abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 6 november 2010 @ 19:32:42 #226
222262 Gtaboy107
What's the Story..?
pi_88410113
Magere Heijn is nog erger. Die gaat lekker computeren, dan slapen in het bed. :')

Heb een huis gemaakt. Eerder een feesthuis, een echt huis kan ik niet zo goed maken. :P
pi_88410679
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 november 2010 19:32 schreef Gtaboy107 het volgende:
Magere Heijn is nog erger. Die gaat lekker computeren, dan slapen in het bed. :')

Heb een huis gemaakt. Eerder een feesthuis, een echt huis kan ik niet zo goed maken. :P
Die geest van mij ging ook in bed liggen, maar die slaapplek was toch over... Was namelijk zijn oude slaapplaats naast zijn vrouw :9

Wel stom dat hij met zijn vrouw kon kletsen, maar zijn schoondochter zich opnieuw moest voorstellen :?. En dat in de stamboom nu staat dat de overleden man en zijn nog levende vrouw geen partner hebben/hadden. Jammer.
  zaterdag 6 november 2010 @ 22:59:14 #228
1986 Jane
agnostic dyslexic insomniac
pi_88417250
Oh, ik probeer wel alle beroepen een keer uit te spelen en dingen allemaal een keer te proberen. Ik was daarom ook zo blij met ambitions, want ik had inmiddels alle beroepen wel een keer gehad.
Maar ik herken het wel dat ik van mijn Sims nooit echt gestoorde eikels (m/v) maak. :P Ik probeer wel verschillende eigenschappen uit (afhankelijk van het beroep dat ik ze wil laten doen), maar dingen als 'grumpy', 'evil' en 'insane' kies ik eigenlijk nooit.

Gisteren heb ik voor het eerst geprobeerd een jongen/meisje tweeling te krijgen en dat is gelukt. *O* Ik ben namelijk aan het spelen met Francoise (styliste) die getrouwd is met Jan des Bouvrie (architect). :') Ze zijn gaan wonen in Villa Kakelbont (zelf gebouwd), dus ik vond het wel toepasselijk als ze dan een dochter, Pipi, zouden krijgen. Maar ja, alleen is maar alleen, dus vond ik dat er dan ook nog maar een Tommy en een Annika bij moesten komen. :') En dat is dus mijn jongen/meisje tweeling geworden. O+

Ja, ik heb veel fantasie. :@ :P B-)
Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023
pi_88417303
quote:
10s.gif Op zaterdag 6 november 2010 22:59 schreef Jane het volgende:
Oh, ik probeer wel alle beroepen een keer uit te spelen en dingen allemaal een keer te proberen. Ik was daarom ook zo blij met ambitions, want ik had inmiddels alle beroepen wel een keer gehad.
Maar ik herken het wel dat ik van mijn Sims nooit echt gestoorde eikels (m/v) maak. :P Ik probeer wel verschillende eigenschappen uit (afhankelijk van het beroep dat ik ze wil laten doen), maar dingen als 'grumpy', 'evil' en 'insane' kies ik eigenlijk nooit.

Gisteren heb ik voor het eerst geprobeerd een jongen/meisje tweeling te krijgen en dat is gelukt. *O* Ik ben namelijk aan het spelen met Francoise (styliste) die getrouwd is met Jan des Bouvrie (architect). :') Ze zijn gaan wonen in Villa Kakelbont (zelf gebouwd), dus ik vond het wel toepasselijk als ze dan een dochter, Pipi, zouden krijgen. Maar ja, alleen is maar alleen, dus vond ik dat er dan ook nog maar een Tommy en een Annika bij moesten komen. :') En dat is dus mijn jongen/meisje tweeling geworden. O+

Ja, ik heb veel fantasie. :@ :P B-)
Haha leuk gecombineerde familie hoor, lijken ze op de bestaande personen? :P
  zaterdag 6 november 2010 @ 23:01:53 #230
1986 Jane
pi_88417343
quote:
Op zaterdag 6 november 2010 23:00 schreef Sosha het volgende:

[..]

Haha leuk gecombineerde familie hoor, lijken ze op de bestaande personen? :P
Pipi wel, maar Jan niet hoor. :P
pi_88570009
Hmm...kan iemand me misschien even helpen ? :@ Heb een erg mooi huis gebouwd, sim gemaakt etc. Maar ik ben niet tevreden met mn sim :@ Nu wil ik dus van dr af, maar ik wil mijn huis niet kwijt. Met andere woorden: oude sim eruit en nieuwe erin. Hoe kan ik dit het beste oplossen?
"Purple is the last color of the rainbow colors. It means I will trust and love you for a long time"
  woensdag 10 november 2010 @ 20:38:44 #232
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_88570075
quote:
1s.gif Op woensdag 10 november 2010 20:37 schreef DjinN het volgende:
Hmm...kan iemand me misschien even helpen ? :@ Heb een erg mooi huis gebouwd, sim gemaakt etc. Maar ik ben niet tevreden met mn sim :@ Nu wil ik dus van dr af, maar ik wil mijn huis niet kwijt. Met andere woorden: oude sim eruit en nieuwe erin. Hoe kan ik dit het beste oplossen?
Sim eruit zetten (in het menu vd buurt), of verdrinken oid :Y
pi_88570577
Probleem is dan wel dat de nieuwe Sim dan nog heel arm is en waarschijnlijk je huis niet kan kopen ...
Roses are grey. Violets are grey. I am a dog.
  woensdag 10 november 2010 @ 21:50:37 #234
1986 Jane
pi_88573557
quote:
1s.gif Op woensdag 10 november 2010 20:37 schreef DjinN het volgende:
In Edit Town een nieuwe Sim maken, deze bij je oude Sim in het huis plaatsen ('merge households' heet het in mijn engelse versie, dus 'samenvoegen' in het Nederlands?). Hierbij wordt het geld van beiden ook samengevoegd. Vervolgens zet je je oude Sim in Edit Town het huis uit (met 'split household'). Die oude Sim wordt tijdelijk op het clipboard gezet, maar die hoef je niet meer in de stad te plaatsen. Alleen als je daarna naar het spel teruggaat, dan ben je hem/haar wel kwijt (maar je was toch niet tevreden, dus ach :P). Vervolgens speel je lekker verder met alleen je nieuwe sim.
pi_88793193
quote:
1s.gif Op woensdag 10 november 2010 21:50 schreef Jane het volgende:

[..]

In Edit Town een nieuwe Sim maken, deze bij je oude Sim in het huis plaatsen ('merge households' heet het in mijn engelse versie, dus 'samenvoegen' in het Nederlands?). Hierbij wordt het geld van beiden ook samengevoegd. Vervolgens zet je je oude Sim in Edit Town het huis uit (met 'split household'). Die oude Sim wordt tijdelijk op het clipboard gezet, maar die hoef je niet meer in de stad te plaatsen. Alleen als je daarna naar het spel teruggaat, dan ben je hem/haar wel kwijt (maar je was toch niet tevreden, dus ach :P). Vervolgens speel je lekker verder met alleen je nieuwe sim.
Beetje late reply, maar het is gelukt :Y
Heb alleen nu weer een probleempje wat betreft mijn planten :{
M'n Sim wil 3 tuinplanten hebben. Wat ik ook neerzet qua planten/bloemen/bomen, ik krijg deze opdracht maar niet voltooid. Of ik nou planten en bloemen uit het bouwmenu pak of planten uit de koopmodus :{
"Purple is the last color of the rainbow colors. It means I will trust and love you for a long time"
pi_88796404
Mijn Sim liep laatst vast. Ik heb voor het eerst een keer mijzelf en mijn vriend gemaakt. Na een dagje spelen bleef het spel helaas hangen en bleef mijn vriend alleen maar in bed liggen. Hij sliep ook niet ofzo, maar hij lag op bed, en alle balkjes werden rood, maar hij wou er niet uit komen. o|O

Toen moesten we verhuizen, en daarna weer terugverhuizen, en toen deed hij het weer.

Later was hij aan het klooien met een pan tijdens het koken, bleef weer hangen, dus ging hij continu de pan optillen en weer neerzetten. Toen heb ik de pan maar weggegooid en toen deed hij weer normaal.

Heel irritant is dat.
pi_88803614
Als een sim crasht moet je 'm resetten. Heb ik ergens online gevonden. Je opent het cheatscherm en tikt in: resetSim, met de volledige naam van je sim erbij. Dus bijvoorbeeld: resetSim John Doe.

Wat moet je trouwens doen als een sim de wens 'bubbelbad kopen' heeft? Dat is toch helemaal niet mogelijk? :? Of mis ik iets?

Ik heb ook een sim die heel graag met haar man, waar ze dus al sinds het begin mee samenwoont, wil samenwonen. Die wens blijft maar opkomen :?
  dinsdag 16 november 2010 @ 23:42:38 #238
1986 Jane
pi_88804982
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2010 20:12 schreef DjinN het volgende:

Beetje late reply, maar het is gelukt :Y
Heb alleen nu weer een probleempje wat betreft mijn planten :{
M'n Sim wil 3 tuinplanten hebben. Wat ik ook neerzet qua planten/bloemen/bomen, ik krijg deze opdracht maar niet voltooid. Of ik nou planten en bloemen uit het bouwmenu pak of planten uit de koopmodus :{
Mooi dat het gelukt is. :)
Wat die planten betreft, geen idee...? Gaat het niet over 'tuinierplanten'? Dus sla, tomaten, meloenen enz?
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2010 21:17 schreef Blossom86 het volgende:
Mijn Sim liep laatst vast. Ik heb voor het eerst een keer mijzelf en mijn vriend gemaakt. Na een dagje spelen bleef het spel helaas hangen en bleef mijn vriend alleen maar in bed liggen. Hij sliep ook niet ofzo, maar hij lag op bed, en alle balkjes werden rood, maar hij wou er niet uit komen. o|O

Dit had ik vorige week ook! :o Idd heel irritant. Mijn hele gezin was de klos. Ik heb uiteindelijk het spel opnieuw gestart bij het laatste savepoint en mijn gezin + huis opgeslagen. Vervolgens heb ik ze in een nieuwe stad geplaatst. Vrij rigoreus dus, maar ik wist niks anders meer. Als het nog eens gebeurt ga ik dat resetten maar eens proberen.
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2010 23:12 schreef Sosha het volgende:

Wat moet je trouwens doen als een sim de wens 'bubbelbad kopen' heeft? Dat is toch helemaal niet mogelijk? :? Of mis ik iets?
Kreeg ik ook en heb ik opgezocht. Is iets uit de laatste uitbreiding (Late Night? of hoe hij heet). De wens is blijkbaar per ongeluk ook in de andere versies terechtgekomen. Ik zou hem dus maar wegklikken.

quote:
Ik heb ook een sim die heel graag met haar man, waar ze dus al sinds het begin mee samenwoont, wil samenwonen. Die wens blijft maar opkomen :?
Ja, heb ik ook wel eens gehad. Lijkt me een bug die maar niet opgelost wordt.
pi_88805075
Bedankt voor de info!
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2010 23:42 schreef Jane het volgende:
Als het nog eens gebeurt ga ik dat resetten maar eens proberen.
Werkt als een trein ;)
pi_88805352
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2010 23:42 schreef Jane het volgende:

[..]

Mooi dat het gelukt is. :)
Wat die planten betreft, geen idee...? Gaat het niet over 'tuinierplanten'? Dus sla, tomaten, meloenen enz?

Hmm..dat heb ik nog niet geprobeert eigenlijk. Toch maar even doen morgen :Y :D
pi_88811706
speel momenteel ff niet.
wacht eerst op een patch.
word ziek van al die fouten.

heb geen downloads enzo en orginele spellen maar sinds de laatste uitbreiding doet ie raar.
niet vanaf het begin maar na 2 dagen ofzo.
beeldscherm hapert, launcher werkt niet meer en meer van die ongemakken.
heb er nooit last van gehad en ruim voldoende ruimte op mn pc.
heb de instellingen al behooorlijk laag gezet maar dat maakt niet uit.
ben er ff klaar mee maar hoop dat die bugs er snel uit zijn
Wie een kuil graaft voor een ander is in ieder geval geen egoïst
  woensdag 17 november 2010 @ 10:45:23 #242
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_88811737
Ik zit echt zwaar te twijfelen over het wel of niet aanschaffen van de ps3 versie .
Is het de moeite waard of ben je er zo op uitgekeken
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_88811761
quote:
1s.gif Op woensdag 17 november 2010 10:44 schreef Ellatjuh het volgende:
speel momenteel ff niet.
wacht eerst op een patch.
word ziek van al die fouten.

heb geen downloads enzo en orginele spellen maar sinds de laatste uitbreiding doet ie raar.
niet vanaf het begin maar na 2 dagen ofzo.
beeldscherm hapert, launcher werkt niet meer en meer van die ongemakken.
heb er nooit last van gehad en ruim voldoende ruimte op mn pc.
heb de instellingen al behooorlijk laag gezet maar dat maakt niet uit.
ben er ff klaar mee maar hoop dat die bugs er snel uit zijn
je probleem kan natuurlijk ook bij je pc hardware liggen ;)
  woensdag 17 november 2010 @ 10:55:12 #244
1986 Jane
pi_88812035
Heb ook problemen met de launcher hoor. Idd sinds de installatie van een patch. Krijg de melding dat de launcher niet meer werkt, maar vervolgens start het spel wel gewoon. Hoop dat het snel gefixt wordt, want het is behoorlijk irritant, ook al kun je gewoon spelen.
  woensdag 17 november 2010 @ 11:00:28 #245
222262 Gtaboy107
What's the Story..?
pi_88812184
quote:
1s.gif Op woensdag 17 november 2010 10:55 schreef Jane het volgende:
Heb ook problemen met de launcher hoor. Idd sinds de installatie van een patch. Krijg de melding dat de launcher niet meer werkt, maar vervolgens start het spel wel gewoon. Hoop dat het snel gefixt wordt, want het is behoorlijk irritant, ook al kun je gewoon spelen.
Heb ik ook ja.

O MIJN GOD! Ik was aan het praten met m'n baas, ze was zwanger, begint ze met bevallen bij mij thuis! Gelijk naar ziekenhuis gebracht. Lekker dan. :')

[ Bericht 16% gewijzigd door Gtaboy107 op 17-11-2010 12:15:08 ]
  woensdag 17 november 2010 @ 15:21:05 #246
303996 Saarbarbaar
Panic Chaos Disaster ^^
pi_88821508
Ik weet niet of het hier ergens staat, heb geen zin om door te spitten, maar ik heb ook wel eens wat probleempjes met Sims 3. Ik heb de originele versie op m'n laptop, maar heb wel superveel gedownload (kleding, voorwerpen, kapsels etc.). Het punt is nu, als een Sim een kind krijgt, dan is dat kind soms 'leeg' om zo maar te zeggen. Als ze het kind (baby) vasthebben, dan is het gewoon een superlange lat huidskleur om zo maar te zeggen :') Zonder vorm van een baby. En in de icons links staat er ook geen foto in het vakje van die baby, supergaar :{ Meestal verwijder ik dmv cheats zo'n baby, want als een Sim zo'n baby oppakt, dan is mijn hele beeldscherm gevuld met een huge vlak of lat ;( Herkent iemand dit? En wat valt er tegen te doen?
Life is crap. And then you die ._.
  woensdag 17 november 2010 @ 15:40:29 #247
1986 Jane
pi_88822246
Die babybug lijkt me ook irritant, zeg! :{ Gelukkig nog nooit gehad.
Moet zeggen dat ik het wel tof vind dat ze steeds nieuwe dingen toevoegen en verbeteringen doorvoeren. Alleen lijken ze daarbij ook steeds weer nieuwe bugs te introduceren, waarvan sommige het spelplezier danig ondermijnen.
pi_88822304
Sinds de laatste patch heb ik ook problemen met de launcher (irritante foutmeldingen), maar ook met het spel zelf. Soms bevriest alles gewoon een halve minuut of langer, om daarna weer verder te gaan. Had ik hiervoor nooit :?
  woensdag 17 november 2010 @ 15:42:45 #249
1986 Jane
pi_88822341
quote:
1s.gif Op woensdag 17 november 2010 15:21 schreef Saarbarbaar het volgende:
Ik weet niet of het hier ergens staat, heb geen zin om door te spitten, maar ik heb ook wel eens wat probleempjes met Sims 3. Ik heb de originele versie op m'n laptop, maar heb wel superveel gedownload (kleding, voorwerpen, kapsels etc.). Het punt is nu, als een Sim een kind krijgt, dan is dat kind soms 'leeg' om zo maar te zeggen. Als ze het kind (baby) vasthebben, dan is het gewoon een superlange lat huidskleur om zo maar te zeggen :') Zonder vorm van een baby. En in de icons links staat er ook geen foto in het vakje van die baby, supergaar :{ Meestal verwijder ik dmv cheats zo'n baby, want als een Sim zo'n baby oppakt, dan is mijn hele beeldscherm gevuld met een huge vlak of lat ;( Herkent iemand dit? En wat valt er tegen te doen?
Ik heb even gegoogled (altijd handig voor als ik het eens ga meemaken :P) en ik vond dit antwoord ergens:

quote:
It because you downloaded an outfit or a sim from the exchange. There are adult outfits that aren't categorized for young adults and adults only they can be put on anyone. Therefore, the baby is wearing an adult outfit so they have to have the adult body so all you have to do is send the baby to plan outfit and change their outfits to baby outfits in everyday, formal, and pajamas and you shouldn't have the problem anymore.
Klinkt als een oplossing...?
pi_88841538
Mijn butler is verdwenen en ik kan haar niet meer vinden dus kan ik haar ook niet ontslaan omdat ze haar werk niet doet.
Tut is vast de hort op met een rijke vent en laat mij met de puinhoop achter ;(
Iemand enig idee hoe ik haar terug kan vinden ?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')