Een hoop werkzaamheden in de nacht van zaterdag op zondag...quote:Op vrijdag 18 juni 2010 09:59 schreef Deceit het volgende:
[..]
Ohh? Nee he
Wat dan?! Aja bus is iig 35 minuutjes..
quote:
gvd! ik haat zat in de bus zitten, plus heel homo denbosch zit er dan! brrquote:Op vrijdag 18 juni 2010 10:02 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Een hoop werkzaamheden in de nacht van zaterdag op zondag...
Druk-druk-druk-druk-druk!quote:Op vrijdag 18 juni 2010 10:08 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik ga sowieso niet... ik heb een feest zaterdagavond...
quote:Op vrijdag 18 juni 2010 10:10 schreef Deceit het volgende:
[..]
gvd! ik haat zat in de bus zitten, plus heel homo denbosch zit er dan! brr
Dan kun je alvast een voorselectie doen.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 10:10 schreef Deceit het volgende:
[..]
gvd! ik haat zat in de bus zitten, plus heel homo denbosch zit er dan! brr
dat is toch dagelijk daar het gevalquote:Op vrijdag 18 juni 2010 09:57 schreef TheVulture het volgende:
Is het sowieso niet lastig om in Utrecht te komen aankomend weekend? Er is nogal wat geneuzel op het spoor volgens mij....
Just for pann dacht ik.quote:
quote:Utrecht Centraal-'s-Hertogenbosch
in de nacht van zaterdag 19 op zondag 20 juni van 04.00 tot 05.20 uur
Oorzaak
diverse werkzaamheden
Reisadvies
Maak gebruik van de bus:
reis van 's-Hertogenbosch naar Utrecht Centraal met de NS-bus in plaats van de Nachtnettrein
Extra reistijd
een half uur
Zowel de Poema, WvS en de Tivoli zijn allemaal hetero-uitgaansetablissementen. Zoveel gay-clubs kent utrecht niet. Het enig gaycafe waar ik nog wel eens binnen wil stappen is de bodytalk op de oudegracht. Maar daar ben ik altijd met minstens 5 jaar verschil de jongstequote:
voor de maandplanningquote:Op vrijdag 18 juni 2010 10:12 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Dan kun je alvast een voorselectie doen.
En je woont in Bilthoven!quote:Op vrijdag 18 juni 2010 10:18 schreef hollander87 het volgende:
[..]
Zowel de Poema, WvS en de Tivoli zijn allemaal hetero-uitgaansetablissementen. Zoveel gay-clubs kent utrecht niet. Het enig gaycafe waar ik nog wel eens binnen wil stappen is de bodytalk op de oudegracht. Maar daar ben ik altijd met minstens 5 jaar verschil de jongste
Geen megapann voor mij omdat er niemand meekan/meewil. Ik heb geen vrienden
O ja, ik lees verkeerdquote:Op vrijdag 18 juni 2010 10:20 schreef Deceit het volgende:
[..]
Ohhhh, alleen van Denbosch naaaaar utrecht!
Maar bussen hebben 2 zitplaatsen naast elkaar dus das helemaal goedquote:Op vrijdag 18 juni 2010 10:12 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Dan kun je alvast een voorselectie doen.
Dat wil nog niet zeggen dat ik vrienden hebquote:
Schuin tegenover Bodytalk zat Chueca, maar die zijn een paar maanden gelden failliet gegaanquote:Op vrijdag 18 juni 2010 10:18 schreef hollander87 het volgende:
[..]
Zowel de Poema, WvS en de Tivoli zijn allemaal hetero-uitgaansetablissementen. Zoveel gay-clubs kent utrecht niet. Het enig gaycafe waar ik nog wel eens binnen wil stappen is de bodytalk op de oudegracht. Maar daar ben ik altijd met minstens 5 jaar verschil de jongste
Geen megapann voor mij omdat er niemand meekan/meewil. Ik heb geen vrienden
Volgens mij is dat gewoon twee kanten uit... de verbinding noemen ze Den Bosch-Utrechtquote:Op vrijdag 18 juni 2010 10:23 schreef Ang3l het volgende:
[..]
O ja, ik lees verkeerdTenzij andersom ook gewoon zo is natuurlijk.
Ja dus dan zou het voor mij zijn:quote:Op vrijdag 18 juni 2010 10:26 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Volgens mij is dat gewoon twee kanten uit... de verbinding noemen ze Den Bosch-Utrecht
Plus een cijfer gevenquote:Op vrijdag 18 juni 2010 10:26 schreef Ang3l het volgende:
Erik kan ons straks alles vertellen over het ranzige gay uitgaansleven van Utrecht. De kroegen, de darkrooms, de dansvloeren, de sauna's. ALLES!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |