Tilburg neemt misschien ook de Dance Parade over.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 15:17 schreef FedExtra het volgende:
Voor de liefhebbers is Snoop Dogg wel te zien in Tilburg en Groningen. Alwaar de betutteling blijkbaar nog geen hoogtij viert.
http://www.vovert.nl/2010(...)koop-start-zaterdag/
Teardrop. Onder andere.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 15:45 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Die ken ik wel, is van het nummer teardrops toch?
quote:Op vrijdag 18 juni 2010 14:53 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, de overheid staat bekend om zijn openheid van zaken, was ik even vergeten.
VEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEERTIEN PUNT GIFquote:Op vrijdag 18 juni 2010 15:48 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Tilburg neemt misschien ook de Dance Parade over.
quote:Op vrijdag 18 juni 2010 16:10 schreef Maanvis het volgende:
[..]
VEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEERTIEN PUNT GIF
quote:Op vrijdag 18 juni 2010 16:05 schreef vault_tec het volgende:
Mooi dat hij wegblijft, blijft veel pauper volkweg
Was jij niet diegene die zat te zeuren over oordelen over andere mensen?quote:
Lowlands was misschien 7 jaar geleden nog voor alto's, nu komt daar ook alleen maar klootjesvolk hoorquote:Op donderdag 17 juni 2010 18:10 schreef Ritmo het volgende:
Een gemiddeld dance-festival en een Lowlands... Zie het verschil in mensen ook.En dan nog roepen dat Lowlands niet voor alto's is.
![]()
Klopt, toen was het nog veel erger. Maar nog steeds is het geen 'gemiddeld' publiek.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 16:18 schreef Agiath het volgende:
[..]
Lowlands was misschien 7 jaar geleden nog voor alto's, nu komt daar ook alleen maar klootjesvolk hoor
En wat er naar mysteryland gaat is wel 'gemiddeld' ?quote:Op vrijdag 18 juni 2010 16:19 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Klopt, toen was het nog veel erger. Maar nog steeds is het geen 'gemiddeld' publiek.
Iets meer denk ik ja. Dan basseer ik me even wat je op een gemiddeld terrasje in de stad tegenkomt...quote:Op vrijdag 18 juni 2010 16:20 schreef Agiath het volgende:
[..]
En wat er naar mysteryland gaat is wel 'gemiddeld' ?
Ik hoorde juist weer dat mensen afknapten op mysteryland omdat het teveel om pillen draait tegenwoordig, al kan dat ook nog dance valley zijn, ik weet niet of het veel verschilt qua muziekquote:Op vrijdag 18 juni 2010 16:24 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Iets meer denk ik ja. Dan basseer ik me even wat je op een gemiddeld terrasje in de stad tegenkomt...Vroeger was het echt een gabber/hardcorefestival, maar misschien zijn ze nog wel meer veranderd dan LL wat dat betreft.
Pillen heb je overal op dancefeesten..Op Lowlands ws ook wel..quote:Op vrijdag 18 juni 2010 16:45 schreef Agiath het volgende:
[..]
Ik hoorde juist weer dat mensen afknapten op mysteryland omdat het teveel om pillen draait tegenwoordig, al kan dat ook nog dance valley zijn, ik weet niet of het veel verschilt qua muziek
Ja maar niet van die pillenkoppenquote:Op vrijdag 18 juni 2010 19:30 schreef Jeff89 het volgende:
[..]
Pillen heb je overal op dancefeesten..Op Lowlands ws ook wel..
quote:
Tilburg neemt sowieso over.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 15:48 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Tilburg neemt misschien ook de Dance Parade over.
Liever alleen maar jonko rokers dan drank óf pillenquote:Op zaterdag 19 juni 2010 13:09 schreef Jeff89 het volgende:
[..]
1000x liever een feest vol pillenkoppen dan dranktoeters
quote:Op donderdag 17 juni 2010 15:29 schreef Stranger het volgende:
[..]
Dat is waar, ze willen mensen buitenhouden om het 'open karakter' van parkpop te behouden. Logisch.
Van die armoedige rastamutsdragers die overal een vloeitje of hijsje komen bietsen en je lastig vallen met verzonnen verhalen uit somalie..quote:Op zaterdag 19 juni 2010 13:16 schreef Skonk het volgende:
[..]
Liever alleen maar jonko rokers dan drank óf pillen
quote:Op zaterdag 19 juni 2010 14:26 schreef fs180 het volgende:
[..]
Van die armoedige rastamutsdragers die overal een vloeitje of hijsje komen bietsen en je lastig vallen met verzonnen verhalen uit somalie..
Wat een onzinquote:Op zaterdag 19 juni 2010 14:32 schreef dandybleu het volgende:
ik heg gehoord dat dit de reden is : snoop ging in een ajax tshirt op de foto en nu weten ze zeker dat bepaalde hooligan groepen elkaar gaan treffen op parkpop
om een oude vete uit te vechten dus......
de denhaag suporters
de fijenoord suporters
en de ajax hooligans
ik weet niet of het waar is hoor maar dat vertelde dus iemand op een forum.....
Right, omdat een neger een ajaxshirt aan heeft gehad megarellenquote:Op zaterdag 19 juni 2010 14:32 schreef dandybleu het volgende:
ik heg gehoord dat dit de reden is : snoop ging in een ajax tshirt op de foto en nu weten ze zeker dat bepaalde hooligan groepen elkaar gaan treffen op parkpop
om een oude vete uit te vechten dus......
de denhaag suporters
de fijenoord suporters
en de ajax hooligans
ik weet niet of het waar is hoor maar dat vertelde dus iemand op een forum.....
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |