abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_83193170
quote:
Op woensdag 23 juni 2010 12:33 schreef EINZ het volgende:
Ik heb een DVD van Marcel Messing, erg zwartkijkerig maar wel interessant. Ik heb ook twee lezingen van hem meegemaakt. Hij komt op me over als een goed geïnformeerde, intelligente persoon met een behoorlijke opleiding.
Idd leuke lezingen van hem. Heb hem vorig jaar paar keer gezien en recent ook nog 2 lezingen. Telkens hij in de buurt is ga ik wel naar hem luisteren.
Idd meestal redelijk zwartkijkerig maar wel zicht op een positief einde
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
  donderdag 24 juni 2010 @ 10:15:49 #52
297565 Mummiepak
PLUS 1 GELUIDSTECHNICUS
pi_83232508
quote:
Op vrijdag 18 juni 2010 14:32 schreef JoepiePoepie het volgende:

[..]

Zo ongeveer, maar dan extremer, bijvoorbeeld:

- Artikelen zijn op als je er speciaal voor naar de winkel gaat
- In lange rij voor de kassa gaat de andere kassa open (waar anderen op staan te wachten)
- Toilet bij buren doortrekken
- Kuchen/hoesten
- Files op belangrijke momenten zodat je afspraken niet op tijd haalt
- Persoon in de auto voor je zwaait met vinger 'nee'
- Met hakken in het huis naast/boven je lopen
- Erg vaak vrouwen met kinderwagens die voorbijrijden
- Met electronische wapens wordt je lichaam regelmatig 'gekookt'
- Het koeren van een duif wordt aangezet en uitgezet als reactie op wat een slachtoffer doet

Lees meer...

Tja, weer zo'n verhaal dat niet te bewijzen is. Of hij heeft gelijk, of hij is doorgedraaid.
  donderdag 24 juni 2010 @ 17:43:56 #53
132152 Ticker
En de Watskeburt?!
pi_83251884
Obama verklaart oorlog aan filmpiraten

Hier.. een mooie melk koe, plus nieuwe mogelijkheden om legaal te gaan bespieden wat jij allemaal aan het doen bent.
- Maybe O.D.B My Long Distance Family -
"Computer says: no.."
"Laat hen gaan, blinden zijn zij, die blinden leiden. Indien een blinde een blinde leidt, zullen zij beiden in een put vallen". (Matteüs 15:14)
  donderdag 24 juni 2010 @ 18:00:21 #54
31101 _Led_
Visje aaien niemand zeggen
pi_83252915
quote:
Op donderdag 24 juni 2010 17:43 schreef Ticker het volgende:
Obama verklaart oorlog aan filmpiraten

Hier.. een mooie melk koe, plus nieuwe mogelijkheden om legaal te gaan bespieden wat jij allemaal aan het doen bent.
Of gewoon een goede actie om je creatieve rechten als filmproducent te beschermen.
Dat hangt er natuurlijk maar vanaf hoe het aangepakt wordt.
zzz
pi_83254442
Je moet het natuurlijk ook zo zie: het maken van een film is nogal duur. Soms floppen films wel eens, en de producenten willen natuurlijk wel verdienen aan films, anders stoppen ze er op een gegeven moment.
Nou zou het met sommige films niet erg zijn als ze nooit uitgebracht waren, maar dat is weer wat anders
  Moderator donderdag 24 juni 2010 @ 18:42:26 #56
249559 crew  Lavenderr
pi_83254569
quote:
Op donderdag 24 juni 2010 18:38 schreef Wombcat het volgende:
Je moet het natuurlijk ook zo zie: het maken van een film is nogal duur. Soms floppen films wel eens, en de producenten willen natuurlijk wel verdienen aan films, anders stoppen ze er op een gegeven moment.
Nou zou het met sommige films niet erg zijn als ze nooit uitgebracht waren, maar dat is weer wat anders
Dat zal het zijn, films kosten tegenwoordig miljoenen, dus ze beschermen het zoveel mogelijk. Kan het me heel goed voorstellen.

En ja, sommige films waren beter niet uitgekomen, maar dat is idd een ander onderwerp
  donderdag 24 juni 2010 @ 21:27:30 #57
132152 Ticker
En de Watskeburt?!
pi_83260727
quote:
Op donderdag 24 juni 2010 18:00 schreef _Led_ het volgende:

[..]

Of gewoon een goede actie om je creatieve rechten als filmproducent te beschermen.
Dat hangt er natuurlijk maar vanaf hoe het aangepakt wordt.
Maar laten we eerlijk zijn, er komen meer films uit dan dat er producten in de supermarkt te vinden zijn. Dat zet je toch aan het denken..
Tegenwoordig is elke film een kopie van de vorige, welke al 12 in een dozijn waren.
Ik snap de gehele film industrie niet meer.

Als kleine jongen zat ik uren.. uren achter de televisie.. en nu ik ouder ben kan het me allemaal niet meer bekoren. Ik vind er geen drol meer aan. Ik heb gister voor het eerst Avatar gekeken, die had ik dan wel in 3d, in de bios willen zien.. maar de komende 1000 films die er weer aan gaan komen met een soortgelijk genre, allemaal geschoten in 3d.. ik hoef ze niet eens. Je kijkt 10 minuten, en het is al voorspelbaar.
Het is gewoon de meest makkelijk manier van tijdverdrijf geworden, en daar worden ze voor gemaakt. Als er totaal geen mogelijkheid was om films te branden, dan had geen hond getracht al die slappe happen te bekijken. Moet je eens voorstellen hoeveel geld erin zou gaan zitten (en niet zeggen dat het dan zoveel goedkoper zou zijn, dat is net zoiets als dat de accijns op sigaretten er niet zou zijn als er minder gerookt werd).

Om dan er nog aan toe te voegen, dat note bene de president van Amerika zich hiermee moet gaan bemoeien, om rechten klaar te stomen die hele andere dingen mogelijk gaan maken dan de film industrie weer op gang te krijgen. Die is namelijk al op gang, anders komen er niet zoveel films per week uit.
"Laat hen gaan, blinden zijn zij, die blinden leiden. Indien een blinde een blinde leidt, zullen zij beiden in een put vallen". (Matteüs 15:14)
pi_83273881
Dat neemt niet weg dat een film maken (zeker een film als Avatar) erg duur is. Die kosten willen ze terugverdienen en winst maken.
  vrijdag 25 juni 2010 @ 09:50:05 #59
236046 NotYou
tigerblood
pi_83274044
quote:
Op vrijdag 25 juni 2010 09:44 schreef Wombcat het volgende:
Dat neemt niet weg dat een film maken (zeker een film als Avatar) erg duur is. Die kosten willen ze terugverdienen en winst maken.
Nee, ze willen de winst die ze al maken maximaliseren, iedere laatste cent eruit persen en vervolgens nog 2 redelijk lopende vervolgen produceren met een beduidend lager budget, waarvan ze bij voorbaat al weten dat het kwalitatief onder zal doen. Kaartjes en dvd's zullen toch wel verkocht worden.
Je suis Charlie Sheen
pi_83274405
quote:
Op vrijdag 18 juni 2010 16:30 schreef JoepiePoepie het volgende:

[..]

Misschien omdat de stalkers over elektronische wapens beschikken, zoals:

• "Microgolven" (mensenkoken, mensenbranden), zodat het slachtoffer het gevoel heeft in een magnetron te zitten (brandplekken op lichaam, gekookt gevoel gevoel in het lichaam, gal)
  • Stuitje branden voor maximale pijn. Een soort blindedarmonsteking/darmkramp maar net niet helemaal precies hetzelfde (bijvoorbeeld: er is veel minder zweet)
  • Kinderen van het slachtoffer branden/koken

Lees meer...
  • "Stel dat het er 365 zijn dan is dat elke dag een dode. Dus elke dag als je opstaat en in de spiegel kijkt is er weer een dode gevallen. Vermoord door de grootste ratten die er op deze planeet rondlopen.

Dit alles is uiteraard bij alle wetten verboden
    "

vrijdag 25 juni 2010 @ 14:45:51 #61
    132152 Ticker
    En de Watskeburt?!
    pi_83286720
    quote:
    Op vrijdag 25 juni 2010 09:44 schreef Wombcat het volgende:
    Dat wil het OV ook, en daarom hebben zijzelf poortjes gemaakt en de OV chipkaart in het leven geroepen. Ik heb Beatrix nog niet horen zeggen dat we tegenwoordig overal camera's op gaan hangen om te controleren of mensen wel inchecken.

Ofwel, Obama hoort zich hier niet mee te bemoeien.
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')