Ik heb gewoonweg geen tijd om naar de Primera te gaan!quote:
Ja. Die komen in Tivoli... mar is dat dan VOOR 0.30 zodat je, als je niet start in Tivoli, het niet kan zien... of is het NA 0.30 en dus vrij toegankelijk?quote:
Ik kende Poema geeneens! Wat en waar is dat? Daar is de leeftijd wel 18 jaar en ouder.. dus leek me wel leuker, maarja, winkel van Sinkel is weer makkelijk te vindenquote:Op vrijdag 18 juni 2010 09:31 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja als ik ga dan begin ik daar ook, aangezien de rest dat doet
Iedereen sterft alleen.quote:
Volgens mij ben ik daar de vorige keer wel ff geweest. Kinderdisco.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 09:33 schreef Deceit het volgende:
[..]
Ik kende Poema geeneens! Wat en waar is dat? Daar is de leeftijd wel 18 jaar en ouder.. dus leek me wel leuker, maarja, winkel van Sinkel is weer makkelijk te vinden
geen idee, ik ga niet naar Mega Pannquote:Op vrijdag 18 juni 2010 09:32 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja. Die komen in Tivoli... mar is dat dan VOOR 0.30 zodat je, als je niet start in Tivoli, het niet kan zien... of is het NA 0.30 en dus vrij toegankelijk?
Ik leef al 4 jaar en 1,5 mnd alleenquote:
dat moet ik s middags al als mijn zus en haar man voetbal kijken en ik geacht wordt om mijn neefjes te vermakenquote:
Ik leef al bijna 11 maanden NIET meer alleenquote:
vanaf 40 zijn jullie welkom in oude mannen rusthuis de Roze rimpelquote:Op vrijdag 18 juni 2010 09:43 schreef Deceit het volgende:
[..]
ditto!
gaan we nu ook een afspraak maken voor een bepaalde leeftijd dat we gaan trouwen ?
neh dan lama zitten, dan zit ik om de maand op een eilandquote:Op vrijdag 18 juni 2010 09:45 schreef Stroekie het volgende:
[..]
vanaf 40 zijn jullie welkom in oude mannen rusthuis de Roze rimpel
maar jij lag deze week weer wel alleen wakker danquote:Op vrijdag 18 juni 2010 09:45 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik leef al bijna 11 maanden NIET meer alleen
Is dat een gay club of just for pann?quote:Op vrijdag 18 juni 2010 09:35 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Volgens mij ben ik daar de vorige keer wel ff geweest. Kinderdisco.
Ohh? Nee hequote:Op vrijdag 18 juni 2010 09:57 schreef TheVulture het volgende:
Is het sowieso niet lastig om in Utrecht te komen aankomend weekend? Er is nogal wat geneuzel op het spoor volgens mij....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |