quote:Op donderdag 17 juni 2010 14:07 schreef Isdatzo het volgende:
Ik heb zin om in de TT "de wedstrijd" te veranderen in "Rex".
quote:
SPOILER: NSFWOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Waar gaat het heen met de wetenschap...
Op donderdag 22 november 2012 00:14 schreef ondeugend het volgende:
liefdevolle gevoelens voor de duisternis
quote:Op donderdag 17 juni 2010 14:46 schreef Bravebart het volgende:
Wtf, in een presentatie over antilichamen enzo, komt er gewoon dit plaatje voorIk las antillianenSPOILER: NSFWOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Waar gaat het heen met de wetenschap...
Jawel, je keek.
quote:
Zei een collega ook al, maar ik denk dat Zuid Korea net te kort gaat komenquote:
quote:
quote:Op donderdag 17 juni 2010 15:57 schreef jna het volgende:
[..]
Is dat een zelfportret van toen je dacht wel door die boom heen te kunnen?
BB!quote:
Dan doe ik het zelf maar.quote:Op donderdag 17 juni 2010 16:01 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Zoiets.
't Is dat ik te lui ben om een neger-variant avn die smiley te maken.
quote:Op donderdag 17 juni 2010 16:19 schreef jna het volgende:
[..]
Dan doe ik het zelf maar.
[ afbeelding ]
Ik heb wel een 4 MB versie gevonden?quote:Op donderdag 17 juni 2010 16:33 schreef The_Dean het volgende:
Wie heeft dat nieuwe nummer van André van Duin?
Heb hem al van Jan gekregenquote:Op donderdag 17 juni 2010 16:41 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik heb wel een 4 MB versie gevonden?
Okeuh!quote:
Blijf eens van de BB smilie af jaquote:Op donderdag 17 juni 2010 17:11 schreef jna het volgende:
Ik verveelde me
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Minimaal zonetariefquote:Op donderdag 17 juni 2010 17:44 schreef DjRex89 het volgende:
Iemand die enig idee heeft wat die "min. zonetarief" inhoud?
[ afbeelding ]
Dat ze sowieso dat betaalt. Dus bij de bovenste betaal je sowieso ¤ 7,50.quote:Op donderdag 17 juni 2010 17:44 schreef DjRex89 het volgende:
Iemand die enig idee heeft wat die "min. zonetarief" inhoud?
[ afbeelding ]
Dat dacht ik alquote:Op donderdag 17 juni 2010 17:52 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Minimaal zonetariefDus je betaalt minimaal dat bedrag (dus 3 zones).
Luctorquote:
Het zijn mereltjesquote:Op donderdag 17 juni 2010 18:14 schreef Etcetera het volgende:
Wat voor vogels? Wij hebben een nestje koolmezen in ons nestkastjeWe zien alleen de ouders nog in en uit vliegen, maar de ukkies maken al aardig wat herrie
quote:Op donderdag 17 juni 2010 18:17 schreef jna het volgende:
Kan je die foto iets groter maken, het is lastig te zien zo
HOAXquote:Op donderdag 17 juni 2010 18:16 schreef Isdatzo het volgende:
Hoe werk je keihard aan je scriptie op stage, les 1:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 17 juni 2010 18:52 schreef Yesse het volgende:
[..]
HOAXer is nu geen voetbal maar wielrennen!!
Alles, vraag maar eens rondquote:Op donderdag 17 juni 2010 18:52 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Wat weet jij er nou van, vrouwmensch.
Je ziet toch duidelijk op die telefoon dat het 14:39 isquote:Op donderdag 17 juni 2010 18:52 schreef Yesse het volgende:
[..]
HOAXer is nu geen voetbal maar wielrennen!!
'duidelijk'? Hahaquote:Op donderdag 17 juni 2010 18:55 schreef jna het volgende:
[..]
Je ziet toch duidelijk op die telefoon dat het 14:39 is
SHIT. *maakt afspraak met Hans Andersquote:Op donderdag 17 juni 2010 19:09 schreef jna het volgende:
Als jullie dat niet duidelijk kunnen zien heb je echt een bril nodig hoor
Echt? Erg onlogisch, dus het zal vast kloppen.quote:Op donderdag 17 juni 2010 19:05 schreef Yesse het volgende:
[..]
Blijkbaar is het pas duidelijk als je een man bent
Er zijn veel dingen op het plaatje. Een klokje bij een telefoon valt niet meteen op nee.quote:Op donderdag 17 juni 2010 19:09 schreef jna het volgende:
Ik kan het ook duidelijk zien.quote:Op donderdag 17 juni 2010 19:09 schreef jna het volgende:
Ik zeg ook niet dat het opvalt, ik zeg alleen dat het duidelijk te zien is.quote:Op donderdag 17 juni 2010 19:25 schreef L.no het volgende:
[..]
Er zijn veel dingen op het plaatje. Een klokje bij een telefoon valt niet meteen op nee.
Dus niet zo duidelijk als bijvoorbeeld zijn boek.
Als het minder opvalt, dan is het minder duidelijk aan te merken dat het zo laat is.quote:Op donderdag 17 juni 2010 19:29 schreef jna het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat het opvalt, ik zeg alleen dat het duidelijk te zien is.
Wat een onderwerp ook weer
Jeetje wat een herrie!!quote:Op donderdag 17 juni 2010 19:28 schreef L.no het volgende:
forum.fok.nl!
Op zo'n manier kan je Fok!en alsof je in een WK wedstrijd bent.
quote:
Ja puick jong! Op wat rugklachten na, maar dat gaat wel weer overquote:
Ik hap nietquote:Op donderdag 17 juni 2010 20:00 schreef jna het volgende:
In Vlissingen hebben ze bij 1 tent alle een shirt met achterop "Luctor et emergo". Moet je nagaan hoe populair die Luctor is in Zeeland
RTL4 toch?quote:Op donderdag 17 juni 2010 20:01 schreef Yesse het volgende:
Brrr straks zie ik mezelf al dansend op tv
quote:Op donderdag 17 juni 2010 20:00 schreef jna het volgende:
In Vlissingen hebben ze bij 1 tent allemaal een shirt met achterop "Luctor et emergo". Moet je nagaan hoe populair die Luctor is in Zeeland
Nu moest ik denken aan die oude banners waar ze schreeuwen dat het écht geen grap is dat ik een prijs gewonnen heb.quote:
Oh, ik dacht je vaderquote:Op donderdag 17 juni 2010 20:08 schreef Yesse het volgende:
[..]
Jaaaaaaa tijdens Help! Mijn man is klusser
Ja daarom snapte ik het al nietquote:Op donderdag 17 juni 2010 20:14 schreef Yesse het volgende:
[..]
Mijn vader is toch mijn moeders mandûh
quote:
quote:Op donderdag 17 juni 2010 20:00 schreef jna het volgende:
In Vlissingen hebben ze bij 1 tent allemaal een shirt met achterop "Luctor et emergo". Moet je nagaan hoe populair die Luctor is in Zeeland
Jaquote:Op donderdag 17 juni 2010 21:54 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]Heb je mijn fanclub ontdekt?
Ik weet niet precies hoelang de wachtlijst is.quote:Op donderdag 17 juni 2010 21:59 schreef jna het volgende:
Jen en ik wilde ons meteen inschrijven maar er stond een enorme rij
Duhquote:Op donderdag 17 juni 2010 22:08 schreef jna het volgende:
[..]
Zouden Mexico en Uruguay nu gaan gelijkspelen of niet? Moeilijke keuze
Ik had 1-1. Maar ja.quote:Op donderdag 17 juni 2010 22:13 schreef Etcetera het volgende:
Wanneer gaan die voetballers nou eens voetballen zoals je zou verwachtenIk had 2-1 voor Frankrijk gezegd, da's toch niet heel onredelijk
Hopelijk niet.quote:Op donderdag 17 juni 2010 22:08 schreef jna het volgende:
[..]
Zouden Mexico en Uruguay nu gaan gelijkspelen of niet? Moeilijke keuze
Ja wat denk je zelfquote:Op donderdag 17 juni 2010 22:17 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Hopelijk niet.Want dat zou weer slecht voor mijn poule zijn.
Dit is wel humor natuurlijk. Twee jaar geleden waren ze natuurlijk ook al niets. En ze hebben met mazzel Zuid-Afrika bereikt. Eigenlijk had hier Ierland moeten staan natuurlijk.quote:
Alles beter dan die over het paard getilde blauwenquote:Op donderdag 17 juni 2010 22:23 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dit is wel humor natuurlijk. Twee jaar geleden waren ze natuurlijk ook al niets. En ze hebben met mazzel Zuid-Afrika bereikt. Eigenlijk had hier Ierland moeten staan natuurlijk.
Exactemundoquote:
quote:Op donderdag 17 juni 2010 22:24 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Alles beter dan die over het paard de haan getilde blauwen
Le coq sportivequote:
Gracias!quote:
Waka van Shakira.quote:Op donderdag 17 juni 2010 22:34 schreef Etcetera het volgende:
Je kunt over het algemeen nou eenmaal geen nummer pushen om er zo een hit van te maken. Ik snap ook niet welke nou het officiele officiele WK nummer is
Dat het slecht is voor mijn poule, maar ja, bij welke wedstrijd heb ik dat niet.quote:
Heb die volgens mij nog niet gehoord.quote:Op donderdag 17 juni 2010 22:33 schreef The_Dean het volgende:
En blijf het sneu vinden voor Shakira... niemand die die plaat draait, overal hoor je Wavin' Flag.
Geef ze gelijk overigens, die is ook veel beter.
Jawel, die hoor je overalquote:Op donderdag 17 juni 2010 22:46 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Heb die volgens mij nog niet gehoord.![]()
Vind die van Shakirawel lekker.
oh ja. Die ken ik toch wel.quote:
quote:Op vrijdag 18 juni 2010 06:19 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
GoedemorgenPaula
Gefeliciteerd.
Gefeliquote:Op vrijdag 18 juni 2010 14:02 schreef Yesse het volgende:
TENTAMEN GEWOON GEHAALD![]()
![]()
![]()
1 to go (en 2 papers...)
Hihi, waarom is het altijd extra lekker als de 'stuudjes' (ala ik ben zo geweldig en slijm altijd bij de leraar) een onvoldoende halenquote:
Geen idee. Ik zou daar ook van genieten. Zo erg van genieten dat ik de drang krijg om recht in hun gezicht uit te lachen.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 14:58 schreef Yesse het volgende:
[..]
Hihi, waarom is het altijd extra lekker als de 'stuudjes' (ala ik ben zo geweldig en slijm altijd bij de leraar) een onvoldoende halen
Hihihihi ja maar dat kan niet meer, ik zie ze nog maar 1x er dan moet ik mn tweede tentamen halen. Mag natuurlijk geen slechte karma ofzo over me heen roepenquote:Op vrijdag 18 juni 2010 15:02 schreef L.no het volgende:
[..]
Geen idee. Ik zou daar ook van genieten. Zo erg van genieten dat ik de drang krijg om recht in hun gezicht uit te lachen.
Liefdevol zijn
Daar heb je gelijk in.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 15:06 schreef Yesse het volgende:
[..]
Hihihihi ja maar dat kan niet meer, ik zie ze nog maar 1x er dan moet ik mn tweede tentamen halen. Mag natuurlijk geen slechte karma ofzo over me heen roepen
"Voordeel": ik kan gewoon naar de kaakchirurg
Jeetje.. succes johquote:Op vrijdag 18 juni 2010 15:09 schreef Isdatzo het volgende:
Hoppa, 27 pagina's technische documentatie vandaag. Nog lang niet klaar tho'.
Voetbalnieuws?? Ik zou het niet weten :pquote:Op vrijdag 18 juni 2010 15:11 schreef L.no het volgende:
Wat heeft die stomme PI voor een functie eigenlijk.
quote:Op vrijdag 18 juni 2010 16:18 schreef Bravebart het volgende:
Epic trouwens, de brug werd net door een mannetje met een verlengsnoer geopend en gesloten, omdat het brugwachtershuisje al weg gesloopt was, maar het automatische systeem nog niet klaar is!
Delftquote:
Failquote:Op vrijdag 18 juni 2010 16:44 schreef Isdatzo het volgende:
Als 't zo bij Slovenië rust is hoeven ze die 2e helft niet te beginnen.
Laat 't maar 1-0 blijven, is goed voor mijn pooltjes.
Jij snapt hetquote:
We weten wel beterquote:
quote:Op vrijdag 18 juni 2010 18:29 schreef jna het volgende:
Ik ga 'm niet inkoppen hoor, dat Friesland achter loopt
Hij leest nooit in.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 18:29 schreef jna het volgende:
Ik ga 'm niet inkoppen hoor, dat Friesland achter loopt
quote:Op vrijdag 18 juni 2010 20:49 schreef L.no het volgende:
Ik zie m niet Ook niet in dat oranje kleding topic.
Jawel, maar hoe meer foto's hoe beter.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 21:02 schreef Isdatzo het volgende:
Je weet toch hoe m'n gezicht eruit ziet? Kan wel speciaal voor jou een foto maken van m'n ongeschoren bakkes hoor [ afbeelding ].
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Huilen dan.
quote:Op vrijdag 18 juni 2010 20:49 schreef Isdatzo het volgende:
Kijk eens wat ik heb [ afbeelding ] :
[ afbeelding ]
Niet helemaal mijn maat enzo maar toch worth buying. Dit is een blijvertje [ afbeelding ] .
quote:Op vrijdag 18 juni 2010 21:26 schreef The_Dean het volgende:
Niks mis met Duitsers overigens
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 18 juni 2010 21:27 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Neuh, heb ook niks tegen Duitsers tenzij 't op voetbal aankomt.
Het blijven Duitsers hoorquote:
Dat kan nog steeds. Ook al ben ik met 3-1 al tevreden.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 21:49 schreef Etcetera het volgende:
$(#($*#&@&@ voetballers $*#*#($()$()@@&)#_$
Ik had 4-1 gezegd
Preciesquote:
Dan is er ten minste nog een beetje spanning is zo'n saaie wedstrijd.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 21:59 schreef L.no het volgende:
Wat the hell is dit. Kijken jullie dit alleen maar om die punten?
Ook goed.quote:
Ik ben teleurgesteld in je Luc.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 22:03 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dan is er ten minste nog een beetje spanning is zo'n saaie wedstrijd.
Ik zal het nog mooier maken: ik kijk helemaal niet op het momentquote:Op vrijdag 18 juni 2010 21:59 schreef L.no het volgende:
Wat the hell is dit. Kijken jullie dit alleen maar om die punten?
quote:Op vrijdag 18 juni 2010 22:13 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik zal het nog mooier maken: ik kijk helemaal niet op het moment
Wat eet hij daar op?quote:
Daar kan ik niet mee zitten.quote:
Ik heb het al een aantal weken niet meer gekeken.quote:Hey trouwens, ik keek vandaag TMO. Was een leuke aflevering.
De url van het plaatje zegt dat hij het bewijs opeet.quote:
Je geeft helemaal niet om me!quote:Op vrijdag 18 juni 2010 22:16 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Daar kan ik niet mee zitten.![]()
Sommige dingen moet je uitbesteden.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 22:17 schreef L.no het volgende:
[..]
Je geeft helemaal niet om me!
Mijn hart!
quote:Op vrijdag 18 juni 2010 22:21 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Sommige dingen moet je uitbesteden.
In dit geval heb ik het uitbesteed aan Dean.
quote:Op vrijdag 18 juni 2010 22:21 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Sommige dingen moet je uitbesteden.
In dit geval heb ik het uitbesteed aan Dean.
Mja, hij toont wel interesse voor Dean.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 22:24 schreef jna het volgende:
[..]
Een luctortje, nu weet je hoe Dzjenn zich voelt
Oh, nu snap ik het.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 22:25 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik heb je uitbesteed aan Dean.
Het kwartje moest eerst ff omgerekend worden, voordat ie kon vallen?quote:
Mijn kwartje valt wel wat vaker laat. Komt omdat ik hem steeds moet zoeken aangezien we officieel geen kwartjes meer hebben.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 22:27 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Het kwartje moest eerst ff omgerekend worden, voordat ie kon vallen?
Ja, als Evert aan het praten is is het genietenquote:Op vrijdag 18 juni 2010 22:31 schreef L.no het volgende:
Hey hey, even een vraagje eh. Misschien klinkt het dom, maaruh.. wat hebben die commentatoren voor een nut? Zijn er echt mensen die hier interesse in hebben? Na 90 minuten naar een veld staren en dan hun gelul horen over de hele wedstrijd?
Serieus?quote:Op vrijdag 18 juni 2010 22:32 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ja, als Evert aan het praten is is het genieten
En alles is wel iets makkelijker te volgen...
quote:Op vrijdag 18 juni 2010 22:36 schreef The_Dean het volgende:
Ik ga maar eens slapen, morgen weer vroeg richting het warme zuiden
Doei
Dat stond nog in mijn lijsjte.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 22:35 schreef jna het volgende:
Dean, heeft L.no je al geleerd hier op te dansen?
quote:Op vrijdag 18 juni 2010 22:39 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]Ik wist niet dat je langs zou komen.
quote:Op vrijdag 18 juni 2010 22:39 schreef L.no het volgende:
[..]
Dat stond nog in mijn lijsjte.
Mja, hij weigert om te dansen. Hij doet het wel af en toe, mja.
Is makkelijker om katten als huisdier te hebben in zijn thuis.
Ja man, is een klassieker.quote:
quote:Op vrijdag 18 juni 2010 22:48 schreef L.no het volgende:
[..]
Ja man, is een klassieker.Heb jij nog tips? Om hem te laten dansen?
Jawel.quote:
Ik lieg heul niet.quote:
Hey ben jij er nog? Ik dacht dat je ging slapen?quote:
Dadelijk.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 23:10 schreef L.no het volgende:
[..]
Hey ben jij er nog? Ik dacht dat je ging slapen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |