Waar is toch dat zebrahondje voor?quote:Op donderdag 17 juni 2010 11:55 schreef wolvendagen het volgende:
Hier krijg ik een zomer gevoel van. Altijd.
Ik als ze de muzieksmaak van ynuhh heeft.quote:Op donderdag 17 juni 2010 11:55 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik zou het zo tof vinden als mijn vriendin later jouw muzieksmaak heeft.
Jawel, maar je moet het van binnen naar buiten doen, niet met een haal van voor naar achter of zo. Geleerd van dat boek je weet.quote:Op donderdag 17 juni 2010 11:56 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Dat valt toch niet te scheren? Maar vertel.
Dat vind ik een beetje jammer want dat hoor ik ook altijd.quote:
Ik heb het opgezocht:quote:Op donderdag 17 juni 2010 11:56 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Dat valt toch niet te scheren? Maar vertel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bah.
0 topics op naam. 14.gif
quote:Op donderdag 17 juni 2010 11:59 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik heb het opgezocht:Ik ga het dus nooit afscheren.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bah.
Oké, maar ik begin er niet aan.quote:Op donderdag 17 juni 2010 11:57 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Jawel, maar je moet het van binnen naar buiten doen, niet met een haal van voor naar achter of zo. Geleerd van dat boek je weet.
Yup.quote:
Sowieso zijn bedrijfs PC's meestal bagger. Van die standaard HP bagger die amper wat kunnen lijen.quote:Op donderdag 17 juni 2010 12:00 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Je moet hier met téveel systemen werken waardoor alles de hele tijd vastloopt!
quote:hugon96
4 maanden geleden 7
i want to have sex with the anus of this song
Je moet comments bij dubstep lezenquote:
quote:DJElmooo
4 days ago
Dirtier than fingering your sister and findiing your grandads wedding ring .
quote:ArtexedSmashing
1 week ago
Dirtier than licking a cat out while its taking a shit and on its period
Dellquote:Op donderdag 17 juni 2010 12:04 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Sowieso zijn bedrijfs PC's meestal bagger. Van die standaard HP bagger die amper wat kunnen lijen.
Ook kut ja.quote:Op donderdag 17 juni 2010 12:07 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Dell. Ik heb dat bedrijf al uitgescholden.
Pardon?quote:Op donderdag 17 juni 2010 12:10 schreef wolvendagen het volgende:
HAHAHA ik ben ongesteld en ik vind het leuk.
Ik vind het leuk.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |