Try and TAKE OVER THE WORLD!quote:Op vrijdag 18 juni 2010 12:30 schreef Thomas B. het volgende:
So, what are we gonna do tonight, Brain?
Same as every night, Pinky.
Lol @ eerste filmpjequote:Op vrijdag 18 juni 2010 12:44 schreef frans.hallar het volgende:
Grappig en ja schitzo zijn we allemaal we denk ik maar toch voor je het weet is het zover "There here".
En ja mars mannetjes vind je overal.
ook op Youtube.
Luister en huiver.
Frans
Ps: wie weet nu niet waar ik ben en dat kan mij niet schelen zolang ik maar gelukkig leef "zonder mussen op mijn lijn" zoals deze mens.
Zo ongeveer, maar dan extremer, bijvoorbeeld:quote:Op vrijdag 18 juni 2010 14:30 schreef Amos_ het volgende:
Groepsstalking? Over straat terwijl er een groepje achter je aanloopt?
quote:Op vrijdag 18 juni 2010 14:32 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Zo ongeveer, maar dan extremer, bijvoorbeeld:
- Artikelen zijn op als je er speciaal voor naar de winkel gaat
- In lange rij voor de kassa gaat de andere kassa open (waar anderen op staan te wachten)
- Toilet bij buren doortrekken
- Kuchen/hoesten
- Files op belangrijke momenten zodat je afspraken niet op tijd haalt
- Persoon in de auto voor je zwaait met vinger 'nee'
- Met hakken in het huis naast/boven je lopen
- Erg vaak vrouwen met kinderwagens die voorbijrijden
- Met electronische wapens wordt je lichaam regelmatig 'gekookt'
- Het koeren van een duif wordt aangezet en uitgezet als reactie op wat een slachtoffer doet
Lees meer...
Spellmeista ookquote:Op vrijdag 18 juni 2010 15:38 schreef Lavenderr het volgende:
Een poosje geleden had een user het ook over groepsstalking. LordoftheStrings als ik het me goed herinner.
Oh ja, Spellmeista, dat is waar ookquote:Op vrijdag 18 juni 2010 15:46 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Spellmeista ook.
"Op donderdag 26 november 2009 18:37 schreef Spellmeista het volgende: Ik weet dat je van nick bent veranderd. Dr. Lenniger"
Misschien omdat de stalkers over elektronische wapens beschikken, zoals:quote:Op vrijdag 18 juni 2010 16:03 schreef Amos_ het volgende:
Organized Stalking
Hoe verhoudt zich dat tot groepsstalking? Want als je zulke krachten zou hebben zou groepsstalking niet bestaan toch?
sweet lordquote:Op vrijdag 18 juni 2010 16:30 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Misschien omdat de stalkers over elektronische wapens beschikken, zoals:"Microgolven" (mensenkoken, mensenbranden), zodat het slachtoffer het gevoel heeft in een magnetron te zitten (brandplekken op lichaam, gekookt gevoel gevoel in het lichaam, gal) Stuitje branden voor maximale pijn. Een soort blindedarmonsteking/darmkramp maar net niet helemaal precies hetzelfde (bijvoorbeeld: er is veel minder zweet) Kinderen van het slachtoffer branden/koken
Lees meer...
Ik vraag me af of die vent serieus is? Dit is gewoon te idioot voor woorden.quote:Op zondag 20 juni 2010 11:52 schreef Rifoki het volgende:
Ik vind persoonlijk die site van Peter Mooring een schoolvoorbeeld van indoctrinatie a.d.h.v. drogredenen. Ongelooflijk dekt de lading wel.
Volgens mij is hij serieus (zwaar psychotisch) ja. Hij heeft heel veel van dat soort sites.quote:Op zondag 20 juni 2010 12:23 schreef J0kkebr0k het volgende:
Ik vraag me af of die vent serieus is? Dit is gewoon te idioot voor woorden.
Worden we allemaal op zijn tijd niet eens gek van ons werk?quote:Op zondag 20 juni 2010 12:32 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Volgens mij is hij serieus (zwaar psychotisch) ja. Hij heeft heel veel van dat soort sites.
Hij heeft trouwens ook nog een eigen ICT-bedrijf. En het valt me vaak wel op dat als ik op internet iets lees over psychotische mensen, mensen met achtervolgingswaanzin en (extreme) complotdenkersdat het dan vaak ICT'ers zijn of daarvoor geleerd hebben
(of misschien is dat wel mijn waandenkbeeld
). Blijkbaar is het risico op doordraaien erg hoog als je je dagelijks met nulletjes en eentjes bezighoudt
![]()
Dus pas maar op dat je niet nog meer doordraait J0kkebr0k, en zelf ben ik ook ICT'er, dus ik moet ook oppassen
.
quote:Op maandag 21 juni 2010 00:44 schreef J0kkebr0k het volgende:
Worden we allemaal op zijn tijd niet eens gek van ons werk?![]()
Dit ben ik:quote:Op maandag 21 juni 2010 11:45 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]Ik zit inderdaad regelmatig zo achter mijn computer:
quote:
Hoe weet jij dat?quote:Op maandag 21 juni 2010 12:29 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
![]()
O jee, dit was zeker na een van je conflicten met arie_bc over de Twin Towers.
Dat blijkt duidelijk uit dat stukje waar je die afstandsbediening in je bilnaad stoptquote:
quote:Op maandag 21 juni 2010 12:42 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Dat blijkt duidelijk uit dat stukje waar je die afstandsbediening in je bilnaad stopt, dat stukje is namelijk precies om 1.11
.
Geniaal.. deze heeft echt me dag gemaakt..quote:
Er is een hele reeks van filmpjes over dit ventje te vinden. Zijn broertje is duidelijk evilquote:Op maandag 21 juni 2010 13:00 schreef Ticker het volgende:
[..]
