abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 20 juni 2010 @ 18:53:14 #151
39629 Shirley
Oh yeah!
pi_83065394
DeLiedje en Para....gefeliciteerd met jullie mooie dochters! Mooie foto's!
Suzanna, beterschap!
Orea, hopen dat je binnenkort beter slaapt, nu kan het nog
Gisteren van een tante van vriendje die ook pas een baby heeft gekregen een tas vol met uni kleertjes gekregen! Ik heb meteen genoeg voor de eerste 3 maanden Nog een zak vol met flessen in alle maten, doos flesvoeding....geef maar op hoor..:P
En 17 juli mogen we al voor de 20 weken echo!
Back in business.
pi_83066045
leuk pvoess volgende weten wat het wordt!! heb je er een gevoel bij??

shirley ook al bijna de 20weken echo gaar hard allemaal.

orea, roelofje lekker aan t indalen! fijn zeg
meneer vind t hier geloof wel best om bewegelijk in het bekken te liggen
ik merk iig niets van verder indalen. morgen zal ik t wel horen bij de vk
wel ongesteldheidskrampjes enzo. hij gaat iig vandaag niet meer geboren worden

en wat betreft kleren, t viel me mee hoeveel ik had. maar rompers heb ik echt belachelijk veel van!
  zondag 20 juni 2010 @ 19:43:50 #153
160944 DeLiedje
trotse mama
pi_83067209
Para gefeliciteerd!! Wat een mooi kindje hebben jullie en wat klinkt je verhaal nuchter maar wel heftig! Veel geluk samen!

Dank jullie allemaal voor de felicitaties, ik zit in bed ('etage-rust' ivm bekkenklachten) te genieten van mijn prachtige reusje, die vandaag 3 dagen oud alweer bóven haar geboortegewicht zit... Mama heeft slagroom blijkbaar .

En ik ben echt zo verliefd!! Op allebei mijn meiden, én op de papa die het ook zo goed doet!
quote:
Op zaterdag 19 juni 2010 23:26 schreef Vlindur het volgende:
DeLiedje Ben je nu al bevallen?! Ik dacht dat je nog maaaanden moest! Gefeliciteerd met Elin!
Ik was zelfs weer keurig 6 dagen overtijd .
Deze bevalling is wel spontaan begonnen gelukkig, daar hoopte ik heel erg op nadat ik bij Floortje ben ingeleid met 41.3w.
pi_83069021
DeLiedje, gefeliciteerd met Elin
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  zondag 20 juni 2010 @ 21:07:29 #155
102174 Diesz
Stuiterbal
pi_83071151
Para en DeLiedje, gefeliciteerd met Jules en Elin!! Mooie namen en mooie meiden!!

Guess, hopen dat het gerommel snel doorzet in een bevalling!!

Ben weer thuis, compleet voor Jan Doedel in het zh gelegen. Ze waren wel lief, maar er gebeurde niks. Ik heb er gewoon heerlijke hypo's gehad die ik zelf al kon voorspellen op basis van wat ik at en wat ze me lieten spuiten Kreeg gelukkig wel al de eerste dag een eigen kamer toen ik er vandoor wilde. Wist meteen al dat het niet zou gaan werken namelijk, er kwam bv geen uitleg wat ze zouden gaan doen, werd gewoon op zaal gezet. Verder bleek dat er geen info was, kwam binnen via de EHBO als ontregelde diabeet (was via de internist een dag ervoor aangemeld, geen EHBO gezien). Zwanger?? O.... Diabetesverpleegkundige?? O.... Pffffff Zo zijn er nog meer dingen niet echt soepel verlopen. Ben blij dat ik een aardig bekkie bij me heb, iemand die niets durft te zeggen is echt de l*l.

Ben op advies wel gebleven tot de internist langskwam, maar mijn koffer was al ingepakt en mijn vriend kwam 10 seconden na de internist binnen om me op te halen, had hem ingeseind dat de internist op de afdeling was en was dus een kwartier later op weg naar huis Gelukkig wel met de mededeling dat als ik een pomp wil ik een pomp mag. Dus woensdag verder praten bij mijn eigen diabetesverpleegkundige.

Ik zie het maar als een weekendje weg. Veel geslapen en 2 boeken gelezen, al was het niet echt een ontspannen 'uitje'. Maar.... ben weer thuis en ga gewoon volgens mijn gevoel spuiten, eens kijken hoe het dan gaat!!!
Creativity is inventing, experimenting, growing, taking risks, breaking rules, making mistakes, and having fun
Druifje!!
  zondag 20 juni 2010 @ 21:11:46 #156
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_83071347
Wat een toestand Diesz, echt, en gewoon niet weten dat je zwanger bent

Ik vind het overigens erg discutabel dat ze niet eens geprobeerd hebben hypo's te voorkomen, ik zie mijn vader wel eens tegen een hypo aanzitten, en dat lijkt me al niet gezond, maar ik kan me voorstellen dat dat tijdens een zwangerschap zowel effect op de moeder als het kind heeft, dus ik vind het een beetje slordig dat ze het maar laten gebeuren.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  zondag 20 juni 2010 @ 21:14:03 #157
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_83071462
Zonde van je tijd dus diesz.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_83071915
@Guess: we zaten idd samen in het trouwtopic (ja met de zwart/witte jurk idd leuk dat je dat nog weet!) en die maand erop was ik al zwanger van Graeme.

Pvoess, ben je al zo ver dat je het geslacht al bijna kunt laten bepalen! Wat gaat dat snel!

Orea, klinkt lekker hoor, die messteken van onderen

Oh en natuurlijk DeLiedje en para gefeliciteerd met jullie beebs!

Diesz, wat stom dat je eigenlijk voor niks bent gegaan en dat ze ook verder niks deden.

Ik ben echt kapot, vanmiddag iets van 25 man over de vloer gehad voor Graeme zn verjaardagsfeestje, was echt te druk voor mij. En het duurde ook wel lang. Volgende keer een eindtijd aangeven op de uitnodiging haha Toen iedereen weg was nog wel gezellig met tante Chell en mn mams gegeten en even bijgekomen. En toen begon ik ook pas Anna te voelen, die had volgens mij ook zoiets van ha! rust! nu mag ik!
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
  zondag 20 juni 2010 @ 21:23:51 #159
102174 Diesz
Stuiterbal
pi_83072008
Inderdaad zonde van mijn tijd Ticootje.

Leandra, de hypo's zijn inderdaad niet goed voor de baby en daarom ging ik het ziekenhuis in. Ik was sowieso al van mening dat dat zinloos is, maar wilde het een kans geven. Lijkt me alleen dat er dan een protocol is. Dat was er niet. Ik begrijp dat je vader ook diabeet is?

Wat mij meteen dwarszat is het volgende. Ik word opgenomen, ze willen me scherp instellen. Prima! Maar.... warme maaltijd daar is 's middags, thuis eet ik 's avonds warm, dus zou de boel weer veranderen na de opname. Waar blijft de stabiliteit dan? Je ontregeld bij de kleinste veranderingen al. Ten tweede lag ik daar hele dagen op bed, tis weekend, dus niks te doen. Kan kwalijk door het ziekenhuis gaan dwalen. Dus.... stil liggen en slapen of lezen kost weinig energie. Thuis ben ik bezig en pak rust als mijn lijf er om vraagt. Als je scherp ingesteld naar huis gaat, vanuit ruststand, en je gaat thuis weer je normale dingen doen, dan ontregel je ook en lok je juist hypo's uit..... Erg onlogisch allemaal. Ben hier ook nog niet over uitgesproken!!

O ja, meteen bij binnenkomst heb ik aangegeven dat ik een blaasontsteking vermoedde. Dat was om 11u 's ochtends. Pas 's avonds, na 3 keer vragen, heb ik een potje gekregen.... Gisteren opnieuw moeten plassen voor een kweek, er was wat gevonden. Netjes gedaan. Gisteravond en vandaag werd er weer om gevraagd, waarop ik zei het al gedaan te hebben.... Was dus niet zo terug te vinden...

Nogmaals, de meesten waren erg lief en begripvol, maar ik ben verre van tevreden met hoe het is verlopen!!
Creativity is inventing, experimenting, growing, taking risks, breaking rules, making mistakes, and having fun
Druifje!!
  zondag 20 juni 2010 @ 21:25:42 #160
102174 Diesz
Stuiterbal
pi_83072103
tessie, gefeliciteerd met Graeme!! Een eindtijd is in sommige situaties wel erg handig ja Nu gewoon ff lekker rustig aan doen en vroeg naar bed!
Druifje!!
  zondag 20 juni 2010 @ 21:37:44 #161
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_83072883
Tessie gefeliciteerd, en ja... in zo'n situatie is een eindtijd wel handig, en dan gaan ze daar toch overheen maar een uur na eindtijd weten ze toch echt wel dat ze overtijd zitten te zijn

Diesz, klopt, mijn vader is ook diabeet (type 1), en het was mij ook al eens opgevallen dat ze in een ziekenhuis wel erg makkelijk zijn als het daarom gaat, maar als je, zoals in jouw geval, nota bene wegens de zwangerschap in het ziekenhuis komt om te reguleren en ze weten niet eens dat je zwanger bent, dan vind ik dat echt te gek voor woorden.
Wullie bin KOEL © Soneal
  zondag 20 juni 2010 @ 21:42:14 #162
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_83073265
Mijn paps heeft type 2. T zit in de familie...
  zondag 20 juni 2010 @ 21:54:44 #163
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_83074195
Kiek tan!
Onder spoiler wegens veeeeeel te groot...
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
  zondag 20 juni 2010 @ 21:55:56 #164
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_83074289
Precious, saffier <3

dat voetje op die laatste foto
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_83074290
Saffier, wat doe je met me...
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  zondag 20 juni 2010 @ 21:56:10 #166
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_83074308
Nou ja! Diesz, wat raar zeg!
Toen mijn oma ingeregeld werd moest ze júist zoveel mogelijk vasthouden aan haar normale doen en laten...
Ylana
  zondag 20 juni 2010 @ 21:57:06 #167
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_83074395
Rammel je Vick?

Rock, ik moet meteen denken een Gollum
Ylana
pi_83074434
quote:
Op zondag 20 juni 2010 21:57 schreef Saffier het volgende:
Rammel je Vick?

neu hoor
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  zondag 20 juni 2010 @ 21:58:05 #169
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_83074464
Saffier wat mooi
Wullie bin KOEL © Soneal
  zondag 20 juni 2010 @ 21:58:16 #170
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_83074481
quote:
Op zondag 20 juni 2010 21:57 schreef Saffier het volgende:
Rammel je Vick?

haha ja eh, dat bedoelde ik ook maar wel anders
I'm so glamourous I piss glitter!
  zondag 20 juni 2010 @ 21:58:26 #171
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_83074491
Saffier

Para, geweldige foto!

Orea: Je dochter daalt lekker in zo te horen! Krijg je ook weer wat meer ademruimte?
Heb jij er misschien veel last van vanwege je hydro's? Ikzelf heb het indalen namelijk volledig gemist. Heb nu alleen wel steekjes in mn schaambot, maar niets ernstigs zeg maar. Ik hoop dat je vannacht wel lekker slaapt!

Dies, wat een rotweekend. Vind echt dat ze er stom mee omgaan.
  zondag 20 juni 2010 @ 21:58:57 #172
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_83074532
Wat me trouwens 'opviel' aan dit kindje was de spekkies op de wangetjes al Tobias was maar zooo klein, heb het idee dat deze wat meer spek heeft al. En dat voetje in het oogje gepropt
Ylana
  zondag 20 juni 2010 @ 22:00:34 #173
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_83074654
Weet je nu al wat het wordt saffier?
  zondag 20 juni 2010 @ 22:01:09 #174
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_83074697
quote:
Op zondag 20 juni 2010 21:58 schreef RockabeIIa het volgende:

[..]

haha ja eh, dat bedoelde ik ook maar wel anders
Zit wel goed Ik moest lachen
btw, mijn msn heeft ernstige kuren Ik ben er wel, kan het meeste ook lezen maar mijn berichten komen meerendeels niet aan bij anderen
Ylana
  zondag 20 juni 2010 @ 22:01:45 #175
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_83074741
quote:
Op zondag 20 juni 2010 22:00 schreef Ticootje het volgende:
Weet je nu al wat het wordt saffier?
Een beeeeebie

Maar nee, het blijft een verrassing
Ylana
  zondag 20 juni 2010 @ 22:05:11 #176
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_83074973
Expres? Knap hoor dat je dat kan! Ik zou het veel te graag willen weten.
  zondag 20 juni 2010 @ 22:08:23 #177
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_83075230
Mijn wederhelft wil het wel graag weten, met de 20 weken echo was ik bijnnnnna om, maar toen zaten er voeten en benen in de weg
Ylana
  zondag 20 juni 2010 @ 22:29:42 #178
1762 YPPY
Yppiaans
pi_83076997
Saffier, je pm box is vol!
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
  zondag 20 juni 2010 @ 22:36:14 #179
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_83077430
quote:
Op zondag 20 juni 2010 22:29 schreef YPPY het volgende:
Saffier, je pm box is vol!
Gefixed!
Ylana
  zondag 20 juni 2010 @ 23:01:18 #180
102174 Diesz
Stuiterbal
pi_83079007
quote:
Op zondag 20 juni 2010 21:37 schreef Leandra het volgende:
Diesz, klopt, mijn vader is ook diabeet (type 1), en het was mij ook al eens opgevallen dat ze in een ziekenhuis wel erg makkelijk zijn als het daarom gaat, maar als je, zoals in jouw geval, nota bene wegens de zwangerschap in het ziekenhuis komt om te reguleren en ze weten niet eens dat je zwanger bent, dan vind ik dat echt te gek voor woorden.
Toch raar dat daar dan geen protocol voor is.... Dat zwanger zijn hadden ze snel in de gaten, ook al ben ik pas 3 maanden zwanger, mijn buik kijk je niet omheen
quote:
Op zondag 20 juni 2010 21:42 schreef Ticootje het volgende:
Mijn paps heeft type 2. T zit in de familie...
Bij mij niet, ben de eerste. Laat jij je nou controleren op momenten dat je bv veel dorst hebt ofzo?
quote:
Op zondag 20 juni 2010 21:56 schreef Saffier het volgende:
Nou ja! Diesz, wat raar zeg!
Toen mijn oma ingeregeld werd moest ze júist zoveel mogelijk vasthouden aan haar normale doen en laten...
Je echo

Normale ritme aanhouden lijkt me ook het verstandigste, want anders ontregel je toch weer als je weer meer gaat doen. Maar goed, morgen maar eens met de huisarts praten en woensdag met de diabetesverpleegkundige en de gyn!
Druifje!!
pi_83079051
Saffier, die eerste foto Walk like an Egyptian

Jemig Diesz, wat een gepruts. Dat wekt niet echt vertrouwen
Gelukkig dat je weer lekker thuis bent
pi_83079902
Saffier, wat een ontzettend mooie echo zeg! Echt heel erg duidelijk! Mooi hoor!
I'm just a Soul whose Intentions are Good
pi_83081138
Mijn vader heeft suikerziekte en aangezien de eerste zonder suiker 4140gram was houden ze me nu ook goed in de gaten. Ze prikken mij vaker en onderzoeken meer. Wat belachelijk dat een ziekenhuis dan zo weinig doet en slecht op de hoogte is. mijn verloskundige zien suikerziekte wel als een echte rode vlag namelijk

En ja tessie al in week 19 gaat bizar snel, tijd vliegt echt voorbij
Wat een prachtige echo's saffier
pi_83081454
Saffier, wta een mooie echofoto's! En zo super duidelijk ook! Echt tof!
Pvoess! Ik heb echt het idee dat jij nog maar net zwanger bent! Wat ga je hard, bijna op de heft gewoon al!

Ik had vanmorgen ineens een soort doorzichtig korstje op mn ene tepel, en nu komt er af en toe een druppeltje doorzichtig vocht uit. Is dat ook een of ander zwangerschapsiets, of heb ik weer iets raars??
pi_83086789
deliedje van harte met je mooie dochter! wat een mooie meiden heb je daar

Para ondanks heftige bevalling gelukkig wel aan het genieten van ook al zo'n prachtig exemplaar
Ook van harte!

Saffier wat een mooie echo

ik ben wel in een mooi en stemming geloof ik

guess hoe is het met jou? Ik hoop zo dat je stiekem bezig bent, of dat jullie beeb zich vandaag zelf komt melden.... mn duimen draaien
pi_83086843
quote:
Op zondag 20 juni 2010 23:45 schreef tessie het volgende:

Ik had vanmorgen ineens een soort doorzichtig korstje op mn ene tepel, en nu komt er af en toe een druppeltje doorzichtig vocht uit. Is dat ook een of ander zwangerschapsiets, of heb ik weer iets raars??
Dat is toch gewoon melk schat!!!!
pi_83087063
Ja? Ook als het echt doorzichtig/kleurloos is?
  maandag 21 juni 2010 @ 08:23:22 #188
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_83087116
Ai Mereltje, balen van die schroeven. Hopelijk zit de boel nu alsnog snel in elkaar....

@Guess. die nesteldrang is inderdaad best handig als je je huisje een keer blinkend wilt hebben. Hij is minder handig voor de heupjes, het bekken en de harde buiken...

@Liesz, geniet van je meisjes en ik zie je in het volgende topic wel weer terug...

Suzanna, balen dat je ziek bent. Hopelijk voel je jezelf snel weer wat beter

Haha Orea, hoe vaak heb je die kast nu al opnieuw ingedeeld? Gelukkig mag je binnenkort echt gebruik gaan maken van de inhoud...

Shirley over 4 weken alweer de 20-weken echo, gaat hard allemaal zeg

@Deliedje, mooi blijven genieten van je kleintjes meis. Hopelijk ben je snel weer op de been. See you in the next topic...

Jeu Diesz, wat een prutsers daar op het ziekenhuis Laten we hopen dat je eigen verpleegkundige de boel samen met jou geregeld krijgt en je niet meer terug hoeft. Erg veel vertrouwen zou ik er zo ook niet in hebben eerlijk gezegd....

tessie, hopelijk ben je al wat uitgerust van gisteren. Had Graeme het naar z'n zin gehad? De tietkorstjes zijn hier ook erg bekend Heb ik ook al sinds een hele poos last van. Inderdaad kleurloos allemaal. Je leidingen zijn door aan het smeren...

Oho Saffier Wat een mooike Dat is gewoon jouw kindje, helemaal van jou!!

Eind van de week hittegolf dames, ik wens de LLM's alvast heel veel sterkte. En mezelf ook geloof ik... Gelukkig zie ik voor mezelf alleen vandaag en morgen nog wat poetsklussen, eventueel woensdag nog wat. Dus eind van de week kan de rust dan beginnen. De airco staat startklaar in de slaapkamer en ik heb een ligbedje voor in de tuin. Komt wel goed dus
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
pi_83087297
quote:
Op maandag 21 juni 2010 08:18 schreef tessie het volgende:
Ja, dat zal het in de eerste week ook zijn, dit heet colostrum.
beetje als biest bij kalfjes zeg maar.

En idd prachtige echofoto's saffier!!!
  maandag 21 juni 2010 @ 08:47:23 #190
56471 pinquit
oh my lama!
pi_83087346
quote:
Op maandag 21 juni 2010 08:42 schreef Troeta het volgende:

[..]

Ja, dat zal het in de eerste week ook zijn, dit heet colostrum.
beetje als biest bij kalfjes zeg maar.

En idd prachtige echofoto's saffier!!!
colostrum is dikgeel dacht ik?
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
  maandag 21 juni 2010 @ 08:48:13 #191
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_83087358

Dankjulliewel allemaal
Ylana
  maandag 21 juni 2010 @ 08:48:26 #192
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_83087363
quote:
Op zondag 20 juni 2010 23:01 schreef Diesz het volgende:

[..]

Toch raar dat daar dan geen protocol voor is.... Dat zwanger zijn hadden ze snel in de gaten, ook al ben ik pas 3 maanden zwanger, mijn buik kijk je niet omheen
[..]

Bij mij niet, ben de eerste. Laat jij je nou controleren op momenten dat je bv veel dorst hebt ofzo?
[..]

Je echo

Normale ritme aanhouden lijkt me ook het verstandigste, want anders ontregel je toch weer als je weer meer gaat doen. Maar goed, morgen maar eens met de huisarts praten en woensdag met de diabetesverpleegkundige en de gyn!
Nee eigenlijk niet.. Maar ik maak me er ook niet zo'n zorgen om. Mijn familie aan mijn vaders kant hebben allemaal nogal zware botten en dat in combi met dat het al in de familie voorkomt is gewoon niet handig. Bovendien ben ik jong en heb ik geen overgewicht...

Af en toe prik ik eens bij mijn pap en mijn waarden zijn altijd goed.
  maandag 21 juni 2010 @ 08:49:04 #193
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_83087370
quote:
Op maandag 21 juni 2010 08:47 schreef pinquit het volgende:

[..]

colostrum is dikgeel dacht ik?
Verschilt... soort vanille kleur zeg maar.
pi_83087415
Meestal wel geloof ik, maar het zal nu meer een beetje voorbereiding op de echte melk zijn, kindje hoeft het nog niet et drinken gelukkig.
Het is iig een heel normaal zwangerschapsiets!
  maandag 21 juni 2010 @ 08:53:30 #195
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_83087423
quote:
Op maandag 21 juni 2010 08:52 schreef Troeta het volgende:
Meestal wel geloof ik, maar het zal nu meer een beetje voorbereiding op de echte melk zijn, kindje hoeft het nog niet et drinken gelukkig.
Het is iig een heel normaal zwangerschapsiets!
Klopt, maar het is net zo normaal als je niet lekt.. Zegt helemaal niets over of je straks wel borstvoeding kunt geven..
pi_83087468
ja, ik heb het ook niet, maar wel verschrikkelijk jeukende tepels!!!
  maandag 21 juni 2010 @ 09:10:29 #197
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_83087662
gewoon terug jeuken.
  maandag 21 juni 2010 @ 09:14:56 #198
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_83087738
Guess, moest jij niet voor morgen bevallen??
pi_83087928
quote:
Op maandag 21 juni 2010 08:18 schreef tessie het volgende:
colostrum kan je voelen, het is wat glibberiger.meestal ook troebel
als jij een korstje op je tepel had, kan het best irritatie zijn hoor, door wrijving met je BH oid. En dat vocht is dan wat wondvocht.
  maandag 21 juni 2010 @ 09:31:36 #200
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_83088073
quote:
Op maandag 21 juni 2010 09:24 schreef Kleurdoos het volgende:

[..]

colostrum kan je voelen, het is wat glibberiger.meestal ook troebel
als jij een korstje op je tepel had, kan het best irritatie zijn hoor, door wrijving met je BH oid. En dat vocht is dan wat wondvocht.
Er komt bij mij al een hele tijd doorzichtig vocht uit m'n tepels, soms ook echt druppelsgewijs. Krijg je van die lekkere plekken van in je kleren... Als het maar heel weinig is koekt het wel eens aan op de tepels waardoor je een soort van doorzichtig korstje krijgt. Volgens de gyn is dat gewoon normaal, nog geen colostrum, maar een soort van voorvocht..

[ Bericht 0% gewijzigd door flugeltje op 21-06-2010 09:37:04 ]
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')