En welke van de 2 zijn het geworden ?quote:Op donderdag 17 juni 2010 19:38 schreef Brighteyes het volgende:
Mijn schoenen zijn binnen. En ze zijn idd een tikkie trashy, maar aangezien ik zo enorm
classy ben heft het dat aardig op.![]()
![]()
Ik hou ze dus gewoon.
Ze zijn ook van de collectie die 'just a joke' heet, gewoon voor de leuk voor erbij.
quote:Op donderdag 17 juni 2010 19:40 schreef kapiteinpannekoek het volgende:
[..]
En welke van de 2 zijn het geworden ?
Zingt mee.quote:Op donderdag 17 juni 2010 19:44 schreef Lois het volgende:
Hallo!! *onder steen uitkruipt*
Morgen ben jij de bruid! *zingt voor Innie*
Alvast bedankt meiden!quote:Op donderdag 17 juni 2010 18:45 schreef Saffier het volgende:
Dames ik heb een vraagje.. Ik heb suikervrije hagelslag nodig van het merk Céréal, melk en puur. Ze hebben het hier uit de winkels gehaald, en ik gok erop dat Céréal het zelf niet meer levert omdat alle 4 verschillende supermarkten hier het niet meer verkopen (de Jumbo, Super de Boer, Bas en AHXL).
Wie wil er kijken of het nog bij jullie supermarkt te koop is en voor mij de voorraad opkopen?
uhh nee.. dat wordt gewoon weer opnieuw lakken..quote:Op donderdag 17 juni 2010 20:19 schreef Brighteyes het volgende:
Hmzzz... natte nagels + huilende Oscar... geen combi...
Oscar wint.
quote:Op donderdag 17 juni 2010 20:19 schreef Vicky het volgende:
[..]
uhh nee.. dat wordt gewoon weer opnieuw lakken..
quote:Op donderdag 17 juni 2010 19:54 schreef Basboussa het volgende:
Leuk, innepin! Geniet morgen!
Wel jammer dat je niet zwanger bent (toch?toch?) anders had ik nog een mooie suggestie voor je. De jurk dan:
[ afbeelding ]
Ga de man even bellen, of hij het misschien niet over wil doen, is hardstikke hipp tegenwoordig, en deze jurk WIL IK HEBBEN!
misschien aan het dromen...quote:Op donderdag 17 juni 2010 20:23 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Hij is weer stil!Ik was nog met een fles bezig...
*afwacht. Liever die fles pas om een uur of 23.
Je mag, als ze hebben, serieus de héle voorraad opkopen, zowel melk als puurquote:Op donderdag 17 juni 2010 20:18 schreef E.T. het volgende:
Saffier, hoeveel heb je nodig? Moet ik meteen kopen als ze het hier nog hebben, of eerst ff melden? Hier hebben ze een heel schap met Cereal
Innepin!! Morgen is het zo ver!!
Hij wil niet.... En heeft geen interesse om de foto te zien ook.....quote:
Ik kan me er wel iets bij voorstellenquote:Op donderdag 17 juni 2010 20:29 schreef Basboussa het volgende:
[..]
Hij wil niet.... En heeft geen interesse om de foto te zien ook.....
Niet eensquote:Op donderdag 17 juni 2010 20:29 schreef Basboussa het volgende:
[..]
Hij wil niet.... En heeft geen interesse om de foto te zien ook.....
quote:Op donderdag 17 juni 2010 20:32 schreef Basboussa het volgende:
Over huwelijken gesproken... Als de dochter later niet goed in de markt ligt, dan ga ik gewoon met het vliegtuig naar Bulgarije om daar mijn kind te verkopen op de jaarlijkse zigeuner huwelijks markt.....
De competitie?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Je kan er 'wel' een paar duizend euro voor vangen..... Ga de man weer bellen...
quote:Op donderdag 17 juni 2010 20:38 schreef Saffier het volgende:
En... wat als... ze gaan lijken op hun móeder later?????![]()
![]()
Kun je die ook kopen om je huishouden te laten doen? Ik heb nog een zeecontainer in de tuin, ken ze daar mooi in slapenquote:Op donderdag 17 juni 2010 20:32 schreef Basboussa het volgende:
Over huwelijken gesproken... Als de dochter later niet goed in de markt ligt, dan ga ik gewoon met het vliegtuig naar Bulgarije om daar mijn kind te verkopen op de jaarlijkse zigeuner huwelijks markt.....
De competitie?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Je kan er 'wel' een paar duizend euro voor vangen..... Ga de man weer bellen...
quote:Op donderdag 17 juni 2010 20:43 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Kun je die ook kopen om je huishouden te laten doen? Ik heb nog een zeecontainer in de tuin, ken ze daar mooi in slapen
quote:Op donderdag 17 juni 2010 20:41 schreef Saffier het volgende:
Ik had 't over die zigeunerdames van Basboussa hierboven BE
of begrijp ik je nou compleet verkeerd?
't is handje klap. En geen gegeven paard in de bek kijken. Kind danst op auto, bevalt schoonmoeder wel, en as man ook. Moeders overleggen een eventuele prijs. Dochter en zoon babbelen, klikt wel. Klaaaaaaaaaaaar...quote:Op donderdag 17 juni 2010 20:36 schreef Brighteyes het volgende:Zit je alleen wel met die tanden.
Lakje eroverheen? Garantie tot aan de drempel?
quote:Op donderdag 17 juni 2010 20:43 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Kun je die ook kopen om je huishouden te laten doen? Ik heb nog een zeecontainer in de tuin, ken ze daar mooi in slapen
Zie niet in w'rom niet? Zal ze bij de as man toch ook moeten doen?quote:Op donderdag 17 juni 2010 20:43 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
of heel veel kinderen baren... Of heel goed kunnen koken.... Of misschien hebben ze wel een heel ander beeld bij 'mooie vrouw'.....quote:Op donderdag 17 juni 2010 20:49 schreef Saffier het volgende:
Owww hahahah dan heb ik het van Basboussa maar half gelezen!
Ik heb al medelijden met de (aanstaande) mannen van deze eh.. ehhh... dames. Ze zijn al niet moeders mooiste en als ze later dan óók nog op hun moeder gaan lijken.... Dan moeten ze wel een heeeeeel lief karakter hebben
Da's basboussa/basbousa!quote:Op donderdag 17 juni 2010 20:57 schreef Saffier het volgende:
Basb. elke keer als ik jouw avatar zie heb ik trek in boterkoek. En volgens mij is het niet eens boterkoek in je avatar of wel?
Fijn dat alles goed wasquote:Op donderdag 17 juni 2010 20:58 schreef Estrys het volgende:
Zo, drukke dag met overdracht van het huis en ziekenhuisbezoek. Alles goed gelukkig! en als klap op de vuurpijl ook even rijbewijs aan gaan vragen. Weten jullie nog die afgekeurde pasfoto's Bij de vorige aanveaagpoging in mijn oude gemeente? Nou deze gemeente ging zonder enige aarzeling akkoord met de pasfoto's. Daar zakt je broek toch
van af!?
Innepin, alvast een mooie dag gewenst morgen!
lekker is dat!! ik nen ook zo blij met nn schone huisje atm...quote:Op donderdag 17 juni 2010 21:20 schreef Ticootje het volgende:
Hoi, huis is schoon!! Man en cil zijn naar opa en oma, kon ik mooi ff wat doen. Nu heb ik morgen echt vrij... Heerlijk.
Oh en jen is weer panisch voor dr kamer. Ik snap dr geen drol van
zwaai je ook ff als je langs mij rijdtquote:
Body Art? Daar heb ik mijn microdermal laten zetten.quote:
nn zus gaat TIM op dr voet laten zetten, ik doe.niet aan tattoosquote:Op donderdag 17 juni 2010 22:07 schreef Ticootje het volgende:
Daar heeft cil dr navelpiercing laten zetten.
Maar leuk, ga je heel groot "mam" met een hart op je arm laten zetten?
waaaaar heb jij een microdermal?quote:Op donderdag 17 juni 2010 22:07 schreef She-Wolf het volgende:
[..]
Body Art? Daar heb ik mijn microdermal laten zetten.
Ik ga een cupcake op m`n binnenenkel laten zetten met de naam van m`n gebakjequote:Op donderdag 17 juni 2010 22:15 schreef Ticootje het volgende:
Ik wil ook nog steeds een nieuwe tattoo. Maar ik ben er nog niet uit wat.
ik wil ook een tatoo.. weet wel wat maar weet nog niet hoe en waar..quote:Op donderdag 17 juni 2010 22:15 schreef Ticootje het volgende:
Ik wil ook nog steeds een nieuwe tattoo. Maar ik ben er nog niet uit wat.
Hieroquote:Op donderdag 17 juni 2010 22:16 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
waaaaar heb jij een microdermal?
Ik wil er ook een maar maak snel littekenweefsel dus beter van niet
Nou, dank je.quote:
neem een red bull, ben je ook klaarquote:Op donderdag 17 juni 2010 22:19 schreef Ticootje het volgende:
Ik wil vleugeltjes op m'n rug. Denk ik.
quote:
Hoe kun je dat vergetenquote:Op donderdag 17 juni 2010 22:31 schreef k_i_m het volgende:
Ik ben alleen mijn toetje vergeten in mijn "belonings" uur. Daar baal ik wel van.
Haha ja precies! Ik leef daar de hele dag naartoequote:Op donderdag 17 juni 2010 22:37 schreef huuphuup het volgende:
[..]
Hoe kun je dat vergeten![]()
![]()
Innepin fijne dag morgen!
Jah nouja, he, dan heb je zo'n kind wat de boel afbreekt, en dan moet de tafel afgeruimd worden, en ik moest nog cadeautjes inpakken voor Beppie ermee vandoor zou gaan en toen was mijn uur al omquote:Op donderdag 17 juni 2010 22:38 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Haha ja precies! Ik leef daar de hele dag naartoe
Innepin fijne dag morgen!
Ik zou voor een verlenging gaan dan, eenmaligquote:Op donderdag 17 juni 2010 22:44 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Jah nouja, he, dan heb je zo'n kind wat de boel afbreekt, en dan moet de tafel afgeruimd worden, en ik moest nog cadeautjes inpakken voor Beppie ermee vandoor zou gaan en toen was mijn uur al om.
Ook van mij gewenst!quote:Op donderdag 17 juni 2010 22:43 schreef E.T. het volgende:
Voor ik het idd straks vergeet:
Innepin, veel plezier morgen! Ik hoop dat je een supertrouwerij hebt!
quote:
Er zit een soort plaatje met gaatjes daarin aan vast, en dat plaatje gaat onder je vel en groeit daar vastquote:Op donderdag 17 juni 2010 22:50 schreef Memmel het volgende:
Hoe zit zo'n microdermal vast dan?
*kruipt weer onder haar steen.
Het platte stukje zit onder je huid. En zo groeit hij er in vast, als het ware.quote:Op donderdag 17 juni 2010 22:50 schreef Memmel het volgende:
Hoe zit zo'n microdermal vast dan?
*kruipt weer onder haar steen.
Ik hou d`r wel vanquote:Op donderdag 17 juni 2010 22:58 schreef Memmel het volgende:
Weet je ik vind wat dit betreft een piercing al baanbrekend.
Ik kan het gelukkig wel mooi vinden bij anderen, maar ik hoef niet zonodig.
Vertelquote:Op donderdag 17 juni 2010 23:00 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Ik hou d`r wel vanBen ook weer flink op draaf de laatste tijd
zoals ik al zei, bij anderen vind ik het mooi!quote:Op donderdag 17 juni 2010 23:00 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Ik hou d`r wel vanBen ook weer flink op draaf de laatste tijd
8 mm want daar kun je zulke leuke dingen voor kopenquote:Op donderdag 17 juni 2010 23:10 schreef SacreCoeur het volgende:
Tot hoeveel mm ga je stretchen?
Ik twijfel of ik weer wil beginnen.
Had laatst alle spullen weer besteld en toch niet gedaan.
Lawl.quote:Op donderdag 17 juni 2010 23:32 schreef RockabeIIa het volgende:
Ja en ook werk dat slechter is dan uit het gemiddelde kleurboek
ik zou gewoon wandelsokken kopen, daar staat het al links-rechts op.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 00:01 schreef SacreCoeur het volgende:
[..]
Lawl.
Is het zo erg?
Ik laat binnenkort allebei m'n voeten doen.
Helse pijn.
Mijn kind begraven onder de hagelslagdozen en een foto maken inderdaadquote:Op vrijdag 18 juni 2010 08:23 schreef Memmel het volgende:
Ik ook!
Wat doe je als straks heel oud hagelslag voor je heeft?? Lijkt me een geweldig foto moment!
Hebben ze zoiets niet bij de AH XL?quote:Op vrijdag 18 juni 2010 07:59 schreef Saffier het volgende:
Ik heb een foutje gemaakt....
De hagelslag die ik zoek is van het merk 'Ringers' Het stónd altijd bij het Céréalschap/Zonnaturaschap. Céréal heeft zelf geen hagelslag nlstom zeg.
Dit zoek ik dus, in melk en puur....
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |