Stel je die vraag nou niet ieder jaarquote:Op maandag 3 mei 2010 15:42 schreef k_man het volgende:
nog iemand een idioot goedkope lastminute tegen gekomen voor Hemelvaart donderdag t/m zondag?
Pasen valt volgend jaar wel heel laat... Pinksteren is dan al bijna zomervakantiequote:Hemelvaartsdag
2010: 13 mei
2011: 2 juni
2012: 17 mei
2013: 9 mei
Het was meer een verwijzing naar een andere film:quote:
Gefeliciteerd!!!quote:
Ik zou het niet weten. Het is niet mijn bank.quote:Op woensdag 5 mei 2010 13:37 schreef flipsen het volgende:
Zit dat wel lekker k_man? Die moderne bank?
Vorig jaar rond deze tijd, was het geen hemelvaartsdag.quote:Op woensdag 5 mei 2010 10:14 schreef k_man het volgende:
Nee, want vorig jaar rond deze tijd was ik in Iran. Dus niet ieder jaar.
quote:Op woensdag 5 mei 2010 13:27 schreef UIO_AMS het volgende:
Hallo lieve TRV-ers.
Dan had je een nog langere vakantie gehadquote:Op woensdag 5 mei 2010 14:32 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Ik ben trouwens best blij dat ik niet naar Griekenland ben gegaan qua vakantie.
Dan zou ik vandaag terug gekomen zijn. Nouja, dan had ik nu waarschijnlijk nog steeds op Athens International Airport gezeten. Als ik tenminste niet vast was komen te zitten in protesten.
Een groot succes. Bijna ¤ 280 opgehaald voor het Prinses Beatrix Fonds. En de hele dag ben ik omringd geweest door hele leuke mensen. En zelfs een paar FOK!kers.quote:Op woensdag 5 mei 2010 21:13 schreef Vogue het volgende:
![]()
Je koninginnedag(brunch) was een succes las ik ergens? Volgende keer ben ik van de partij! Rotterdam was een tegenvaller, achteraf niet echt verstandig hier te blijven. Vorige jaar hadden ze een line up bij de Erasmusbrug en ik ging er automatisch vanuit dat dat dit jaar weer het geval was, maar helaas pindakaas...
Kan ik hieruit concluderen dat FOK!kers geen leuke mensen zijn?quote:Op donderdag 6 mei 2010 10:20 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Een groot succes. Bijna ¤ 280 opgehaald voor het Prinses Beatrix Fonds. En de hele dag ben ik omringd geweest door hele leuke mensen. En zelfs een paar FOK!kers.
Jij kan concluderen wat je wil. Dat hoeft niet per sé een juiste conclusie te zijn.quote:Op donderdag 6 mei 2010 10:24 schreef Fogel het volgende:
Kan ik hieruit concluderen dat FOK!kers geen leuke mensen zijn?
Zolang het over Schotland gaat mag 't wel, toch?quote:Op vrijdag 7 mei 2010 @ 10:20 schreef motorbloempje het volgende:
ja, even niet meer het schotlandtopic vervuilen
Mét internet, zo lekkerquote:
*Zakdoekje geeft*quote:Op vrijdag 7 mei 2010 @ 10:31 schreef motorbloempje het volgende:
*snotter*
ik werk bij een softwarebedrijfquote:Op vrijdag 7 mei 2010 10:31 schreef Leigh het volgende:
[..]
Mét internet, zo lekker
Ik kan - helaas - alleen op intranet. Erg flauw. (dus ik neem maar een goed boek mee om de tijd door te komen)
Een ander kliekjequote:Op vrijdag 7 mei 2010 14:56 schreef flipsen het volgende:
WtfWie hebben het lef om zomaar de SC van een kliekje te komen verstoren?!?
quote:Op vrijdag 7 mei 2010 14:56 schreef flipsen het volgende:
WtfWie heeft het lef om zomaar de SC met een spammer te komen verstoren?!?
Het wordt een paar dagen richting Biarritz en San Sebastianquote:Op woensdag 5 mei 2010 21:19 schreef Thetallguy het volgende:
Ik ben ook nog op zoek naar Hemelvaarttips ofzo, maar misschien wordt het wel weer Valencia maar dan iets langer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |