quote:Op donderdag 17 juni 2010 19:34 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Bow for my All Stars.![]()
Niks gympies
quote:
Het is ook niet het standaard model All Stars, maar die lage. Dus zeg maar niet tot de enkel maar wat lager. Misschien daardoor?quote:Op donderdag 17 juni 2010 19:38 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh, dat dacht ik door de "stand" van je veters. Ik moest ze altijd vrij strak hebben zo omdat ik smalle voeten heb.
En woar is die strop?
Maar staat het niet dom om een 'gewone' strop onder zo'n huge kraag te draaien.quote:
Ja, dat weet ik niet! Neem hem gewoon mee morgen en dan kijken we van tevoren nog eventjes!quote:Op donderdag 17 juni 2010 19:39 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Maar staat het niet dom om een 'gewone' strop onder zo'n huge kraag te draaien.
Ach we zien het morgen ook allemaal wel.
Mocht t niks zijn zitten we ook zo in de stad voor een of ander oranje prulletjequote:Op donderdag 17 juni 2010 19:41 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ja, dat weet ik niet! Neem hem gewoon mee morgen en dan kijken we van tevoren nog eventjes!
Dat bewaar ik voor morgenquote:Op donderdag 17 juni 2010 19:18 schreef Loveless85 het volgende:
Jullie mogen me ook best uitlachen hoor, om dat gemiep.
Dan moet je of zo'n fortuinknoop leggen (die ik niet voor elkaar krijg) of de bovenste knoopjes los en dan ook de stropdas los.quote:Op donderdag 17 juni 2010 19:39 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Maar staat het niet dom om een 'gewone' strop onder zo'n huge kraag te draaien.
Ach we zien het morgen ook allemaal wel.
We maken er morgen wel wat van.quote:Op donderdag 17 juni 2010 19:43 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat bewaar ik voor morgen![]()
Die stropdas moet je ook just for fun 'los' omhangen. Niet netjes om doen
Ja ik doe er sowieso niks onder, anders ga ik dood van de hitte. Dit was nu gewoon ff om dat ik deze aan had en alleen ff voor de lengte ging passenquote:Op donderdag 17 juni 2010 19:43 schreef Greys het volgende:
Oh en geen t-shirt er onder dat je er zo duidelijk onder ziet.
En wat meer knopen open.
/Tha_Erik
Een giraffe?quote:Op donderdag 17 juni 2010 19:45 schreef Goodbye het volgende:
Oh, er ligt weer een dood beest in mijn huis. Maar ik durf niet te gaan kijken wat het is. De vorige twee keer dat ik dat deed bleek het nog te leven(respectievelijk een kikker en een muis)
quote:Op donderdag 17 juni 2010 19:45 schreef Goodbye het volgende:
Ik heb ook geen oranje sjaaltje trouwens o.i.d.
quote:Op donderdag 17 juni 2010 19:45 schreef Goodbye het volgende:
Ik heb ook geen oranje sjaaltje trouwens o.i.d.
Wel waar.quote:Op donderdag 17 juni 2010 19:43 schreef Greys het volgende:
Oh en geen t-shirt er onder dat je er zo duidelijk onder ziet.
En wat meer knopen open.
/Tha_Erik
Zie, dan moet je wat vroeger komen dus.quote:
Nee, ik zie nu dat het een muis is. Ze is er mee aan het spelen, het valse sekreetquote:
Ik ga echt m'n best doen uurtje eerder weg te gaan op werk. Dan ben ik er zo rond 17quote:Op donderdag 17 juni 2010 19:47 schreef Greys het volgende:
[..]
Zie, dan moet je wat vroeger komen dus.
Dan kunnen GB en ik nog even uitgebreid aan je frunniken!
quote:Op donderdag 17 juni 2010 19:48 schreef Greys het volgende:
[..]
[..]
[..]
Zeg, ga je lekker met die smiley?
Als ik ergens een pesthekel aan heb.quote:Op donderdag 17 juni 2010 19:47 schreef Greys het volgende:
[..]
Zie, dan moet je wat vroeger komen dus.
Dan kunnen GB en ik nog even uitgebreid aan je frunniken!
Ah. Op die fiets.quote:
Dat zou zo maar kunnen gebeuren!quote:
Ik heb niet echt iets. Ja zo'n foute slinger voor om m'n nek.quote:Op donderdag 17 juni 2010 19:48 schreef Loveless85 het volgende:
Maar Gb, je moet ook wel een of ander oranje frutseltje hoor
Ik denk dat GB van dillesaus houdt.quote:Op donderdag 17 juni 2010 19:50 schreef Greys het volgende:
[..]
Ah. Op die fiets.
Ik kreeg er hele andere associaties bij
Trouwens, moet dilemma in de TT niet met één el en twee emmen?
Rhino, leeuw, tijger, buffel, en de olifant toch?quote:Op donderdag 17 juni 2010 19:50 schreef Goodbye het volgende:
Bij de WK wedstrijd op mijn werk gingen ze voor dat de wedstrijd begon nog vragen stellen in het publiek enzo. Vroegen ze onder andere naar "The big five" en ze keurden het antwoord Giraffe gewoon goed. Ik keihard door de zaal "DAT KLOPT NIET HOOR!"
Ja, en ik maar hopen dat niemand het zagquote:Op donderdag 17 juni 2010 19:50 schreef Greys het volgende:
[..]
Ah. Op die fiets.
Ik kreeg er hele andere associaties bij
Trouwens, moet dilemma in de TT niet met één el en twee emmen?
quote:Op donderdag 17 juni 2010 19:48 schreef Loveless85 het volgende:
Maar Gb, je moet ook wel een of ander oranje frutseltje hoor
Neushoorn, luipaard, leeuw, olifant, buffelquote:Op donderdag 17 juni 2010 19:51 schreef JJH het volgende:
[..]
Rhino, leeuw, tijger, buffel, en de olifant toch?
quote:Op donderdag 17 juni 2010 19:51 schreef Pheno het volgende:
What the hell doe ik hier binnen, ik ga eens een uurtje uitwaaien op de dijk!
Kloptquote:
Ik heb ook niks gezienquote:Op donderdag 17 juni 2010 19:51 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ja, en ik maar hopen dat niemand het zagWil jij het wijzigen of mag je niet gastmodden?
Koop gewoon zo'n knal-oranje Marlies Dekkers / Sapphje. Leuk joh, met van die spanbanden boven je tetten door je hals. Lekker gek.quote:Op donderdag 17 juni 2010 19:50 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik heb niet echt iets. Ja zo'n foute slinger voor om m'n nek.
Bijna.quote:Op donderdag 17 juni 2010 19:52 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Neushoorn, luipaard, leeuw, olifant, buffel
quote:Op donderdag 17 juni 2010 19:53 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Koop gewoon zo'n knal-oranje Marlies Dekkers / Sapphje. Leuk joh, met van die spanbanden boven je tetten door je hals. Lekker gek.
Ja daaaaaagquote:Op donderdag 17 juni 2010 19:53 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Koop gewoon zo'n knal-oranje Marlies Dekkers / Sapphje. Leuk joh, met van die spanbanden boven je tetten door je hals. Lekker gek.
Ik heb alleen de grotequote:Op donderdag 17 juni 2010 19:51 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Neem zo'n klein beessie voor haar mee
Ik hou het er maar op dat ik vandaag te lang heb gewerkt zonder de benodigde FOK!-pauzesquote:
quote:
quote:Op donderdag 17 juni 2010 19:55 schreef Goodbye het volgende:
Ik heb wel zo'n beessie hoor, maar het moet niet al te tacky allemaal hoor...
Das ook weer zo. Maar niets is ook zo niksquote:Op donderdag 17 juni 2010 19:55 schreef Goodbye het volgende:
Ik heb wel zo'n beessie hoor, maar het moet niet al te tacky allemaal hoor...
quote:Op donderdag 17 juni 2010 19:53 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik heb een beessie aan mijn binnenspiegel hangen.quote:Op donderdag 17 juni 2010 19:55 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dat kleintje is heul subtielGewoon zo half achter je oor gedraaid
quote:Op donderdag 17 juni 2010 19:56 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Das ook weer zo. Maar niets is ook zo niksDoe dan net als Greys en ik gewoon iets simpels als sjaaltje/stropje wat je zo weer af doet als je het zat bent
Goed idee, dat zie je toch niet met mijn haar er overheenquote:Op donderdag 17 juni 2010 19:55 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dat kleintje is heul subtielGewoon zo half achter je oor gedraaid
quote:Op donderdag 17 juni 2010 19:56 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik heb een beessie aan mijn binnenspiegel hangen.
Ik vind ze lief.
Spanbanduuuuuhquote:Op donderdag 17 juni 2010 19:57 schreef Greys het volgende:
Ik heb ook Marlies Dekkers ondergoed met van die bandjes.
Nou, dat doe ik niet aan dus morgen!
quote:Op donderdag 17 juni 2010 19:57 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Goed idee, dat zie je toch niet met mijn haar er overheen
Dat doe ik morgen inderdaad. Hoewel, als ik die nieuwe jurk aan doe dan ziet dat er weer niet uitquote:Op donderdag 17 juni 2010 19:56 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Een stewardess/hockeymiep-sjaaltje in de hals
quote:Op donderdag 17 juni 2010 19:57 schreef Greys het volgende:
Ik ook hoor, maar ik draag het niet zo dat het zichtbaar isquote:Op donderdag 17 juni 2010 19:57 schreef Greys het volgende:
Ja verdomme, straks loop als ik enige josti met wat oranjesquote:Op donderdag 17 juni 2010 19:58 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat doe ik morgen inderdaad. Hoewel, als ik die nieuwe jurk aan doe dan ziet dat er weer niet uit
Dus ik kijk nog wel 'even'. Wat ik aan doe. En wat er aan oranjegebeuren bij komt.
quote:Op donderdag 17 juni 2010 19:58 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja verdomme, straks loop als ik enige josti met wat oranjes
Een zwart setje, een knalrood setje en een zwart met blauw randje!quote:Op donderdag 17 juni 2010 19:58 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nog een leuke kleur of gewoon zwart/wit?
Nee volgens mij is het bij mij ook nooit zichtbaarquote:Op donderdag 17 juni 2010 19:58 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik ook hoor, maar ik draag het niet zo dat het zichtbaar is
En al helemaal niet in oranje!
Dat denken ze toch welquote:Op donderdag 17 juni 2010 20:00 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
"Hoe doet ie het dat toch, zo'n josti met allemaal mooie vrouwen
"
Dan is het wel leuk. Maar die Anita's met zo'n laag topje en dan zo overduidelijk een knalpaarse BH met van die extra bandjes enzo;quote:Op donderdag 17 juni 2010 20:00 schreef Greys het volgende:
[..]
Een zwart setje, een knalrood setje en een zwart met blauw randje!
[..]
Nee volgens mij is het bij mij ook nooit zichtbaar
Dan kun je je oranje-3,95-hema-stropdas zo in de eerste de best prullenbak deponeren.quote:Op donderdag 17 juni 2010 19:58 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja verdomme, straks loop als ik enige josti met wat oranjes
quote:Op donderdag 17 juni 2010 20:01 schreef JJH het volgende:
[..]
Dan kun je je oranje-3,95-hema-stropdas zo in de eerste de best prullenbak deponeren.
Over Anita's gesproken. Wat opkomen er bizar veel op zo'n Holland got talent opname af zeg!quote:Op donderdag 17 juni 2010 20:01 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dan is het wel leuk. Maar die Anita's met zo'n laag topje en dan zo overduidelijk een knalpaarse BH met van die extra bandjes enzo;
quote:Op donderdag 17 juni 2010 20:02 schreef JJH het volgende:
[..]
Over Anita's gesproken. Wat opkomen er bizar veel op zo'n Holland got talent opname af zeg!
Dat is een betere optiequote:Op donderdag 17 juni 2010 20:02 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik geef je alleen maar een optie.
Anders stop je hem in je broekzak.
Ligt eraan van welke kant je komtquote:Op donderdag 17 juni 2010 20:04 schreef Greys het volgende:
Ik ga mijn tas voor morgen vast maar eens inpakken zometeen.
Ga morgen meteen uit het werk naar het hotel
Oh GB, hoe laat land je op Noord?Dan stap ik bij je in namelijk en treinen we nog ff door naar Centraal.
Of moeten we dan juist terug. Ik weet dat nooit
quote:Op donderdag 17 juni 2010 20:04 schreef JJH het volgende:
[..]
Het is tegenwoordig van RTL, maar dat maakte weinig uit.
Ik kan er telkens om 28 en 58 zijn, dus roep maar wat jou uitkomt! En jij kan in mijn trein stappen, dan rijdt hij door naar Rotterdam Centraalquote:Op donderdag 17 juni 2010 20:04 schreef Greys het volgende:
Ik ga mijn tas voor morgen vast maar eens inpakken zometeen.
Ga morgen meteen uit het werk naar het hotel
Oh GB, hoe laat land je op Noord?Dan stap ik bij je in namelijk en treinen we nog ff door naar Centraal.
Of moeten we dan juist terug. Ik weet dat nooit
Daar kom ik alleen langs volgens mijquote:Op donderdag 17 juni 2010 20:06 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ligt eraan van welke kant je komt![]()
Maar je moet dan nog 2 stationnetje door. Doen jullie naar me zwaaien bij Alexander
GB komt vanaf Utrecht/Gouda. En als ze dan bij Noord komt is het toch nog maar 1 station?quote:Op donderdag 17 juni 2010 20:06 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ligt eraan van welke kant je komt![]()
Maar je moet dan nog 2 stationnetje door. Doen jullie naar me zwaaien bij Alexander
Das misschien maar veiliger ook. Kan er niet met rotte eieren worden gegooid naar mequote:Op donderdag 17 juni 2010 20:06 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Daar kom ik alleen langs volgens mij
Nee joh door naar CS. Echt, pak nou de trein, das idd zoals je zegt 1 station en dan stap je vrijwel voor de deur van het hotel uitquote:Op donderdag 17 juni 2010 20:07 schreef Greys het volgende:
[..]
GB komt vanaf Utrecht/Gouda. En als ze dan bij Noord komt is het toch nog maar 1 station?
Of ga je dan van Noord eerst weer terug naar Alexander en dan weer naar CS?
Dat wordt weer een chaos morgen, ik hoor het al
We gaan wel met de tram vanaf Noord!
15.58 dan graag!quote:Op donderdag 17 juni 2010 20:06 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik kan er telkens om 28 en 58 zijn, dus roep maar wat jou uitkomt! En jij kan in mijn trein stappen, dan rijdt hij door naar Rotterdam Centraal
Gorden was weer zo scherp als een mes.quote:Op donderdag 17 juni 2010 20:06 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nog de juryleden gezien of boeiende dingen meegemaakt?
Oké, is goed!quote:Op donderdag 17 juni 2010 20:08 schreef Greys het volgende:
[..]
15.58 dan graag!
Moet eerst nog naar Noord lopen vanaf het werk en dan ff kaartje kopen en ik werk tot half vier.
Dus dat komt prima uit dan. Als ik dan maar in de goede trein stap
Klopt!quote:Op donderdag 17 juni 2010 20:07 schreef Greys het volgende:
[..]
GB komt vanaf Utrecht/Gouda. En als ze dan bij Noord komt is het toch nog maar 1 station?
Of ga je dan van Noord eerst weer terug naar Alexander en dan weer naar CS?
Gewoon ff bellen met GB.quote:Op donderdag 17 juni 2010 20:08 schreef Greys het volgende:
[..]
15.58 dan graag!
Moet eerst nog naar Noord lopen vanaf het werk en dan ff kaartje kopen en ik werk tot half vier.
Dus dat komt prima uit dan. Als ik dan maar in de goede trein stap
Ja maar het perron aan de kant van de parkeerplaats/bussen of aan de andere kant?quote:Op donderdag 17 juni 2010 20:09 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Oké, is goed!Je moet die stalen trap op, kan niet missen! Ik ga wel in het eerste treinstel zitten en je belt maar wanneer je twijfelt of je in de goede trein stapt
BWEHEHEHHEEquote:Op donderdag 17 juni 2010 20:11 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja maar het perron aan de kant van de parkeerplaats/bussen of aan de andere kant?![]()
Andere kant he?
En niet lachen morgen (of nu) want ik neem mijn koffer(tje) mee. Voor 1 nachtje ja
Ik moest wel lachen.quote:Op donderdag 17 juni 2010 20:11 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja maar het perron aan de kant van de parkeerplaats/bussen of aan de andere kant?![]()
Andere kant he?
En niet lachen morgen (of nu) want ik neem mijn koffer(tje) mee. Voor 1 nachtje ja
quote:Op donderdag 17 juni 2010 20:09 schreef JJH het volgende:
[..]
Gorden was weer zo scherp als een mes.
En we hebben een Nederlands Susan Boyle in mannelijke vorm zien voorbijkomen, tering wat was ie goed. Zonder opmerkingen door, alleen dat ie de volgende keer een pak aan moest doen.
Ook twee dames als een klok, dat was bizar slecht en zo nog meer van dat. Ook nog een prima beatboxer, die zie ik ook nog wel ver komen.
En het was verdomde heet in dat theater, en geen pauze. En voor de laatste act klapte er een server uit in de regiewagen ofzo. En toen was het opeens klaar.
Andere kant, dus onder het spoor door!quote:Op donderdag 17 juni 2010 20:11 schreef Greys het volgende:
[..]
Andere kant he?
quote:Op donderdag 17 juni 2010 20:11 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
BWEHEHEHHEE![]()
En je moet de trein richting Utrecht/Gouda... Die keert om op CS
Neeeee, ze moet de trein richting Rotterdam Centraal. Mot je ruzie ofzo?!quote:Op donderdag 17 juni 2010 20:11 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
BWEHEHEHHEE![]()
En je moet de trein richting Utrecht/Gouda... Die keert om op CS
Stop toch nog ff die eieren in je tas, voor als je langs Alexandrium rijdt!quote:Op donderdag 17 juni 2010 20:13 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Neeeee, ze moet de trein richting Rotterdam Centraal. Mot je ruzie ofzo?!
Nou he?quote:Op donderdag 17 juni 2010 20:14 schreef Pisces29 het volgende:
Greys het is maar goed dat het een tripje in je eigen provincie is geloof ik
Stel je voor dat ze ergens zou moeten overstappen. Of, de horror, zelfs twee keer!quote:Op donderdag 17 juni 2010 20:14 schreef Pisces29 het volgende:
Greys het is maar goed dat het een tripje in je eigen provincie is geloof ik
quote:Op donderdag 17 juni 2010 20:15 schreef Greys het volgende:
[..]
Nou he?
Het is in mijn eigen omgeving, maar ik ga bijna nooit met het OV dus dan moet ik ff goed voorbereid zijn
quote:Op donderdag 17 juni 2010 20:16 schreef JJH het volgende:
Terwijl ik het OV in Nederland toch aardig dummyproof vind hoor.
Nou, dan is overstappen in ieder geval niet al te moeilijkquote:Op donderdag 17 juni 2010 20:17 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nou je hebt stations, waarbij je uitstapt en denkt "is dit een station... 3 tegels en dawast"![]()
Bij jou in de buurt, begint met een w en eindigt op een p
En ook nog wel meer hoor.quote:Op donderdag 17 juni 2010 20:17 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nou je hebt stations, waarbij je uitstapt en denkt "is dit een station... 3 tegels en dawast"![]()
Bij jou in de buurt, begint met een w en eindigt op een p
quote:
Hoorde ik treintjes? Oh, echte.quote:Op donderdag 17 juni 2010 20:23 schreef JJH het volgende:
[..]
Stoppen dan ook alleen maar stoptreintjes.
quote:
Gelezen en afgevinktquote:
quote:Op donderdag 17 juni 2010 20:47 schreef Loveless85 het volgende:
Pisces, disturbiaaaaa:
Daar mis ik iets voor.quote:Op donderdag 17 juni 2010 20:40 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Al een breeze door je haren gehad?
quote:
Het was wel lekker weer. Nog steeds wel, maar het begint wat harder te waaien.quote:
quote:Op donderdag 17 juni 2010 21:25 schreef Loveless85 het volgende:
Ik ga de PC uitgooien, hier is ook niks te beleven
Vooral aan het wassen geweest de afgelopen dagen. Bijna alles moet opeens mee als je op vakantie gaat. Morgen nog écht ff de laatste dingetjes halen (ondertussen al voor de derde keer.quote:Op donderdag 17 juni 2010 21:08 schreef Pisces29 het volgende:
JJH; ben jij al redelijk gepakt voor je vakantie?
Je hoeft hem toch niet stuk te gooien om hem uit te krijgen?quote:Op donderdag 17 juni 2010 21:25 schreef Loveless85 het volgende:
Ik ga de PC uitgooien, hier is ook niks te beleven
quote:Op donderdag 17 juni 2010 21:36 schreef tombolafan het volgende:
Ik ga ook off... ga nog even tv kijken en dan slapen
Oh ik dacht dat Frankrijk, Spanje, Brazilië enzo altijd wel een beetje favoriet warenquote:Op donderdag 17 juni 2010 22:08 schreef Goodbye het volgende:
Frankrijk is toch niet echt een favoriet deze keer?
Ik ben morgen lekker vrij
Normaal wel, maar volgens mij is het niveau van Frankrijk nu echt niet meer zoals in 1998quote:Op donderdag 17 juni 2010 22:10 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat Frankrijk, Spanje, Brazilië enzo altijd wel een beetje favoriet waren
Heerlijk! Ik wou dat ik het ook had!
Maar morgen is het vast snel half vierMoet nog steeds mijn tas inpakken
Ga het zo doen, als deze wedstrijd af is.
Ja is ook een geweldige optiequote:Op donderdag 17 juni 2010 22:12 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Normaal wel, maar volgens mij is het niveau van Frankrijk nu echt niet meer zoals in 1998![]()
Ja, lekker uitslapen en me nu niet druk hoeven te maken over mijn tasAnders had ik morgen om zes uur op moeten staan en haasten vanuit werk enzo, dus ik vind dit een betere optie
Nou, mijzelf kennende zal ik wel weer een bad hair/face/body-day hebben en steek ik ondanks uren werk nog steeds af naast jouw vijf minuutjes werkquote:Op donderdag 17 juni 2010 22:13 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja is ook een geweldige optie
Jij komt dan ook al helemaal met je haar goed aan enzo zeker, ik moet in de hotelkamer nog wel ff trutten heur
Maar dan nog zet je Frankrijk wel eigenlijk automatisch in het rijtje dat de volgende rond wel haalt.quote:Op donderdag 17 juni 2010 22:12 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Normaal wel, maar volgens mij is het niveau van Frankrijk nu echt niet meer zoals in 1998![]()
Ja, lekker uitslapen en me nu niet druk hoeven te maken over mijn tasAnders had ik morgen om zes uur op moeten staan en haasten vanuit werk enzo, dus ik vind dit een betere optie
Vrouwen.quote:Op donderdag 17 juni 2010 22:15 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Nou, mijzelf kennende zal ik wel weer een bad hair/face/body-day hebben en steek ik ondanks uren werk nog steeds af naast jouw vijf minuutjes werk![]()
En remember dat ik er een hele treinreis () op heb zitten, dus ik moet ook nog wel even tutten!
Hou op met je 'vijf minuutjes'quote:Op donderdag 17 juni 2010 22:15 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Nou, mijzelf kennende zal ik wel weer een bad hair/face/body-day hebben en steek ik ondanks uren werk nog steeds af naast jouw vijf minuutjes werk![]()
En remember dat ik er een hele treinreis () op heb zitten, dus ik moet ook nog wel even tutten!
Ja oké, dat is waar!quote:Op donderdag 17 juni 2010 22:17 schreef JJH het volgende:
[..]
Maar dan nog zet je Frankrijk wel eigenlijk automatisch in het rijtje dat de volgende rond wel haalt.
Nu dus waarschijnlijk niet. Ook terecht. Heb je meegekregen hoe ze ten koste van Ierland in Zuid Afrika terechtgekomen zijn?
Jaaaaa sooorrryyyyquote:
Op de ESF meet ging je alleen even douchen en klaaaaar. En iederen laf oh lafte je!quote:Op donderdag 17 juni 2010 22:19 schreef Greys het volgende:
[..]
Hou op met je 'vijf minuutjes'Ik ga altijd geheel in de renovaaaaaaaaaasie
Maar fijn dat jij ook nog ff moet tutten, gezellig
En Ll moet ook nog ff tutten. Met zijn stropdas. Whehehe.
Zo even uit het hoofd:quote:Op donderdag 17 juni 2010 22:19 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ja oké, dat is waar!
En nee, vertel eens.
Dat weet de rest wel, maar Greysie niet.quote:Op donderdag 17 juni 2010 22:20 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Op de ESF meet ging je alleen even douchen en klaaaaar. En iederen laf oh lafte je!
Nou, ik denk wel dat ze weet dat jullie haar laf oh laften hoorquote:Op donderdag 17 juni 2010 22:25 schreef JJH het volgende:
[..]
Dat weet de rest wel, maar Greysie niet.
Serieus?quote:Op donderdag 17 juni 2010 22:25 schreef JJH het volgende:
[..]
Zo even uit het hoofd:
Frankrijk stond 1-0 achter tegen Ierland dus, en had aan een 1-1 genoeg. Thierry Henry neemt de bal opzichtig met de hand mee, scoort en Frankrijk gaat door. Hij heeft het later zelfs nog toegegeven ook geloof ik.
En nu weet ik het zeker. Kwam net in Sportzomer voorbij.quote:Op donderdag 17 juni 2010 22:28 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Serieus?Nou, ik moet zeggen dat ik niet rouwig ben dat ze er nu uit liggen.
I felt tha laf!quote:Op donderdag 17 juni 2010 22:28 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Nou, ik denk wel dat ze weet dat jullie haar laf oh laften hoor
Wat een heerlijk vooruitzicht JJHquote:Op donderdag 17 juni 2010 23:34 schreef JJH het volgende:
Zeau. Sportzomer was weer leuk.
Ik heb ook maar vast eens een koffer op de grond gegooid. Anders moet eerst alles nu de kast in en er morgen weer uit. Ik weet nu al dat ik bizar veel ga meenemen, ik lijk wel een wijf.
Maar goed dat we een grote auto hebben.
één krat?quote:Op donderdag 17 juni 2010 23:40 schreef Greys het volgende:
Als je met een grote auto gaat is het ook helemaal niet erg om veel mee te nemen!
Nemen jullie ook nog een krat met boodschappen en zooi voor onderweg enzo mee?
Voorpret FTW!quote:Op donderdag 17 juni 2010 23:45 schreef JJH het volgende:
[..]
één krat?![]()
We hebben juist zo'n grote auto gekocht om die onbezorgd vol te kunnen stoppen.Ik heb zelf dus al een grote koffer. Heb al een krat boodschappen staan, morgen nog even wat sap en fris in het groot halen bij de aldi. Komt dus nog een krat bij.
Daar komt nog een complete campingbepakking bij voor twee man, een paar stoelen, een tafeltje en ik heb ook nog twee kratten bier staan in de kelder.
En dat is dus nog buiten de bagage van mijn reisgenoot.
Ik zal wel eens wat foto's maken van die volle auto.
Jullie gaan sowieso doodgespamd worden met mooie plaatjes en vergezichten.
quote:
Minstens de helft van alle lol. Yquote:
Oh dat klinkt prima, al die boodschappen en zooi! Slim hoor, zou ik ook doen!quote:Op donderdag 17 juni 2010 23:45 schreef JJH het volgende:
[..]
één krat?![]()
We hebben juist zo'n grote auto gekocht om die onbezorgd vol te kunnen stoppen.Ik heb zelf dus al een grote koffer. Heb al een krat boodschappen staan, morgen nog even wat sap en fris in het groot halen bij de aldi. Komt dus nog een krat bij.
Daar komt nog een complete campingbepakking bij voor twee man, een paar stoelen, een tafeltje en ik heb ook nog twee kratten bier staan in de kelder.
En dat is dus nog buiten de bagage van mijn reisgenoot.
Ik zal wel eens wat foto's maken van die volle auto.
Jullie gaan sowieso doodgespamd worden met mooie plaatjes en vergezichten.
*proest!*quote:Op donderdag 17 juni 2010 23:50 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh dat klinkt prima, al die boodschappen en zooi! Slim hoor, zou ik ook doen!
Roadtrip FTW!![]()
How very Thelma and Louise, maar dan met piemels!
quote:Op donderdag 17 juni 2010 23:50 schreef Greys het volgende:
[..]
Roadtrip FTW!![]()
Thelma and Louise met piemelsquote:Op donderdag 17 juni 2010 23:50 schreef Greys het volgende:
[..]
Roadtrip FTW!![]()
Ik zou het op de auto schrijvenquote:
Ik nog niet!quote:Op donderdag 17 juni 2010 23:52 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik zou het op de auto schrijven![]()
"Thelma en Louise, maar dan met piemels"
Oh god, ik zie het voor me![]()
Dat moet je ook niet te hard roepen, we hebben serieus over een leus voor op de achterruit ofzo nagedacht. Maar we konden niets bedenken dat grappig én van toepassing was.quote:Op donderdag 17 juni 2010 23:52 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik zou het op de auto schrijven![]()
"Thelma en Louise, maar dan met piemels"
Oh god, ik zie het voor me![]()
Nou, dat zou niet verkeerd zijn.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 00:02 schreef Greys het volgende:
En dan pikken jullie onderweg Angelina op, ipv Brad!
"just married"quote:Op vrijdag 18 juni 2010 00:06 schreef JJH het volgende:
[..]
Dat moet je ook niet te hard roepen, we hebben serieus over een leus voor op de achterruit ofzo nagedacht. Maar we konden niets bedenken dat grappig én van toepassing was.
alleen van toepassing zijn is niet genoeg?quote:Op vrijdag 18 juni 2010 00:08 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik herhaal:
Dat van toepassing én grappig was.
Ik geloof dat ik maar niet ga optellen hoeveel tijd de NS mij gekost heeft.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 00:09 schreef Cat22 het volgende:
De NS stelde me vandaag trouwens weer teleur.De trein die normaal om .17 vertrekt vertrok nu opeens om .26 . Dat waren dus 9 minuten van mijn leven die ik nooit meer terugkrijg.
![]()
Vervolgens halverwege de route een collega getroffen voor overleg waarna ik verder zou reizen: geen treinen tussen meeting point en eindbestemming ivm bermbrand.Dus toen heb ik maar de trein terug genomen en ben met de auto naar het werk gegaan. Kostte me in totaal een half uur extra, wat de vertraging me anders zeker had gekost.
NS.
Grappig is het wel.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 00:08 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik herhaal:
Dat van toepassing én grappig was.
Het is juist niet van toepassing.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 00:10 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
alleen van toepassing zijn is niet genoeg?
ja, je ging met je vriend op honeymoon naar romantisch skandinavie?quote:Op vrijdag 18 juni 2010 00:11 schreef JJH het volgende:
[..]
Het is juist niet van toepassing.
Volgens mij heb je halverwege ergens wat gemist.
Opletten Zwabber!quote:Op vrijdag 18 juni 2010 00:11 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ja, je ging met je vriend op honeymoon naar romantisch skandinavie?
Nou, bij deze heb je der eentjequote:Op vrijdag 18 juni 2010 00:06 schreef JJH het volgende:
[..]
Dat moet je ook niet te hard roepen, we hebben serieus over een leus voor op de achterruit ofzo nagedacht. Maar we konden niets bedenken dat grappig én van toepassing was.
De vorige keer dat ik met de trein reisde hadden ze spoorwegwerkzaamheden bedacht. Dus de laatste twee treinen vielen uit en werden vervangen door bussen. Gelukkig kon ik toen de route via een andere lus nemen en sloot de laatste trein goddank aan. Maar evengoed toch een uur later thuis.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 00:10 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik geloof dat ik maar niet ga optellen hoeveel tijd de NS mij gekost heeft.
Ooit zelfs een keer een hele nacht.
Negeer die Stoffer maar, hij wil alleen de SC slopen.quote:
steen voor steenquote:Op vrijdag 18 juni 2010 00:14 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Negeer die Stoffer maar, hij wil alleen de SC slopen.
quote:
het is ook echt een prutsbedrijf hequote:Op vrijdag 18 juni 2010 00:13 schreef Cat22 het volgende:
[..]
De vorige keer dat ik met de trein reisde hadden ze spoorwegwerkzaamheden bedacht. Dus de laatste twee treinen vielen uit en werden vervangen door bussen. Gelukkig kon ik toen de route via een andere lus nemen en sloot de laatste trein goddank aan. Maar evengoed toch een uur later thuis.
En de keer daarvoor kwam de stoptrein het station op rijden, intercity stond aan de overzijde klaar met deuren open en op het moment dat de deuren van de stoptrein openden, sloten die van de intercity en ik kon hem alleen nog maar nazwaaien. Weer een half uur vertraging.
Echt, de NS maakt geen indruk meer bij me.
In, laten we zeggen, 75% van de gevallen gaat het helemaal goed. Niets op aan te merken.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 00:13 schreef Cat22 het volgende:
[..]
De vorige keer dat ik met de trein reisde hadden ze spoorwegwerkzaamheden bedacht. Dus de laatste twee treinen vielen uit en werden vervangen door bussen. Gelukkig kon ik toen de route via een andere lus nemen en sloot de laatste trein goddank aan. Maar evengoed toch een uur later thuis.
En de keer daarvoor kwam de stoptrein het station op rijden, intercity stond aan de overzijde klaar met deuren open en op het moment dat de deuren van de stoptrein openden, sloten die van de intercity en ik kon hem alleen nog maar nazwaaien. Weer een half uur vertraging.
Echt, de NS maakt geen indruk meer bij me.
Toch knap dat ze het bij mij in een maand 100% fout deden.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 00:21 schreef JJH het volgende:
[..]
In, laten we zeggen, 75% van de gevallen gaat het helemaal goed. Niets op aan te merken.
Dan gaat er in 20% van de gevallen iets fout, vertraging, treinen die te kort zijn en dat soort ongein, en in die laatste 5% maken ze er gewoon een teringzooi van.
En 75% is gewoon te weinig voor zo'n groot bedrijf.
Ik zou zijn vleugeltjes eraf rukken.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 00:25 schreef JJH het volgende:
At the moment probeert er hier trouwens een kat een nachtvlindertje aan de andere kant van het raam te vangen. Dat gaat niet, dat vlindertje loopt gewoon een beetje mijn kat te dissen.
Nee, en vleugeltje en dan voor haar op de grond neerleggen.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 00:29 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik zou zijn vleugeltjes eraf rukken.![]()
Yoko kan altijd zo hard schelden als haar prooi buiten bereik is.
Evilll!quote:Op vrijdag 18 juni 2010 00:32 schreef JJH het volgende:
[..]
Nee, en vleugeltje en dan voor haar op de grond neerleggen.![]()
Het enige wat Geer doet is tegen het raam aan slaan.
Hey hallo Greysquote:
quote:Op vrijdag 18 juni 2010 08:33 schreef Greys het volgende:
Mogguh EmEl!
Ik hoop dat je nog een beetje bbq-weer hebt vanavond
Het wordt al flink minder mooi weer vandaag geloof ik, maar misschien dat het in deze regio nog een beetje volhoudt en pas morgen minder wordt.
Nog ff werken zometeen en dan strakkies kijken of ik de goede trein pak![]()
Zie net dat mijn Mr ook vroeg klaar is dus gaan we gewoon ook lekker vroegquote:Op vrijdag 18 juni 2010 08:35 schreef Greys het volgende:
Dank je, jij ook!
En hoera voor veranda's en terrasverwarmers dan!
Dat komt helemaal goed!quote:Op vrijdag 18 juni 2010 08:33 schreef Greys het volgende:
Mogguh EmEl!
Ik hoop dat je nog een beetje bbq-weer hebt vanavond
Het wordt al flink minder mooi weer vandaag geloof ik, maar misschien dat het in deze regio nog een beetje volhoudt en pas morgen minder wordt.
Nog ff werken zometeen en dan strakkies kijken of ik de goede trein pak![]()
Je hebt wel een intercity van Rotterdam Centraal naar Leeuwardenquote:Op vrijdag 18 juni 2010 09:01 schreef Ingetje79 het volgende:
Greys, mocht je nou ergens richting Leeuwarden uit komen met de trein, bel dan ff...dan pik ik je wel op
En dan hangt ze aan de noodremquote:Op vrijdag 18 juni 2010 09:02 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Je hebt wel een intercity van Rotterdam Centraal naar LeeuwardenMag alleen hopen dat ze het wel iets eerder door heeft dat ze verkeerd zit dan pas in Leeuwarden!
Ja maar meneer de conducteur, ik moet naar Rotterrrrrdam!quote:
Ja je poste op het verkeerde moment hoorquote:
De Strop bedoel je?quote:Op vrijdag 18 juni 2010 09:16 schreef Ingetje79 het volgende:
Mogguh Ll, ist allemaal nog gelukt gisteravond?
Leuke blouse Llquote:Op vrijdag 18 juni 2010 09:17 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
De Strop bedoel je?I dunno. heb zowel Greys als Goodbye haar advies opgevolgd, en dus eerst beetje gestreken met een theedoek erover, en nu zo om me hand opgerold en ligt het in de kast.
De rest staat volgens mij in post 2 of 3 van dit topic (wat foto's)
Gezien....netjes heurquote:Op vrijdag 18 juni 2010 09:17 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
De Strop bedoel je?I dunno. heb zowel Greys als Goodbye haar advies opgevolgd, en dus eerst beetje gestreken met een theedoek erover, en nu zo om me hand opgerold en ligt het in de kast.
De rest staat volgens mij in post 2 of 3 van dit topic (wat foto's)
Ja het zijn echt allemaal van die hippe vogels daar. Dus ik wilde wel een beetje aardig voor de dag komen. Voelde me vorige keer al wel redelijk underdressed zeg maarquote:
Mijn Mr heeft er zo een van levi'squote:
Succes Ingquote:Op vrijdag 18 juni 2010 09:34 schreef Ingetje79 het volgende:
Maar ik trek de oude kleertjes weer aan en duik m'n 2be badkamert weer in
quote:Op vrijdag 18 juni 2010 09:34 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja het zijn echt allemaal van die hippe vogels daar. Dus ik wilde wel een beetje aardig voor de dag komen. Voelde me vorige keer al wel redelijk underdressed zeg maar![]()
Sta ik daar straks als lulletje rozenwater met Gb en Greys die er stunning uit zien natuurlijk (uiteraaaaaaaaard
)
quote:Op vrijdag 18 juni 2010 09:34 schreef Ingetje79 het volgende:
Maar ik trek de oude kleertjes weer aan en duik m'n 2be badkamert weer in
Ja niet dan? Jij in dat hippe pyamapak, en die chick met dat mouwloze 'IK ZIE JE BORRRRRRRRRRRSTEN' shirtjequote:
En bedanktquote:Op vrijdag 18 juni 2010 09:35 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja niet dan? Jij in dat hippe pyamapak, en die chick met dat mouwloze 'IK ZIE JE BORRRRRRRRRRRSTEN' shirtje
Net mijn brief ingeleverdquote:
Dat ze het wel verwacht haddenquote:Op vrijdag 18 juni 2010 10:02 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Werd er nog wat op gezegd of niet?
quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
Ik was om 09u op werk vanochtendquote:Op vrijdag 18 juni 2010 10:09 schreef Greys het volgende:
Is het al vanmiddag?De koffert staat klaar, kunnen we zo tussen
![]()
Ll zit niet zo te fokken, doorwerken, kan je op tijd weg! whehehe.
Dus nu moet je alleen nog maar langer werken?quote:
Hele opluchting zeker?quote:
Alles onder controlequote:Op vrijdag 18 juni 2010 10:16 schreef Greys het volgende:
[..]
Dus nu moet je alleen nog maar langer werken?
Of is het toch niet druk en kan je alsnog eerder weg?
Heb dat gewoon aangekondigdquote:
Ja zou wel meteen weg willen nuquote:Op vrijdag 18 juni 2010 10:16 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Hele opluchting zeker?
Edit: voor jou dan bedoel ik, niet dat het voor het bedrijf een opluchting is![]()
quote:
Hoezo zo laatquote:Op vrijdag 18 juni 2010 11:05 schreef JJH het volgende:
Mogguh.
Ik sliep pas om vijf.
En werd een dik half uur geleden wakker gebeld.
Oh dat gaat lekkerquote:Op vrijdag 18 juni 2010 11:05 schreef JJH het volgende:
Mogguh.
Ik sliep pas om vijf.
En werd een dik half uur geleden wakker gebeld.
Zhe Exzaitment!!!quote:
Hoe laat ga je weg dan?quote:Op vrijdag 18 juni 2010 11:13 schreef JJH het volgende:
[..]
Zhe Exzaitment!!!
Dat wist ik van te voren eigenlijk ook wel.
Op dat gebied ben ik net een kind van drie. Als er wat apart/nieuws/groots/spannends gaat gebeuren slaap ik slecht.
nee, ik lachte niet om jou (is ook op de minuut gelijk hequote:
Jouw PI is een rood kruuske. Dus dat kon ik niet zien...quote:Op vrijdag 18 juni 2010 11:28 schreef tombolafan het volgende:
[..]
nee, ik lachte niet om jou (is ook op de minuut gelijk he) ik lachte om mn pi
Mijn PI is een voetbal!quote:Op vrijdag 18 juni 2010 11:33 schreef JJH het volgende:
[..]
Jouw PI is een rood kruuske. Dus dat kon ik niet zien...
quote:Op vrijdag 18 juni 2010 11:13 schreef JJH het volgende:
[..]
Zhe Exzaitment!!!
Dat wist ik van te voren eigenlijk ook wel.
Op dat gebied ben ik net een kind van drie. Als er wat apart/nieuws/groots/spannends gaat gebeuren slaap ik slecht.
Nope, ik ben zelf nooit noordelijker dan Groningen geweest.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 11:34 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Spannend JJH!![]()
Ben je al eerder in Scandinavië geweest trouwens?
Een rood kruisje.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 11:36 schreef DeZwabber het volgende:
hijdoetetnie, ik zie bij de pi's wel een leeg vinkje staan, maar geen bal er naast
En die komen dan niet eerder mekkeren dat ze eten willen. Geer gaat gewoon lekker over me heen lopen banjeren, en dan op het moment dat ik wakker word dat klaaglijke 'Ik heb honger-mauwtje"quote:Op vrijdag 18 juni 2010 11:49 schreef Cat22 het volgende:
Feli Zspirit!![]()
En goede (nog net) morgen.![]()
Mopperde ik vannacht nog dat ik niet kon uitslapen, werd ik vanmorgen om 7 uur wakker.Even boekje gelezen en bij Limoentje op bezoek gegaan en daarna gekeken of ik nog kon slapen.
Ik ben net wakker.![]()
Arme poezen, die kregen ipv ontbijt een vervroegde lunch.
quote:Op vrijdag 18 juni 2010 11:43 schreef Zspirit het volgende:
ik ben geslaagd
geld innen en dan hopen dat iemand een hd tv een V&A zet
Van harte!quote:Op vrijdag 18 juni 2010 11:43 schreef Zspirit het volgende:
ik ben geslaagd
geld innen en dan hopen dat iemand een hd tv een V&A zet
Er zitten 2 verdiepingen + 2 gesloten deuren tussen mij en de poezen.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 11:51 schreef JJH het volgende:
[..]
En die komen dan niet eerder mekkeren dat ze eten willen. Geer gaat gewoon lekker over me heen lopen banjeren, en dan op het moment dat ik wakker word dat klaaglijke 'Ik heb honger-mauwtje"
Ik heb nu al geen zin om dat beestje vanavond/straks in dat reismandje te moeten proppen.
Ja ik was nooit zo van de bammetjes, maar toen we gister langs de Bram Ladage liepen en die mevrouw heel blij 'Hoooooiii!' riep en zwaaide dacht ik toch weg "Hmm das niet goed, dat die ons kent'quote:
Pension.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 12:06 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Er zitten 2 verdiepingen + 2 gesloten deuren tussen mij en de poezen.![]()
Waar gaat Geer logeren?
Maar je was ze dus al op de eerste dag vergeten?quote:Op vrijdag 18 juni 2010 12:07 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja ik was nooit zo van de bammetjes, maar toen we gister langs de Bram Ladage liepen en die mevrouw heel blij 'Hoooooiii!' riep en zwaaide dacht ik toch weg "Hmm das niet goed, dat die ons kent'
Ja maar ben ff snel langs huis gereden. Zat vanochtend toch op een andere vestiging dus moest toch de auto nog inquote:Op vrijdag 18 juni 2010 12:11 schreef JJH het volgende:
[..]
Maar je was ze dus al op de eerste dag vergeten?
quote:Vier spelers Noord-Korea spoorloos
AMSTERDAM - Vier spelers van Noord-Korea ontbraken bij de openingswedstrijd van het land tegen Brazilië (1-2). De spelers stonden dinsdag niet op het wedstrijdformulier dat de Noord-Koreanen aan de Fifa overhandigden.
Het gaat om doelman Kim Myong Won, de middenvelders Kim Kyong Il en Pak Sung Hyok en de aanvaller An Chol Hyok.
Vrijdag is er een persconferentie belegd door de Noord-Koreaanse voetbalbond. De volgende wedstrijd van het land is maandag in Kaapstad tegen Portugal.
quote:Op vrijdag 18 juni 2010 12:07 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja ik was nooit zo van de bammetjes, maar toen we gister langs de Bram Ladage liepen en die mevrouw heel blij 'Hoooooiii!' riep en zwaaide dacht ik toch weg "Hmm das niet goed, dat die ons kent'
Leuk initiatief zeg! Daar zal Geer lekker veel aandacht krijgen.quote:
quote:
Leuk, ben ik terug ga jij wegquote:Op vrijdag 18 juni 2010 12:34 schreef Cat22 het volgende:
[..]
![]()
Ik ga me maar eens aankleden en iets van brunch regelen en dan eten halen. Anders hebben de poezen morgen een probleem.
Dat weekje in januari is ze naar een pension hier net buiten Zwolle geweest.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 12:25 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Leuk initiatief zeg! Daar zal Geer lekker veel aandacht krijgen.
Het zal voor haar ook de eerste vakantie zijn denk ik he?
En hoe vond ze dat?quote:Op vrijdag 18 juni 2010 12:35 schreef JJH het volgende:
[..]
Dat weekje in januari is ze naar een pension hier net buiten Zwolle geweest.
Verder nog niet, bij mij dan.
Hihi dat heb ik hier ook al een keer gehad en toen ben ik geblevenquote:Op vrijdag 18 juni 2010 10:33 schreef Loveless85 het volgende:
Maar ook stiekem wel beetje fijn dat ze het al aan zagen komen lijkt me. Ik weet nog toen ik bij m;n vorige baan wegging, die baas had helemaal plannen en gedoe. Studie dit, functie dat.
Toen was het echt zo "Heb je hier-en-daar nog over nagedacht, lijkt dit-en-dat je niks".
"Nou eeeeh... eigenlijk neem ik ontslag"
Zijn die m gesmeerd?quote:
Oh, ik heb het ook een keer gehad.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 12:43 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Hihi dat heb ik hier ook al een keer gehad en toen ben ik gebleven
quote:Op vrijdag 18 juni 2010 12:07 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Het blijkt bij mij dus maar een tijdelijk zoethoudertje te zijnquote:Op vrijdag 18 juni 2010 12:47 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Oh, ik heb het ook een keer gehad.De "hoge baas" was er niet dus moest ik het met de mevrouw eronder doen
Nou, die smeekte me zowat of ik niet wilde blijven, bij een ander filiaal anders, of WAT IK MAAR WILDE
Nou, ik heb evengoed nee gezegd toenquote:Op vrijdag 18 juni 2010 12:48 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Het blijkt bij mij dus maar een tijdelijk zoethoudertje te zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |