Hmm idd erg apart.quote:Op maandag 26 juli 2010 00:21 schreef Aotearoa het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Kangbashi, een stad die door de Chinezen in Mongolië voor $161 miljoen dollar uit de grond is gestampt en moest fungeren als nieuwe metropool. Gebouwd met als doelstelling een miljoen inwoners te huisvesten voor de nabijgelegen kolenmijnen, maar de straten zijn nagenoeg leeg. Er zijn publieke gebouwen die op sommige dagen open zijn, maar verder zijn er geen ziekenhuizen, scholen en open supermarkten. Erg apart
Ja, je mag er gewoon rondlopen: buiten. Alles wat is afgezet mag je uiteraard niet betreden, maar dat staat duidelijk aangegeven. En je kunt er met de auto komen, al is het wel lastig te vinden als je er de weg niet kent. Maar in de TomTom bijvoorbeeld kun je gewoon radio Kootwijk intikken. Maar let op: je moet het niet verwarren met het dorp Kootwijk dat een paar kilometer lopen/fietsen) verderop ligt. De omweg met de auto is behoorlijk groot!quote:Op zondag 29 augustus 2010 15:53 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Ik zag iets over Radio Kootwijk, maar mag je daar gewoon vrijlopen? Ik wil er op een zondag naartoe.
En kun je erbij komen met de auto? Ik zou er namelijk graag een shoot doen.
Bedankt voor je snelle reactie!quote:Op zondag 29 augustus 2010 16:11 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Ja, je mag er gewoon rondlopen: buiten. Alles wat is afgezet mag je uiteraard niet betreden, maar dat staat duidelijk aangegeven. En je kunt er met de auto komen, al is het wel lastig te vinden als je er de weg niet kent. Maar in de TomTom bijvoorbeeld kun je gewoon radio Kootwijk intikken. Maar let op: je moet het niet verwarren met het dorp Kootwijk dat een paar kilometer lopen/fietsen) verderop ligt. De omweg met de auto is behoorlijk groot!
in ieder geval tot de parkeerplaats. Daarna is het wel mogelijk (er ligt een weg zonder afzetting) maar het is verboden in te rijden.quote:Op zondag 29 augustus 2010 16:16 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Bedankt voor je snelle reactie!
Kun je het terrein op met de auto?
Is inderdaad al genoemd, maar een link naar dat topic nog niet, dus dat kan geen kwaad.quote:Op donderdag 9 september 2010 19:15 schreef Nielsch het volgende:
Kwam dit topic tegen; [JAP] Verlaten eiland Hashima (met pics)
Wellicht dat het al genoemd is, maar ik moest aan dit topic denken...
Ik heb geen idee. Ik heb wel nog wat meer plaatjes gevonden:quote:Op woensdag 29 september 2010 00:04 schreef Individual het volgende:
Goeie kick!Ik vraag me af hoe makkelijk die drijvende stad in Azerbaijan te bekijken is.
Aangezien je er zelf geweest bent, zal je ook vast wel weten waar dat 'ergens' precies is.. Op die 2 pagina's wordt dat ook niet duidelijk.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 23:07 schreef trainfreak het volgende:
Niet echt een verlaten stad/dorp maar toch ..
'Ergens' in een bosje stonden tot voor kort een hele hoop autowrakken, een autokerkhof zeg maar.
De ene bron zegt al wat anders dan de andere, volgens sommigen zijn ze achtergelaten tijdens WO2, volgens anderen zijn ze dan 'maar' van de jaren 50-60.
Foto's op deze en deze pagina. Ikzelf ben er vorig jaar eventjes (paar minuten) geweest.
Een paar dagen geleden was ik er nog eens, maar er bleef bijna niets meer van over...
Ik had wel eens gelezen dat men dat bosje zou saneren maar toch. Het was wel jammer om te zien dat er met grove hand is doorgegaan.
Ik zal mijn foto's later eens posten.
Ja, ik weet waar dat is, maar om hier nu zomaar de locatie te vernoemen..quote:Op donderdag 7 oktober 2010 23:38 schreef NoBody122 het volgende:
[..]
Aangezien je er zelf geweest bent, zal je ook vast wel weten waar dat 'ergens' precies is.. Op die 2 pagina's wordt dat ook niet duidelijk.
Los van dat: wel mooie foto's. Lijkt op 1 van die foto's wel alsof ze in de file stonden en om één of andere reden massaal uit zijn gestapt en weggerend, om vervolgens nooit meer terug te komen...
Ben benieuwd naar jouw pics
Een soort van Die Ludolfsquote:Op donderdag 7 oktober 2010 23:07 schreef trainfreak het volgende:
Niet echt een verlaten stad/dorp maar toch ..
'Ergens' in een bosje stonden tot voor kort een hele hoop autowrakken, een autokerkhof zeg maar.
De ene bron zegt al wat anders dan de andere, volgens sommigen zijn ze achtergelaten tijdens WO2, volgens anderen zijn ze dan 'maar' van de jaren 50-60.
Foto's op deze en deze pagina. Ikzelf ben er vorig jaar eventjes (paar minuten) geweest.
Een paar dagen geleden was ik er nog eens, maar er bleef bijna niets meer van over...
Ik had wel eens gelezen dat men dat bosje zou saneren maar toch. Het was wel jammer om te zien dat er met grove hand is doorgegaan.
Ik zal mijn foto's later eens posten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |