abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 14 november 2010 @ 22:23:27 #51
137676 TommyGun
Stik er maar in!
  Redactie Frontpage / Sport zondag 14 november 2010 @ 23:45:34 #52
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_88722911
Weber: "Hülkenberg vertrekt bij Williams"

Hülk bij Red Bull en Webber naar Renault misschien?
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_88724844
Hülkenberg en Vettel bij RBR. Als dat goed komt :P
“Being second is to be the first of the ones who lose.”
pi_88730261
Zet Kubica of Kobayashi maar in een van de topteams. Spektakel gegarandeerd! ^O^
  Redactie Frontpage / Sport maandag 15 november 2010 @ 12:28:14 #55
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_88733984
Barrichello blijft bij Williams: Barrichello ook in 2011 bij Williams

Vertrek Hülkenberg is nogmaals bevestigd
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_88736395
Jammer dat Williams zo'n talent als Hülkenberg geen tweede kans geeft. Ik hoop dat Maldonado volgend jaar ongelofelijk om zijn oren gereden gaat worden door Rubinho, zal geen probleem worden waarschijnlijk.
's Avonds een man, overdags rustig an
  maandag 15 november 2010 @ 14:09:23 #57
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_88737178
quote:
1s.gif Op maandag 15 november 2010 13:48 schreef Burnie88 het volgende:
Jammer dat Williams zo'n talent als Hülkenberg geen tweede kans geeft.
GPUpdate geeft als enige reden voor de breuk, dat: "Beide partijen konden het niet eens worden over een nieuw contract".
Williams heeft hem dus niet de laan uitgestuurd?
pi_88737434
Hülkenberg bracht waarschijnlijk gewoon te weinig geld mee. Ik hoop echt voor hem dat hij snel een ander zitje vind bij Red Bull/Renault. Hij hoort echt wel thuis in de F1. Ik zou het jammer vinden als hij geen stoeltje kan vinden of bij één van de nieuwe teams moet rijden.
“Being second is to be the first of the ones who lose.”
pi_88738170
Inderdaad, het is gewoon een kwestie van geld. Ook bij Williams hebben ze last van de economische omstandigheden.

Ik hoop ook dat Nico niet bij een HRT of Virgin terecht komt, maar anderzijds vind ik meteen een Red Bull ook te veel van het goede. Hij zou eigenlijk een 2e seizoen moeten meedraaien met een team als Williams om zich daadwerkelijk in de kijker te rijden. Misschien dat Sauber of Toro Rosso iets zou wezen voor hem?
's Avonds een man, overdags rustig an
pi_88738597
Renault alleen verder als motorenleverancier?

quote:
Renault zal aankomende woensdag zijn aandelen in het F1-team uit Enstone van de hand doen. De afgelopen dagen werd al gesuggereerd dat de Fransen hun activiteiten in de Formule 1 flink terug willen schroeven. Met de verkoop van de aandelen lijkt deze beslissing definitief.

Volgens het Franse Le Figaro wordt het aandeel van 25 procent in de renstal overgenomen door Proton, de eigenaar van Group Lotus. De fabrikant uit Groot-Brittannië zou daarmee ook titelsponsor worden voor dertig miljoen euro per jaar.

Renault zal volgens de Franse krant verdergaan als motorenleverancier van het nieuwe Lotus-Renault, Red Bull en het huidige Lotus Racing.
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
pi_88742255
quote:
1s.gif Op maandag 15 november 2010 13:48 schreef Burnie88 het volgende:
Jammer dat Williams zo'n talent als Hülkenberg geen tweede kans geeft. Ik hoop dat Maldonado volgend jaar ongelofelijk om zijn oren gereden gaat worden door Rubinho, zal geen probleem worden waarschijnlijk.
Zoals Barrichello dit seizoen ook bij Hulkenberg deed, maar dan net ietsje erger, zoiets? Hulkenberg mag best een talent zijn, toch moest hij veelal het onderspit delven tegen de middelmaat van Barrichello.
pi_88744169
quote:
1s.gif Op maandag 15 november 2010 16:26 schreef wimderon het volgende:

[..]



Zoals Barrichello dit seizoen ook bij Hulkenberg deed, maar dan net ietsje erger, zoiets? Hulkenberg mag best een talent zijn, toch moest hij veelal het onderspit delven tegen de middelmaat van Barrichello.
Dat vind ik niet zo gek als je tijdens het seizoen niet mag testen. Hetzelfde geldt voor mannen als Petrov en Di Grassi. Zij waren vaak tegen het einde van een raceweekend net zo snel als hun teamgenoten in rondetijden (tijdens de race dus). Maar je moet juist op zaterdag snel zijn en wanneer je de kans niet krijgt om te gewennen aan een bolide, een team en specifieke omstandigheden, dan geef ik heel weinig talenten de kans om zichzelf te bewijzen.

Laten we eerlijk zijn; vorig jaar was Hülkenberg de koning in de GP2, daarvoor al in de F3 en A1GP, dan kun je echt wel wat.

En Maldonado? Ja die is ook GP2-kampioen dus die kan wat, maar hij heeft daar veel langer over gedaan en hij heeft veel meer hulp van buitenaf gekregen.

Wat dat betreft is het maar te hopen dat het snel weer wat beter gaat met de economie. In tijden van een goede economie krijgen echt talenten tenminste de kans omdat geld niet meer de belangrijkste drijfveer is om in te stappen bij een team.
's Avonds een man, overdags rustig an
pi_88751236
quote:
1s.gif Op maandag 15 november 2010 14:09 schreef Kleffe_Dop het volgende:

[..]


GPUpdate geeft als enige reden voor de breuk, dat: "Beide partijen konden het niet eens worden over een nieuw contract".
Williams heeft hem dus niet de laan uitgestuurd?
quote:
AUTOSPORT understands Williams was looking to sign Hulkenberg to a multi-year deal that would have placed him with the HRT team for the 2011 season, which the German declined.
Kortom, bij HRT zullen we hem waarschijnlijk niet zien. Hoop dat hij alsnog ergens anders terecht komt.
  maandag 15 november 2010 @ 20:28:34 #64
144695 Sinister-D-
NL'er in België
pi_88753056
Was daarstraks nog aan het denken over een overstap van Webber naar Renault, en bedacht me ineens dat Webber Briatore lang als manager heeft gehad. Heeft Webber hem nog steeds als manager, en zou renault dan überhaupt nog met Briatore willen onderhandelen als Webber daadwerkelijk weg zou willen bij RBR?
Inwoner van Verenigd Limburgia! [i]Waar in 't bronsgroen eikenhout, 't nachtegaaltje zingt.[/i]
pi_88764494
quote:
1s.gif Op maandag 15 november 2010 17:17 schreef Burnie88 het volgende:

[..]


Dat vind ik niet zo gek als je tijdens het seizoen niet mag testen. Hetzelfde geldt voor mannen als Petrov en Di Grassi. Zij waren vaak tegen het einde van een raceweekend net zo snel als hun teamgenoten in rondetijden (tijdens de race dus). Maar je moet juist op zaterdag snel zijn en wanneer je de kans niet krijgt om te gewennen aan een bolide, een team en specifieke omstandigheden, dan geef ik heel weinig talenten de kans om zichzelf te bewijzen.

Laten we eerlijk zijn; vorig jaar was Hülkenberg de koning in de GP2, daarvoor al in de F3 en A1GP, dan kun je echt wel wat.

En Maldonado? Ja die is ook GP2-kampioen dus die kan wat, maar hij heeft daar veel langer over gedaan en hij heeft veel meer hulp van buitenaf gekregen.

Wat dat betreft is het maar te hopen dat het snel weer wat beter gaat met de economie. In tijden van een goede economie krijgen echt talenten tenminste de kans omdat geld niet meer de belangrijkste drijfveer is om in te stappen bij een team.
Het is gewoon niet altijd 1+1. De GP2 is iets heel anders dan de F1. Kobayashi stapt vorig jaar op het einde in en doet het vanaf het eerste moment goed. Was dat zo'n groot talent vooraf?

Laat ik duidelijk zijn dat ik ook totaal niks met paydrivers heb, maar Hulkenberg heeft het ook gewoon niet laten zien. Als hij écht wat had laten zien had Williams hem echt wel willen houden, ook in deze tijden.
  dinsdag 16 november 2010 @ 09:14:19 #66
131800 Tarado
capô de fusca
pi_88768920
quote:
1s.gif Op maandag 15 november 2010 23:59 schreef wimderon het volgende:

[..]



Het is gewoon niet altijd 1+1. De GP2 is iets heel anders dan de F1. Kobayashi stapt vorig jaar op het einde in en doet het vanaf het eerste moment goed. Was dat zo'n groot talent vooraf?

Laat ik duidelijk zijn dat ik ook totaal niks met paydrivers heb, maar Hulkenberg heeft het ook gewoon niet laten zien. Als hij écht wat had laten zien had Williams hem echt wel willen houden, ook in deze tijden.
ben ik met je eens, het gaat erom als non pay driver dat je dat compenseert met de punten die je binnen haalt, dat waren er te weinig en bij Williams kunnen ze zich dat niet veroorloven.
pi_88771656
quote:
1s.gif Op maandag 15 november 2010 20:28 schreef Sinister-D- het volgende:
Was daarstraks nog aan het denken over een overstap van Webber naar Renault, en bedacht me ineens dat Webber Briatore lang als manager heeft gehad. Heeft Webber hem nog steeds als manager, en zou renault dan überhaupt nog met Briatore willen onderhandelen als Webber daadwerkelijk weg zou willen bij RBR?
Nee, want Briatore mag geen manager meer zijn van F1 coureurs, omdat die anders geen superlicentie zouden krijgen.
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
pi_88774834
Van der Garde wordt nu genoemd als mogelijke opvolger van Hulkenberg, doordat McGregor de sponsordeal verlengt terwijl verwacht werd dat McGregor juist zou stoppen.
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
  dinsdag 16 november 2010 @ 13:53:40 #69
67174 Dos37
Come on Twente
pi_88776988
Williams is wel een leuk team.
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
pi_88782934
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2010 09:14 schreef Tarado het volgende:

[..]



ben ik met je eens, het gaat erom als non pay driver dat je dat compenseert met de punten die je binnen haalt, dat waren er te weinig en bij Williams kunnen ze zich dat niet veroorloven.
Aan de andere kant zoveel meters heeft hij voor dit seizoen niet in een F1 auto kunnen maken. Dan vind ik het persoonlijk ook niet vreemd dat je aan het begin van het seizoen niet zoveel punten scoort. Ik vond Hülkenberg het in de tweede helft van het seizoen een stuk beter doen. Met als toppunt natuurlijk zijn pole in een Williams. Wat mij betreft heeft hij zich wel echt bewezen. In de laatste races zat hij echt niet ver achter of misschien zelfs wel voor Barrichello, die toch wel bakken met ervaring heeft. De eerste races was het gewoon niet eerlijk vergelijken tussen die twee, want zoveel ervaring als dat Barrichello had zo weinig had Hülkenberg.

Ik hoop echt dat hij in de F1 blijft, want ik zie die jongen dan nog wel eens een kampioenschap pakken.
“Being second is to be the first of the ones who lose.”
  dinsdag 16 november 2010 @ 16:24:21 #71
131800 Tarado
capô de fusca
pi_88783172
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2010 16:19 schreef Waffle het volgende:

[..]


Aan de andere kant zoveel meters heeft hij voor dit seizoen niet in een F1 auto kunnen maken. Dan vind ik het persoonlijk ook niet vreemd dat je aan het begin van het seizoen niet zoveel punten scoort. Ik vond Hülkenberg het in de tweede helft van het seizoen een stuk beter doen. Met als toppunt natuurlijk zijn pole in een Williams. Wat mij betreft heeft hij zich wel echt bewezen. In de laatste races zat hij echt niet ver achter of misschien zelfs wel voor Barrichello, die toch wel bakken met ervaring heeft. De eerste races was het gewoon niet eerlijk vergelijken tussen die twee, want zoveel ervaring als dat Barrichello had zo weinig had Hülkenberg.

Ik hoop echt dat hij in de F1 blijft, want ik zie die jongen dan nog wel eens een kampioenschap pakken.
Ik zeg ook niet dat hij slecht is, maar ze hebben met Barichello iemand die geld kost maar veel technische input heeft waar ze tevreden over zijn omdat dat de auto sneller maakt, helaas hebben ze daarnaast iemand nodig die geld inbrengt of voor ze verdient in de vorm van punten, het is puur een economisch verhaal
  dinsdag 16 november 2010 @ 17:34:31 #72
144695 Sinister-D-
NL'er in België
pi_88786286
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2010 11:14 schreef sasquatsch het volgende:

[..]



Nee, want Briatore mag geen manager meer zijn van F1 coureurs, omdat die anders geen superlicentie zouden krijgen.
Dat was in het begin ja. Maar een Franse rechter heeft toen geoordeeld dat de straf die de FIA oplegde niet rechtsgeldig was, en de straf werd opgeschort.
Inwoner van Verenigd Limburgia! [i]Waar in 't bronsgroen eikenhout, 't nachtegaaltje zingt.[/i]
  donderdag 18 november 2010 @ 10:15:39 #73
131800 Tarado
capô de fusca
pi_88854046
Nov.18 (GMM) Nico Hulkenberg's manager has hit out at Williams for taking so long to oust the 23-year-old ahead of the 2011 season.
quote:
Auto Motor und Sport in Germany is reporting that the British team's chairman Adam Parr only told the German and his manager Willi Weber that he will not be racing next year in the darkness after last Sunday's Abu Dhabi season finale.

Apparently so late was the decision communicated that Hulkenberg was planning a longer stay in the Middle East ahead of the first Pirelli test late this week.

Williams confirmed only on Wednesday that Rubens Barrichello will now be doing the tyre testing alone.

"I have not been handled like this for the last 20 years," said Weber, referring to his two-decade involvement in F1 since Michael Schumacher entered the sport at the beginning of the 90s.

"I wouldn't have minded if they came clean and said 'We need money so we can no longer afford Nico'. But instead we are at the last second where we have hardly any time to look elsewhere," he added.

It is believed that Renault is no longer an option for Hulkenberg, given the Russian government's reported decision to pour more backing into Vitaly Petrov's coffers for 2011.

German reports mention Force India and Lotus as possibilities, but Ferrari and Weber have officially denied the reported link between Hulkenberg and Felipe Massa's confirmed cockpit.
http://www.f1reports.com/f1/article/8580/
pi_88855591
Kolles wants Valsecchi for 2011 HRT seat
quote:
Davide Valsecchi is a candidate to race with the HRT team in 2011 if he can find enough funding.

Alongside Pastor Maldonado and Josef Kral, the 23-year-old Italian was comfortably the quickest of the young runners with the Spanish outfit in Abu Dhabi this week.
HRT seat to cost de la Rosa millions
quote:
"Pedro wants to come, but it depends very much on the support. Without money
, there is no place for him. We can't allow ourselves a luxury like that.

"He needs to contribute about eight or ten million. We have spoken with companies to try to attract sponsors, and we would like to have two Spanish drivers for our identity and someone like Pedro who can give us some direction for 2012," Carabante said on Cadena Ser radio.
Petrov on verge of new Renault deal

quote:
Vitaly Petrov is close to a deal that will secure his future at the Renault team, AUTOSPORT has learned, with the outfit's chiefs now convinced he has done enough to justify keeping his seat for 2011.

Although the latter part of Petrov's season was marred by a series of errors and accidents, he redeemed himself in the Abu Dhabi Grand Prix with a strong drive under intense pressure from world title hopeful Fernando Alonso.
En een flinke zak met roebels, volgens de geruchten.
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
  maandag 22 november 2010 @ 14:45:06 #75
131800 Tarado
capô de fusca
pi_89012817
"Hearing that Hulkenberg is likely Mercedes reserve driver in 2011. Same manager as Schumacher."

legardj Jonathan Legard
pi_89018304
Jammer ik gunde hem echt wel een race zitje. Ik denk dat hij in 2012 sowieso wel ergens aan de bak kan als de contracten van Massa, Webber, Barrichello en dergelijke aflopen.
“Being second is to be the first of the ones who lose.”
  maandag 22 november 2010 @ 17:10:42 #77
67174 Dos37
Come on Twente
pi_89018595
Hoe staat het eigenlijk met de TT? Is er een reële kans dat Kimi terug komt?
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
pi_89019167
quote:
1s.gif Op maandag 22 november 2010 17:10 schreef Dos37 het volgende:
Hoe staat het eigenlijk met de TT? Is er een reële kans dat Kimi terug komt?
Vrees,helaas van niet..
Zou hem graag in die 2de Redbull willen zien!
" If I knew I couldn't win races, I would have stayed in the States."
pi_89021179
Eerlijk gezegd mis ik Räikkönen absoluut niet. Oké, hij had een mooie rijstijl, maar daarbuiten was het gewoon een enorm saaie lulhannis. In de WRC is hij helemaal op zijn plek tussen de Finnen. Ik zou dan liever een man met charisma als Irvine of Coulthard terug zien komen, maar dat gaat heel zeker niet gebeuren :P

Zou Bottas nog een keer de kans krijgen? 2 Keer de Masters winnen, maar geen stoeltje in de F1 krijgen is absoluut een unicum.
's Avonds een man, overdags rustig an
pi_89028548
quote:
1s.gif Op maandag 22 november 2010 17:25 schreef SjaakVilleneuve het volgende:

[..]


Vrees,helaas van niet..
Zou hem graag in die 2de Redbull willen zien!
Ik ook!!!
I killed. But I didn't just kill fifty, I didn't kill a hundred. I killed TEN thousand! And I was good at it. It wasn't for vengeance, it wasn't for greed. It was because...I liked it
Let us leave, no trace of tears upon our dead faces
  maandag 22 november 2010 @ 21:28:35 #81
49501 4-elements
Arrectis Auribus
pi_89030132
quote:
1s.gif Op maandag 22 november 2010 20:56 schreef ArcticBlizzard het volgende:

[..]


Ik ook!!!
Alsof Webber RBR zou verlaten...
That's history. I say history because it happened in the past.
Murray Walker
  maandag 22 november 2010 @ 22:56:50 #82
144695 Sinister-D-
NL'er in België
pi_89035040
quote:
1s.gif Op maandag 22 november 2010 18:18 schreef Burnie88 het volgende:
Eerlijk gezegd mis ik Räikkönen absoluut niet. Oké, hij had een mooie rijstijl, maar daarbuiten was het gewoon een enorm saaie lulhannis. In de WRC is hij helemaal op zijn plek tussen de Finnen. Ik zou dan liever een man met charisma als Irvine of Coulthard terug zien komen, maar dat gaat heel zeker niet gebeuren :P

Zak hooi idd, en toch ''mis'' ik 'm wel. Maar eigenlijk alleen maar om de lompe manier hoe die met de pers omging. Of de beelden zoals met z'n Magnum en cola blikje in Maleisië vorig jaar :')
Maar op de baan heb ik 'm eerlijk gezegd niet gemist :{

quote:
1s.gif Op maandag 22 november 2010 21:28 schreef 4-elements het volgende:

[..]


Alsof Webber RBR zou verlaten...
Alsof Webber na volgend jaar nog een kans heeft om te rijden bij RBR na al zijn kritiek dit jaar :{
Inwoner van Verenigd Limburgia! [i]Waar in 't bronsgroen eikenhout, 't nachtegaaltje zingt.[/i]
  maandag 22 november 2010 @ 23:00:22 #83
131800 Tarado
capô de fusca
pi_89035250
Ik mis Kimi ook niet hoor, als we het over kadootjes hebben was zijn kampioenschap het wel, maar ik zie hem liever dan vele anderen die wel rijden en het zou leuk zijn nog een kampioen erbij volgend jaar
  maandag 22 november 2010 @ 23:02:36 #84
131800 Tarado
capô de fusca
pi_89035384
quote:
1s.gif Op maandag 22 november 2010 22:56 schreef Sinister-D- het volgende:

[..]



[..]

Alsof Webber na volgend jaar nog een kans heeft om te rijden bij RBR na al zijn kritiek dit jaar :{
Die rijdt echt wel voor RBR hoor, hij heeft de boel lekker scherp gehouden, dat is ook belangrijk gebleken en bovendien een aardig aandeel in de constructeurstitel
  dinsdag 23 november 2010 @ 01:01:02 #85
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_89039947
Ik zie ook zo snel geen teams die mogelijk zitten te springen om de diensten van Kimi. Het ligt allemaal al redelijk vast voor 2011. :)
  dinsdag 23 november 2010 @ 08:30:52 #86
131800 Tarado
capô de fusca
pi_89042240
Update

The class of F1 2011 is as follows:

Red Bull-Renault
- Sebastian Vettel
- Mark Webber


McLaren-Mercedes
- Lewis Hamilton
- Jenson Button


Ferrari
- Fernando Alonso
- Felipe Massa


Mercedes GP
- Michael Schumacher
- Nico Rosberg


Renault
- Robert Kubica

Vitaly Petrov?
Adrian Sutil?
Timo Glock?
Nico Hülkenberg?
Nick Heidfeld?

Williams-Cosworth
- Rubens Barrichello

Pastor Maldonado?

Force India-Mercedes
Adrian Sutil?
Vitantonio Liuzzi?
Paul di Resta?
Karun Chandhok?
Nick Heidfeld?

Sauber-Ferrari
- Kamui Kobayashi
- Sergio Pérez


Toro Rosso-Ferrari
- Jaime Alguersuari
- Sébastien Buemi


Lotus-Renault
Heikki Kovalainen?
Jarno Trulli?
Bruno Senna?
Giedo van der Garde?

Hispania-Cosworth
Christian Klien?
Bruno Senna?
Pedro de la Rosa?
Nico Hülkenberg?

Virgin-Cosworth
Timo Glock?
Giedo van der Garde?
Jérôme d'Ambrosio?
Lucas di Grassi?

http://www.gpupdate.net/e(...)-the-line-up-so-far/
pi_89046280
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
  dinsdag 23 november 2010 @ 22:19:54 #88
144695 Sinister-D-
NL'er in België
pi_89073105
quote:
1s.gif Op maandag 22 november 2010 23:02 schreef Tarado het volgende:

[..]

Die rijdt echt wel voor RBR hoor, hij heeft de boel lekker scherp gehouden, dat is ook belangrijk gebleken en bovendien een aardig aandeel in de constructeurstitel
Ik bedoel dan ook in 2012 ;) Denk dat Algedinges of Ricciardo dan wel in die bak zit.
Voor volgend jaar zit die idd gebakken, maar ik zie hem aan het eind van komend jaar vertrekken met als excuus van RBR dat ze 'm bedanken voor de bewezen diensten maar toch een jong rijders paar willen hebben met het oog op de toekomst.
Inwoner van Verenigd Limburgia! [i]Waar in 't bronsgroen eikenhout, 't nachtegaaltje zingt.[/i]
pi_89094079
quote:
1s.gif Op maandag 22 november 2010 18:18 schreef Burnie88 het volgende:
Eerlijk gezegd mis ik Räikkönen absoluut niet. Oké, hij had een mooie rijstijl, maar daarbuiten was het gewoon een enorm saaie lulhannis. In de WRC is hij helemaal op zijn plek tussen de Finnen. Ik zou dan liever een man met charisma als Irvine of Coulthard terug zien komen, maar dat gaat heel zeker niet gebeuren :P

Zou Bottas nog een keer de kans krijgen? 2 Keer de Masters winnen, maar geen stoeltje in de F1 krijgen is absoluut een unicum.
Een saaie lul ja, net als de rest van de renners van tegenwoordig. Er zijn geen persoonlijkheden meer in de F1. Irvine en Coulthard zijn van een andere generatie. Mooie controversiële uitspraken, bovenop de rem gaan staan voor Schumacher. Vroeger was het helemaal mooi als Keke Rosberg tijdens de kwalificatie gewoon een peuk stond te roken in de pit.

Het is goed dat F1 veiliger is geworden maar dat het veiliger is dan de openbare weg gaat ten koste van de charme. Doodgaan was vroeger een optie en dat maakt een sport indrukwekkender. Net als met 90 km/h een natte afdaling ingaan bij wielrennen.
  woensdag 24 november 2010 @ 16:03:12 #90
131800 Tarado
capô de fusca
pi_89098206
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 november 2010 22:19 schreef Sinister-D- het volgende:

[..]

Ik bedoel dan ook in 2012 ;) Denk dat Algedinges of Ricciardo dan wel in die bak zit.
Voor volgend jaar zit die idd gebakken, maar ik zie hem aan het eind van komend jaar vertrekken met als excuus van RBR dat ze 'm bedanken voor de bewezen diensten maar toch een jong rijders paar willen hebben met het oog op de toekomst.
:) Ik had het niet goed gelezen, maar inderdaad voor 2012 zal het moeilijk worden bij RBR, ik denk dat hij stopt na 2011 of er moet nog een buidel met geld elders te verdienen zijn.
pi_89334296
Even wat silly season geruchten van Joe Saward

Lotus Racing zal volgend jaar waarschijnlijk geen Lotus meer heten. Lotus had tijdens de Abu Dhabi testen "Thank you Lotus fans" op de auto staan.

quote:
That may not amount to much in the way of hard evidence, but if the team was staying as Lotus no-one would bothered saying “Thank You Lotus Fans”. To me this suggests that the Lotus name will be switching to the Renault F1 team, although this is a complex story because if the team wants to change the chassis name it will be very costly, unless all the other teams agree.
...
In any case, Tony Fernandes will have had some kind of a pay-off, presumably with a confidentiality clause as he has stopped talking. What he will say is that we should watch the entry list for the team name.
Blijkbaar heeft WSR winnaar Mikhail Aleshin een deal met een team.

quote:
Renault World Series champion Mikhail Aleshin has told Russian news website gzt.ru that he has agreed a deal with an unnamed team. It is not clear what role this would be for but the obvious teams with potential vacancies are Lotus, Virgin, HRT, Force India and Renault. It is probably not Renault as team boss Gérard Lopez says that he has still to make a decision.
Hulkenberg toch bij Williams? Blijkbaar heeft het alleen met geld te maken. Als Williams genoeg cash vindt, kan Hulkenberg blijven en gaat Maldonado naar HRT. Alhoewel Hulknebrg ook nog steeds bij Renault genoemd wordt.

quote:
Back to Renault F1 (or whatever it will be called next year), there is still to be a decision about who will drive for the team alongside Robert Kubica. At the moment it is not clear whether the team will keep Vitaly Petrov, although that would make sense if the Russian comes with cash. Other options include Nick Heidfeld and Nico Hulkenberg. Hulkenberg says that he and Williams are going their separate ways in 2011 as they could not come to an agreement. However the fact that Williams has not announced two drivers for next year is significant. If Hulkenberg was 100% out then the team would likely have named Pastor Maldonado as its second driver. The fact that it did not suggests that Hulkenberg could stay at Williams if alternative money to Maldonado’s millions can be found. The Venezuelan would then be transferred to HRT.
[quote]

Sauber zoekt nog geld

[quote]The other whispers are that Sauber is still looking for cash, despite its new deal with Telmex, which is not sufficient to run the team at a competitive level.
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
  Redactie Frontpage / Sport dinsdag 30 november 2010 @ 10:51:36 #92
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_89334374
Hülkenberg is ook in beeld bij Force India om Vitantonio Liuzzi op te volgen.
Altijd onderweg naar het avontuur
  Redactie Frontpage / Sport woensdag 1 december 2010 @ 17:36:16 #93
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_89393552
Weer een stoeltje ingevuld: Maldonado naar F1-team Williams
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_89429322
BBC Gossip

quote:
Newly crowned DTM champion Paul di Resta is close to being confirmed as a Force India driver for the 2011 season.(Autosport magazine)
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
pi_89580012
D'Ambrosio bijna zeker van Virgin.

Hij zou al rond zijn met Virgin en wachten op goedkeuring van hoofdsponsor Marussia.
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
pi_89683327
quote:
. Irvine en Coulthard zijn van een andere generatie. Mooie controversiële uitspraken, bovenop de rem gaan staan voor Schumacher.
Ik neem aan dat je op Coulthard en Schumacher in 1998 op Spa doelt?


Coulthard ging niet vol op de rem daar. Hij ging van zijn gas af.
Door de spray zag Schumacher dat niet en knalde er bovenop.

Daar kon Coulthard vrij weinig aan doen, tuurlijk wist hij dat Schumacher achter hem zat, maar hoever was voor hem ook niet te zien en hij ging gewoon van zn gas zodat Schumacher hem buitenom veilig kon passeren.

Gevalletje raceongelukje. Dat Schumacher vervolgens Coulthard op zn bek wilde rossen doet daar verder weinig aan af.

:)
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
  Redactie Frontpage / Sport woensdag 8 december 2010 @ 17:03:46 #97
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_89683383
Ik ben het niet met je eens dat het zomaar een ongeluk was, want Coulthard ging op de racelijn van het gas af. Wel wat gevaarlijk ...

Heeft hij later ook toegegeven.
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_89683425
quote:
2s.gif Op woensdag 8 december 2010 17:03 schreef Peterselieman het volgende:
Ik ben het niet met je eens dat het zomaar een ongeluk was, want Coulthard ging op de racelijn van het gas af. Wel wat gevaarlijk ...

Heeft hij later ook toegegeven.
Gevaarlijk? Jazeker. Vol op de rem? Nee.

en op die uitspraak reageerde ik :)
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
  Redactie Frontpage / Sport woensdag 8 december 2010 @ 17:08:07 #99
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_89683583
quote:
1s.gif Op woensdag 8 december 2010 17:04 schreef vosss het volgende:

[..]

Gevaarlijk? Jazeker. Vol op de rem? Nee.

en op die uitspraak reageerde ik :)
Snap ik, alleen het afdoen als een gewoon raceongeluk vind ik wat te makkelijk in dit geval. Coulthard bleef bewust op de racelijn rijden, terwijl hij wist dat hij aan de kant moest voor de leider.
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_89683788
Okay dan was het geen raceongeluk. Maar hij ging niet vol op de rem, daar ging het om :)
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')