Hahahahaquote:Op donderdag 17 juni 2010 22:59 schreef Chuck_Norris het volgende:
Haha ik luister zo'n 101 barz sessie. "IK BEN EEN ONGELEID PROJECTIEL" Net op het moment dat Otis hier post.
COINCIDENCE? I THINK NOT
Ik ga ook naar bed. Toevalquote:Op donderdag 17 juni 2010 23:00 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Ik wilde net zeggen dat ik naar bed zou gaan.
Vraag Sky!quote:Op donderdag 17 juni 2010 23:01 schreef MouzurX het volgende:
ja godver tering zeg...
had ik met een maat afgesproken om uit te gaan, zeg ik op msn "oke ik kom er nu aan"
"mjaa man ik ben best moe ik ga vroeg naar bed"
![]()
Dus wie wilt er in tilburg uit?
Tilburgquote:Op donderdag 17 juni 2010 23:01 schreef MouzurX het volgende:
ja godver tering zeg...
had ik met een maat afgesproken om uit te gaan, zeg ik op msn "oke ik kom er nu aan"
![]()
Haha, laatste keer snoiven was 7 weken terug, heb d'r ook niet echt meer behoefte aan hoorquote:Op donderdag 17 juni 2010 22:59 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Snatsert. Beter stop je er helemaal mee
.
Dus eerst pics en daarna maagdelijkheidquote:Op donderdag 17 juni 2010 23:01 schreef Lakitu het volgende:
Picca's van mij geboden op All dr maagdelijkheid.
Ikkk. Maar ik kan niet.quote:Op donderdag 17 juni 2010 23:01 schreef MouzurX het volgende:
ja godver tering zeg...
![]()
Mits ik eerst mag eten bij de Juicy hillquote:Op donderdag 17 juni 2010 23:01 schreef MouzurX het volgende:
ja godver tering zeg...
![]()
Haha dat had ik zaterdag ook met mijn boys. En een aantal andere waren bij hun chicksquote:Op donderdag 17 juni 2010 23:01 schreef MouzurX het volgende:
ja godver tering zeg...
![]()
Ruilen voor mijnes?quote:Op donderdag 17 juni 2010 22:57 schreef Allure_ het volgende:
Ik ben ook nog maagd. Ik ga mijn maagdelijkheid op e-bay zetten.
quote:Op donderdag 17 juni 2010 23:02 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Haha, laatste keer snoiven was 7 weken terug, heb d'r ook niet echt meer behoefte aan hoor
Nepmaagden..bah.quote:Op donderdag 17 juni 2010 22:57 schreef Allure_ het volgende:
Ik ben ook nog maagd. Ik ga mijn maagdelijkheid op e-bay zetten.
Juicyhilquote:Op donderdag 17 juni 2010 23:02 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Mits ik eerst mag eten bij de Juicy hill![]()
Ja.quote:Op donderdag 17 juni 2010 23:02 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Dus eerst pics en daarna maagdelijkheid?
Hoe ging je hardloopdate met die 2 chicks eigenlijk?quote:Op donderdag 17 juni 2010 23:02 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Haha dat had ik zaterdag ook met mijn boys. En een aantal andere waren bij hun chicksIk was bijna in PANICK MODE maar ik heb het opgelost.
Tis beter dan zeeland, dus tsja.quote:
Noem je All een slet? SHIT IS AANquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |