Hoe typ jij eigenlijk? Met je piemel ofzo? Dat je zoveel toetsen dubbel aanslaat?quote:Op donderdag 17 juni 2010 10:07 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Er werd heul nie met mij gelflirt!
Er wordt nooit (meer) meet mij geflirt
Zelfs de stoeptegels onder je voeten flirten met je... niet aanstellen!quote:Op donderdag 17 juni 2010 10:07 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Er werd heul nie met mij gelflirt!
Er wordt nooit (meer) meet mij geflirt
Nou!!quote:Op donderdag 17 juni 2010 10:06 schreef Ang3l het volgende:
[..]
ew.
WAXX! Wat ben je toch ook stiekem een provinciaal smerig mannetje!
En dan blijft de "A" haken.quote:Op donderdag 17 juni 2010 10:08 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Hoe typ jij eigenlijk? Met je piemel ofzo? Dat je zoveel toetsen dubbel aanslaat?
Ik draai letters om en sla ze dubbel aan jaquote:Op donderdag 17 juni 2010 10:08 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Hoe typ jij eigenlijk? Met je piemel ofzo? Dat je zoveel toetsen dubbel aanslaat?
Echt nietquote:Op donderdag 17 juni 2010 10:09 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Zelfs de stoeptegels onder je voeten flirten met je... niet aanstellen!
Dan weet je wat je te doen staatquote:
volgens mij ben jij wel een van de meer begeerde vrijgezellen hier jaquote:
Chocomel drinken?quote:Op donderdag 17 juni 2010 10:34 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dan weet je wat je te doen staat
toch denk ik dat er genoeg jongens door jou gezoend willen worden hoorquote:Op donderdag 17 juni 2010 10:37 schreef Ang3l het volgende:
Ik voel me heul nie begeerd meerIk sta een recordaantal weken droog, zowel qua sex als qua zoenen! Het is dramatisch bergafwaarts bij mij hiero
Of pindakaas eten... groot en sterkquote:
Ja van die 18jarige net uit de kast gekomen guppenquote:Op donderdag 17 juni 2010 10:44 schreef Xiance het volgende:
[..]
toch denk ik dat er genoeg jongens door jou gezoend willen worden hoor
werkt je gaydar niet meer?
Je hoeft er toch niet mee te trouwenquote:Op donderdag 17 juni 2010 10:50 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja van die 18jarige net uit de kast gekomen guppen
Ik heb het niet over een maand... gewoon een leuke nachtquote:Op donderdag 17 juni 2010 10:54 schreef Ang3l het volgende:
Ik ben 31! Wat moet ik met 18jarige guppen voor een maandje?
maar ang3l zoekt toch juist liefde en geen lust ?quote:Op donderdag 17 juni 2010 10:56 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik heb het niet over een maand... gewoon een leuke nacht
ik word de laatste dagen ook overspoeld door 20jarigenquote:Op donderdag 17 juni 2010 10:54 schreef Ang3l het volgende:
Ik ben 31! Wat moet ik met 18jarige guppen voor een maandje?
vertel dat maar aan de jochies die geen opa zoekenquote:Op donderdag 17 juni 2010 11:10 schreef TheVulture het volgende:
Leeftijd is maar een getal mensen, het gaat om de levenshouding....
Nee maar als je niet op opa's valt betekent dat dat die levenshouding je niet aanstaat... kunstgebit poetsen, steunkousen aantrekken enzo...quote:Op donderdag 17 juni 2010 11:10 schreef Xiance het volgende:
[..]
vertel dat maar aan de jochies die geen opa zoeken
Ja en die is bij een 18jarige toch iets anders dan bij een 30jarigequote:Op donderdag 17 juni 2010 11:10 schreef TheVulture het volgende:
Leeftijd is maar een getal mensen, het gaat om de levenshouding....
Ik hoef geen ONS meer. Ik wil een relatie.quote:Op donderdag 17 juni 2010 10:56 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik heb het niet over een maand... gewoon een leuke nacht
haastige spoed....quote:Op donderdag 17 juni 2010 11:28 schreef Ang3l het volgende:
"Can aaaaaanyboooody fiiiind meeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee... somebody to looooove?"
NouSchiet eens op!
7 hierquote:Op donderdag 17 juni 2010 11:31 schreef Ang3l het volgende:
Haastige?Ik vind dat ik vrij geduldig ben geweest met mijn 5 jaar singleheid!
Dan nog kun je het niet forceren hequote:Op donderdag 17 juni 2010 11:31 schreef Ang3l het volgende:
Haastige?Ik vind dat ik vrij geduldig ben geweest met mijn 5 jaar singleheid!
quote:Op donderdag 17 juni 2010 11:36 schreef Ang3l het volgende:
Maar er vallen ook echt alleen maar hele stomme mensen op me!
Ok, even op een rijtje!quote:
quote:Op donderdag 17 juni 2010 11:51 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ok, even op een rijtje!
Sebas: Hield van Mariah Carey, Britney, St Tropez en beschuldigde mij ervan hem een SOA te hebben gegeven... terwijl ik clean uit de test kwam 9en hij dus niet).
Dave: Presteerde het na 2 weken mijn hele huis schoon te maken, te stofzuigen, was op te vouwen... ook maar gelijk even mijn hele kledingkast leeg te halen en opnieuw in te delen. En hij was niet echt slim
Tibo: Bindingsangst to the max. Hoeven we hier niet te herhalen geloof ik.
Gerardo: Liet me zitten in Parijs.
Need I go on?
quote:Op donderdag 17 juni 2010 11:57 schreef Ang3l het volgende:
O ja, dat stopte ook niet daardoor. Dat was omdat TMM mijn dagboek doorspeelde aan die jongen en ik in mijn dagboek geklaagd had over hoe dom hij eigenlijk was
minstens ja..quote:Op donderdag 17 juni 2010 11:58 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Daar zou ik iemand dus de nek voor omdraaien he
quote:Op donderdag 17 juni 2010 11:56 schreef TheVulture het volgende:
[..]![]()
Eh nee... die heb je terecht gedumpt... al zou ik dat huis opruimen nog met een stevige reprimande afdoen en een laatste waarschuwing
Lees Dubbel Leven dan!quote:Op donderdag 17 juni 2010 12:01 schreef Xiance het volgende:
[..]
minstens ja..
en wat moet TMM in godsnaam met jouw dagboek?
hoekun je zijn...
Nou, da's allemaal water under the bridge, dus daar hoeven we TMM nu niet meer over aan te vallen en te onthoofden. Dat heb ik allemaal al gedaanquote:Op donderdag 17 juni 2010 11:58 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Daar zou ik iemand dus de nek voor omdraaien he
dat staat nog steeds op de planning maa ik lees echt nooitquote:Op donderdag 17 juni 2010 12:08 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Lees Dubbel Leven dan!
Al is die wel wat gedateerder gemaakt omdat het echte hoe en waarom niet paste in de tijd van Arthur
Maar wij rimmen nietquote:Op donderdag 17 juni 2010 12:11 schreef Xiance het volgende:
[..]
dat staat nog steeds op de planning maa ik lees echt nooit
en TMM aanvallen is vrij zinloos, het is iets tussen jullie
wat jij met TMM hebt, heb ik met Stroekie, da's ook liefde
Waarom worden dit soort opmerkingen toch altijd net gemaakt voordat ik moet gaan etenquote:
Dat soort opmerkingen komen continuquote:Op donderdag 17 juni 2010 12:16 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Waarom worden dit soort opmerkingen toch altijd net gemaakt voordat ik moet gaan eten
Ik hang nu net op de 90 kg... er sinds een maand 4,5 kilo afquote:Op donderdag 17 juni 2010 12:16 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat soort opmerkingen komen continu
Hoe dik ben jij?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |