Kijk 'm terugtrekken danquote:Op donderdag 17 juni 2010 22:40 schreef Lakitu het volgende:
Wanneer zei ik dat ik muscle boy was dang
Haha Laki = BEEST jonge.quote:Op donderdag 17 juni 2010 22:38 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Mondje, jij garnaal.
Wat probeer je muscle boy te doen![]()
GET REAL
6.5% WATquote:
Terugtrekken van wat precies? Enige wat ik zei was dit:quote:Op donderdag 17 juni 2010 22:41 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Kijk 'm terugtrekken dan. Emimich
.
quote:Op donderdag 17 juni 2010 22:35 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Hij heeft wel gelijk hoor, ik ken het ook van mezelf dat je het niet echt op foto's ziet
Ik wel maar dat is tegenwoordig volgens mij niet meer mogelijkquote:Op donderdag 17 juni 2010 22:39 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Maar, je zou een meisje van 18 ontmaagden? Om even de 'legale' leeftijd te pakken.
Jij ook,quote:
jeweetnietquote:Op donderdag 17 juni 2010 22:41 schreef Skylark. het volgende:
Ik zie die spieren inderdaad niet zo Laki.
[ afbeelding ]
Je voorhuid.quote:Op donderdag 17 juni 2010 22:41 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Terugtrekken van wat precies? Enige wat ik zei was dit:
[..]
Ik ga doodquote:Op donderdag 17 juni 2010 22:41 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
6.5% WAT
DEZE MAN HEEFT DEFINITIE
Jij bent geen 35 jaar.quote:Op donderdag 17 juni 2010 22:42 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ik wel maar dat is tegenwoordig volgens mij niet meer mogelijk
Ja tuurlijk heb ik spierenquote:Op donderdag 17 juni 2010 22:42 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Je voorhuid.
Ja, dus dat jij je spieren bij jezelf ook niet terug ziet op foto's terwijl je die wel hebt?
Ja. En daar is niets zieks aan, niet omdat ze jong moet zijn, gewoon omdat ik dan weet dat het wat voorstelt, en ik niet mee hoef te doen met perverse seksuele ideeen, maar gewoon normaal seks kan hebben. 30+-sers zijn vaak ziek in hun hoofd, met hun sm, dildos,machtspelletjes en ander gedoe. Gewoon een normale mooie nacht vol heftige normale seks is zoveel beter....quote:Op donderdag 17 juni 2010 22:39 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Maar, je zou een meisje van 18 ontmaagden? Om even de 'legale' leeftijd te pakken.
Ik neem hier aanstoot aan.quote:Op donderdag 17 juni 2010 22:43 schreef Skylark. het volgende:
Ik denk die boy aan de linkerkant achter die rugzak.
True maar zij er tegenwoordig nog meisjes die 18 en maagd zijn (en niet lelijk zijn)?quote:
Ik vind het eigenlijk raar.quote:Op donderdag 17 juni 2010 22:44 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Ja. En daar is niets zieks aan, niet omdat ze jong moet zijn, gewoon omdat ik dan weet dat het wat voorstelt, en ik niet mee hoef te doen met perverse seksuele ideeen, maar gewoon normaal seks kan hebben. 30+-sers zijn vaak ziek in hun hoofd, met hun sm, dildos,machtspelletjes en ander gedoe. Gewoon een normale mooie nacht vol heftige normale seks is zoveel beter....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |