je probleem kan natuurlijk ook bij je pc hardware liggenquote:Op woensdag 17 november 2010 10:44 schreef Ellatjuh het volgende:
speel momenteel ff niet.
wacht eerst op een patch.
word ziek van al die fouten.
heb geen downloads enzo en orginele spellen maar sinds de laatste uitbreiding doet ie raar.
niet vanaf het begin maar na 2 dagen ofzo.
beeldscherm hapert, launcher werkt niet meer en meer van die ongemakken.
heb er nooit last van gehad en ruim voldoende ruimte op mn pc.
heb de instellingen al behooorlijk laag gezet maar dat maakt niet uit.
ben er ff klaar mee maar hoop dat die bugs er snel uit zijn
Heb ik ook ja.quote:Op woensdag 17 november 2010 10:55 schreef Jane het volgende:
Heb ook problemen met de launcher hoor. Idd sinds de installatie van een patch. Krijg de melding dat de launcher niet meer werkt, maar vervolgens start het spel wel gewoon. Hoop dat het snel gefixt wordt, want het is behoorlijk irritant, ook al kun je gewoon spelen.
Ik heb even gegoogled (altijd handig voor als ik het eens ga meemakenquote:Op woensdag 17 november 2010 15:21 schreef Saarbarbaar het volgende:
Ik weet niet of het hier ergens staat, heb geen zin om door te spitten, maar ik heb ook wel eens wat probleempjes met Sims 3. Ik heb de originele versie op m'n laptop, maar heb wel superveel gedownload (kleding, voorwerpen, kapsels etc.). Het punt is nu, als een Sim een kind krijgt, dan is dat kind soms 'leeg' om zo maar te zeggen. Als ze het kind (baby) vasthebben, dan is het gewoon een superlange lat huidskleur om zo maar te zeggenZonder vorm van een baby. En in de icons links staat er ook geen foto in het vakje van die baby, supergaar
Meestal verwijder ik dmv cheats zo'n baby, want als een Sim zo'n baby oppakt, dan is mijn hele beeldscherm gevuld met een huge vlak of lat
Herkent iemand dit? En wat valt er tegen te doen?
Klinkt als een oplossing...?quote:It because you downloaded an outfit or a sim from the exchange. There are adult outfits that aren't categorized for young adults and adults only they can be put on anyone. Therefore, the baby is wearing an adult outfit so they have to have the adult body so all you have to do is send the baby to plan outfit and change their outfits to baby outfits in everyday, formal, and pajamas and you shouldn't have the problem anymore.
Dankje, ga ik de volgende keer proberen! Alleen ben je dan niks kwijt? Werk, opgebouwde punten, eigenschappen enzo?quote:Op dinsdag 16 november 2010 23:12 schreef Sosha het volgende:
Als een sim crasht moet je 'm resetten. Heb ik ergens online gevonden. Je opent het cheatscherm en tikt in: resetSim, met de volledige naam van je sim erbij. Dus bijvoorbeeld: resetSim John Doe.
....
Ja ik heb zoiets ook geprobeerd, en het hielp wel enigszins, maar toch blijf je een stippellijntje ofzo zienquote:Op woensdag 17 november 2010 15:42 schreef Jane het volgende:
[..]
Ik heb even gegoogled (altijd handig voor als ik het eens ga meemaken) en ik vond dit antwoord ergens:
[..]
Klinkt als een oplossing...?
Nee, niks!quote:Op zaterdag 20 november 2010 09:31 schreef Blossom86 het volgende:
[..]
Dankje, ga ik de volgende keer proberen! Alleen ben je dan niks kwijt? Werk, opgebouwde punten, eigenschappen enzo?
En toen kwam er een reactie dat ze dat achter lieten voor een uitbreiding. En het is ook nog zo.quote:Op maandag 20 juli 2009 18:34 schreef sander-3 het volgende:
[..]
Ik mis de lift.. en de duikplank, en de butler en ja.. zo veel eigenlijk
Hier hetzelfde, behalve dan die irritante blur.quote:Op woensdag 29 december 2010 16:50 schreef Tegan het volgende:
Ik heb alles t/m Night Life draaien en nergens last van.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |