Vrouwen zijn net zo erg hoor.quote:Het blijven mannen he, doe niet zo geshockeerd joh
Kan me er eerlijk gezegd weinig bij voorstellen. Als ik denk aan iemand die masturbeert op een foto van een bekende, zie ik meteen een man voor me.quote:Op maandag 21 juni 2010 22:32 schreef picardmike het volgende:
[..]
Vrouwen zijn net zo erg hoor.
Er lopen heel veel smerige mensen rond op de wereld en de meeste mensen hebben daar geen weet van of ze weten het wel maar ze doen net of hun neus bloed. Dan is met je nichtje naar bed gaan nog niks, gewoon een vriendendienstje.
De echte perverts die kan je herkennen aan het feit dat ze mastuberen op foto's van bekende. Ik weet met zekerheid te zeggen dat dit soort mensen meer kans hebben om met vreemde seksfantasieen rond te lopen.
Lijkt me wel een erg absurd hoog getal, kan me niet voorstellen dat er zoveel incest voorkomt in Nederland.quote:Op maandag 21 juni 2010 21:11 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ok misschien 15%, maar hoger ga ik niet voor blanke nederlandse jongens.
en waarom benoem je de 80% niet?![]()
![]()
je hebt iets gemist.quote:Op maandag 21 juni 2010 23:17 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Lijkt me wel een erg absurd hoog getal, kan me niet voorstellen dat er zoveel incest voorkomt in Nederland.
80% benoem ik niet aangezien ik mijn nichtjes al jaaaaren niet heb gezien en geen idee heb of het normaal zou zijn om daarover te fantaseren.
ik geile tienerjongen danny,ben een jongen van deze tijd.heb ervaring met neuken in welk meisjes kut dan ook zowel op mijn kamer,als op het naaktstrand bij almere.quote:
Hmm bijles Nederlands of Biologie... doe maar allebei.quote:Op maandag 21 juni 2010 23:52 schreef Lips het volgende:
[..]
ik geile tienerjongen danny,ben een jongen van deze tijd.heb ervaring met neuken in welk meisjes kut dan ook zowel op mijn kamer,als op het naaktstrand bij almere.
als ik een meisje neukt dan neuk ik zonder condoom diep in de kut van dat meisje dat zin in stevige neuk sex hent,omdat ik eenmaal geboren bent om bij zo en meisje een kind te verwekken en mijn vruchtbare tienerjongenszaad in de kut van welk meisje te spuiten die ongesteld is met een ei sprong terwijl ik met welk meisje dan ook langdurig geiltongzoend ongeremt.ik kan vrij ontvangen op mijn kamer maar ook buitensex in en 4 persoons waterdichte tent op het zilverstrand bij almere of in jou omgeving.stuur mij een mailtje met jou naaktfoto naar het mail adres van mijn oom zijn gmail ottenjohn26@gmail.com
afz;geile danny.
Geweldig forum ja
Drie vragen:quote:Op maandag 21 juni 2010 23:52 schreef Lips het volgende:
[..]
ik geile tienerjongen danny,ben een jongen van deze tijd.heb ervaring met neuken in welk meisjes kut dan ook zowel op mijn kamer,als op het naaktstrand bij almere.
als ik een meisje neukt dan neuk ik zonder condoom diep in de kut van dat meisje dat zin in stevige neuk sex hent,omdat ik eenmaal geboren bent om bij zo en meisje een kind te verwekken en mijn vruchtbare tienerjongenszaad in de kut van welk meisje te spuiten die ongesteld is met een ei sprong terwijl ik met welk meisje dan ook langdurig geiltongzoend ongeremt.ik kan vrij ontvangen op mijn kamer maar ook buitensex in en 4 persoons waterdichte tent op het zilverstrand bij almere of in jou omgeving.stuur mij een mailtje met jou naaktfoto naar het mail adres van mijn oom zijn gmail ottenjohn26@gmail.com
afz;geile danny.
Geweldig forum ja
Ik masturbeer op foto's van voeten van bekenden, is dat pervers?quote:Op maandag 21 juni 2010 22:32 schreef picardmike het volgende:
[..]
Vrouwen zijn net zo erg hoor.
Er lopen heel veel smerige mensen rond op de wereld en de meeste mensen hebben daar geen weet van of ze weten het wel maar ze doen net of hun neus bloed. Dan is met je nichtje naar bed gaan nog niks, gewoon een vriendendienstje.
De echte perverts die kan je herkennen aan het feit dat ze mastuberen op foto's van bekende. Ik weet met zekerheid te zeggen dat dit soort mensen meer kans hebben om met vreemde seksfantasieen rond te lopen.
dat is gwn gek en heeel raar terzijde ik denk dat ts dood isquote:Op dinsdag 22 juni 2010 00:58 schreef CooleVoorwerpNaam het volgende:
[..]
Ik masturbeer op foto's van voeten van bekenden, is dat pervers?
gastquote:Op vrijdag 18 juni 2010 14:22 schreef E.S.T. het volgende:
[..]
Ze is dan wel 18, maar ik ben 28!
Zoveel respect verdien ik niet...
quote:Op maandag 21 juni 2010 23:52 schreef Lips het volgende:
[..]
afz;geile danny.
Geweldig forum ja
quote:Op dinsdag 22 juni 2010 10:44 schreef badtripbob het volgende:
[..]. Wat een baas, hij heeft zelf geen mailadres dat laat hij zijn oom gewoon doen
Credibility -100.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 14:22 schreef E.S.T. het volgende:
[..]
Ze is dan wel 18, maar ik ben 28!
Zoveel respect verdien ik niet...
Want jij wilde wel met geile Danny?quote:Op dinsdag 22 juni 2010 11:33 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Jammer dat geile danny waarschijnlijk een troll is
waarom ook nietquote:Op dinsdag 22 juni 2010 11:03 schreef ssebass het volgende:
Hier is maar een reactie voor: Whehehehehe
p.s. hoe moeten wij nou inschatten of zij haar mond voorbij praat. Ken dat hele kind niet. Trouwens wel vaker gehoord dat een neef met een nicht trouwde, dus begin maar vast met plannen.
dan heb je idd wel een probleem. en daar kan ik over meepraten.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 19:18 schreef Salatrel het volgende:
is al bekend of het nichtje zwanger is?
Jij moest ook wel lachenquote:
als we nu aan nicht-swap doen, dan hoeven we ons er niet zo oncomfortabel bij te voelen. plan?quote:Op zondag 27 juni 2010 20:31 schreef caustic het volgende:
M'n nichtje word dit jaar 16, je brengt me op ideeen!
quote:
gastquote:Op dinsdag 29 juni 2010 09:10 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
Nah, ik zat meer te denken aan:
[ afbeelding ]
![]()
Van je familie moet je t maar hebbenquote:Op woensdag 30 juni 2010 15:41 schreef Karstman het volgende:
TS moet nog even oefenen:
Duo maakt nichtje van 10 zwanger
Het is Fok! elke nueckactie verdiend respect.quote:Op woensdag 30 juni 2010 19:18 schreef Turquaz52 het volgende:
Wtf verdien jij respect..??
Ik vind het goorBah, je eigen nicht ballen..
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik denk eerder dat hij nu haar seksslaaf is geworden.quote:Op woensdag 30 juni 2010 22:56 schreef cool15 het volgende:
Ff serieus man het nichtje van ts heeft haar mond voorbij gepraat en nu is ts vermoord door zijn oom
denk ik
quote:Op woensdag 30 juni 2010 22:43 schreef badtripbob het volgende:
[..]
Het is Fok! elke nueckactie verdiend respect.wauw, dan ben ik nu gerespecteerd omdat ik neuq?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Quote van Tjabbo:
Vaste pta mensen hebben olie in hun aderen, geen bloed.
We drinken benzine, ons hart heeft 4 kleppen per cilinder in plaats van hartkamer
en als we een scheet laten zeggen we dat de wastegate open staat.
Hoi ik ben 12 wat is neuqen????quote:Op donderdag 1 juli 2010 01:47 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
wauw, dan ben ik nu gerespecteerd omdat ik neuq?
Ja en? Ik ben 33 en als een meid van 17 geneukt wil worden door mij dan doe ik daar niet moeilijk overquote:
Leugenaar!quote:Op donderdag 1 juli 2010 07:49 schreef BroodjePindakaas het volgende:
[..]
Hoi ik ben 12 wat is neuqen????
quote:geboortedatum: 20-02-1990
Maar dat wisten we alquote:Op donderdag 1 juli 2010 07:57 schreef vosss het volgende:
[..]
Ja en? Ik ben 33 en als een meid van 17 geneukt wil worden door mij dan doe ik daar niet moeilijk over
Nerdquote:Op donderdag 1 juli 2010 07:57 schreef vosss het volgende:
[..]
Ja en? Ik ben 33 en als een meid van 17 geneukt wil worden door mij dan doe ik daar niet moeilijk over
Hoii ik ben 19 en wil het je best wel leren, stuur maar eerst wat foto's vanjezelf na mij toequote:Op donderdag 1 juli 2010 07:49 schreef BroodjePindakaas het volgende:
[..]
Hoi ik ben 12 wat is neuqen????
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |