quote:DUITSLAND: Neuer,Lahm,Mertesacker,
Friedrich,Badstuber,Müller,Khedira,
Özil,Schweinsteiger,Podolski,Klose
SERVIË: Stojkovic,Ivanovic,Vidic,
Subotic,Kolarov,Krasic,Ninkovic,
Kuzmanovic,Stankovic,Jovanovic,Zigic
Me too!quote:Op vrijdag 18 juni 2010 12:50 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat heb ik ook ingevuld in m'n poule.
Het kon nog wel eens een harde pot worden
Inderdaad.. ik verwacht meer kwaliteit!quote:
En dit jaquote:Op vrijdag 18 juni 2010 13:17 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Inderdaad.. ik verwacht meer kwaliteit!
Met oude tekst graagquote:Op vrijdag 18 juni 2010 13:22 schreef Duitse_VoetbalFan het volgende:
Duits volkslied! Beste van allemaal~!!
Waarom niet?quote:Op vrijdag 18 juni 2010 13:29 schreef Zwansen het volgende:
Hoe kunnen ze zo trots meezingen met het Duitse volkslied.
quote:Op vrijdag 18 juni 2010 13:27 schreef Elusive het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Wat een bekrompen opmerking.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 13:29 schreef Zwansen het volgende:
Hoe kunnen ze zo trots meezingen met het Duitse volkslied.
Dat land heeft nooit anders gedaan dan oorlog voeren. Ze hebben de hele vorige eeuw verpest. Ik zou me doodschamen als Duitser.quote:
Gaapquote:Op vrijdag 18 juni 2010 13:30 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Dat land heeft nooit anders gedaan dan oorlog voeren. Ze hebben de hele vorige eeuw verpest. Ik zou mee doodschamen als Duitser.
Ik schaam me niet.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 13:30 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Dat land heeft nooit anders gedaan dan oorlog voeren. Ze hebben de hele vorige eeuw verpest. Ik zou me doodschamen als Duitser.
NOS?quote:Op vrijdag 18 juni 2010 13:32 schreef Oksel het volgende:
Wat was het URL van die andere stream ook al weer? Die zo goed werkt?
Nee, herhaling van gisterenquote:Op vrijdag 18 juni 2010 13:33 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Is dit live?
Hup Duitsland!
Deutschland, Deutschland, über alles!
Die werkt hier niet. En er was een andere legale.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 13:33 schreef Rookert het volgende:
http://nos.nl/wk2010/live/
Geen gezeur
Anderen zijn toch illegaal?
Dat zegt veel over jouw humorgehalte.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 13:33 schreef marcodej het volgende:
Ik zag DUI-SER staan en ik moest lachen...![]()
Ik ook hoor. Duitsland heeft best een lekker team. En spelen gewoon goed voetbalquote:Op vrijdag 18 juni 2010 13:37 schreef VonHinten het volgende:
Ik ben gewoon voor Duitsland, ik schrik er zelf een beetje vanLeuk team
Moffenh...quote:Op vrijdag 18 juni 2010 13:38 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik ook hoor. Duitsland heeft best een lekker team. En spelen gewoon goed voetbal
De toeters staan harderquote:Op vrijdag 18 juni 2010 13:38 schreef VonHinten het volgende:
Ik volg het op BBC, veel toffer commentaar. Ze praten meer over tactiek dan het obligate opnoemen van de namen. En een twee commentatoren die elkaar aanvullen, leuk.
lekker voor je.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 13:40 schreef Duitse_VoetbalFan het volgende:
Ik ben een trotse Duitser.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |