Uhuquote:Op donderdag 17 juni 2010 13:51 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
het is ook iets anders gegaan, het is niet zo dat ik bewust het dagboek heb doorgespeeld, dit is een soort blog die je op internet bij hield en die alleen met wachtwoord toegankelijk was,.
Ik was er ( stom ik weet het) van uit gegaan dat Dave er het bestaan van af wist...
die jongen die naast je zat in het parktheaterquote:
kunnen wij de boodschappen niet beter op twitter bespreken, ik laat het je weten voor je naar huis gaatquote:Op donderdag 17 juni 2010 13:53 schreef Ang3l het volgende:
[..]
UhuAls je er vanuit ging dat ie het wist had je het ook niet hoeven doorgeven
Maar goed, let's drop it
Zeg, nog andere zaken die opzijn? Dan kan ik dat zo handig in de app van de iPhone zetten en vanaaf meteen halen
HAHAHAHAHAquote:Op donderdag 17 juni 2010 13:45 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
de mijne (Karl) is vlak na de bevrijding in '45 vertrokken, hij had me gelukkig wel achtergelaten met een grote voorraad tulpenbollen
Dan lijken we net Pieter & Dirkquote:Op donderdag 17 juni 2010 13:57 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
kunnen wij de boodschappen niet beter op twitter bespreken,
Ok dealquote:ik laat het je weten voor je naar huis gaat
Die lege stoel?quote:Op donderdag 17 juni 2010 13:55 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
die jongen die naast je zat in het parktheater
?quote:Op donderdag 17 juni 2010 14:14 schreef Ang3l het volgende:
FLIKKER OP MET JE KUT FLOOD HOER!
Ik zal je bek eens vol laten lopen met water!!!!!
Ohquote:
Wat een kinky bijnaam voor Stroekiequote:
het mijne ookquote:Op donderdag 17 juni 2010 14:33 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
mijn werk lijd onder het teruglezen![]()
holaa
dilemas , het leven bestaat alleen maar uit dilemasquote:
Je baas leest meequote:
quote:
Rust je hoofd maar op mijn boezem kind.quote:Op donderdag 17 juni 2010 14:48 schreef Great.Expectations het volgende:
Ik ben helemaal gaar. Wat is het vermoeiend om een groep samen dingen te laten doen.
quote:Op donderdag 17 juni 2010 14:52 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Rust je hoofd maar op mijn boezem kind.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |