Antwoord op m'n vraag.quote:
Ik snap je niet vriendquote:
Ik zeg sommige dingen in een opwelling. Jammer dan dat het niet gebeurt, kan er niet van wakker liggen.quote:
Waar CN en ik het over hadden. Of play je die ikhadhetneitdoorcard?quote:
quote:Op donderdag 17 juni 2010 23:47 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Waar CN en ik het over hadden. Of play je die ikhadhetneitdoorcard?
HAHAHHAAquote:Op donderdag 17 juni 2010 23:47 schreef Lakitu het volgende:
ik ga slapen <3
keep it cool
cool here
cool there
lobi
kusje op je voorhuid.quote:Op donderdag 17 juni 2010 23:47 schreef Lakitu het volgende:
ik ga slapen <3
keep it cool
cool here
cool there
lobi
Hoe weet ik dat ik geen info of pics naar een oude vent stuur die zich voordoet als vrouwquote:Op donderdag 17 juni 2010 23:45 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik heb geen pics, geen informatie van je. Dus.
HAHAHAH BIJNA 23.45quote:Op donderdag 17 juni 2010 23:47 schreef Lakitu het volgende:
ik ga slapen <3
keep it cool
cool here
cool there
lobi
Ik heb heel US al volgespammed en als je een beetje goed zoekt heb je mijn hyves zo.quote:Op donderdag 17 juni 2010 23:48 schreef Madridista het volgende:
[..]
Hoe weet ik dat ik geen info of pics naar een oude vent stuur die zich voordoet als vrouw
Of heb je al eens meer pics gepost hier op Fok?
Dan moet je er dus ook niet wakker van liggen dat ik het even opmerk. Je negatief geladen PI's en smileys insinueren echter van wel.quote:Op donderdag 17 juni 2010 23:47 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik zeg sommige dingen in een opwelling. Jammer dan dat het niet gebeurt, kan er niet van wakker liggen.
Jij had dezelfde negatieve smiley.quote:Op donderdag 17 juni 2010 23:49 schreef Bragi het volgende:
[..]
Dan moet je er dus ook niet wakker van liggen dat ik het even opmerk. Je negatief geladen PI's en smileys insinueren echter van wel.
Ik doelde op dequote:Op donderdag 17 juni 2010 23:50 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Jij had dezelfde negatieve smiley.
Ja, omdat je het antwoord zelf al wist.quote:
quote:Op donderdag 17 juni 2010 23:54 schreef Skylark. het volgende:
Stel dat de man- en vrouwverhouding op internet omgedraaid was.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |