Vertelt ze noooooit! Kom nou.... meiden moeten ook hun geheimpjes hebben.... misschien wil ze wel nog een keer, dan wordt het pas spannend.... want wat als jij nou niet wilt...quote:Op zondag 20 juni 2010 16:27 schreef Suphomes het volgende:
TS is een eckte baas, ze gaat het waarschijnlijk niet vertellen dus maak je niet zo druk. Als ze het wel vertelt.. ze is volwassen dus zij is zeker niet onschuldig in deze.
Hij zegt er alleen niet bij dat zijn nichtje een hond isquote:
Staat hij voor de rest van zijn leven in de familie bekend als de nichten neuker.quote:Op maandag 21 juni 2010 13:51 schreef Koeketrommel het volgende:
Leuk verjaardagsonderwerp!
"Hee, weet je nog toen we zo ontiegelijk bezopen waren en hebben geneukt?"
"Goeie tijd. Goeie tijd."
Nee man, bewaren! Voor zijn bruiloft:quote:Op maandag 21 juni 2010 13:51 schreef Koeketrommel het volgende:
raap-me-op. ik noem mijn kat oom...quote:Op maandag 21 juni 2010 13:51 schreef Two het volgende:
[..]
Hij zegt er alleen niet bij dat zijn nichtje een hond is
quote:
10%quote:Op maandag 21 juni 2010 21:04 schreef zoalshetis het volgende:
ik denk misschien wel dat 10% van de nederlandse jongens met hun nichtje naar bed is geweest/seks gehad. ik denk dat 80% van de jongens minstens heel sterke gevoelens voor een of meerdere nichtjes hebben gehad en het eigenlijk wel zou hebben gewild.
ok misschien 15%, maar hoger ga ik niet voor blanke nederlandse jongens.quote:
Jouw neefjes bieden jou seks aan?quote:Op maandag 21 juni 2010 21:43 schreef JackieBrown het volgende:Ja die neefjes ken ik.. die het je wel 'ff zullen leren'. De gedachte alleen al
![]()
Zal zij zich niet net zo schamen en daarom niks zeggen erover? Op je 18e ben je toch niet meer zo simpel dat je dat soort dingen op familiefeestjes gaat delen onder het genot van een tompoes.
mens dat gebeurt overal, van doktertje spelen tot kijken wat er uitkomt na rukken. en verder natuurlijk.quote:
quote:Op maandag 21 juni 2010 13:51 schreef Koeketrommel het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |