Urban Legend. Suiker zinkt naar de bodem, en zal niet door de leiding komen. Als je al suiker wil gebruiken moet je er een paar kilo in gooien.quote:Op donderdag 17 juni 2010 15:37 schreef nickyjans het volgende:
lees net een stukje dat je een suikerklontje in de tank moet gooien dan is het vlug over haha![]()
heeft iemand dit al eens gedaan haha
No shit Sherlockquote:Op donderdag 17 juni 2010 15:31 schreef Deetch het volgende:
ik zou geen bleek doen daar krijg je ontzettend ongezonde rook van. Verder draait de motor daar ook niet echt op. Je zult altijd een mengsel met diesel moeten doen.
Waarom de motor direct opblazen, dan kun je er vervolgens niks meer mee.
En die hadden er verdraaid veel moeite mee...quote:Op donderdag 17 juni 2010 15:21 schreef iamredleader het volgende:
Kijk eens naar Mythbusters, die hebben dat ook een keer gedaan
een diesel motor zal niet lopen op alcoholquote:Op donderdag 17 juni 2010 15:53 schreef nickyjans het volgende:
wat gebeurt er als ik er methanol in gooi.
loopt hij dan gewoon even heel hard en is het daarna helemaal over met de motor of nog bruikbaar voor een volgende test
quote:Op donderdag 17 juni 2010 20:38 schreef Captain_Ghost het volgende:
Bij diesel motor hebben ze geen vonken.
dus methanol helpt niet
Als je lol van je dieselauto wilt hebben, tank dan rode gasolie en bied vervolgens de auto aan voor APK!quote:Op vrijdag 18 juni 2010 10:38 schreef nickyjans het volgende:
hallo jongens,
dus nog steeds geen leuke oplossingen![]()
geen chloor geen methanol geen suiker
maar wat kan ik wel doen dat hij kapot gaat door iets in de tank te gooien
blijft een diesel dan altijd gewoon doorlopen![]()
maak me gek
Dan komt ie er gewoon doorheenquote:Op vrijdag 18 juni 2010 12:46 schreef Beelzebufo het volgende:
[..]
Als je lol van je dieselauto wilt hebben, tank dan rode gasolie en bied vervolgens de auto aan voor APK!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |