misschien wel 5 toch?quote:
Goede kans om lucky loser te worden..quote:
Afmeldingen:quote:1 Roger FEDERER (SUI) [1]
2 Rafael NADAL (ESP) [2]
3 Novak DJOKOVIC (SRB) [3]
4 Andy MURRAY (GBR) [4]
5 Andy RODDICK (USA) [5]
6 Robin SODERLING (SWE) [6]
7 Nikolay DAVYDENKO (RUS) [7]
8 Fernando VERDASCO (ESP) [8]
9 David FERRER (ESP) [9]
10 Jo-Wilfried TSONGA (FRA) [10]
11 Marin CILIC (CRO) [11]
12 Tomas BERDYCH (CZE) [12]
13 Mikhail YOUZHNY (RUS) [13]
14 Juan Carlos FERRERO (ESP) [14]
15 Lleyton HEWITT (AUS) [15]
16 Jurgen MELZER (AUT) [16]
17 Ivan LJUBICIC (CRO) [17]
18 Sam QUERREY (USA) [18]
19 Nicolas ALMAGRO (ESP) [19]
20 Stanislas WAWRINKA (SUI) [20]
21 Gael MONFILS (FRA) [21]
22 Radek STEPANEK (CZE) [22]
23 Feliciano LOPEZ (ESP) [23]
24 John ISNER (USA) [24]
25 Ivo KARLOVIC (CRO) [25]
26 Marcos BAGHDATIS (CYP) [26]
27 Thomaz BELLUCCI (BRA) [27]
28 Gilles SIMON (FRA) [28]
29 Ernests GULBIS (LAT) [29]
30 Albert MONTANES (ESP) [30]
31 Philipp KOHLSCHREIBER (GER) [31]
32 Tommy ROBREDO (ESP) [32]
Afmeldingen:quote:1. Serena Williams
2. Venus Williams
3. Caroline Wozniacki
4. Jelena Janković
5. Francesca Schiavone
6. Samantha Stosur
7. Agnieszka Radwańska
8. Kim Clijsters
9. Li Na
10. Flavia Pennetta
11. Marion Bartoli
12. Nadia Petrova
13. Shahar Pe'er
14. Victoria Azarenka
15. Yanina Wickmayer
16. Maria Sharapova
17. Justine Henin
18. Aravane Rezaï
19. Svetlana Kuznetsova
20. Dinara Safina
21. Vera Zvonareva
22. María José Martínez Sánchez
23. Zheng Jie
24. Daniela Hantuchová
25. Lucie ¦afářová
26. Alisa Kleybanova
27. Maria Kirilenko
28. Alona Bondarenko
29. Anastasia Pavlyuchenkova
30. Yaroslava Shvedova
31. Alexandra Dulgheru
32. Sara Errani
Daar gaat het niet omquote:
Dat had ik gemistquote:Op donderdag 17 juni 2010 16:44 schreef TheArt het volgende:
[..]
Klopt, misschien 5 als Misa LL wordt.
Die heb ik gemaakt. Maar ik zie het originele photoshop bestand niet meer. Ik zal eens kijken wat ik kan doen.quote:Op donderdag 17 juni 2010 16:51 schreef Szura het volgende:
Wie heeft dat mooie plaatje bovenaan de OP gemaakt?
Kan diegene er misschien '10 inzetten?
Witten, maakte hij het Djokovic vorig jaar niet nog aardig moeilijk? Weet niet zeker of het tegen Djoko was en of het op Wimbledon was, maar okquote:Op donderdag 17 juni 2010 16:57 schreef Szura het volgende:
Die papzak van een Witten heeft zich ook gekwalificeerd
Evenals Tomic
Dat was op de US Openquote:Op donderdag 17 juni 2010 20:46 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Witten, maakte hij het Djokovic vorig jaar niet nog aardig moeilijk? Weet niet zeker of het tegen Djoko was en of het op Wimbledon was, maar ok.
Die kleiduiven.quote:Op donderdag 17 juni 2010 23:37 schreef wimderon het volgende:
Hoewel overduidelijk fake vind ik em wel aardig.
Ivanovic gaat ook in de eerste ronde weer naar huis, die presteert echt waardeloos de laatste maanden. Veel te afgeleid door het modellenleven denk ik.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 11:52 schreef luckass het volgende:
Shahar Peer gets Ana Ivanovic.
Ana
Haase moet toch wel kunnen winnen van Blake?
Nadal wordt een ander verhaal.
Hoezo genaaid? Blake moet ie kunnen hebben.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 11:51 schreef Morthill het volgende:
Haase is zo godsgruwelijk genaaidDe Bakker en Huta Galong zie ik nog wel een ronde verder komen.
Theoretisch, ja. Maar Blake is echt alles behalve een push-over. Hij staat nu misschien wat laag, maar dat komt ook doordat hij gewoon het hele gravelseizoen gemist heeft. Goed, hij is meer een hardcourt-speler, maar om nu te zeggen dat Haase de beste grasspeler is...quote:Op vrijdag 18 juni 2010 11:55 schreef TheArt het volgende:
Zeer goede loting voor de Nederlanders moet ik zeggen. Aran 2e ronde tegen Wozniacki, Haase tegen Nadal, Thiemo tegen Mahut of Isner, Huta tegen Montanes of Lorenzi. Kortom, vooral voor Jesse zit een 3e ronde erin.
En bij de dames alle vier de Belgische dames in hetzelfde kwart
[..]
Hoezo genaaid? Blake moet ie kunnen hebben.
Da's een stuk zwaarder dan Federer zeg.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 11:29 schreef TheGeneral het volgende:
Nadal mogelijk tot aan de QF.
Nishikori 1st round, Blake/Haase 2nd, Gulbis 3rd, Youzhny 4th, Soderling quarter
Blake heeft 0,0 ritme. Heeft deze week één potje gespeeld op gras en verloren van Benneteau in twee sets. Dit kon echt veel slechter. Alleen die 2e ronde loting is natuurlijk dramatisch.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 12:00 schreef Morthill het volgende:
[..]
Theoretisch, ja. Maar Blake is echt alles behalve een push-over. Hij staat nu misschien wat laag, maar dat komt ook doordat hij gewoon het hele gravelseizoen gemist heeft. Goed, hij is meer een hardcourt-speler, maar om nu te zeggen dat Haase de beste grasspeler is...
Mocht ie dan toch de tweede ronde halen dan is het ook echt afgelopen, want Nadal wordt hem echt niet.
Natuurlijk, het kon ergerHij kon Nadal treffen in de eerste ronde.
en Haase verloor van Simon Greul in Rosmalen, ook niet bepaald een hoogvlieger op grasquote:Op vrijdag 18 juni 2010 12:02 schreef TheArt het volgende:
[..]
Blake heeft 0,0 ritme. Heeft deze week één potje gespeeld op gras en verloren van Benneteau in twee sets. Dit kon echt veel slechter. Alleen die 2e ronde loting is natuurlijk dramatisch.
Greul kan best wat en was bovendien nog vrij aardig in vorm ook. Won een ronde later ook nog eens heel eenvoudig van Robredo. Ondanks dat Borredo geen koning op gras is, wil dat toch zeggen dat Greul ze aardig staat te raken.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 12:08 schreef Morthill het volgende:
[..]
en Haase verloor van Simon Greul in Rosmalen, ook niet bepaald een hoogvlieger op gras
Naja, zoals ik zeg, Blake heeft vaker verrast en ik vlak de kansen van Haase niet uit, maar hij zal niet staan te juichen met zijn loting. In het beste geval een tweede ronde is niet waar je als speler op hoopt.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 12:11 schreef TheArt het volgende:
[..]
Greul kan best wat en was bovendien nog vrij aardig in vorm ook. Won een ronde later ook nog eens heel eenvoudig van Robredo. Ondanks dat Borredo geen koning op gras is, wil dat toch zeggen dat Greul ze aardig staat te raken.
Tuurlijk, die tweede ronde zal hij natuurlijk alles behalve blij mee zijn, maar ik denk dat Robin sowieso wel blij zal zijn als hij de eerste ronde overleeft. En daar heeft hij kansen voor. Hij had het veel slechter kunnen treffen en op dit niveau zijn er sowieso geen echt makkelijke wedstrijden. Hij treft nu een speler zonder ritme, die maar één wedstrijd heeft gespeeld in de afgelopen 3 maanden.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 12:12 schreef Morthill het volgende:
[..]
Naja, zoals ik zeg, Blake heeft vaker verrast en ik vlak de kansen van Haase niet uit, maar hij zal niet staan te juichen met zijn loting. In het beste geval een tweede ronde is niet waar je als speler op hoopt.
doet Eurosport wel Wimbledon dan? RTL doet dat toch?quote:Op vrijdag 18 juni 2010 13:39 schreef Szura het volgende:
O nee, Serena heeft Larcher de Brito geloot, grote kans dat Eurosport dat uit gaat zenden natuurlijk
Hmm, dan mag ie flink aan de bak.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 11:29 schreef TheGeneral het volgende:
Nadal mogelijk tot aan de QF.
Nishikori 1st round, Blake/Haase 2nd, Gulbis 3rd, Youzhny 4th, Soderling quarter
Nope, Net5 zendt Wmbledon uit altijd.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 13:40 schreef Salamando het volgende:
[..]
doet Eurosport wel Wimbledon dan? RTL doet dat toch?
dat bedoelde ikquote:
ik mag er toch van uit gaan dat ie wel verder komtquote:Op vrijdag 18 juni 2010 14:52 schreef jojomen4 het volgende:
Easy loting voor Rafa. 3de ronde moet zeker haalbaar zijn.
VAMOS!![]()
Ik heb een superlief Spaans meisje ontmoet en die is helemaal gek van Rafa, volgens mij nog fanatieker dan ik.
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |