Nooit meer posten op Fok!quote:Op donderdag 17 juni 2010 19:43 schreef Twizu het volgende:
Ik heb ook nog wel een idee.
1 week niet posten op Fok!
2 weken niet posten op Fok!
1 maand niet posten op Fok!
hehe, dat serieus als mislukte triforce zienquote:Op donderdag 17 juni 2010 20:16 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Betrapt op een mislukte triforce. Achievement
Het is een mislukte triforce.quote:Op donderdag 17 juni 2010 20:19 schreef aleco99 het volgende:
[..]
hehe, dat serieus als mislukte triforce zien
Na gister.quote:Op donderdag 17 juni 2010 20:22 schreef Lindgren. het volgende:
Waarom zijn alleen topics na vandaag geldig?Dat zuigt echt.
Dat is toch geen Triforce joh!quote:
Fucking duh.quote:Op donderdag 17 juni 2010 20:26 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Na gister.
[..]
Dat is toch geen Triforce joh!![]()
![]()
Dit is een triforce:
▲
▲ ▲
En deze is mislukt:
▲
▲▲
;
Die onderste is mislukt, mag ik nu een achievement?quote:Op donderdag 17 juni 2010 20:26 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Na gister.
[..]
Dat is toch geen Triforce joh!![]()
![]()
Dit is een triforce:
▲
▲ ▲
En deze is mislukt:
▲
▲▲
quote:Op donderdag 17 juni 2010 20:28 schreef Graseter het volgende:
[..]
Die onderste is mislukt, mag ik nu een achievement?
8: Achievements worden niet in dit topic gehaadl! Dank uquote:Op donderdag 17 juni 2010 20:28 schreef Graseter het volgende:
[..]
Die onderste is mislukt, mag ik nu een achievement?
Ik moet een oplossing zoeken voor die achievement moeilijk te controleren.quote:Op donderdag 17 juni 2010 20:33 schreef Brawler het volgende:
Ik heb even in My AT's gekeken, en zag dat ik o.a. heb gepost in
1. R&P
2. KLB
3. WK
4. ONZ
5. F&F
6. NWS
7. GC
8. EXA
9. R&P
10. WGR
11. DIG
12. SEX
13. V&A
14. SHO
15. SPT
16. B&H
17. GAM
18. US
19. LWL
20. TTK
21. CUL
Wat betekend dat ik in aanmerking kom voor Achievement #20: Well Known![]()
![]()
![]()
Bewijs:
http://forum.fok.nl/user/history/305944
Je kan toch gewoon in mijn postgeschiedenis kijken, dus moeilijk controleren valt toch wel mee?quote:Op donderdag 17 juni 2010 20:42 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Ik moet een oplossing zoeken voor die achievement moeilijk te controleren.![]()
Maar het ziet er naar uit dat je het wel gehaald hebt.
Tja, als ik niet naar de datum kijk wat voor die Achievement dus niet praktisch is!quote:Op donderdag 17 juni 2010 20:43 schreef Brawler het volgende:
[..]
Je kan toch gewoon in mijn postgeschiedenis kijken, dus moeilijk controleren valt toch wel mee?![]()
En of ik het gehaald heb, ik heb het aantal verschillende subfora's geturfd
Hhmm, daar zeg je watquote:Op donderdag 17 juni 2010 20:47 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Tja, als ik niet naar de datum kijk wat voor die Achievement dus niet praktisch is!
Bijna iedereen, bron?quote:Op donderdag 17 juni 2010 21:14 schreef Nielsch het volgende:
Die eerste twee achievements vind ik niet eens het vermelden waard eigenlijk, bijna iedereen heeft die.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |