Ik vind Desmond toch echt niet de beste personage uit Lost.quote:Op woensdag 23 juni 2010 00:31 schreef skittelman het volgende:
Desmond Hume vs Hugo 'Hurley' Reyes
John Locke vs Ben Linus
puur omdat ik dan 100% zeker ben dat desmond wint. hij is nu eenmaal het beste personage ever!
[ afbeelding ] VS [ afbeelding ]
stemmen op hurley![]()
Desmond heeft goede afleveringen waarin hij speelt zoals The Constant. Maar zo'n aflevering had met bijna elk personage wel gewerkt maar dat zullen we nooit zeker weten. Maar verder dan dat, vind ik hem eigenlijk een beetje irritant. Oke, hij is speciaal want hij kan grote explosies overleven ; maar verder al dat : See ya in a next life brother ; is nogal irritant. Hurley is nou ook niet 'je van het', maar vind hem toch leuker dan de overrated Desmond. Over alle karakters hoop ik dat Ben wint ; vind dat personage echt tof. Eerdere seizoenen is hij heel mysterieus en krijg je als kijker de indruk dat hij alles weet ; maar naarmate de afleveringen vorderen kom je er achter dat hij eigenlijk bijna niks wist. Zijn ontwikkeling is echt leuk om te zien ; en bovendien word die erg goed gespeeld door Michael Emerson. Van mij mag Hurley tegen Ben dus wel de finale worden. Jammer dat Jack en Kate er al uit zijn of Vincent The Dog (quote:Op woensdag 23 juni 2010 08:34 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik vind Desmond toch echt niet de beste personage uit Lost.
Te laat.quote:Op woensdag 23 juni 2010 12:02 schreef Evie het volgende:
Hugo 'Hurley' Reyes vs James 'Sawyer' Ford
Desmond Hume vs Jack Shephard
Ben Linus vs Daniel Faraday
Sun Kwon vs John Locke
Kan ik wel doen, maar ik zie het nut er niet van in.quote:Op woensdag 23 juni 2010 12:00 schreef Xurk het volgende:
Misschien ook cool om nadat de finale geweest is, een totaal aantal stemmen voor heel het toernooi per karakter te doen - om zo bijv. de Top 10 o.i.d. te kunnen genereren. Natuurlijk is die niet helemaal waarheidsgetrouw aangezien daarin de karakters die het in het begin makkelijk hebben gehad in het toernooi, hoger zullen staan dan vette karakters die helaas al vroeg tegen een geduchte tegenstander kwamen te staan... maar tochDe bovenste plekken zullen wel ongeveer kloppen.
Zat Sawyer er nog maar in.quote:Op donderdag 24 juni 2010 13:27 schreef satecl het volgende:
Ik kom pas heel laat inschakelen:
Hugo 'Hurley' Reyes vs James 'Sawyer' Ford
Desmond Hume vs Jack Shephard
Ben Linus vs Daniel Faraday
Sun Kwon vs John Locke
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |