quote:Op donderdag 22 juli 2010 17:36 schreef debuurvrouw het volgende:
gosjepietjedat je niet voorover valt zeg.
Práchtig.
en veel vocht, of niet? bereid je maar voor op een dagje toilet na je bevalling.
die dingen zijn ideaalquote:Op donderdag 22 juli 2010 18:22 schreef flugeltje het volgende:
haha kolonia, dat topje is eigenlijk helemaal geen zwangerschapstop, maar gewoon een jurkje wat lekker meerekt.. Kan ik dus lekker doordragen...
Dat is nou mijn keukenHet zijn IKEA tijdschriftenrekken omdat de keukentafel altijd helemaal vol lag met prullaria, post, tijdschriften etc. Deze rekken vallen mooi achter de deur als die openstaat. Zelfs onze laptopjes passen erin... /reclamepingel
Dank voor de complimenten allemaal![]()
Ik heb na mijn 12 juli zomerbevalling een dag op het toilet doorgebracht. Echt álleen maar plassen zeg.quote:Op donderdag 22 juli 2010 17:55 schreef flugeltje het volgende:
[..]
De achterkant houdt de voorkant aardig in bedwang
Gaat die vochtafvoer zo snel dan? Zou wel gaaf zijn, m'n voeten beginnen nu ook echt zeer te doen omdat de boel zo strak staat...
Fluugs wat ben je mooi! Je gloeit helemaal!quote:Op donderdag 22 juli 2010 15:55 schreef flugeltje het volgende:
Gisteren alsnog vergeten foto te maken, dan vandaag maar...
40 weken 1 dag
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Weet jij zeker dat het er maar eentje is?quote:Op donderdag 22 juli 2010 15:55 schreef flugeltje het volgende:
40 weken 1 dag
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Goh, ik denk echt dat Flugeltje deze vraag voor het eerst hoortquote:Op donderdag 22 juli 2010 20:11 schreef Juup© het volgende:
[..]
Weet jij zeker dat het er maar eentje is?
Ow wouwquote:Op donderdag 22 juli 2010 15:55 schreef flugeltje het volgende:
40 weken 1 dag
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Daar werd ik altijd zooo moe van als dat gevraagd werd....Zo irritant...
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |