K_man houd niet van nummertjes?quote:Op vrijdag 18 juni 2010 03:57 schreef flipsen het volgende:
Met verwijzing naar het vorige deel (zonder #, foei k_man!) en uiteraard met plaatjes
Hier was het al eventjes een (tamelijk latente) wens.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 09:22 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Ik ga een weekje Kiev en omgeving toevoegen aan de lijst van te bezoeken plaatsen!
Tof, Tsjernobyl moet ik ook nog eens heen.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 00:12 schreef Individual het volgende:
Veel TRV mensen aan het reizen! Zo hoort het.
Groetjes uit Kiev. Tsjernobyl en Pripyat waren erg indrukwekkend. Je moet er redelijk snel bij zijn als je het nog wil zien, want in 2013 staat (zou moeten staan) er een nieuw onhulsel om reactor 4 en Pripyat kan over 5 jaar wel eens grotendeels zijn ingestort horen we van verschillende bronnen.
Nope.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 13:01 schreef k_man het volgende:
Jij werkt nu helemaal niet meer? Of af en toe een projectje of zo?
Ik ben nog helemaal nooit in die hoek geweest. 30 dagen is misschien een beetje kort voor "heel" Joegoslavië maar ik zie wel hoever ik kom. Het lijkt me trouwens wel makkelijk te doen met een kindje. Gewoon met de auto gaan, kun je genoeg spullen meenemen enzo. (zelf ga ik weer in m'n uppie + rugzak + tentje)quote:Op vrijdag 18 juni 2010 15:06 schreef Hik het volgende:
Nice, SeLang!
Wij hebben het er over gehad om volgend jaar (pfff![]()
) richting Joegoslavië te gaan. Afgezien van wat hele kleine delen van Kroatië ken ik nog helemaal niets daar. En het lijkt een mooie combi van nieuwe landen verkennen en de mogelijkheid dat met een klein kind te doen. We'll see...
Tsjernobyl is het dorpje van (vroeger) 5.000 mensen waarnaar de kerncentrale is genoemd, maar Prypyat is gebouwd voor de mensen van de kerncentrale en daar woonden 50.000 mensen en is veel dichterbij. Er werken trouwens nog steeds zo'n 5.000 mensen in het gebied.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 11:54 schreef SeLang het volgende:
[..]
Tof, Tsjernobyl moet ik ook nog eens heen.
Ik ben 13 jaar geleden al eens in Rusland geweest dus dat is geen probleem.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 18:27 schreef Individual het volgende:
Neem wel een Russian/Ukrain vertaalboekje mee, want er wordt bijna geen Engels gesproken en de menu's zijn in Cyrillisch.
Nou, ik België hebben ze op zich ook tv hoor.quote:Op zondag 20 juni 2010 12:04 schreef UIO_AMS het volgende:
Donderdag en vrijdag moet ik in Antwerpen zijn voor een seminar. Kennelijk mis ik een wedstrijd van de Nederlands elftal.
En daar is niks mis mee!quote:Op zondag 20 juni 2010 12:04 schreef UIO_AMS het volgende:
Donderdag en vrijdag moet ik in Antwerpen zijn voor een seminar. Kennelijk mis ik een wedstrijd van de Nederlands elftal.
Ik kan me maar weinig voorstellen, dat niet interessanter is dan voetbal.quote:Op maandag 21 juni 2010 08:34 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Sterker nog: ik kan me juist voorstellen dat je in Antwerpen voetbal wilt gaan kijken.
Het is al snel interessanter dan Belgie!
Als je de cyrillische tekens leert wordt het iig al een stuk makkelijker.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 18:47 schreef SeLang het volgende:
[..]
Ik ben 13 jaar geleden al eens in Rusland geweest dus dat is geen probleem.
Wielrennen, Formule 1, Marathon, Veldrijden, Motorcross, Handbal, Korfbal, Curling, Bowlen, Kegelen, Softbal, Waterpolo, Hockey, Biljart, Schaken, Dammen, Tafeltennis, Golf, Badminton, Boogschieten, Gewichtheffen, Langlaufen, Schieten, Kanovaren, Boksen, Spel zonder grenzen, Lingo....quote:Op maandag 21 juni 2010 10:42 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Ik kan me maar weinig voorstellen, dat niet interessanter is dan voetbal.
is geweldig.quote:
zijn niet minder interessant dan voetbal. Ook niet meer, dat wil ik gelijk toegeven.quote:Formule 1, Marathon, Veldrijden, Motorcross, Handbal, Korfbal, Curling, Bowlen, Kegelen, Softbal, Waterpolo, Hockey, Biljart, Schaken, Dammen, Tafeltennis, Golf, Badminton, Boogschieten, Gewichtheffen, Langlaufen, Schieten, Kanovaren, Boksen, Spel zonder grenzen,
quote:Lingo....
Ik denk dat ik wielrennen echt de allerstomste sport om naar te kijken vind.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |