Ik heb gewoonweg geen tijd om naar de Primera te gaan!quote:
Ja. Die komen in Tivoli... mar is dat dan VOOR 0.30 zodat je, als je niet start in Tivoli, het niet kan zien... of is het NA 0.30 en dus vrij toegankelijk?quote:
Ik kende Poema geeneens! Wat en waar is dat? Daar is de leeftijd wel 18 jaar en ouder.. dus leek me wel leuker, maarja, winkel van Sinkel is weer makkelijk te vindenquote:Op vrijdag 18 juni 2010 09:31 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja als ik ga dan begin ik daar ook, aangezien de rest dat doet
Iedereen sterft alleen.quote:
Volgens mij ben ik daar de vorige keer wel ff geweest. Kinderdisco.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 09:33 schreef Deceit het volgende:
[..]
Ik kende Poema geeneens! Wat en waar is dat? Daar is de leeftijd wel 18 jaar en ouder.. dus leek me wel leuker, maarja, winkel van Sinkel is weer makkelijk te vinden
geen idee, ik ga niet naar Mega Pannquote:Op vrijdag 18 juni 2010 09:32 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja. Die komen in Tivoli... mar is dat dan VOOR 0.30 zodat je, als je niet start in Tivoli, het niet kan zien... of is het NA 0.30 en dus vrij toegankelijk?
Ik leef al 4 jaar en 1,5 mnd alleenquote:
dat moet ik s middags al als mijn zus en haar man voetbal kijken en ik geacht wordt om mijn neefjes te vermakenquote:
Ik leef al bijna 11 maanden NIET meer alleenquote:
vanaf 40 zijn jullie welkom in oude mannen rusthuis de Roze rimpelquote:Op vrijdag 18 juni 2010 09:43 schreef Deceit het volgende:
[..]
ditto!
gaan we nu ook een afspraak maken voor een bepaalde leeftijd dat we gaan trouwen ?
neh dan lama zitten, dan zit ik om de maand op een eilandquote:Op vrijdag 18 juni 2010 09:45 schreef Stroekie het volgende:
[..]
vanaf 40 zijn jullie welkom in oude mannen rusthuis de Roze rimpel
maar jij lag deze week weer wel alleen wakker danquote:Op vrijdag 18 juni 2010 09:45 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik leef al bijna 11 maanden NIET meer alleen
Is dat een gay club of just for pann?quote:Op vrijdag 18 juni 2010 09:35 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Volgens mij ben ik daar de vorige keer wel ff geweest. Kinderdisco.
Ohh? Nee hequote:Op vrijdag 18 juni 2010 09:57 schreef TheVulture het volgende:
Is het sowieso niet lastig om in Utrecht te komen aankomend weekend? Er is nogal wat geneuzel op het spoor volgens mij....
Een hoop werkzaamheden in de nacht van zaterdag op zondag...quote:Op vrijdag 18 juni 2010 09:59 schreef Deceit het volgende:
[..]
Ohh? Nee he
Wat dan?! Aja bus is iig 35 minuutjes..
quote:
gvd! ik haat zat in de bus zitten, plus heel homo denbosch zit er dan! brrquote:Op vrijdag 18 juni 2010 10:02 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Een hoop werkzaamheden in de nacht van zaterdag op zondag...
Druk-druk-druk-druk-druk!quote:Op vrijdag 18 juni 2010 10:08 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik ga sowieso niet... ik heb een feest zaterdagavond...
quote:Op vrijdag 18 juni 2010 10:10 schreef Deceit het volgende:
[..]
gvd! ik haat zat in de bus zitten, plus heel homo denbosch zit er dan! brr
Dan kun je alvast een voorselectie doen.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 10:10 schreef Deceit het volgende:
[..]
gvd! ik haat zat in de bus zitten, plus heel homo denbosch zit er dan! brr
dat is toch dagelijk daar het gevalquote:Op vrijdag 18 juni 2010 09:57 schreef TheVulture het volgende:
Is het sowieso niet lastig om in Utrecht te komen aankomend weekend? Er is nogal wat geneuzel op het spoor volgens mij....
Just for pann dacht ik.quote:
quote:Utrecht Centraal-'s-Hertogenbosch
in de nacht van zaterdag 19 op zondag 20 juni van 04.00 tot 05.20 uur
Oorzaak
diverse werkzaamheden
Reisadvies
Maak gebruik van de bus:
reis van 's-Hertogenbosch naar Utrecht Centraal met de NS-bus in plaats van de Nachtnettrein
Extra reistijd
een half uur
Zowel de Poema, WvS en de Tivoli zijn allemaal hetero-uitgaansetablissementen. Zoveel gay-clubs kent utrecht niet. Het enig gaycafe waar ik nog wel eens binnen wil stappen is de bodytalk op de oudegracht. Maar daar ben ik altijd met minstens 5 jaar verschil de jongstequote:
voor de maandplanningquote:Op vrijdag 18 juni 2010 10:12 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Dan kun je alvast een voorselectie doen.
En je woont in Bilthoven!quote:Op vrijdag 18 juni 2010 10:18 schreef hollander87 het volgende:
[..]
Zowel de Poema, WvS en de Tivoli zijn allemaal hetero-uitgaansetablissementen. Zoveel gay-clubs kent utrecht niet. Het enig gaycafe waar ik nog wel eens binnen wil stappen is de bodytalk op de oudegracht. Maar daar ben ik altijd met minstens 5 jaar verschil de jongste
Geen megapann voor mij omdat er niemand meekan/meewil. Ik heb geen vrienden
O ja, ik lees verkeerdquote:Op vrijdag 18 juni 2010 10:20 schreef Deceit het volgende:
[..]
Ohhhh, alleen van Denbosch naaaaar utrecht!
Maar bussen hebben 2 zitplaatsen naast elkaar dus das helemaal goedquote:Op vrijdag 18 juni 2010 10:12 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Dan kun je alvast een voorselectie doen.
Dat wil nog niet zeggen dat ik vrienden hebquote:
Schuin tegenover Bodytalk zat Chueca, maar die zijn een paar maanden gelden failliet gegaanquote:Op vrijdag 18 juni 2010 10:18 schreef hollander87 het volgende:
[..]
Zowel de Poema, WvS en de Tivoli zijn allemaal hetero-uitgaansetablissementen. Zoveel gay-clubs kent utrecht niet. Het enig gaycafe waar ik nog wel eens binnen wil stappen is de bodytalk op de oudegracht. Maar daar ben ik altijd met minstens 5 jaar verschil de jongste
Geen megapann voor mij omdat er niemand meekan/meewil. Ik heb geen vrienden
Volgens mij is dat gewoon twee kanten uit... de verbinding noemen ze Den Bosch-Utrechtquote:Op vrijdag 18 juni 2010 10:23 schreef Ang3l het volgende:
[..]
O ja, ik lees verkeerdTenzij andersom ook gewoon zo is natuurlijk.
Ja dus dan zou het voor mij zijn:quote:Op vrijdag 18 juni 2010 10:26 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Volgens mij is dat gewoon twee kanten uit... de verbinding noemen ze Den Bosch-Utrecht
Plus een cijfer gevenquote:Op vrijdag 18 juni 2010 10:26 schreef Ang3l het volgende:
Erik kan ons straks alles vertellen over het ranzige gay uitgaansleven van Utrecht. De kroegen, de darkrooms, de dansvloeren, de sauna's. ALLES!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |