quote:DUITSLAND: Neuer,Lahm,Mertesacker,
Friedrich,Badstuber,Müller,Khedira,
Özil,Schweinsteiger,Podolski,Klose
SERVIË: Stojkovic,Ivanovic,Vidic,
Subotic,Kolarov,Krasic,Ninkovic,
Kuzmanovic,Stankovic,Jovanovic,Zigic
Me too!quote:Op vrijdag 18 juni 2010 12:50 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat heb ik ook ingevuld in m'n poule.
Het kon nog wel eens een harde pot worden
Inderdaad.. ik verwacht meer kwaliteit!quote:
En dit jaquote:Op vrijdag 18 juni 2010 13:17 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Inderdaad.. ik verwacht meer kwaliteit!
Met oude tekst graagquote:Op vrijdag 18 juni 2010 13:22 schreef Duitse_VoetbalFan het volgende:
Duits volkslied! Beste van allemaal~!!
Waarom niet?quote:Op vrijdag 18 juni 2010 13:29 schreef Zwansen het volgende:
Hoe kunnen ze zo trots meezingen met het Duitse volkslied.
quote:Op vrijdag 18 juni 2010 13:27 schreef Elusive het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Wat een bekrompen opmerking.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 13:29 schreef Zwansen het volgende:
Hoe kunnen ze zo trots meezingen met het Duitse volkslied.
Dat land heeft nooit anders gedaan dan oorlog voeren. Ze hebben de hele vorige eeuw verpest. Ik zou me doodschamen als Duitser.quote:
Gaapquote:Op vrijdag 18 juni 2010 13:30 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Dat land heeft nooit anders gedaan dan oorlog voeren. Ze hebben de hele vorige eeuw verpest. Ik zou mee doodschamen als Duitser.
Ik schaam me niet.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 13:30 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Dat land heeft nooit anders gedaan dan oorlog voeren. Ze hebben de hele vorige eeuw verpest. Ik zou me doodschamen als Duitser.
NOS?quote:Op vrijdag 18 juni 2010 13:32 schreef Oksel het volgende:
Wat was het URL van die andere stream ook al weer? Die zo goed werkt?
Nee, herhaling van gisterenquote:Op vrijdag 18 juni 2010 13:33 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Is dit live?
Hup Duitsland!
Deutschland, Deutschland, über alles!
Die werkt hier niet. En er was een andere legale.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 13:33 schreef Rookert het volgende:
http://nos.nl/wk2010/live/
Geen gezeur
Anderen zijn toch illegaal?
Dat zegt veel over jouw humorgehalte.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 13:33 schreef marcodej het volgende:
Ik zag DUI-SER staan en ik moest lachen...![]()
Ik ook hoor. Duitsland heeft best een lekker team. En spelen gewoon goed voetbalquote:Op vrijdag 18 juni 2010 13:37 schreef VonHinten het volgende:
Ik ben gewoon voor Duitsland, ik schrik er zelf een beetje vanLeuk team
Moffenh...quote:Op vrijdag 18 juni 2010 13:38 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik ook hoor. Duitsland heeft best een lekker team. En spelen gewoon goed voetbal
De toeters staan harderquote:Op vrijdag 18 juni 2010 13:38 schreef VonHinten het volgende:
Ik volg het op BBC, veel toffer commentaar. Ze praten meer over tactiek dan het obligate opnoemen van de namen. En een twee commentatoren die elkaar aanvullen, leuk.
lekker voor je.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 13:40 schreef Duitse_VoetbalFan het volgende:
Ik ben een trotse Duitser.
Ik dacht dat we dat stadium toch wel gepasseerd waren. Zolang ze niet tegen Nederland spelen mag dit Duitsland wel ver komen van mij.quote:
oer. ? Vul dan ook gewoon die laatste 3 letters ook aanquote:
haas ja HAASquote:Op vrijdag 18 juni 2010 13:41 schreef Qwea het volgende:
[..]
oer. ? Vul dan ook gewoon die laatste 3 letters ook aan
Pinchhittersquote:Op vrijdag 18 juni 2010 13:43 schreef maickeltje het volgende:
Misschien een domme vraag maar waarom spelen lazovic en pantelic niet?
Ze zijn er daar nu toch ook achter dat het geen topspelers zijn...quote:Op vrijdag 18 juni 2010 13:43 schreef maickeltje het volgende:
Misschien een domme vraag maar waarom spelen lazovic en pantelic niet?
Afijn, servië wint met 5-0quote:Op vrijdag 18 juni 2010 13:44 schreef lifes het volgende:
die worden gespaard tegen dit counterploegje..
quote:Op vrijdag 18 juni 2010 13:44 schreef Rucebo het volgende:
[..]
Ze zijn er daar nu toch ook achter dat het geen topspelers zijn...
Gefrusteerd over...?quote:Op vrijdag 18 juni 2010 13:45 schreef Righteous het volgende:
[..]
Heerlijk die Eindhovense frustratie
Feit is dat het zonder Lazovic na de winterstop een stuk slechter ging . Hoeveel punten stonden jullie wel niet losquote:
Überschatstquote:Op vrijdag 18 juni 2010 13:47 schreef BB-King het volgende:
Servië is zowaar beter het eerste kwartier... werd Duitsland dan toch overschat?
Australië werd vooral overschat. Duitsland speelde goed, maar Australië was ook wel dramatisch.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 13:47 schreef BB-King het volgende:
Servië is zowaar beter het eerste kwartier... werd Duitsland dan toch overschat?
Ik schaam me soms om Hollander te zijn . Al dat opportunisme na één wedstrijdquote:Op vrijdag 18 juni 2010 13:47 schreef BB-King het volgende:
Nouja, ik vind het beide overschatte spelers. Lazovic nog meer dan Pantelic...quote:Op vrijdag 18 juni 2010 13:47 schreef Righteous het volgende:
[..]
Feit is dat het zonder Lazovic na de winterstop een stuk slechter ging . Hoeveel punten stonden jullie wel niet los![]()
En Pantelic in de Arena tegen psv tja
Gaat gelijk op, Servië misschien iets meer kansen, kan alle kanten op. Beiden 1x geelquote:Op vrijdag 18 juni 2010 13:47 schreef Krambo het volgende:
Net ingeschakeld, is het wat?
Ik ben wel benieuwd hoe de Duitsers zich houden als ze wat meer tegenstand krijgen.
Ik heb gewoon commentaar bij de NOS streamquote:Op vrijdag 18 juni 2010 13:48 schreef annoh het volgende:
Is er hier nog iemand die via de stream kijkt, en horen jullie wel commentaar? Ik hoor alleen die toeters
Ja dat is geblekenquote:Op vrijdag 18 juni 2010 13:48 schreef Rucebo het volgende:
[..]
Nouja, ik vind het beide overschatte spelers. Lazovic nog meer dan Pantelic...
Dat was mijn punt ook.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 13:48 schreef Righteous het volgende:
[..]
Ik schaam me soms om Hollander te zijn . Al dat opportunisme na één wedstrijd
Je loopt achter. Servië 3x geelquote:Op vrijdag 18 juni 2010 13:48 schreef Rookert het volgende:
[..]
Gaat gelijk op, Servië misschien iets meer kansen, kan alle kanten op. Beiden 1x geel
Dat kan al haast niet meerquote:Op vrijdag 18 juni 2010 13:49 schreef Terpentin07 het volgende:
Ik hoop niet meer kaarten dan wij hebben gekregen.
Met Lazovic waren we ook geen kampioen geworden. Hij had ons heus niet 8 punten bezorgd.quote:
Ga weg manquote:Op vrijdag 18 juni 2010 13:49 schreef Righteous het volgende:
onterechte gele kaart
De Nederlanders zijn grotere haters. Ze haten Duiters, Marokkanen, Turken en zelfs Belgen.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 13:50 schreef Righteous het volgende:
Haten die Serviërs eigenlijk Duitsers ofzo ?
Daar zou best nog wel eens wat oud zeer kunnen zitten denk ikquote:Op vrijdag 18 juni 2010 13:50 schreef Righteous het volgende:
Haten die Serviërs eigenlijk Duitsers ofzo ?
jahoor!!quote:Op vrijdag 18 juni 2010 13:48 schreef Rucebo het volgende:
[..]
Ik heb gewoon commentaar bij de NOS stream.
Vanuit de oorlog dan?quote:Op vrijdag 18 juni 2010 13:51 schreef Krambo het volgende:
[..]
Daar zou best nog wel eens wat oud zeer kunnen zitten denk ik
Wel terecht hoorquote:Op vrijdag 18 juni 2010 13:51 schreef Ofyles2 het volgende:
Wat een politieagent is die Spanjaard, Khedira ook bestraft...
counter eruit halen met overtreding is geelquote:Op vrijdag 18 juni 2010 13:51 schreef Ofyles2 het volgende:
Wat een politieagent is die Spanjaard, Khedira ook bestraft...
quote:Op vrijdag 18 juni 2010 13:51 schreef Duitse_VoetbalFan het volgende:
[..]
De Nederlanders zijn grotere haters. Ze haten Duiters, Marokkanen, Turken en zelfs Belgen.
In 22 minuten, bij een 0-0 stand. Wordt nog wat als er gescoord wordt door een team.quote:
2 toch? 2 voor beide landen nu.quote:
Hier ook commentaar op de streamquote:Op vrijdag 18 juni 2010 13:51 schreef annoh het volgende:
[..]
jahoor!!Ik krijg het niet voor elkaar.
quote:Op vrijdag 18 juni 2010 13:53 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Niet zo slim wat die scheids deed, met z'n gestrekte arm
Mjaquote:Op vrijdag 18 juni 2010 13:56 schreef Symphonic het volgende:
[..]
hij kan nog heel wat geel geven voor het zover komt hoor...
quote:Op vrijdag 18 juni 2010 13:57 schreef Elusive het volgende:
zometeen krijgen alle serviese spelers een rode kaart
ff kijken hoe hun het nou vinden om systematisch te worden uitgemoord
Verwacht een zelfde soort wedstrijdbeeld.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 13:57 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Mag toch hopen dat Nederland het morgen beter doet
Misschien dat het duitsland motiveertquote:
Ik niet. Nederland staat na 29 minuten 2-0 voorquote:Op vrijdag 18 juni 2010 13:58 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Verwacht een zelfde soort wedstrijdbeeld.
Inderdaad, en eerlijk gezegd had ik ook niet anders verwacht.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 13:58 schreef lubje25 het volgende:
Met wat meer tegenstand is het wervelende eraf bij Duitsland. Voorlopig.
Blijkt maar waar hoe slecht Australie aan het spelen was.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 13:58 schreef lubje25 het volgende:
Met wat meer tegenstand is het wervelende eraf bij Duitsland. Voorlopig.
5 Geel voor Duitsland?quote:
klose, lahm, kolarov , ivanivov, ennn noggg eeen?quote:Op vrijdag 18 juni 2010 14:03 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
5 Geel voor Duitsland?
* Ascendancy schakelt net in.
Nee 5 x geel in totaal, 3xDuitsland en 2x Serviëquote:Op vrijdag 18 juni 2010 14:03 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
5 Geel voor Duitsland?
Inderdaadquote:Op vrijdag 18 juni 2010 14:03 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Jij was toch geband met je stervens irritante ge-² ?
Dat valt tegen.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 14:03 schreef Krambo het volgende:
[..]
Nee 5 x geel in totaal, 3xDuitsland en 2x Servië
In dit tempo halen we de 90 minuten niet.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 14:03 schreef Krambo het volgende:
[..]
Nee 5 x geel in totaal, 3xDuitsland en 2x Servië
Ga eens je moeder plagenquote:Op vrijdag 18 juni 2010 14:04 schreef BansheeBoy het volgende:
Let op mijn woorden, zonder heel interessant over te komen ben ik er van overtuigd dat er hier een rode kaart gaat vallen.²
Tuurlijk wel .quote:Op vrijdag 18 juni 2010 14:04 schreef CptChaos het volgende:
[..]
In dit tempo halen we de 90 minuten niet.
no shitquote:Op vrijdag 18 juni 2010 14:04 schreef BansheeBoy het volgende:
Let op mijn woorden, zonder heel interessant over te komen ben ik er van overtuigd dat er hier een rode kaart gaat vallen.²
quote:Op vrijdag 18 juni 2010 14:05 schreef Righteous het volgende:
[..]
Tuurlijk wel .
Alleen niet met 22 man
Khediraquote:Op vrijdag 18 juni 2010 14:03 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
5 Geel voor Duitsland?
En zelfs dan denk ik dat Duitsland de eerste en wellicht enige rode kaart van deze match pakt.quote:
de volksliederen gemist begrijp ik!?quote:Op vrijdag 18 juni 2010 14:05 schreef Kwaliteit het volgende:
Eindelijk tijd om te kijken, wie speelt er beter?? zo te zien is het nog altijd 0-0
quote:Op vrijdag 18 juni 2010 14:04 schreef BansheeBoy het volgende:
Je glazen bol is stukquote:Op vrijdag 18 juni 2010 14:06 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
En zelfs dan denk ik dat Duitsland de eerste en wellicht enige rode kaart van deze match pakt.²
dat heb je goed voorspeldquote:Op vrijdag 18 juni 2010 14:06 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
En zelfs dan denk ik dat Duitsland de eerste en wellicht enige rode kaart van deze match pakt.²
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |