Die vond ik ook altijd zo raar.quote:Op donderdag 17 juni 2010 11:50 schreef Skylark. het volgende:
Ik dacht dat ik een slechte versie had door die radiostem ertussendoor, maar die hoort er dus blijkbaar in![]()
. Rrrrrrrrrrradio reloj cinqa de la manaaaaaaa
ik luisterde het al toen ik z'n naam zag staanquote:Op donderdag 17 juni 2010 11:50 schreef wolvendagen het volgende:
DADDY DADDY COOL
DADDY DADDY COOOOOOOOOL
BY THE RIVERS OF BAAAAAAAAABYLON WHERE WE SAT DOOOOOOOOWNquote:Op donderdag 17 juni 2010 11:51 schreef Lakitu het volgende:
[..]
ik luisterde het al toen ik z'n naam zag staan![]()
![]()
CRAZY LIKE A FOOL
quote:Op donderdag 17 juni 2010 11:51 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik was toen 8 of zo en ik dacht dat het dus echt zou kunnen als je het maar zou stijlen. [ afbeelding ]
Je hebt krullend schaamhaar?quote:Op donderdag 17 juni 2010 11:51 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik was toen 8 of zo en ik dacht dat het dus echt zou kunnen als je het maar zou stijlen. [ afbeelding ]
Relax. Wat ist?quote:
Whehehequote:Op donderdag 17 juni 2010 11:51 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik had toen nog geen schaamhaar hè, anders zou ik dat soort dingen niet hebben gedacht. Maar die vrouw in die sketch had dat schijnbaar wel, want andes kon ze het niet stijlen.quote:
Da's toch niet raar. Sommige mensen hebben dat.quote:
Ik zou het zo tof vinden als mijn vriendin later jouw muzieksmaak heeft.quote:
In Vochtige Streken doet ze dat ook, maar dan heeft ze al aambeien en dan scheert ze een van die aambeien open.quote:Op donderdag 17 juni 2010 11:54 schreef Broekpaling het volgende:
Ik las ooit een verhaal over iemand die z'n konthaar had geschoren en wat de gevolgen waren. Stond op Craigslist dacht ik.
Ik weet niet meer eens hoe mijn schaamhaar eruit ziet.quote:Op donderdag 17 juni 2010 11:54 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Da's toch niet raar. Sommige mensen hebben dat.
Dat valt toch niet te scheren? Maar vertel.quote:Op donderdag 17 juni 2010 11:54 schreef Broekpaling het volgende:
Ik las ooit een verhaal over iemand die z'n konthaar had geschoren en wat de gevolgen waren. Stond op Craigslist dacht ik.
Moet je haar dwingen.quote:Op donderdag 17 juni 2010 11:55 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik zou het zo tof vinden als mijn vriendin later jouw muzieksmaak heeft.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |