Geen serieuze kandidaten dus:quote:Op donderdag 2 september 2010 13:18 schreef sasquatsch het volgende:
En dan hebben we nog het nieuwe team voor volgend jaar: Er zijn voor zover bekend slechts 3 kanshebbers over: Villeneuve/Durango, Stefan GP en Epsilon Euskadi.
Volgens mij voor technische ondersteuning van toyota en niet de desigs.quote:Op woensdag 15 september 2010 17:12 schreef sasquatsch het volgende:
HRT zou interesse hebben in De La Rosa, , en een deal hebben met Toyota voor de designs voor volgend jaar.
Villeneuve is geinteresseerd in overname, meest waarschijnlijk HRT of Virgin
quote:http://www.sporza.be/cm/sporza/auto_motor/F1/101029_F1_DAmbrosioManager D'Ambrosio: "Zijn er bijna uit met Virgin"
Na amper drie vrije trainingen heeft Jérôme D'Ambrosio het management van Virgin kunnen overtuigen van zijn kwaliteiten. "Nog een beetje onderhandelen en hij heeft zijn zitje voor 2011 te pakken", zegt zijn manager in Het Nieuwsblad.
Jérôme D'Ambrosio is sinds kort testrijder bij Virgin Racing, maar het ziet er steeds meer uit dat hij volgend jaar de tweede vaste rijder wordt bij de renstal, naast Timo Glock.
"In drie keer 1,5 uur heeft Jérôme het hele team voor zich gewonnen", zegt zijn manager Eric Boullier in Het Nieuwsblad. "Iedereen is in de wolken omdat hij zich zo snel geïntegreerd heeft, iets wat weinig rijders kunnen."
"Ik zou graag voor het einde van het seizoen een contract op zak hebben. 95% van het pakket dat nodig is om Jérôme naar de F1 te brengen, is er nu al. De rest is slechts een kwestie van dagen. Dan stappen we naar Virgin, want ook zij willen zo snel mogelijk weten waar ze aan toe zijn voor volgend jaar."
quote:A1 'for the proud of your nations go home' GP?Op zaterdag 30 oktober 2010 03:27 schreef Probably_on_pcp het volgende:
Hoe heette die alternatieve Formule 1 ook alweer, waarbij landen tegen elkaar strijden met dezelfde wagens?
quote:A1Op zaterdag 30 oktober 2010 03:30 schreef Nober het volgende:
[..]
A1 'for the proud of your nations go home' GP?
Klikquote:1315: On our Red Button coverage there's more speculation about Mark Webber and his Red Bull future. The Aussie did sign a one-year contract extension back in June but BBC pit-lane reporter Holly Samos says the rumour in the paddock is that he will leave Red Bull at the end of the season whether he wins the title or not. Interesting. Kravitz says the chat is that Webber wouldn't go to another team if he left Red Bull and would simply retire. Anyway, Button is up to fourth with a 1:13.267.
Nee ik kijk dan liever de GP2 series, daarin zitten de toekomstig F1 coureurs in de A1GP zat (Hülkenberg bereikte uiteindelijk de F1) niet veel soeps.quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 15:39 schreef Probably_on_pcp het volgende:
[..]
A1![]()
Ik vond het best leuk, maar jij dus niet?
Toch denk ik nog steeds dat het helemaal niet zo'n slecht format was. Yelmer Buurman gaat de Force India trouwens testen volgens o.A. Nu.nl. Zal vast bij de ene test blijven.quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 03:27 schreef Probably_on_pcp het volgende:
Hoe heette die alternatieve Formule 1 ook alweer, waarbij landen tegen elkaar strijden met dezelfde wagens?
Zal dan wel Jaime worden, zodat Vettel als #1 uitgespeeld kan wordenquote:Op donderdag 11 november 2010 08:21 schreef Automatic_Rock het volgende:
Maar wie gaat Webber dan vervangen??
Of Massa, zodat Kubica naar Ferrari kan.quote:Op donderdag 11 november 2010 09:41 schreef franklop het volgende:
[..]
Zal dan wel Jaime worden, zodat Vettel als #1 uitgespeeld kan worden
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |