abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 14 november 2010 @ 22:23:27 #51
137676 TommyGun
Stik er maar in!
  Redactie Frontpage / Sport zondag 14 november 2010 @ 23:45:34 #52
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_88722911
Weber: "Hülkenberg vertrekt bij Williams"

Hülk bij Red Bull en Webber naar Renault misschien?
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_88724844
Hülkenberg en Vettel bij RBR. Als dat goed komt :P
“Being second is to be the first of the ones who lose.”
pi_88730261
Zet Kubica of Kobayashi maar in een van de topteams. Spektakel gegarandeerd! ^O^
  Redactie Frontpage / Sport maandag 15 november 2010 @ 12:28:14 #55
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_88733984
Barrichello blijft bij Williams: Barrichello ook in 2011 bij Williams

Vertrek Hülkenberg is nogmaals bevestigd
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_88736395
Jammer dat Williams zo'n talent als Hülkenberg geen tweede kans geeft. Ik hoop dat Maldonado volgend jaar ongelofelijk om zijn oren gereden gaat worden door Rubinho, zal geen probleem worden waarschijnlijk.
's Avonds een man, overdags rustig an
  maandag 15 november 2010 @ 14:09:23 #57
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_88737178
quote:
1s.gif Op maandag 15 november 2010 13:48 schreef Burnie88 het volgende:
Jammer dat Williams zo'n talent als Hülkenberg geen tweede kans geeft.
GPUpdate geeft als enige reden voor de breuk, dat: "Beide partijen konden het niet eens worden over een nieuw contract".
Williams heeft hem dus niet de laan uitgestuurd?
pi_88737434
Hülkenberg bracht waarschijnlijk gewoon te weinig geld mee. Ik hoop echt voor hem dat hij snel een ander zitje vind bij Red Bull/Renault. Hij hoort echt wel thuis in de F1. Ik zou het jammer vinden als hij geen stoeltje kan vinden of bij één van de nieuwe teams moet rijden.
“Being second is to be the first of the ones who lose.”
pi_88738170
Inderdaad, het is gewoon een kwestie van geld. Ook bij Williams hebben ze last van de economische omstandigheden.

Ik hoop ook dat Nico niet bij een HRT of Virgin terecht komt, maar anderzijds vind ik meteen een Red Bull ook te veel van het goede. Hij zou eigenlijk een 2e seizoen moeten meedraaien met een team als Williams om zich daadwerkelijk in de kijker te rijden. Misschien dat Sauber of Toro Rosso iets zou wezen voor hem?
's Avonds een man, overdags rustig an
pi_88738597
Renault alleen verder als motorenleverancier?

quote:
Renault zal aankomende woensdag zijn aandelen in het F1-team uit Enstone van de hand doen. De afgelopen dagen werd al gesuggereerd dat de Fransen hun activiteiten in de Formule 1 flink terug willen schroeven. Met de verkoop van de aandelen lijkt deze beslissing definitief.

Volgens het Franse Le Figaro wordt het aandeel van 25 procent in de renstal overgenomen door Proton, de eigenaar van Group Lotus. De fabrikant uit Groot-Brittannië zou daarmee ook titelsponsor worden voor dertig miljoen euro per jaar.

Renault zal volgens de Franse krant verdergaan als motorenleverancier van het nieuwe Lotus-Renault, Red Bull en het huidige Lotus Racing.
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
pi_88742255
quote:
1s.gif Op maandag 15 november 2010 13:48 schreef Burnie88 het volgende:
Jammer dat Williams zo'n talent als Hülkenberg geen tweede kans geeft. Ik hoop dat Maldonado volgend jaar ongelofelijk om zijn oren gereden gaat worden door Rubinho, zal geen probleem worden waarschijnlijk.
Zoals Barrichello dit seizoen ook bij Hulkenberg deed, maar dan net ietsje erger, zoiets? Hulkenberg mag best een talent zijn, toch moest hij veelal het onderspit delven tegen de middelmaat van Barrichello.
pi_88744169
quote:
1s.gif Op maandag 15 november 2010 16:26 schreef wimderon het volgende:

[..]



Zoals Barrichello dit seizoen ook bij Hulkenberg deed, maar dan net ietsje erger, zoiets? Hulkenberg mag best een talent zijn, toch moest hij veelal het onderspit delven tegen de middelmaat van Barrichello.
Dat vind ik niet zo gek als je tijdens het seizoen niet mag testen. Hetzelfde geldt voor mannen als Petrov en Di Grassi. Zij waren vaak tegen het einde van een raceweekend net zo snel als hun teamgenoten in rondetijden (tijdens de race dus). Maar je moet juist op zaterdag snel zijn en wanneer je de kans niet krijgt om te gewennen aan een bolide, een team en specifieke omstandigheden, dan geef ik heel weinig talenten de kans om zichzelf te bewijzen.

Laten we eerlijk zijn; vorig jaar was Hülkenberg de koning in de GP2, daarvoor al in de F3 en A1GP, dan kun je echt wel wat.

En Maldonado? Ja die is ook GP2-kampioen dus die kan wat, maar hij heeft daar veel langer over gedaan en hij heeft veel meer hulp van buitenaf gekregen.

Wat dat betreft is het maar te hopen dat het snel weer wat beter gaat met de economie. In tijden van een goede economie krijgen echt talenten tenminste de kans omdat geld niet meer de belangrijkste drijfveer is om in te stappen bij een team.
's Avonds een man, overdags rustig an
pi_88751236
quote:
1s.gif Op maandag 15 november 2010 14:09 schreef Kleffe_Dop het volgende:

[..]


GPUpdate geeft als enige reden voor de breuk, dat: "Beide partijen konden het niet eens worden over een nieuw contract".
Williams heeft hem dus niet de laan uitgestuurd?
quote:
AUTOSPORT understands Williams was looking to sign Hulkenberg to a multi-year deal that would have placed him with the HRT team for the 2011 season, which the German declined.
Kortom, bij HRT zullen we hem waarschijnlijk niet zien. Hoop dat hij alsnog ergens anders terecht komt.
  maandag 15 november 2010 @ 20:28:34 #64
144695 Sinister-D-
NL'er in België
pi_88753056
Was daarstraks nog aan het denken over een overstap van Webber naar Renault, en bedacht me ineens dat Webber Briatore lang als manager heeft gehad. Heeft Webber hem nog steeds als manager, en zou renault dan überhaupt nog met Briatore willen onderhandelen als Webber daadwerkelijk weg zou willen bij RBR?
Inwoner van Verenigd Limburgia! [i]Waar in 't bronsgroen eikenhout, 't nachtegaaltje zingt.[/i]
pi_88764494
quote:
1s.gif Op maandag 15 november 2010 17:17 schreef Burnie88 het volgende:

[..]


Dat vind ik niet zo gek als je tijdens het seizoen niet mag testen. Hetzelfde geldt voor mannen als Petrov en Di Grassi. Zij waren vaak tegen het einde van een raceweekend net zo snel als hun teamgenoten in rondetijden (tijdens de race dus). Maar je moet juist op zaterdag snel zijn en wanneer je de kans niet krijgt om te gewennen aan een bolide, een team en specifieke omstandigheden, dan geef ik heel weinig talenten de kans om zichzelf te bewijzen.

Laten we eerlijk zijn; vorig jaar was Hülkenberg de koning in de GP2, daarvoor al in de F3 en A1GP, dan kun je echt wel wat.

En Maldonado? Ja die is ook GP2-kampioen dus die kan wat, maar hij heeft daar veel langer over gedaan en hij heeft veel meer hulp van buitenaf gekregen.

Wat dat betreft is het maar te hopen dat het snel weer wat beter gaat met de economie. In tijden van een goede economie krijgen echt talenten tenminste de kans omdat geld niet meer de belangrijkste drijfveer is om in te stappen bij een team.
Het is gewoon niet altijd 1+1. De GP2 is iets heel anders dan de F1. Kobayashi stapt vorig jaar op het einde in en doet het vanaf het eerste moment goed. Was dat zo'n groot talent vooraf?

Laat ik duidelijk zijn dat ik ook totaal niks met paydrivers heb, maar Hulkenberg heeft het ook gewoon niet laten zien. Als hij écht wat had laten zien had Williams hem echt wel willen houden, ook in deze tijden.
  dinsdag 16 november 2010 @ 09:14:19 #66
131800 Tarado
capô de fusca
pi_88768920
quote:
1s.gif Op maandag 15 november 2010 23:59 schreef wimderon het volgende:

[..]



Het is gewoon niet altijd 1+1. De GP2 is iets heel anders dan de F1. Kobayashi stapt vorig jaar op het einde in en doet het vanaf het eerste moment goed. Was dat zo'n groot talent vooraf?

Laat ik duidelijk zijn dat ik ook totaal niks met paydrivers heb, maar Hulkenberg heeft het ook gewoon niet laten zien. Als hij écht wat had laten zien had Williams hem echt wel willen houden, ook in deze tijden.
ben ik met je eens, het gaat erom als non pay driver dat je dat compenseert met de punten die je binnen haalt, dat waren er te weinig en bij Williams kunnen ze zich dat niet veroorloven.
pi_88771656
quote:
1s.gif Op maandag 15 november 2010 20:28 schreef Sinister-D- het volgende:
Was daarstraks nog aan het denken over een overstap van Webber naar Renault, en bedacht me ineens dat Webber Briatore lang als manager heeft gehad. Heeft Webber hem nog steeds als manager, en zou renault dan überhaupt nog met Briatore willen onderhandelen als Webber daadwerkelijk weg zou willen bij RBR?
Nee, want Briatore mag geen manager meer zijn van F1 coureurs, omdat die anders geen superlicentie zouden krijgen.
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
pi_88774834
Van der Garde wordt nu genoemd als mogelijke opvolger van Hulkenberg, doordat McGregor de sponsordeal verlengt terwijl verwacht werd dat McGregor juist zou stoppen.
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
  dinsdag 16 november 2010 @ 13:53:40 #69
67174 Dos37
Come on Twente
pi_88776988
Williams is wel een leuk team.
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
pi_88782934
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2010 09:14 schreef Tarado het volgende:

[..]



ben ik met je eens, het gaat erom als non pay driver dat je dat compenseert met de punten die je binnen haalt, dat waren er te weinig en bij Williams kunnen ze zich dat niet veroorloven.
Aan de andere kant zoveel meters heeft hij voor dit seizoen niet in een F1 auto kunnen maken. Dan vind ik het persoonlijk ook niet vreemd dat je aan het begin van het seizoen niet zoveel punten scoort. Ik vond Hülkenberg het in de tweede helft van het seizoen een stuk beter doen. Met als toppunt natuurlijk zijn pole in een Williams. Wat mij betreft heeft hij zich wel echt bewezen. In de laatste races zat hij echt niet ver achter of misschien zelfs wel voor Barrichello, die toch wel bakken met ervaring heeft. De eerste races was het gewoon niet eerlijk vergelijken tussen die twee, want zoveel ervaring als dat Barrichello had zo weinig had Hülkenberg.

Ik hoop echt dat hij in de F1 blijft, want ik zie die jongen dan nog wel eens een kampioenschap pakken.
“Being second is to be the first of the ones who lose.”
  dinsdag 16 november 2010 @ 16:24:21 #71
131800 Tarado
capô de fusca
pi_88783172
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2010 16:19 schreef Waffle het volgende:

[..]


Aan de andere kant zoveel meters heeft hij voor dit seizoen niet in een F1 auto kunnen maken. Dan vind ik het persoonlijk ook niet vreemd dat je aan het begin van het seizoen niet zoveel punten scoort. Ik vond Hülkenberg het in de tweede helft van het seizoen een stuk beter doen. Met als toppunt natuurlijk zijn pole in een Williams. Wat mij betreft heeft hij zich wel echt bewezen. In de laatste races zat hij echt niet ver achter of misschien zelfs wel voor Barrichello, die toch wel bakken met ervaring heeft. De eerste races was het gewoon niet eerlijk vergelijken tussen die twee, want zoveel ervaring als dat Barrichello had zo weinig had Hülkenberg.

Ik hoop echt dat hij in de F1 blijft, want ik zie die jongen dan nog wel eens een kampioenschap pakken.
Ik zeg ook niet dat hij slecht is, maar ze hebben met Barichello iemand die geld kost maar veel technische input heeft waar ze tevreden over zijn omdat dat de auto sneller maakt, helaas hebben ze daarnaast iemand nodig die geld inbrengt of voor ze verdient in de vorm van punten, het is puur een economisch verhaal
  dinsdag 16 november 2010 @ 17:34:31 #72
144695 Sinister-D-
NL'er in België
pi_88786286
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2010 11:14 schreef sasquatsch het volgende:

[..]



Nee, want Briatore mag geen manager meer zijn van F1 coureurs, omdat die anders geen superlicentie zouden krijgen.
Dat was in het begin ja. Maar een Franse rechter heeft toen geoordeeld dat de straf die de FIA oplegde niet rechtsgeldig was, en de straf werd opgeschort.
Inwoner van Verenigd Limburgia! [i]Waar in 't bronsgroen eikenhout, 't nachtegaaltje zingt.[/i]
  donderdag 18 november 2010 @ 10:15:39 #73
131800 Tarado
capô de fusca
pi_88854046
Nov.18 (GMM) Nico Hulkenberg's manager has hit out at Williams for taking so long to oust the 23-year-old ahead of the 2011 season.
quote:
Auto Motor und Sport in Germany is reporting that the British team's chairman Adam Parr only told the German and his manager Willi Weber that he will not be racing next year in the darkness after last Sunday's Abu Dhabi season finale.

Apparently so late was the decision communicated that Hulkenberg was planning a longer stay in the Middle East ahead of the first Pirelli test late this week.

Williams confirmed only on Wednesday that Rubens Barrichello will now be doing the tyre testing alone.

"I have not been handled like this for the last 20 years," said Weber, referring to his two-decade involvement in F1 since Michael Schumacher entered the sport at the beginning of the 90s.

"I wouldn't have minded if they came clean and said 'We need money so we can no longer afford Nico'. But instead we are at the last second where we have hardly any time to look elsewhere," he added.

It is believed that Renault is no longer an option for Hulkenberg, given the Russian government's reported decision to pour more backing into Vitaly Petrov's coffers for 2011.

German reports mention Force India and Lotus as possibilities, but Ferrari and Weber have officially denied the reported link between Hulkenberg and Felipe Massa's confirmed cockpit.
http://www.f1reports.com/f1/article/8580/
pi_88855591
Kolles wants Valsecchi for 2011 HRT seat
quote:
Davide Valsecchi is a candidate to race with the HRT team in 2011 if he can find enough funding.

Alongside Pastor Maldonado and Josef Kral, the 23-year-old Italian was comfortably the quickest of the young runners with the Spanish outfit in Abu Dhabi this week.
HRT seat to cost de la Rosa millions
quote:
"Pedro wants to come, but it depends very much on the support. Without money
, there is no place for him. We can't allow ourselves a luxury like that.

"He needs to contribute about eight or ten million. We have spoken with companies to try to attract sponsors, and we would like to have two Spanish drivers for our identity and someone like Pedro who can give us some direction for 2012," Carabante said on Cadena Ser radio.
Petrov on verge of new Renault deal

quote:
Vitaly Petrov is close to a deal that will secure his future at the Renault team, AUTOSPORT has learned, with the outfit's chiefs now convinced he has done enough to justify keeping his seat for 2011.

Although the latter part of Petrov's season was marred by a series of errors and accidents, he redeemed himself in the Abu Dhabi Grand Prix with a strong drive under intense pressure from world title hopeful Fernando Alonso.
En een flinke zak met roebels, volgens de geruchten.
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
  maandag 22 november 2010 @ 14:45:06 #75
131800 Tarado
capô de fusca
pi_89012817
"Hearing that Hulkenberg is likely Mercedes reserve driver in 2011. Same manager as Schumacher."

legardj Jonathan Legard
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')