Geniaal.. deze heeft echt me dag gemaakt..
Die afstandbediening.. zo in z'n hol!!![]()
![]()
![]()
*nog even kinderwens op de lange baan schuiftquote:Op maandag 21 juni 2010 13:08 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Er is een hele reeks van filmpjes over dit ventje te vinden. Zijn broertje is duidelijk evil. In dit specifieke filmpje is ie zo woest omdat zijn moeder zijn World of Warcraft account heeft gecancelled.
hoi frans... die filmpjes die jij onder jouw naam (franshallar) op Youtube gezet worden hebben het opeens wel over 'jouw antwoordapparaat' en 'wat jou overkomt'.... ook in de beschrijvende tekstquote:Op vrijdag 18 juni 2010 12:44 schreef frans.hallar het volgende:
Grappig en ja schitzo zijn we allemaal we denk ik maar toch voor je het weet is het zover "There here".
En ja mars mannetjes vind je overal.
ook op Youtube.
Luister en huiver.
Frans
Ps: wie weet nu niet waar ik ben en dat kan mij niet schelen zolang ik maar gelukkig leef "zonder mussen op mijn lijn" zoals deze mens.
Idd leuke lezingen van hem. Heb hem vorig jaar paar keer gezien en recent ook nog 2 lezingen. Telkens hij in de buurt is ga ik wel naar hem luisteren.quote:Op woensdag 23 juni 2010 12:33 schreef EINZ het volgende:
Ik heb een DVD van Marcel Messing, erg zwartkijkerig maar wel interessant. Ik heb ook twee lezingen van hem meegemaakt. Hij komt op me over als een goed geïnformeerde, intelligente persoon met een behoorlijke opleiding.
Tja, weer zo'n verhaal dat niet te bewijzen is. Of hij heeft gelijk, of hij is doorgedraaid.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 14:32 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Zo ongeveer, maar dan extremer, bijvoorbeeld:
- Artikelen zijn op als je er speciaal voor naar de winkel gaat
- In lange rij voor de kassa gaat de andere kassa open (waar anderen op staan te wachten)
- Toilet bij buren doortrekken
- Kuchen/hoesten
- Files op belangrijke momenten zodat je afspraken niet op tijd haalt
- Persoon in de auto voor je zwaait met vinger 'nee'
- Met hakken in het huis naast/boven je lopen
- Erg vaak vrouwen met kinderwagens die voorbijrijden
- Met electronische wapens wordt je lichaam regelmatig 'gekookt'
- Het koeren van een duif wordt aangezet en uitgezet als reactie op wat een slachtoffer doet
Lees meer...
Of gewoon een goede actie om je creatieve rechten als filmproducent te beschermen.quote:Op donderdag 24 juni 2010 17:43 schreef Ticker het volgende:
Obama verklaart oorlog aan filmpiraten
Hier.. een mooie melk koe, plus nieuwe mogelijkheden om legaal te gaan bespieden wat jij allemaal aan het doen bent.
Dat zal het zijn, films kosten tegenwoordig miljoenen, dus ze beschermen het zoveel mogelijk. Kan het me heel goed voorstellen.quote:Op donderdag 24 juni 2010 18:38 schreef Wombcat het volgende:
Je moet het natuurlijk ook zo zie: het maken van een film is nogal duur. Soms floppen films wel eens, en de producenten willen natuurlijk wel verdienen aan films, anders stoppen ze er op een gegeven moment.
Nou zou het met sommige films niet erg zijn als ze nooit uitgebracht waren, maar dat is weer wat anders
Maar laten we eerlijk zijn, er komen meer films uit dan dat er producten in de supermarkt te vinden zijn. Dat zet je toch aan het denken..quote:Op donderdag 24 juni 2010 18:00 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Of gewoon een goede actie om je creatieve rechten als filmproducent te beschermen.
Dat hangt er natuurlijk maar vanaf hoe het aangepakt wordt.
Nee, ze willen de winst die ze al maken maximaliseren, iedere laatste cent eruit persen en vervolgens nog 2 redelijk lopende vervolgen produceren met een beduidend lager budget, waarvan ze bij voorbaat al weten dat het kwalitatief onder zal doen. Kaartjes en dvd's zullen toch wel verkocht worden.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 09:44 schreef Wombcat het volgende:
Dat neemt niet weg dat een film maken (zeker een film als Avatar) erg duur is. Die kosten willen ze terugverdienen en winst maken.
"Stel dat het er 365 zijn dan is dat elke dag een dode. Dus elke dag als je opstaat en in de spiegel kijkt is er weer een dode gevallen. Vermoord door de grootste ratten die er op deze planeet rondlopen.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 16:30 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Misschien omdat de stalkers over elektronische wapens beschikken, zoals:"Microgolven" (mensenkoken, mensenbranden), zodat het slachtoffer het gevoel heeft in een magnetron te zitten (brandplekken op lichaam, gekookt gevoel gevoel in het lichaam, gal) Stuitje branden voor maximale pijn. Een soort blindedarmonsteking/darmkramp maar net niet helemaal precies hetzelfde (bijvoorbeeld: er is veel minder zweet) Kinderen van het slachtoffer branden/koken
Lees meer...
Dat wil het OV ook, en daarom hebben zijzelf poortjes gemaakt en de OV chipkaart in het leven geroepen. Ik heb Beatrix nog niet horen zeggen dat we tegenwoordig overal camera's op gaan hangen om te controleren of mensen wel inchecken.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 09:44 schreef Wombcat het volgende:
Dat neemt niet weg dat een film maken (zeker een film als Avatar) erg duur is. Die kosten willen ze terugverdienen en winst maken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |