op vrijdag 18 juni 2010 17:24 schreef LieLie het volgende:
![]()
Lie-hie-ief
Hebbequote:Op vrijdag 18 juni 2010 17:24 schreef LieLie het volgende:
![]()
Lie-hie-ief
Ben benieuwd, wanneer gaan jullie morgen?quote:Op vrijdag 18 juni 2010 16:42 schreef borisz het volgende:
Oh Bloes La Forca gaat het niet worden. Moeders heeft niet zo'n trek in Italiaans.. Moeders heeft Babbels geopperd lijkt mij ook wel aardig.
Ach, wat lief.quote:
De 25stequote:Op vrijdag 18 juni 2010 17:30 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ben benieuwd, wanneer gaan jullie morgen?
Wij gaan met het werk in nov en jan bij Augusta eten in Boriszstad. Is het wat?
Wat een lievertjequote:
quote:Op vrijdag 18 juni 2010 18:28 schreef freecell het volgende:
En mijn dreumes zei net: hey! Vuvuzela! Toet!
Afrit Wateringen van de A4quote:Op vrijdag 18 juni 2010 17:55 schreef FutureFairytale het volgende:
back from Kijkduin.. heen stuurde de tomtom me door het hele centrum van Den Haag.. vreeeselijk
terug maar wat omgereden maar gelukkig niet door de stad. gezellig geluncht, wel stevig windje. Maar 13 graden vandaag![]()
nu zit ik op de bank thuis....... 5 uur slaap is best weinig als je mag uitslapen
hoorde ook zo'n tip van mn vader. helaas achteraf, maar thanks.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 19:24 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Yep, dan rij je in 1 streep naar Kijkduin
hoor er wel meer die koude pizza lekker vinden als ontbijt.... lijkt me zo smerigquote:Op vrijdag 18 juni 2010 19:29 schreef ColdFeet het volgende:
't Zou toch een lekker ontbijt zijn voor morgen, cyber
Ik heb het eten al zo goed als klaar, nu wachten tot Meneer thuis is! Oosterse-style kipburgers met zelfgemaakte pindasaus op een ciabatta (inspiratie is van foodgawker, recept voor beide zelfbedacht), met daarbij een salade van wortel, tauge, paprika, lente-ui en koriander. Ben benieuwd!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |