Jawel.quote:
Komt ook omdat je juist alleen maar de verhalen van die 14-jarigen hoort en al die maagden durven natuurlijk geen woord te zeggen erover.quote:Op donderdag 17 juni 2010 22:50 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Staar je niet zo blind op 18 jaar, er zijn zat vrouwen in de 20 die ook nog maagd zijn hoor.
Mijn eerste was toen we allebei 17 waren, en de rest van de klas was echt nog niet allemaal zover. Jongeren denken maar dat de hele wereld zich al sufneukt vanaf 14 jaar, dat is echt niet zo hoor.
Onzin, als je toestemming van ouders en rechter hebt mag je gewoon op je 16e trouwen.quote:Op donderdag 17 juni 2010 22:51 schreef Japsnars het volgende:
[..]
In welk land leef jij?
Je mag pas zelfstandig trouwen als je 18 bent.
Ik bedoelde het meer als in het leeftijdsverschil.quote:Op donderdag 17 juni 2010 22:50 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Staar je niet zo blind op 18 jaar, er zijn zat vrouwen in de 20 die ook nog maagd zijn hoor.
Mijn eerste was toen we allebei 17 waren, en de rest van de klas was echt nog niet allemaal zover. Jongeren denken maar dat de hele wereld zich al sufneukt vanaf 14 jaar, dat is echt niet zo hoor.
Ik niet. Want ze trouwen allemaal al na 1 a 2 jaar verkering op hun 18e, je wéét gewoon dat ze trouwen om seks te kunnen hebben, dat vind ik zo vreselijk triest en hypocrietquote:Op donderdag 17 juni 2010 22:51 schreef Lakitu het volgende:
Ik heb eigenlijk wel respect voor mensen die expres maagd tot het huwelijk blijven.
Ja maar dat zijn sukkelsquote:Op donderdag 17 juni 2010 22:52 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Ik niet. Want ze trouwen allemaal al na 1 a 2 jaar verkering op hun 18e, je wéét gewoon dat ze trouwen om seks te kunnen hebben, dat vind ik zo vreselijk triest en hypocriet
Ik ben niet achterlijk, natuurlijk zijn er mensen boven de 18 die maagd zijn. Ik was sarcastisch man.quote:Op donderdag 17 juni 2010 22:51 schreef Bragi het volgende:
[..]
Jawel.
En nee, ik doel niet op m'n vriendin.
Waar is mijn DEDICATED CHRISTIAN UI =[quote:Op donderdag 17 juni 2010 22:53 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ja maar dat zijn sukkelsIk bedoel mensen die dedicated zijn en het bewaren voor de ware =$
Die bestaan niet. Zijn allemaal geïndoctrineerde geloofswaanzinnigen.quote:Op donderdag 17 juni 2010 22:53 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ja maar dat zijn sukkelsIk bedoel mensen die dedicated zijn en het bewaren voor de ware =$
Dat zeg ik tochquote:Op donderdag 17 juni 2010 22:52 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Onzin, als je toestemming van ouders en rechter hebt mag je gewoon op je 16e trouwen.
quote:Op donderdag 17 juni 2010 22:47 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Dan moet je of nog 5 jaar wachten of toestemming krijgen van haar ouders
no man, al een tijdje niet meer. Maar beter begin je d'r niet over, want dan wil ik weerquote:Op donderdag 17 juni 2010 22:55 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Wat ik zeg. Heb je lopen snuiven ofzo, gek.
Winning bid?quote:Op donderdag 17 juni 2010 22:57 schreef Allure_ het volgende:
Ik ben ook nog maagd. Ik ga mijn maagdelijkheid op e-bay zetten.
Snatsertquote:Op donderdag 17 juni 2010 22:58 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
no man, al een tijdje niet meer. Maar beter begin je d'r niet over, want dan wil ik weer
Goed idee, ga ik ook doen.quote:Op donderdag 17 juni 2010 22:57 schreef Allure_ het volgende:
Ik ben ook nog maagd. Ik ga mijn maagdelijkheid op e-bay zetten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |