Ik maak nooit topics over haar.quote:Op maandag 5 juli 2010 17:38 schreef Maanvis het volgende:
[..]
jij denkt klaarblijkelijk het enig recht op Voe topiques te hebben.
blijf hier dan ook weg als je zo'n hekel aan haar topiques hebt. Sowieso, KLB en ONZ don't mix.quote:
nog steeds geen tettenquote:
Nee, want anders gaan ONZ'ers helemaal mee aan de haal, zoals met wel meer dingen. Straks zit dit ook weer vol pure AIDS.quote:Op maandag 5 juli 2010 17:45 schreef Maanvis het volgende:
[..]
blijf hier dan ook weg als je zo'n hekel aan haar topiques hebt. Sowieso, KLB en ONZ don't mix.
in ONZ? Of in KLB?quote:Op maandag 5 juli 2010 17:39 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
[..]
Tssk nou ik werd toch ook afgekaft toen ik openlijk Hege Bokko aanbad
Volgens mij begon de AIDS pas toen jij begon te posten. Maargoed, je wilt dus een oorlog tussen KLB en ONZ begrijp ik?quote:Op maandag 5 juli 2010 17:46 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Nee, want anders gaan ONZ'ers helemaal mee aan de haal, zoals met wel meer dingen. Straks zit dit ook weer vol pure AIDS.
ONZquote:
Als ik haar niet als eerste had gepost in een topic le bopic over een vuige Zweedse blogger wist je gans niet van haar af, hansworst.quote:Op maandag 5 juli 2010 17:47 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Volgens mij begon de AIDS pas toen jij begon te posten. Maargoed, je wilt dus een oorlog tussen KLB en ONZ begrijp ik?
Dus nu is ze jouw eigendom? Waar is die vlag in haar reet danquote:Op maandag 5 juli 2010 17:50 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Als ik haar niet als eerste had gepost in een topic le bopic over een vuige Zweedse blogger wist je gans niet van haar af, hansworst.
Hier ruzie over maken.quote:Op maandag 5 juli 2010 17:52 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Dus nu is ze jouw eigendom? Waar is die vlag in haar reet dan.
Dat is het T-shirt waaraan Voe haar naam ontleentquote:Op maandag 5 juli 2010 18:15 schreef peenvogel86 het volgende:
[ afbeelding ]
Misschien iets voor onze grote vriend Penisbaard
Je nieuwe UIquote:
De oude past beter bij m'n naam, ik weet hetquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |