Ja, inderdaad.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 22:02 schreef mstr het volgende:
[..]
Dan nog liever een flat op Kanaleneiland.
Oké.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 22:03 schreef Jotcha het volgende:
Hey jongens, ik ben geslaagd en ga op kamers
okeequote:Op vrijdag 18 juni 2010 22:03 schreef Jotcha het volgende:
Okay.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 22:03 schreef Jotcha het volgende:
Een appartement met 3 verdiepingen gelegen in de kindvriendelijke woonwijk "Tuikwerd"..quote:Op vrijdag 18 juni 2010 22:03 schreef Marco001 het volgende:
Goedkoopste bij ons:
http://www.funda.nl/koop/(...)4478-saturnusstraat/
is ene parcel
Of zo'n krot(woon er vlakbij, dit is echt een gettostukje.. snacht's allemaal drugshandel e.d...
http://www.funda.nl/koop/(...)10293309-rolblok-28/
Ik wil in dat ding gaan wonen met Mark. Die Maxx Campus ofzo van SSH.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 22:04 schreef mstr het volgende:
[..]
En dat doe ik ook niet.
Zeker niet met een blonde vriendin.
Die hoge flat toch?quote:Op vrijdag 18 juni 2010 22:06 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ik wil in dat ding gaan wonen met Mark. Die Maxx Campus ofzo van SSH.
mjah, dat gedeelte is meer tuigwerd... Je hebt er gewoon een zichtbare grens arm/rijk XDquote:Op vrijdag 18 juni 2010 22:06 schreef MarkM het volgende:
[..]
Een appartement met 3 verdiepingen gelegen in de kindvriendelijke woonwijk "Tuikwerd"..
Ik weet niet, maar als student en samenwonend hoef ik geen rijtjeshuis hoor.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 22:08 schreef Sjoegerd het volgende:
Ik ga sowieso niet in een flat. Niet dat die hier in Putten staan
Zover ik weet niemand.quote:
Ik blijf mooi nog thuis hangen tot ik klaar met de opleiding ben.. Bevalt me primaquote:Op vrijdag 18 juni 2010 22:09 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ik weet niet, maar als student en samenwonend hoef ik geen rijtjeshuis hoor.
Ik ook niet, doe mij maar een vrijstaand huis.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 22:09 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ik weet niet, maar als student en samenwonend hoef ik geen rijtjeshuis hoor.
Ik sta wel ingeschreven, vond m'n moeder wel een goed idee. Mocht ik dan over paar jaar op zoek gaan, sta ik al een paar jaar ingeschreven.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 22:09 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ja, moet me alleen nog steeds inschrijven bij SSH, maar dat kost 40 euro ofzo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |