In elke muziekstroming heb je rommel, dus waar maak je je druk om. Smaak kun je toch niet betwistenquote:Op vrijdag 18 juni 2010 00:23 schreef Nebelwerfer het volgende:
[..]
Nah jij begint nogal eens over festival gangers enzo in hun algemeenheid..
Denk dat de gemiddelde alto (wel 1 die ietswat de pubertijd is ontgroeit) juist open staat voor andere stromingen..
Ok er zijn miss wel een paar rappers waar ik daarbij in kan komen.. maar je hebt ook van die rommel..
Rotterdam ook, een van de stokpaardjes van de stad (de Dance Parade) verbieden.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 12:51 schreef Maanvis het volgende:GRONINGEN
TILBURG
AMSTERDAM
DEN HAAG PAUPERSTAD!!!
De danceparade werd verboden ivm veiligheid, da's begrijpelijk, Snoop Dogg werd verboden omdat Den Haag vindt dat ze zich met de festivalorganisatie moeten bemoeienquote:Op vrijdag 18 juni 2010 14:05 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Rotterdam ook, een van de stokpaardjes van de stad (de Dance Parade) verbieden.![]()
quote:Op vrijdag 18 juni 2010 14:16 schreef Maanvis het volgende:
[..]
De danceparade werd verboden ivm veiligheid, da's begrijpelijk, Snoop Dogg werd verboden omdat Den Haag vindt dat ze zich met de festivalorganisatie moeten bemoeien.
Nee, want er gebeurd nooit wat daar. Als je dat argument aanhield, had je het zomercarnaval allang verboden met die jaarlijkse schiet en steekpartijen.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 14:16 schreef Maanvis het volgende:
[..]
De danceparade werd verboden ivm veiligheid, da's begrijpelijk
Zeg dan idd gewoon eerlijk dat het een te grote artiest is die teveel mensen aantrekt voor een gratis klein festival. Daarvoor zouden de meeste mensen begrip hebben, voor deze reden niet. Het is zelfs lichtelijk discriminatie dit... Op Parkpop staan geloof ik een aantal bandjes met redelijk harde rock, dat trekt minstens even veel idioten aan als Snoop Dogg.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 14:36 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Als de openbare veiligheid in het gedrang is (al dan niet volgens de gemeente) mogen ze dat ook gewoon hoor, dat ze een andere reden opgeven is typisch Den Haag.
De veiligheid is niet in het gedrang, anders hadden ze dat wel aangegeven als reden.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 14:36 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Als de openbare veiligheid in het gedrang is (al dan niet volgens de gemeente) mogen ze dat ook gewoon hoor, dat ze een andere reden opgeven is typisch Den Haag.
quote:Op vrijdag 18 juni 2010 14:47 schreef Maanvis het volgende:
[..]
De veiligheid is niet in het gedrang, anders hadden ze dat wel aangegeven als reden.
nouja ik ga nooit meer naar den haag, straks houden ze me nog aan als ik met 120 binnen de bebouwde kom rijd, en dan geven ze me een boete omdat ik een kaal hoofd hebquote:Op vrijdag 18 juni 2010 14:53 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, de overheid staat bekend om zijn openheid van zaken, was ik even vergeten.
Tilburg neemt misschien ook de Dance Parade over.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 15:17 schreef FedExtra het volgende:
Voor de liefhebbers is Snoop Dogg wel te zien in Tilburg en Groningen. Alwaar de betutteling blijkbaar nog geen hoogtij viert.
http://www.vovert.nl/2010(...)koop-start-zaterdag/
Teardrop. Onder andere.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 15:45 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Die ken ik wel, is van het nummer teardrops toch?
quote:Op vrijdag 18 juni 2010 14:53 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, de overheid staat bekend om zijn openheid van zaken, was ik even vergeten.
VEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEERTIEN PUNT GIFquote:Op vrijdag 18 juni 2010 15:48 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Tilburg neemt misschien ook de Dance Parade over.
quote:Op vrijdag 18 juni 2010 16:10 schreef Maanvis het volgende:
[..]
VEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEERTIEN PUNT GIF
quote:Op vrijdag 18 juni 2010 16:05 schreef vault_tec het volgende:
Mooi dat hij wegblijft, blijft veel pauper volkweg
Was jij niet diegene die zat te zeuren over oordelen over andere mensen?quote:
Lowlands was misschien 7 jaar geleden nog voor alto's, nu komt daar ook alleen maar klootjesvolk hoorquote:Op donderdag 17 juni 2010 18:10 schreef Ritmo het volgende:
Een gemiddeld dance-festival en een Lowlands... Zie het verschil in mensen ook.En dan nog roepen dat Lowlands niet voor alto's is.
![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |