Nou je komt hier dus niet wanhopig over, maar dit is dus niet echt een setting waar je gedraagt zoals je op een date zou doen en iedereen weet hier 'ineens' veel over je en jij vrijwel niks over wie je tegenover je hebtquote:Op donderdag 17 juni 2010 18:20 schreef Jolene22 het volgende:
[..]
Het is ook mn bedoeling niet om Fok als alternatieve datingsite te gebruiken hoorMaar soms kunnen mensen die overal buiten staan nog weleens met goeie ideeën komen dus waarom geen poging wagen om het voor te leggen?
Hoe ik op potentiële kandidaten overkom.. Geen idee. Kan ik ook weinig zinnigs op antwoorden denk ik. Tot dus ver niks te klagen gehad op dat gebied hoor altijd wel vriendjes enzo gehad maar het ligt nu gewoon net even wat anders
Hmm vreemd dat dat zo kan gaan. Hoe oud was hij? Just curious....quote:Op donderdag 17 juni 2010 18:17 schreef Jolene22 het volgende:
[..]
Gek genoeg. Nee. En ik ben niet naïef ingesteld. De eerste tijd was hij alles wat ik van een man kon verwachten. We hadden het geweldig samen. Nog nooit zo gelukkig geweest. Alles ging ook prima. Waren 24 uur per dag bij elkaar. Natuurlijk soms wel wat problemen maar altijd als 1 front de boel opgelost. In de tijd dat we uit elkaar waren is hij erg veranderd. Gaan drinken, drugs, verkeerde vrienden. En de persoon waar ik naar terugging was volkomen anders dan de persoon waar ik die goede tijden mee heb gehad. Zulke dingen gebeuren vrees ik.
Ik snap inderdaad niet waarom er hier sprake is van moeite met daten.quote:Op donderdag 17 juni 2010 18:25 schreef BaraCuda het volgende:
Vrouwen met motor![]()
Vrouwen met motor in een leren motorpak![]()
Ik wel. Het is wel erg naief gewoon te denken dat dit net zo zou zijn als iedere andere date/relatie op die leeftijd. Of je het nu wil of niet, je wil 1 en krijgt 2. Hoeft niet erg te zijn en kans zelfs erg leuk zijn, maar het is wel even afwijkend van het standaardplaatje. En daar zijn veel mannen (zeker op die leeftijd) bang voor of nog niet aan toe.quote:Op donderdag 17 juni 2010 18:28 schreef FBreijer het volgende:
[..]
Ik snap inderdaad niet waarom er hier sprake is van moeite met daten.
Ja heb je gelijk in. Geen punt. Ik zie mezelf wel als verloren en ben al onderweg naar de Piet Kerkhof voor maat XL sloggi slips en truitjes met bloemenprint. Nu alleen nog een zooi katten in huis halenquote:Op donderdag 17 juni 2010 18:21 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nou je komt hier dus niet wanhopig over, maar dit is dus niet echt een setting waar je gedraagt zoals je op een date zou doen en iedereen weet hier 'ineens' veel over je en jij vrijwel niks over wie je tegenover je hebt
Doe ff normaal.quote:Op donderdag 17 juni 2010 18:34 schreef Jolene22 het volgende:
[..]
Ja heb je gelijk in. Geen punt. Ik zie mezelf wel als verloren en ben al onderweg naar de Piet Kerkhof voor maat XL sloggi slips en truitjes met bloemenprint. Nu alleen nog een zooi katten in huis halen
Nu 33. Weet eerlijk gezegd niet meer hoe oud hij was toen ik wat met hem kreeg. Hoorde het pas later eigenlijk en de eerste tijd deed het er ook weinig toe.quote:Op donderdag 17 juni 2010 18:22 schreef Mercer het volgende:
[..]
Hmm vreemd dat dat zo kan gaan. Hoe oud was hij? Just curious....
En een kort pittig kapsel en vooral lekker gek en spontaan doen?quote:Op donderdag 17 juni 2010 18:34 schreef Jolene22 het volgende:
[..]
Ja heb je gelijk in. Geen punt. Ik zie mezelf wel als verloren en ben al onderweg naar de Piet Kerkhof voor maat XL sloggi slips en truitjes met bloemenprint. Nu alleen nog een zooi katten in huis halen
Kom je nu mee. Zit ik dan met mn bloemen gordijnquote:Op donderdag 17 juni 2010 18:41 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
En een kort pittig kapsel en vooral lekker gek en spontaan doen?![]()
![]()
Nee joh, je bent toch lang niet afgeschreven vanwege een kind. Je bent gewoon 22 verder, gedraag en kleed je zo. Je hebt alleen wat extra verantwoordelijkheden / verplichtingen
Als je snel bent is de Hunkemoller nog openquote:Op donderdag 17 juni 2010 18:43 schreef Jolene22 het volgende:
[..]
Kom je nu mee. Zit ik dan met mn bloemen gordijn
Tsja. Als ik alleen ben of met de motor weg ben krijg ik bekijks genoeg maar op het moment dat je met een kinderwagen loopt wat meestal het geval is loopt het gewoon spaak.quote:Op donderdag 17 juni 2010 18:28 schreef FBreijer het volgende:
[..]
Ik snap inderdaad niet waarom er hier sprake is van moeite met daten.
Maar je kan ze toch gewoon dan ontmoeten, lekker praatje aanknopen en dan gaandeweg even laten vallen dat je een kind hebt... Je hoeft ze toch niet perse te ontmoeten als je met je kind op pad bentquote:Op donderdag 17 juni 2010 18:45 schreef Jolene22 het volgende:
[..]
Tsja. Als ik alleen ben of met de motor weg ben krijg ik bekijks genoeg maar op het moment dat je met een kinderwagen loopt wat meestal het geval is loopt het gewoon spaak.
Al online gecheckt en mn plan al helemaal getrokken.quote:Op donderdag 17 juni 2010 18:44 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Als je snel bent is de Hunkemoller nog open
Ik zou het hiermee proberen:quote:Op donderdag 17 juni 2010 18:46 schreef Jolene22 het volgende:
[..]
Al online gecheckt en mn plan al helemaal getrokken.
http://www.hunkemoller.nl(...)odel-seamless-1.html
Als ik dan nog geen smachtende blikken krijg weet ik het ook niet meer
Nee dat is zeker waar maar de momenten waarop ik alleen ben zijn gewoon wat schaars. 's Ben ik met de motor weg dan ga ik vaak met een groep en komt er echt niemand zo op je afstappen hoor. Heb normaal lef genoeg om zelf op iemand af te stappen maar om nou op mn muil te gaan als ik met vrienden ben :S Lijkt me toch pijnlijkquote:Op donderdag 17 juni 2010 18:46 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Maar je kan ze toch gewoon dan ontmoeten, lekker praatje aanknopen en dan gaandeweg even laten vallen dat je een kind hebt... Je hoeft ze toch niet perse te ontmoeten als je met je kind op pad bent
Ja dat is ook wel zo. En het gevaar is als je op sportclubs of bij hobby's bent en er gebeurt niks dat er na verloop van tijd gewoon een vriendschap ontstaat en je dan in de welbekende friendszone zit. Al doen mannen daar dan weer niet moeilijk over, maar dan is het gewoon puur om de seks en vast niet om een relatiequote:Op donderdag 17 juni 2010 18:50 schreef Jolene22 het volgende:
[..]
Nee dat is zeker waar maar de momenten waarop ik alleen ben zijn gewoon wat schaars. 's Ben ik met de motor weg dan ga ik vaak met een groep en komt er echt niemand zo op je afstappen hoor. Heb normaal lef genoeg om zelf op iemand af te stappen maar om nou op mn muil te gaan als ik met vrienden ben :S Lijkt me toch pijnlijk
Dn ga ik toch voor dat leren pakquote:Op donderdag 17 juni 2010 18:46 schreef Jolene22 het volgende:
[..]
Al online gecheckt en mn plan al helemaal getrokken.
http://www.hunkemoller.nl(...)odel-seamless-1.html
Als ik dan nog geen smachtende blikken krijg weet ik het ook niet meer
Ja echt supersexy als er dan ook zo'n bezweet hoofd met platgestampte haren onder vandaan komtquote:
En dan dat ondergoed eronderquote:Op donderdag 17 juni 2010 19:24 schreef Jolene22 het volgende:
[..]
Ja echt supersexy als er dan ook zo'n bezweet hoofd met platgestampte haren onder vandaan komt. Nooit begrepen wat daar nou zo boeiend aan gevonden wordt. Meeste leren pakken vernietigen je figuur compleet door alle bescherming. Alleen als aan het rijden bent is het wel een aardig gezicht.
Tsja weet je als ik motor rijd gaat het voornamelijk om het comfort. Dit draag ik er normaal onder:quote:Op donderdag 17 juni 2010 19:27 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
En dan dat ondergoed erondervan je linkje
Oeh... dan zou ik nog voldoen dus!quote:Op donderdag 17 juni 2010 18:40 schreef Jolene22 het volgende:
[..]
Nu 33. Weet eerlijk gezegd niet meer hoe oud hij was toen ik wat met hem kreeg. Hoorde het pas later eigenlijk en de eerste tijd deed het er ook weinig toe.
Moet ook zeggen dat hij zich wel erg jong gedroeg (en nog steeds) voor zijn leeftijd. Zijn vriendenkring bestond ook uit wat jongere mensen.
fapfapfapfapfapquote:Op donderdag 17 juni 2010 19:31 schreef Jolene22 het volgende:
[..]
Tsja weet je als ik motor rijd gaat het voornamelijk om het comfort. Dit draag ik er normaal onder:
[ afbeelding ]
niemand die het ziet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |