Welk vak?quote:Op donderdag 17 juni 2010 14:35 schreef Zeroku het volgende:
Valt nog mee. Maar dan nog mag hij het in vier dagen gaan leren etc.
Hij is gezakt voor Economie, wiskunde en GS.quote:
Hmm.quote:Op donderdag 17 juni 2010 14:36 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Hij is gezakt voor Economie, wiskunde en GS.
Bij mij zal het er niet heel anders uitzien. Ik heb sowieso één 7, maar mja ik weet niet hoe de 5en werken enzo. Maar die net gebeld is het HEU met z'n achternaam en ik HOL dus..quote:Op donderdag 17 juni 2010 14:39 schreef -SG- het volgende:
Ik weet wel dat mijn eindlijst maar 1 cijer had. en dat was een 6 bij elk vak.
Eens. Op sommige scholen doen ze dat trouwens wel.quote:Op donderdag 17 juni 2010 14:42 schreef -SG- het volgende:
Ik vind dat ook zo raar, dat je allen gebeld wordt als je gezakt bent. Bel gewoon sowieso. Dat is veel handiger, deden ze bij ons op school tenminste.
Vond ik fijn, want anders zat je maar te wachten of je dat telefoontje zal krijgen ofniet.
Bij ons alleen de gezakte en de mensen die een moeilijk jaar hadden met bv. overleden opa's/oma's, gescheiden ouders en dergelijke.quote:Op donderdag 17 juni 2010 14:42 schreef -SG- het volgende:
Ik vind dat ook zo raar, dat je allen gebeld wordt als je gezakt bent. Bel gewoon sowieso. Dat is veel handiger, deden ze bij ons op school tenminste.
Vond ik fijn, want anders zat je maar te wachten of je dat telefoontje zal krijgen ofniet.
Dan word je niet meer gebeld denk ik. Gaat vrij snel als het goed is.quote:Op donderdag 17 juni 2010 14:41 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Bij mij zal het er niet heel anders uitzien. Ik heb sowieso één 7, maar mja ik weet niet hoe de 5en werken enzo. Maar die net gebeld is het HEU met z'n achternaam en ik HOL dus..
quote:Op donderdag 17 juni 2010 14:48 schreef -SG- het volgende:
Ik weet nog wel, werd gebeld dat ik geslaagd was. Meteen ons pap gebeld (die zat op kantoor).
Ik: 'Ja ik ben geslaagd'
Pa: 'Geslaagd? Jij?'
*collega's van ons pap horen lachen op de achtergrond*
Pa: 'Gefeliciteerd'
Ik: 'Ja bedankt he.'
Ons pap had dus van te voren tegen zijn collega's gezegt dat hij dacht dat ik niet zou gaan slagen.quote:
Mijn trainer wou het als eerste horen. Dus ik sms zo: Ik ben geslaagd!quote:Op donderdag 17 juni 2010 14:48 schreef -SG- het volgende:
Ik weet nog wel, werd gebeld dat ik geslaagd was. Meteen ons pap gebeld (die zat op kantoor).
Ik: 'Ja ik ben geslaagd'
Pa: 'Geslaagd? Jij?'
*collega's van ons pap horen lachen op de achtergrond*
Pa: 'Gefeliciteerd'
Ik: 'Ja bedankt he.'
Lekkere manier om geïntroduceerd te wordenquote:Op donderdag 17 juni 2010 14:50 schreef -SG- het volgende:
[..]
Ons pap had dus van te voren tegen zijn collega's gezegt dat hij dacht dat ik niet zou gaan slagen.
Het mooie was, ik ging daar later vakantie werk doen.
Dus ik kom op dat kantoor aan, al die collega's
'Ohh daar heb je Stevie Wonder.'
'Ja jullie pap dacht dat je zou zakken'
etc etc..
Bedankt voor het vertrouwen he pa![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |