Alsof ik allemaal onthou wat jij leutert!quote:Op zaterdag 19 juni 2010 09:02 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ik heb het hier al eens eerder verteld
als ze nog jong zijn is dreft afwasmiddel voor spuitluierrompers perfect, als we in de schoonmaakcategorie zitten.quote:
Deze ga ik in mijn oren knopen...quote:Op zaterdag 19 juni 2010 12:38 schreef trui het volgende:
een van mijn grotere AHA-inzichten was toch wel dat ik de oudste veel te veel geholpen heb bij 't gaan zitten. hij vond 't zo leuk om te zitten en ik wilde ook graag dat ie kon zitten, dus ik zette 'm vaak neer. met honderd kussens erom heen zodat ie zich niet zou bezeren als ie omkukelde. gevolg: meneer deed geen enkele moeite om te leren ZELF te gaan zitten. hij stak z'n armpjes uit en mama schoot wel weer te hulp. het zelf gaan zitten leerde hij zelfs pas nadat hij al kon staan, toen ie al 1 was.bij de tweede heb ik dat dus niet meer gedaan. gewoon altijd neerleggen, en ze had 't in no time zelf door toen ze daaraan toe was.
Tot die conclusie kwamen wij ook met de 4e verjaardagquote:Op zondag 20 juni 2010 00:30 schreef Dinus het volgende:
Ik wou dat iemand me verteld had dat het best de moeite waard is om wanneer je een baby krijgt één keer de boormachine te pakken, en haakjes in het plafond of muur te jassen waar je de komende jaren gewoon altijd de verjaardags-slingers vastmaakt.
Zodat je de komende jaren niet steeds weer staat te discussiëren van waar naar waar de slinger moet. "Oh, dus jij zegt dat ie aan die lamp moet?" (lief staat met slinger met té kort touwtje op trapje naar verre hoek te wijzen)![]()
Is wel een goede relatietest, net zoals een tent opzetten en behangen
haha inderdaad!quote:Op zondag 20 juni 2010 00:30 schreef Dinus het volgende:
Ik wou dat iemand me verteld had dat het best de moeite waard is om wanneer je een baby krijgt één keer de boormachine te pakken, en haakjes in het plafond of muur te jassen waar je de komende jaren gewoon altijd de verjaardags-slingers vastmaakt.
Zodat je de komende jaren niet steeds weer staat te discussiëren van waar naar waar de slinger moet. "Oh, dus jij zegt dat ie aan die lamp moet?" (lief staat met slinger met té kort touwtje op trapje naar verre hoek te wijzen)![]()
4 boxjes in de hoeken van de kamer. De slingers kunnen in een vierkant of kruislings.quote:Op zondag 20 juni 2010 14:48 schreef trui het volgende:
maar ja, hoeveel boxjes heb je? of hang je maar 1 slinger op?
Ja, sowieso ALTIJD hun eigen tempo laten volgenquote:Op zaterdag 19 juni 2010 12:38 schreef trui het volgende:
een van mijn grotere AHA-inzichten was toch wel dat ik de oudste veel te veel geholpen heb bij 't gaan zitten. hij vond 't zo leuk om te zitten en ik wilde ook graag dat ie kon zitten, dus ik zette 'm vaak neer. met honderd kussens erom heen zodat ie zich niet zou bezeren als ie omkukelde. gevolg: meneer deed geen enkele moeite om te leren ZELF te gaan zitten. hij stak z'n armpjes uit en mama schoot wel weer te hulp. het zelf gaan zitten leerde hij zelfs pas nadat hij al kon staan, toen ie al 1 was.bij de tweede heb ik dat dus niet meer gedaan. gewoon altijd neerleggen, en ze had 't in no time zelf door toen ze daaraan toe was.
verrek!quote:Op zondag 20 juni 2010 00:30 schreef Dinus het volgende:
Ja? Die van mij gaat dan gewoon via de 'pijpen' in zijn luier zitten grabbelenquote:Op maandag 27 juni 2011 20:05 schreef freecell het volgende:
Geniale tip van die slingers! Gaan we doen!
Bij peuters die graag in slaap vallen met hand in de luier (op zich geen probleem) en dan 's morgens kleddernat en met een nat bed wakker worden (dat is wél een probleem) : Héle grote romper aantrekken werkt als een tierelier.
Haha, dat komt me bekend voor, handig die Ikea kinderstoelen.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 13:39 schreef Noli. het volgende:
Dé tip die ik iedere zwangere en alle andere ouders probeer in te wrijven komt van Lady-wrb..
Gebruik een lingeriewasnetje om de babysokjes in te doen bij het wassen!![]()
![]()
(wasmachines eten kleine sokjes!)
En idd..
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ti amo più di ieri ma meno di domani
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |