oer. ? Vul dan ook gewoon die laatste 3 letters ook aanquote:
haas ja HAASquote:Op vrijdag 18 juni 2010 13:41 schreef Qwea het volgende:
[..]
oer. ? Vul dan ook gewoon die laatste 3 letters ook aan
Pinchhittersquote:Op vrijdag 18 juni 2010 13:43 schreef maickeltje het volgende:
Misschien een domme vraag maar waarom spelen lazovic en pantelic niet?
Ze zijn er daar nu toch ook achter dat het geen topspelers zijn...quote:Op vrijdag 18 juni 2010 13:43 schreef maickeltje het volgende:
Misschien een domme vraag maar waarom spelen lazovic en pantelic niet?
Afijn, servië wint met 5-0quote:Op vrijdag 18 juni 2010 13:44 schreef lifes het volgende:
die worden gespaard tegen dit counterploegje..
quote:Op vrijdag 18 juni 2010 13:44 schreef Rucebo het volgende:
[..]
Ze zijn er daar nu toch ook achter dat het geen topspelers zijn...
Gefrusteerd over...?quote:Op vrijdag 18 juni 2010 13:45 schreef Righteous het volgende:
[..]
Heerlijk die Eindhovense frustratie
Feit is dat het zonder Lazovic na de winterstop een stuk slechter ging . Hoeveel punten stonden jullie wel niet losquote:
Überschatstquote:Op vrijdag 18 juni 2010 13:47 schreef BB-King het volgende:
Servië is zowaar beter het eerste kwartier... werd Duitsland dan toch overschat?
Australië werd vooral overschat. Duitsland speelde goed, maar Australië was ook wel dramatisch.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 13:47 schreef BB-King het volgende:
Servië is zowaar beter het eerste kwartier... werd Duitsland dan toch overschat?
Ik schaam me soms om Hollander te zijn . Al dat opportunisme na één wedstrijdquote:Op vrijdag 18 juni 2010 13:47 schreef BB-King het volgende:
Nouja, ik vind het beide overschatte spelers. Lazovic nog meer dan Pantelic...quote:Op vrijdag 18 juni 2010 13:47 schreef Righteous het volgende:
[..]
Feit is dat het zonder Lazovic na de winterstop een stuk slechter ging . Hoeveel punten stonden jullie wel niet los![]()
En Pantelic in de Arena tegen psv tja
Gaat gelijk op, Servië misschien iets meer kansen, kan alle kanten op. Beiden 1x geelquote:Op vrijdag 18 juni 2010 13:47 schreef Krambo het volgende:
Net ingeschakeld, is het wat?
Ik ben wel benieuwd hoe de Duitsers zich houden als ze wat meer tegenstand krijgen.
Ik heb gewoon commentaar bij de NOS streamquote:Op vrijdag 18 juni 2010 13:48 schreef annoh het volgende:
Is er hier nog iemand die via de stream kijkt, en horen jullie wel commentaar? Ik hoor alleen die toeters
Ja dat is geblekenquote:Op vrijdag 18 juni 2010 13:48 schreef Rucebo het volgende:
[..]
Nouja, ik vind het beide overschatte spelers. Lazovic nog meer dan Pantelic...
Dat was mijn punt ook.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 13:48 schreef Righteous het volgende:
[..]
Ik schaam me soms om Hollander te zijn . Al dat opportunisme na één wedstrijd
Je loopt achter. Servië 3x geelquote:Op vrijdag 18 juni 2010 13:48 schreef Rookert het volgende:
[..]
Gaat gelijk op, Servië misschien iets meer kansen, kan alle kanten op. Beiden 1x geel
Dat kan al haast niet meerquote:Op vrijdag 18 juni 2010 13:49 schreef Terpentin07 het volgende:
Ik hoop niet meer kaarten dan wij hebben gekregen.
Met Lazovic waren we ook geen kampioen geworden. Hij had ons heus niet 8 punten bezorgd.quote:
Ga weg manquote:Op vrijdag 18 juni 2010 13:49 schreef Righteous het volgende:
onterechte gele kaart
De Nederlanders zijn grotere haters. Ze haten Duiters, Marokkanen, Turken en zelfs Belgen.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 13:50 schreef Righteous het volgende:
Haten die Serviërs eigenlijk Duitsers ofzo ?
Daar zou best nog wel eens wat oud zeer kunnen zitten denk ikquote:Op vrijdag 18 juni 2010 13:50 schreef Righteous het volgende:
Haten die Serviërs eigenlijk Duitsers ofzo ?
jahoor!!quote:Op vrijdag 18 juni 2010 13:48 schreef Rucebo het volgende:
[..]
Ik heb gewoon commentaar bij de NOS stream.
Vanuit de oorlog dan?quote:Op vrijdag 18 juni 2010 13:51 schreef Krambo het volgende:
[..]
Daar zou best nog wel eens wat oud zeer kunnen zitten denk ik
Wel terecht hoorquote:Op vrijdag 18 juni 2010 13:51 schreef Ofyles2 het volgende:
Wat een politieagent is die Spanjaard, Khedira ook bestraft...
counter eruit halen met overtreding is geelquote:Op vrijdag 18 juni 2010 13:51 schreef Ofyles2 het volgende:
Wat een politieagent is die Spanjaard, Khedira ook bestraft...
quote:Op vrijdag 18 juni 2010 13:51 schreef Duitse_VoetbalFan het volgende:
[..]
De Nederlanders zijn grotere haters. Ze haten Duiters, Marokkanen, Turken en zelfs Belgen.
In 22 minuten, bij een 0-0 stand. Wordt nog wat als er gescoord wordt door een team.quote:
2 toch? 2 voor beide landen nu.quote:
Hier ook commentaar op de streamquote:Op vrijdag 18 juni 2010 13:51 schreef annoh het volgende:
[..]
jahoor!!Ik krijg het niet voor elkaar.
quote:Op vrijdag 18 juni 2010 13:53 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Niet zo slim wat die scheids deed, met z'n gestrekte arm
Mjaquote:Op vrijdag 18 juni 2010 13:56 schreef Symphonic het volgende:
[..]
hij kan nog heel wat geel geven voor het zover komt hoor...
quote:Op vrijdag 18 juni 2010 13:57 schreef Elusive het volgende:
zometeen krijgen alle serviese spelers een rode kaart
ff kijken hoe hun het nou vinden om systematisch te worden uitgemoord
Verwacht een zelfde soort wedstrijdbeeld.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 13:57 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Mag toch hopen dat Nederland het morgen beter doet
Misschien dat het duitsland motiveertquote:
Ik niet. Nederland staat na 29 minuten 2-0 voorquote:Op vrijdag 18 juni 2010 13:58 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Verwacht een zelfde soort wedstrijdbeeld.
Inderdaad, en eerlijk gezegd had ik ook niet anders verwacht.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 13:58 schreef lubje25 het volgende:
Met wat meer tegenstand is het wervelende eraf bij Duitsland. Voorlopig.
Blijkt maar waar hoe slecht Australie aan het spelen was.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 13:58 schreef lubje25 het volgende:
Met wat meer tegenstand is het wervelende eraf bij Duitsland. Voorlopig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |