Mijn maag heeft me verzocht om op te houden met die insinuaties dus van mij hoor je al niks meerquote:Op donderdag 17 juni 2010 12:36 schreef Xiance het volgende:
[..]
jullie vragen er ook constant om he..
ik heb ÉÉN keer gezegt dat er iks sexueels is tussen GJ en mij, als jullie vol willen blijven houden van wel..
Dan gunnen wij jullie met alle liefde dat plezier
maar zo makkelijk gaat dat niet..quote:Op donderdag 17 juni 2010 12:43 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Mijn maag heeft me verzocht om op te houden met die insinuaties dus van mij hoor je al niks meer
wel je gebit uit doen he!quote:
jajaja ben har dop weg, ik zie het zonnig in. Sorta. Kinda. Nou ja, het is vooral buiten zonnig. En buiten is zo'n 30 centimeter van me vandaan, alleen dan wel met dubbelglas en traliers er tussenquote:
Tralies?quote:Op donderdag 17 juni 2010 13:08 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
jajaja ben har dop weg, ik zie het zonnig in. Sorta. Kinda. Nou ja, het is vooral buiten zonnig. En buiten is zo'n 30 centimeter van me vandaan, alleen dan wel met dubbelglas en traliers er tussen. En ik heb koppijn als een malle! maar ik zet door, misschien dat ik nog wel een draakje slacht ondertussen.
quote:Op donderdag 17 juni 2010 13:08 schreef Tha_Erik het volgende:
misschien dat ik nog wel een draakje slacht ondertussen.
Nou ja, er is gewoon een open deur hoor, ik zit hier niet achter slot en grendelquote:Op donderdag 17 juni 2010 13:09 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Tralies?![]()
Dat zou voor mij wel goed zijn, een HBO-internaat.
Het is een Ewokquote:Op donderdag 17 juni 2010 09:51 schreef Ang3l het volgende:
Wat een raar maar lief hondje!
[ afbeelding ]
wel waar gisterenavond nog!quote:Op donderdag 17 juni 2010 10:07 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Er werd heul nie met mij gelflirt!
Er wordt nooit (meer) meet mij geflirt
Say whut? Door wie dan?quote:
Het balkon is niet zo hoog!quote:Op donderdag 17 juni 2010 13:37 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
Het is een Ewok![]()
Wanneer kom je me bevrijden?
dat komt omdat jij nauwelijks nog iets onderneemt, je gaat thuis zitten en afwachten.quote:Op donderdag 17 juni 2010 10:37 schreef Ang3l het volgende:
Ik voel me heul nie begeerd meerIk sta een recordaantal weken droog, zowel qua sex als qua zoenen! Het is dramatisch bergafwaarts bij mij hiero
Geen enkele!quote:Op donderdag 17 juni 2010 13:43 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
dat komt omdat jij nauwelijks nog iets onderneemt, je gaat thuis zitten en afwachten.
kan me niet voorstellen dat er zich vorige week in Rotterdam geen gelegenheid zich heeft voor gedaan
de mijne (Karl) is vlak na de bevrijding in '45 vertrokken, hij had me gelukkig wel achtergelaten met een grote voorraad tulpenbollenquote:Op donderdag 17 juni 2010 11:31 schreef Xiance het volgende:
[..]
7 hier
maarja, wel her en der een bijna-relatie
en voeg daar een cockblocker aan toequote:Op donderdag 17 juni 2010 11:51 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ok, even op een rijtje!
Sebas: Hield van Mariah Carey, Britney, St Tropez en beschuldigde mij ervan hem een SOA te hebben gegeven... terwijl ik clean uit de test kwam 9en hij dus niet).
Dave: Presteerde het na 2 weken mijn hele huis schoon te maken, te stofzuigen, was op te vouwen... ook maar gelijk even mijn hele kledingkast leeg te halen en opnieuw in te delen. En hij was niet echt slim
Tibo: Bindingsangst to the max. Hoeven we hier niet te herhalen geloof ik.
Gerardo: Liet me zitten in Parijs.
Need I go on?
dat laten we aan Paul over die kan dat zelfquote:
het is ook iets anders gegaan, het is niet zo dat ik bewust het dagboek heb doorgespeeld, dit is een soort blog die je op internet bij hield en die alleen met wachtwoord toegankelijk was,.quote:Op donderdag 17 juni 2010 11:57 schreef Ang3l het volgende:
O ja, dat stopte ook niet daardoor. Dat was omdat TMM mijn dagboek doorspeelde aan die jongen en ik in mijn dagboek geklaagd had over hoe dom hij eigenlijk was
En dat zit nu in Dubbel Leven van Wonderer
Omdat Rein zelf niet heel erg stom wasquote:Op donderdag 17 juni 2010 13:47 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
en voeg daar een cockblocker aan toe
je slaat Rein nog over
Uhuquote:Op donderdag 17 juni 2010 13:51 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
het is ook iets anders gegaan, het is niet zo dat ik bewust het dagboek heb doorgespeeld, dit is een soort blog die je op internet bij hield en die alleen met wachtwoord toegankelijk was,.
Ik was er ( stom ik weet het) van uit gegaan dat Dave er het bestaan van af wist...
die jongen die naast je zat in het parktheaterquote:
kunnen wij de boodschappen niet beter op twitter bespreken, ik laat het je weten voor je naar huis gaatquote:Op donderdag 17 juni 2010 13:53 schreef Ang3l het volgende:
[..]
UhuAls je er vanuit ging dat ie het wist had je het ook niet hoeven doorgeven
Maar goed, let's drop it
Zeg, nog andere zaken die opzijn? Dan kan ik dat zo handig in de app van de iPhone zetten en vanaaf meteen halen
HAHAHAHAHAquote:Op donderdag 17 juni 2010 13:45 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
de mijne (Karl) is vlak na de bevrijding in '45 vertrokken, hij had me gelukkig wel achtergelaten met een grote voorraad tulpenbollen
Dan lijken we net Pieter & Dirkquote:Op donderdag 17 juni 2010 13:57 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
kunnen wij de boodschappen niet beter op twitter bespreken,
Ok dealquote:ik laat het je weten voor je naar huis gaat
Die lege stoel?quote:Op donderdag 17 juni 2010 13:55 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
die jongen die naast je zat in het parktheater
?quote:Op donderdag 17 juni 2010 14:14 schreef Ang3l het volgende:
FLIKKER OP MET JE KUT FLOOD HOER!
Ik zal je bek eens vol laten lopen met water!!!!!
Ohquote:
Wat een kinky bijnaam voor Stroekiequote:
het mijne ookquote:Op donderdag 17 juni 2010 14:33 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
mijn werk lijd onder het teruglezen![]()
holaa
dilemas , het leven bestaat alleen maar uit dilemasquote:
Je baas leest meequote:
quote:
Rust je hoofd maar op mijn boezem kind.quote:Op donderdag 17 juni 2010 14:48 schreef Great.Expectations het volgende:
Ik ben helemaal gaar. Wat is het vermoeiend om een groep samen dingen te laten doen.
quote:Op donderdag 17 juni 2010 14:52 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Rust je hoofd maar op mijn boezem kind.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |