preciesquote:Op donderdag 17 juni 2010 15:29 schreef Atreidez het volgende:
Silly first post.
Zolang McLaren maar ze beide kampioenen houdt
Dan ga je ervoor het gemak zomaar even vanuit dat Red Bull een contract klaar had liggen voor Kimi.quote:Op maandag 21 juni 2010 15:12 schreef Koentja het volgende:
Ik had eigenlijk wel gedacht dat hij na de snelheid van Red Bull gezien te hebben, de keuze al gemaakt had door terug te keren.
Die wereldmotor is volgens mij nog niet verder dan een hersenspinsel. In het WTCC en WRC/IRC gaat men volgend seizoen wel dezelfde motor gebruiken, en dat is inderdaad een 1.6L turbo.quote:Op zondag 20 juni 2010 10:59 schreef Alleskids het volgende:
de nieuwe "wereldmotor" voor WRC, WTCC en F1 wordt toch een 1.6t (ipv de hierboven genoemde 1,5)
Ihkv "less is more" staat het milieu voorop, maar ik ben erg benieuwd hoe de sport gaat zijn als de auto's als veredelde naaimachines gaan klinkenquote:Op maandag 21 juni 2010 21:08 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Die wereldmotor is volgens mij nog niet verder dan een hersenspinsel. In het WTCC en WRC/IRC gaat men volgend seizoen wel dezelfde motor gebruiken, en dat is inderdaad een 1.6L turbo.
De F1 turbomotoren uit de jaren '80 klonken niet verkeerd. Het waren wel geen 12-cylinders (nog steeds het mooiste geluid), maar toch...quote:Op woensdag 23 juni 2010 15:06 schreef LeXX het volgende:
[..]
Ihkv "less is more" staat het milieu voorop, maar ik ben erg benieuwd hoe de sport gaat zijn als de auto's als veredelde naaimachines gaan klinken
Daar ga ik inderdaad even van uit, maar het leuk me allemaal wel een logische stap. Kimi was snel in een slechte Ferrari, Webber was niet super. Kimi via de WRC naar de F1 proberen te lokkenquote:Op maandag 21 juni 2010 19:09 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Dan ga je ervoor het gemak zomaar even vanuit dat Red Bull een contract klaar had liggen voor Kimi.
Misschien zat Red Bull helemaal nooit te wachten op Kimi.
Ach, zolang ze niets aan de demping gaan doen, hoop ik dat dat idd het geval zou zijnquote:Op woensdag 23 juni 2010 16:16 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
De F1 turbomotoren uit de jaren '80 klonken niet verkeerd. Het waren wel geen 12-cylinders (nog steeds het mooiste geluid), maar toch...
Kimi was bij Ferrari net zo goed als Massaquote:Op woensdag 23 juni 2010 20:48 schreef Koentja het volgende:
[..]
Daar ga ik inderdaad even van uit, maar het leuk me allemaal wel een logische stap. Kimi was snel in een slechte Ferrari, Webber was niet super. Kimi via de WRC naar de F1 proberen te lokken
Zal vast door mijn 'Kimi' bril komen, maar ik had het gevoel dat hij echt vele malen sneller was dan Massa.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 14:20 schreef M.Melandri het volgende:
[..]
Kimi was bij Ferrari net zo goed als Massa
quote:Two things to emerge over the British GP weekend could be inter-linked. The first was triple world champion Jackie Stewart saying he thinks that Michael Schumacher will retire again at the end of the year. And the second was Mercedes motorsport boss Norbert Haug confirming that he recently paid a visit to Kimi Raikkonen.
..
Kun je gelijk zien welke teams op zoek zijn naar een pay(test)driverquote:Op donderdag 15 juli 2010 15:29 schreef sasquatsch het volgende:
Ook Villeneuve lijkt weer terug te (willen) komen, nu met een eigen team.
En ook Sergio Perez en Jose Maria Lopez duiken op in de geruchten.
Perez is in gesprek met Virgin en Lopez is in gesprek met Renault, Williams, HRT, Lotus en Sauber
quote:Buemi denies having signed STR deal
Sebastien Buemi has denied having committed to the Toro Rosso team for next year, despite claims from Franz Tost.
The team principal said on Thursday that both Buemi and team-mate Jaime Alguersuari would stay with the Faenza-based squad in 2010.
"I believe our drivers will be well prepared for 2011, which is why they are both confirmed for next year," said Tost.
"It is also logical, because one key role of Scuderia Toro Rosso is to bring on young drivers from the Red Bull Young Driver programme and at the ages of 21 and 20 respectively, both Seb and Jaime certainly still meet the right criteria."
Buemi, however, has denied having signed a contract with Toro Rosso and admitted he is still considering his options.
"I have not signed yet," Buemi was quoted as saying by Blick. "Also, there are some details that are missing, so the transfer market still open."
Je hebt idd last van een Kimi bril, 1e seizoen was hij wel sneller dan massa. Daarna was Massa anderhalf seizoen de betere.quote:Op maandag 12 juli 2010 22:14 schreef Koentja het volgende:
[..]
Zal vast door mijn 'Kimi' bril komen, maar ik had het gevoel dat hij echt vele malen sneller was dan Massa.
Geen serieuze kandidaten dus:quote:Op donderdag 2 september 2010 13:18 schreef sasquatsch het volgende:
En dan hebben we nog het nieuwe team voor volgend jaar: Er zijn voor zover bekend slechts 3 kanshebbers over: Villeneuve/Durango, Stefan GP en Epsilon Euskadi.
Volgens mij voor technische ondersteuning van toyota en niet de desigs.quote:Op woensdag 15 september 2010 17:12 schreef sasquatsch het volgende:
HRT zou interesse hebben in De La Rosa, , en een deal hebben met Toyota voor de designs voor volgend jaar.
Villeneuve is geinteresseerd in overname, meest waarschijnlijk HRT of Virgin
quote:http://www.sporza.be/cm/sporza/auto_motor/F1/101029_F1_DAmbrosioManager D'Ambrosio: "Zijn er bijna uit met Virgin"
Na amper drie vrije trainingen heeft Jérôme D'Ambrosio het management van Virgin kunnen overtuigen van zijn kwaliteiten. "Nog een beetje onderhandelen en hij heeft zijn zitje voor 2011 te pakken", zegt zijn manager in Het Nieuwsblad.
Jérôme D'Ambrosio is sinds kort testrijder bij Virgin Racing, maar het ziet er steeds meer uit dat hij volgend jaar de tweede vaste rijder wordt bij de renstal, naast Timo Glock.
"In drie keer 1,5 uur heeft Jérôme het hele team voor zich gewonnen", zegt zijn manager Eric Boullier in Het Nieuwsblad. "Iedereen is in de wolken omdat hij zich zo snel geïntegreerd heeft, iets wat weinig rijders kunnen."
"Ik zou graag voor het einde van het seizoen een contract op zak hebben. 95% van het pakket dat nodig is om Jérôme naar de F1 te brengen, is er nu al. De rest is slechts een kwestie van dagen. Dan stappen we naar Virgin, want ook zij willen zo snel mogelijk weten waar ze aan toe zijn voor volgend jaar."
quote:A1 'for the proud of your nations go home' GP?Op zaterdag 30 oktober 2010 03:27 schreef Probably_on_pcp het volgende:
Hoe heette die alternatieve Formule 1 ook alweer, waarbij landen tegen elkaar strijden met dezelfde wagens?
quote:A1Op zaterdag 30 oktober 2010 03:30 schreef Nober het volgende:
[..]
A1 'for the proud of your nations go home' GP?
Klikquote:1315: On our Red Button coverage there's more speculation about Mark Webber and his Red Bull future. The Aussie did sign a one-year contract extension back in June but BBC pit-lane reporter Holly Samos says the rumour in the paddock is that he will leave Red Bull at the end of the season whether he wins the title or not. Interesting. Kravitz says the chat is that Webber wouldn't go to another team if he left Red Bull and would simply retire. Anyway, Button is up to fourth with a 1:13.267.
Nee ik kijk dan liever de GP2 series, daarin zitten de toekomstig F1 coureurs in de A1GP zat (Hülkenberg bereikte uiteindelijk de F1) niet veel soeps.quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 15:39 schreef Probably_on_pcp het volgende:
[..]
A1![]()
Ik vond het best leuk, maar jij dus niet?
Toch denk ik nog steeds dat het helemaal niet zo'n slecht format was. Yelmer Buurman gaat de Force India trouwens testen volgens o.A. Nu.nl. Zal vast bij de ene test blijven.quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 03:27 schreef Probably_on_pcp het volgende:
Hoe heette die alternatieve Formule 1 ook alweer, waarbij landen tegen elkaar strijden met dezelfde wagens?
Zal dan wel Jaime worden, zodat Vettel als #1 uitgespeeld kan wordenquote:Op donderdag 11 november 2010 08:21 schreef Automatic_Rock het volgende:
Maar wie gaat Webber dan vervangen??
Of Massa, zodat Kubica naar Ferrari kan.quote:Op donderdag 11 november 2010 09:41 schreef franklop het volgende:
[..]
Zal dan wel Jaime worden, zodat Vettel als #1 uitgespeeld kan worden
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |