....quote:Op donderdag 17 juni 2010 22:45 schreef Japsnars het volgende:
[..]
True maar zij er tegenwoordig nog meisjes die 18 en maagd zijn (en niet lelijk zijn)?
Ga ik ook doen hoor.quote:Op donderdag 17 juni 2010 22:45 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik vind het eigenlijk raar.Je bent 35 en dan iets met een 18 jarige doen. No offence natuurlijk, maar ik vind het gewoon raar klinken.
Mijn vriendin hou ik maagd tot haar huwelijk hoor.quote:
WIE NIETquote:
Sure you do.quote:Op donderdag 17 juni 2010 22:46 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Mijn vriendin hou ik maagd tot haar huwelijk hoor.
Hij ziet wel smooth uitquote:
Vreemd als Rivella?quote:Op donderdag 17 juni 2010 22:44 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ja tuurlijk heb ik spieren![]()
jij bent vreemd eerlijk
Niet echt nee. Anders zou ik het ook niet als OP in een topic posten hequote:
Tot op bepaalde hoogte moet ik hem wel gelijk geven want na de 30 gaat het qua uiterlijk snel achteruit bij vrouwen.quote:Op donderdag 17 juni 2010 22:45 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik vind het eigenlijk raar.Je bent 35 en dan iets met een 18 jarige doen. No offence natuurlijk, maar ik vind het gewoon raar klinken.
Ja toch? Vond ik ookquote:
Dan moet je of nog 5 jaar wachten of toestemming krijgen van haar oudersquote:Op donderdag 17 juni 2010 22:46 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Mijn vriendin hou ik maagd tot haar huwelijk hoor.
ahahah dit nummerquote:
Je mag trouwen met 16 jaar.quote:Op donderdag 17 juni 2010 22:47 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Dan moet je of nog 5 jaar wachten of toestemming krijgen van haar ouders
Aan nummer.quote:
Ik ben loyaal. Ik kan wachten op mijn ware (L).quote:Op donderdag 17 juni 2010 22:47 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Dan moet je of nog 5 jaar wachten of toestemming krijgen van haar ouders
quote:Op donderdag 17 juni 2010 22:48 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Je mag trouwen met 16 jaar.
Of jonger, vraag aan R.Kelly =#
Wat lul jij.quote:Op donderdag 17 juni 2010 22:49 schreef NoelGallagher het volgende:
maagd tot het huwelijkDat willen alleen mensen die geen pussy kunnen krijgen.
Staar je niet zo blind op 18 jaar, er zijn zat vrouwen in de 20 die ook nog maagd zijn hoor.quote:Op donderdag 17 juni 2010 22:45 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Hem wil ik zijn laterquote:
In welk land leef jij?quote:Op donderdag 17 juni 2010 22:48 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Je mag trouwen met 16 jaar.
Of jonger, vraag aan R.Kelly =#
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |