quote:Op donderdag 17 juni 2010 14:07 schreef Isdatzo het volgende:
Ik heb zin om in de TT "de wedstrijd" te veranderen in "Rex".
quote:
SPOILER: NSFWOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Waar gaat het heen met de wetenschap...
Op donderdag 22 november 2012 00:14 schreef ondeugend het volgende:
liefdevolle gevoelens voor de duisternis
quote:Op donderdag 17 juni 2010 14:46 schreef Bravebart het volgende:
Wtf, in een presentatie over antilichamen enzo, komt er gewoon dit plaatje voorIk las antillianenSPOILER: NSFWOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Waar gaat het heen met de wetenschap...
Jawel, je keek.
quote:
Zei een collega ook al, maar ik denk dat Zuid Korea net te kort gaat komenquote:
quote:
quote:Op donderdag 17 juni 2010 15:57 schreef jna het volgende:
[..]
Is dat een zelfportret van toen je dacht wel door die boom heen te kunnen?
BB!quote:
Dan doe ik het zelf maar.quote:Op donderdag 17 juni 2010 16:01 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Zoiets.
't Is dat ik te lui ben om een neger-variant avn die smiley te maken.
quote:Op donderdag 17 juni 2010 16:19 schreef jna het volgende:
[..]
Dan doe ik het zelf maar.
[ afbeelding ]
Ik heb wel een 4 MB versie gevonden?quote:Op donderdag 17 juni 2010 16:33 schreef The_Dean het volgende:
Wie heeft dat nieuwe nummer van André van Duin?
Heb hem al van Jan gekregenquote:Op donderdag 17 juni 2010 16:41 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik heb wel een 4 MB versie gevonden?
Okeuh!quote:
Blijf eens van de BB smilie af jaquote:Op donderdag 17 juni 2010 17:11 schreef jna het volgende:
Ik verveelde me
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Minimaal zonetariefquote:Op donderdag 17 juni 2010 17:44 schreef DjRex89 het volgende:
Iemand die enig idee heeft wat die "min. zonetarief" inhoud?
[ afbeelding ]
Dat ze sowieso dat betaalt. Dus bij de bovenste betaal je sowieso ¤ 7,50.quote:Op donderdag 17 juni 2010 17:44 schreef DjRex89 het volgende:
Iemand die enig idee heeft wat die "min. zonetarief" inhoud?
[ afbeelding ]
Dat dacht ik alquote:Op donderdag 17 juni 2010 17:52 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Minimaal zonetariefDus je betaalt minimaal dat bedrag (dus 3 zones).
Luctorquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |